<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Freddy | Adatlap | 363316 | 2011. augusztus 2. 12:35 | ![]() | |
Én úgy tudom, hogy ezeket a Légirendészet, illetve polgári üzemeltetők használták, és nem kaptak katonai felségjelet (a képen látható gép megvan 1/72-ben:)) Avia-infón vannak fenn képek róluk. Előzmény: (363313) romeo 2011. augusztus 2. 12:07 | |||||
romeo | Adatlap | 363315 | 2011. augusztus 2. 12:20 | ![]() | |
Üdv! Szeretném megkérdezni, hogy a Magyar Légierő által használt UIL-28,TU-2U,UIL-10,Jak-9V és Jak-7 Liszánka gyakorló repülőgépek rendelkeztek-e fegyverzettel, és ha igen milyennel? Nagyon köszönöm a segítséget! | |||||
romeo | Adatlap | 363314 | 2011. augusztus 2. 12:08 | ![]() | |
Ha jól tudom a lajstromjele I-005. | |||||
romeo | Adatlap | 363313 | 2011. augusztus 2. 12:07 | ![]() | |
piratvitorla | Adatlap | 363312 | 2011. július 29. 19:06 | ![]() | |
A használható cuccokat meg idő előtt kidobjuk. Pl Mig29. a csehek legalább elcserélték helikopterre. | |||||
Wrecker | Adatlap | 363311 | 2011. július 29. 18:50 | ![]() | |
Taylor | Adatlap | 363310 | 2011. július 29. 17:49 | ![]() | |
Hihetetlen, hogy más ország által kivont "kiszuperizált" gépet csorgó nyállal várjuk. Ráadásul csak kettőt. Arról nem is beszélve hogy magyar vírtus szerint pár év múlva ők is a többi közt fogják végezni Tökölön. Azt kéne csinálnunk mint például a finnek. Vigyáznunk arra amink van, és azt fejleszteni majd leváltani egy újabb generációsra. Ezt a körforgást kéne követni. | |||||
romeo | Adatlap | 363309 | 2011. július 29. 16:37 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363308 | 2011. július 29. 16:34 | ![]() | |
A-3 | Adatlap | 363307 | 2011. július 29. 16:32 | ![]() | |
Rosszul látod mivel a Jak tolja az URAL-t csak a kép egy kicsit csalóka! | |||||
Freddy | Adatlap | 363306 | 2011. július 29. 15:25 | ![]() | |
Mondjuk annyiból igaz lehet, hogy a 90-es évek közepén, a posztszovjet időszak legsötétebb éveiben az anyjukat is felajánlották volna, ha azon keresni/spórolni lehet, ezek a helikopterőprogramok is a megrendelések hiánya miatt húzódtak iylen sokáig. Egy biztos megrendelő a gyárnak is aranyat ért volna. De hát persze a mi oldalunkról elég vitatható döntés lett volna megvenni valamit, aminek éppencsak épül a prototípusa. | |||||
Levix | Adatlap | 363305 | 2011. július 29. 14:43 | ![]() | |
Ez egy bullshit. Kizárt, hogy egy prototípust akartak volna eladni. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363304 | 2011. július 29. 14:25 | ![]() | |
Milyen jól jönne most az államadósság helikopterre... Kellett nekünk annyi BTR (csomó le van konzerválva) meg Lada Niva a Határőrségnek. zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363303 | 2011. július 29. 13:53 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 363302 | 2011. július 29. 13:19 | ![]() | |
Ka-52-ből első példányt kezdték építeni 96-ban, 2008-ban indult a sorozatgyártás. Nem csoda, hogy 96-ban nem volt túl vonzó választás Magyarország számára. | |||||
romeo | Adatlap | 363301 | 2011. július 29. 12:41 | ![]() | |
