<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
piratvitorla | Adatlap | 363304 | 2011. július 29. 14:25 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363303 | 2011. július 29. 13:53 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 363302 | 2011. július 29. 13:19 | ![]() | |
Ka-52-ből első példányt kezdték építeni 96-ban, 2008-ban indult a sorozatgyártás. Nem csoda, hogy 96-ban nem volt túl vonzó választás Magyarország számára. | |||||
romeo | Adatlap | 363301 | 2011. július 29. 12:41 | ![]() | |
Egy érdekes cikk: "Szeretné eladni huszonnégy MiGp-29-es vadászgépét Magyarország, mert itt már feleslegesek, s csak viszik a énzt. Kérdéses azonban, hogy megkapja-e Budapest Moszkvától az engedélyt az eladásukra, ugyanis egy korábbi, könnyelmű szocialista üzlet következtében nemet mondhat az orosz fél. Ez pedig tetemes anyagi veszteséget jelentene az országnak. " "A legfelsőbb politikai és katonai vezetésben vita folyt arról, hogy a Kamov–52-es harci helikoptereket vagy pedig a BTR–80-as páncélozott csapatszállítókat fogadja-e el az ország a Moszkva által prezentált kínálatból." www.magyarhirlap.hu/belfold/elszallnanak_a_gepek_de_rossz_emleke_van_egy_mszps_uzletnek.html | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363300 | 2011. július 29. 12:39 | ![]() | |
Amilyen az ország olyan a hadsereg. Nézd meg az egészségügyet, a rendvédelmet, az oktatást, a közösségi közlekedést, a kormányzatot stb... Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363299 | 2011. július 29. 12:38 | ![]() | |
Szia Basszus, csak kicsiben rápillantottam a képre. El is felejtettem, hogy volt piros csíkos 26-os... Mondjuk én már csak a szürkéken repültem. Akkor meg azért igaz, mert 5 db An-26-ost bizniszeltünk el magyar módra... Zoli | |||||
Benedek | Adatlap | 363298 | 2011. július 29. 11:37 | ![]() | |
Nagy tékozlás ment, és megy is az MH-ban folyamatosan.Az a sok-sok jól megalkotott technika mind az enyészeté lett,a reptereinkkel együtt! | |||||
romeo | Adatlap | 363297 | 2011. július 29. 11:05 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 363296 | 2011. július 29. 10:36 | ![]() | |
Az 26-os :) (Amúgy szerintem is, ha most, 2011-ben talán már nem is, de még legalább 10-15 évet ellehettek volna a 24-esek...) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363295 | 2011. július 29. 08:08 | ![]() | |
Ezek meg még mind repülhetnének (MH-ban)... Talán az An-24 nem biztos hogy jó lenne, de a többi igen Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363294 | 2011. július 29. 08:08 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363293 | 2011. július 28. 23:23 | ![]() | |
És a gyártó cég által jóváhagyott üzemidő-hosszabbítás? :) Üdv! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363292 | 2011. július 28. 23:13 | ![]() | |
Szia Ha a finnekre gondolsz akkor nem. Radar meg kell, a modernizált gépeken is van (Mi-17N) Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363291 | 2011. július 28. 20:47 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363290 | 2011. július 28. 20:41 | ![]() | |
Szerintem fog kelleni egy nagyjavítás... | |||||
miles | Adatlap | 363289 | 2011. július 28. 10:52 | ![]() | |
Biztos, hogy egyátalán fognak repülni? | |||||
Benedek | Adatlap | 363288 | 2011. július 27. 21:33 | ![]() | |
Igen-igen,jól mondod.SAJNOS! Nem tévedek ha azt mondom,hogy időnként több motor áll a garázsomban,mint amennyi Ü.k.-szállítónk van. A 706-707 lekopaszítása biztosan a kényszer szüleménye,de ezekkel sem lettünk sokkal többen. Ez olyan,mintha Fekete Lacival papírgalacsinokat "cipeltetnénk". Na de csak történik már valami előrelépés ... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363287 | 2011. július 27. 13:05 | ![]() | |
Szia Ezt a 30 százalékos régebbi dolgot nem tudtam. Egyébként már csak az arab 8-asok vannak azokban meg szerintem gyárilag benne van. Egy pontosítás: a Mi-17 P-k ( ex PP-k: 706,707) nem rendelkeztek kutató rádióval. Ezekbe amerikai Homer került... Zoli | |||||
Benedek | Adatlap | 363286 | 2011. július 27. 10:27 | ![]() | |
Ez nem teljesen igaz,mivel a régi géplétszámnál,(10évvel ezelőtt) a gépeknek csak 30%-ában volt ARK-U2.Azóta a leselejtezett U2-esekből át lett építve a kutmen-rádió a fapadosabb masinákba.A Mi-17-esekben pedig az ARK-UD alkalmas erre a feladatra..Az pedig minden 17-esben benne van. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363283 | 2011. július 26. 21:28 | ![]() | |
Sziasztok Nincs ( és soha nem is volt) külön kutató-mentő gépünk, gyakorlatilag mind használható arra a feladatra, bár elég régi technológiákkal (60-as évek+GPS)... Egyedül a "párnás" Mi-8 P-ket nem használtuk erre a feladatra, bár vizuális kutatásra azokat is lehetett volna. Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363282 | 2011. július 26. 08:22 | ![]() | |
Benedek | Adatlap | 363281 | 2011. július 26. 07:59 | ![]() | |
Szia romeo! Ez a Mi-8-as biztosan alkalmas a kut-men feladat végrehajtására. A két főfutó között lévő dudor (ARK-u-2) antennája utal rá.Ez alkalmas a bajbajutott személyzet vészrádiójának (R-855) jeleinek vételére,valamint irányának meghatározására.A ferma (külső teherfüggesztő zárja )kissé takarja,de azért látható. | |||||
Sempi | Adatlap | 363280 | 2011. július 26. 00:42 | ![]() | |
Van valaki a vezetésben, akinek jutoot valami észosztáskor? mily meglepő :) Ha nem is volna nagy beszerzés, akkor is nagyot dobna a hazai repülőgépgyártáson. | |||||
romeo | Adatlap | 363279 | 2011. július 25. 23:58 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363278 | 2011. július 25. 23:58 | ![]() | |
Üdv! Rajtam kívül hallot még Valaki arról, hogy a jövőben a Jak-52 honvédségi oktató repülőgépeket magyar tervezésű Corvusok válthatják? | |||||
romeo | Adatlap | 363277 | 2011. július 25. 23:27 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363276 | 2011. július 25. 20:49 | ![]() | |
Szerintetek a finn gépeken meghagyjuk a radart? | |||||
romeo | Adatlap | 363275 | 2011. július 25. 20:47 | ![]() | |
Az előzetes hírek alapján, aki úgy érezte, hogy a sok vita és az orosz gyártó közbeszólása ellenére nem érkeznének meg a gépek, és persze azoknak is, akik reménykedtek, elmondhatom, hogy "A finn Mi-8 helikopterek várhatóan augusztus folyamán érkeznek Magyarországra." - tudtuk meg ezt is a Honvédelmi Minisztériumtól. lhsn.hu/a-magyar-helikopter-beszerzesekrol-es-a-nagyjavitasokrol/ | |||||
The_Ori | Adatlap | 363274 | 2011. július 25. 20:38 | ![]() | |
Ez biztos? A legutolsó hír az volt hogy mégse lesz üzlet. | |||||
miles | Adatlap | 363273 | 2011. július 25. 20:03 | ![]() | |
A szlovákok sem állnak jobban, nekik meg van kettő. | |||||
romeo | Adatlap | 363272 | 2011. július 25. 19:59 | ![]() | |
Sempi | Adatlap | 363271 | 2011. július 20. 13:10 | ![]() | |
Igen, Csőrike 2 | |||||
ptamas | Adatlap | 363270 | 2011. július 20. 11:52 | ![]() | |
Üdv Urak! Én még mindig azon vagyok kiakadva, hogy jelenleg 1 db Mi24 repülőképes? Ez komoly? Ptamas | |||||
romeo | Adatlap | 363269 | 2011. július 20. 09:34 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363268 | 2011. július 19. 16:30 | ![]() | |
Taylor | Adatlap | 363267 | 2011. július 18. 00:08 | ![]() | |
Az kemény! Ugyanakkor siralmas is! | |||||
The_Ori | Adatlap | 363266 | 2011. július 17. 22:03 | ![]() | |
piratvitorla | Adatlap | 363265 | 2011. július 17. 21:34 | ![]() | |
Sziasztok A takarók és egyéb eszközök állapotáról csak ennyit: Kapásból 3 esetet tudok az elmúlt kb 4 évből amikor a beszállólétra/lépcső silánysága miatt összetörte magát a hajózó... 2 ki is került a rendszerből, egyik majdnem belehalt... Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363264 | 2011. július 17. 10:48 | ![]() | |
Weizi | Adatlap | 363263 | 2011. július 16. 20:43 | ![]() | |
Sziasztok! A 131,133,135,136,114,és a 115 van Kecskeméten. | |||||
The_Ori | Adatlap | 363262 | 2011. július 16. 15:23 | ![]() | |
Thx! | |||||
Monox | Adatlap | 363261 | 2011. július 16. 15:12 | ![]() | |
Bocsánat: 5 gép van Szolnokon. | |||||
Monox | Adatlap | 363260 | 2011. július 16. 15:11 | ![]() | |
Lehet, hogy rosszul, de én úgy tudom, hogy a 20+4 gép került hazánkba. A 4db gép csak sárkány volt, teljesen üresen. A 20 gép 1998-ban fogyatkozott 12-re, ezeket a DR.Rt-nél javították és megkapták a terpeszínt. Az idő múlásával tovább fogytak, majd 2009-ben leálltak. Ebben az időben a gyártó visszavett 10 darabot, 1 került Kecelre, 4 gép Szolnokra, 2 lezuhant a maradék 7 pedig még (más infó nem jött) Kecskeméten van. | |||||
The_Ori | Adatlap | 363259 | 2011. július 16. 12:09 | ![]() | |
Akkor a csehek az közül vittek el, amelyek nálunk sosem repültek? | |||||
The_Ori | Adatlap | 363258 | 2011. július 16. 12:07 | ![]() | |
12-t állítottunk szolgálatba a 24ből. Ebbel 2 lezuhan, 5 van múzeumokban vagy itt-ott. Valamennyit elvittek a csehek is állítólag a kivontak közül. (Felújították őket és magánkézben repülnek tovább.) Ez milyen 5 db? Thx. | |||||
romeo | Adatlap | 363257 | 2011. július 16. 11:05 | ![]() | |
The_Ori | Adatlap | 363256 | 2011. július 16. 10:35 | ![]() | |
Úgy néz ki a cseh Alca-kat Irak veszi meg jó pénzért, így nálunk most nem nyomulnak annyira. Milyen 5 db Albatrosz? | |||||
romeo | Adatlap | 363255 | 2011. július 16. 09:58 | ![]() | |
Valami pici pénzt lehetne csinálni az eladásra szánt 5 db Albatroszból is. Apropó, valahogy csend van az ALCA körül :) | |||||
czzoli | Adatlap | 363254 | 2011. július 16. 08:55 | ![]() | |
Uhu! Nem azért nem teszünk rá orrtakarót, mert bunkók vagyunk, hanem mert NINCS! | |||||
romeo | Adatlap | 363253 | 2011. július 16. 08:16 | ![]() | |
Mivel eredetileg 28 db volt, 3 db lezuhat, 24db lesz eladva - marad 1 db(talán múzeumi példány). |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Kellett nekünk annyi BTR (csomó le van konzerválva) meg Lada Niva a Határőrségnek.
zoli