Egy érdekes cikk: "Szeretné eladni huszonnégy MiGp-29-es vadászgépét Magyarország, mert itt már feleslegesek, s csak viszik a énzt. Kérdéses azonban, hogy megkapja-e Budapest Moszkvától az engedélyt az eladásukra, ugyanis egy korábbi, könnyelmű szocialista üzlet következtében nemet mondhat az orosz fél. Ez pedig tetemes anyagi veszteséget jelentene az országnak. " "A legfelsőbb politikai és katonai vezetésben vita folyt arról, hogy a Kamov–52-es harci helikoptereket vagy pedig a BTR–80-as páncélozott csapatszállítókat fogadja-e el az ország a Moszkva által prezentált kínálatból." www.magyarhirlap.hu/belfold/elszallnanak_a_gepek_de_rossz_emleke_van_egy_mszps_uzletnek.html | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363300 | 2011. július 29. 12:39 | ![]() | |
Amilyen az ország olyan a hadsereg. Nézd meg az egészségügyet, a rendvédelmet, az oktatást, a közösségi közlekedést, a kormányzatot stb... Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363299 | 2011. július 29. 12:38 | ![]() | |
Szia Basszus, csak kicsiben rápillantottam a képre. El is felejtettem, hogy volt piros csíkos 26-os... Mondjuk én már csak a szürkéken repültem. Akkor meg azért igaz, mert 5 db An-26-ost bizniszeltünk el magyar módra... Zoli | |||||
Benedek | Adatlap | 363298 | 2011. július 29. 11:37 | ![]() | |
Nagy tékozlás ment, és megy is az MH-ban folyamatosan.Az a sok-sok jól megalkotott technika mind az enyészeté lett,a reptereinkkel együtt! | |||||
romeo | Adatlap | 363297 | 2011. július 29. 11:05 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 363296 | 2011. július 29. 10:36 | ![]() | |
Az 26-os :) (Amúgy szerintem is, ha most, 2011-ben talán már nem is, de még legalább 10-15 évet ellehettek volna a 24-esek...) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363295 | 2011. július 29. 08:08 | ![]() | |
Ezek meg még mind repülhetnének (MH-ban)... Talán az An-24 nem biztos hogy jó lenne, de a többi igen Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363294 | 2011. július 29. 08:08 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363293 | 2011. július 28. 23:23 | ![]() | |
És a gyártó cég által jóváhagyott üzemidő-hosszabbítás? :) Üdv! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363292 | 2011. július 28. 23:13 | ![]() | |
Szia Ha a finnekre gondolsz akkor nem. Radar meg kell, a modernizált gépeken is van (Mi-17N) Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363291 | 2011. július 28. 20:47 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363290 | 2011. július 28. 20:41 | ![]() | |
Szerintem fog kelleni egy nagyjavítás... | |||||
miles | Adatlap | 363289 | 2011. július 28. 10:52 | ![]() | |
Biztos, hogy egyátalán fognak repülni? | |||||
Benedek | Adatlap | 363288 | 2011. július 27. 21:33 | ![]() | |
Igen-igen,jól mondod.SAJNOS! Nem tévedek ha azt mondom,hogy időnként több motor áll a garázsomban,mint amennyi Ü.k.-szállítónk van. A 706-707 lekopaszítása biztosan a kényszer szüleménye,de ezekkel sem lettünk sokkal többen. Ez olyan,mintha Fekete Lacival papírgalacsinokat "cipeltetnénk". Na de csak történik már valami előrelépés ... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363287 | 2011. július 27. 13:05 | ![]() | |
Szia Ezt a 30 százalékos régebbi dolgot nem tudtam. Egyébként már csak az arab 8-asok vannak azokban meg szerintem gyárilag benne van. Egy pontosítás: a Mi-17 P-k ( ex PP-k: 706,707) nem rendelkeztek kutató rádióval. Ezekbe amerikai Homer került... Zoli | |||||
Benedek | Adatlap | 363286 | 2011. július 27. 10:27 | ![]() | |
Ez nem teljesen igaz,mivel a régi géplétszámnál,(10évvel ezelőtt) a gépeknek csak 30%-ában volt ARK-U2.Azóta a leselejtezett U2-esekből át lett építve a kutmen-rádió a fapadosabb masinákba.A Mi-17-esekben pedig az ARK-UD alkalmas erre a feladatra..Az pedig minden 17-esben benne van. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363283 | 2011. július 26. 21:28 | ![]() | |
Sziasztok Nincs ( és soha nem is volt) külön kutató-mentő gépünk, gyakorlatilag mind használható arra a feladatra, bár elég régi technológiákkal (60-as évek+GPS)... Egyedül a "párnás" Mi-8 P-ket nem használtuk erre a feladatra, bár vizuális kutatásra azokat is lehetett volna. Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363282 | 2011. július 26. 08:22 | ![]() | |
Benedek | Adatlap | 363281 | 2011. július 26. 07:59 | ![]() | |
Szia romeo! Ez a Mi-8-as biztosan alkalmas a kut-men feladat végrehajtására. A két főfutó között lévő dudor (ARK-u-2) antennája utal rá.Ez alkalmas a bajbajutott személyzet vészrádiójának (R-855) jeleinek vételére,valamint irányának meghatározására.A ferma (külső teherfüggesztő zárja )kissé takarja,de azért látható. | |||||
Sempi | Adatlap | 363280 | 2011. július 26. 00:42 | ![]() | |
Van valaki a vezetésben, akinek jutoot valami észosztáskor? mily meglepő :) Ha nem is volna nagy beszerzés, akkor is nagyot dobna a hazai repülőgépgyártáson. | |||||
romeo | Adatlap | 363279 | 2011. július 25. 23:58 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363278 | 2011. július 25. 23:58 | ![]() | |
Üdv! Rajtam kívül hallot még Valaki arról, hogy a jövőben a Jak-52 honvédségi oktató repülőgépeket magyar tervezésű Corvusok válthatják? | |||||
romeo | Adatlap | 363277 | 2011. július 25. 23:27 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363276 | 2011. július 25. 20:49 | ![]() | |
Szerintetek a finn gépeken meghagyjuk a radart? | |||||
romeo | Adatlap | 363275 | 2011. július 25. 20:47 | ![]() | |
Az előzetes hírek alapján, aki úgy érezte, hogy a sok vita és az orosz gyártó közbeszólása ellenére nem érkeznének meg a gépek, és persze azoknak is, akik reménykedtek, elmondhatom, hogy "A finn Mi-8 helikopterek várhatóan augusztus folyamán érkeznek Magyarországra." - tudtuk meg ezt is a Honvédelmi Minisztériumtól. lhsn.hu/a-magyar-helikopter-beszerzesekrol-es-a-nagyjavitasokrol/ | |||||
The_Ori | Adatlap | 363274 | 2011. július 25. 20:38 | ![]() | |
Ez biztos? A legutolsó hír az volt hogy mégse lesz üzlet. | |||||
miles | Adatlap | 363273 | 2011. július 25. 20:03 | ![]() | |
A szlovákok sem állnak jobban, nekik meg van kettő. | |||||
romeo | Adatlap | 363272 | 2011. július 25. 19:59 | ![]() | |
Sempi | Adatlap | 363271 | 2011. július 20. 13:10 | ![]() | |
Igen, Csőrike 2 | |||||
ptamas | Adatlap | 363270 | 2011. július 20. 11:52 | ![]() | |
Üdv Urak! Én még mindig azon vagyok kiakadva, hogy jelenleg 1 db Mi24 repülőképes? Ez komoly? Ptamas | |||||
romeo | Adatlap | 363269 | 2011. július 20. 09:34 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363268 | 2011. július 19. 16:30 | ![]() | |
Taylor | Adatlap | 363267 | 2011. július 18. 00:08 | ![]() | |
Az kemény! Ugyanakkor siralmas is! | |||||
The_Ori | Adatlap | 363266 | 2011. július 17. 22:03 | ![]() | |
piratvitorla | Adatlap | 363265 | 2011. július 17. 21:34 | ![]() | |
Sziasztok A takarók és egyéb eszközök állapotáról csak ennyit: Kapásból 3 esetet tudok az elmúlt kb 4 évből amikor a beszállólétra/lépcső silánysága miatt összetörte magát a hajózó... 2 ki is került a rendszerből, egyik majdnem belehalt... Zoli |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |