<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
silent8 | Adatlap | 363444 | 2011. augusztus 25. 20:57 | ||
romeo | Adatlap | 363443 | 2011. augusztus 25. 20:40 | ||
romeo | Adatlap | 363442 | 2011. augusztus 25. 20:07 | ||
A finn szövegben az unkariin magyart jelent. | |||||
romeo | Adatlap | 363441 | 2011. augusztus 25. 20:05 | ||
Egy video a szállításról: yle.fi/alueet/lahti/2011/08/helikopterin_marssi_veti_lahtelaiset_kaduille_2794633.html | |||||
romeo | Adatlap | 363440 | 2011. augusztus 25. 19:57 | ||
romeo | Adatlap | 363439 | 2011. augusztus 25. 19:31 | ||
Megérkeztek a finn minyók? Üdv! | |||||
romeo | Adatlap | 363438 | 2011. augusztus 23. 20:18 | ||
Már csak kettőt alszunk és érkeznek a finn helik. | |||||
romeo | Adatlap | 363437 | 2011. augusztus 23. 19:26 | ||
Solo | Adatlap | 363436 | 2011. augusztus 23. 19:24 | ||
Szerintem már nem. Ami volt, már rég kiszerelték. :) | |||||
romeo | Adatlap | 363435 | 2011. augusztus 23. 18:41 | ||
Látom az előző kérdés "kényes" :), akkor jöjjön egy másik: A kivont Mi-24D-kből felhasználható valami a V- és P-kbe (kannibalizmus)? | |||||
csobi21 | Adatlap | 363434 | 2011. augusztus 23. 18:15 | ||
Sziasztok! Februárban volt itt egy link a cockpitinstrument.de-ről, amelyben a Cr-32-es rajzai voltak, azt nem töltötte le valaki, mert most már fizetős lett az oldal. Akinek megvan az írjon legyen szíves! Köszönöm! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363433 | 2011. augusztus 23. 18:10 | ||
Szia Ha jól láttam a neten a szlovákoknál és a cseheknél is felmerült. A szlovákok az összes harckocsit kivonják, a 24-esek esetében még csak javaslatról lehetett olvasni. Pár alkatrész 29-esért hátha adnának pár 24-est... Legalábbis én megpróbálnám. Ráadásul a cseh gépek pár évesek. üdv Zoli | |||||
zoli1989 | Adatlap | 363432 | 2011. augusztus 23. 14:43 | ||
Nem igazán magyar, de ha már felmerült megkérdezem. A szlovákok kivonják a Hind-eket ? | |||||
romeo | Adatlap | 363431 | 2011. augusztus 23. 12:40 | ||
Üdv! Allítólag már nem fog repülni a Mi-24D változat. Így már csak a Mi-24V és -P marad. Csak akkor válaszoljatok, ha publikus. Köszi! | |||||
Kamovos | Adatlap | 363430 | 2011. augusztus 19. 20:44 | ||
Szia piratvitorla! Hát selytettem én ezt. De tudod, az Orosz technikák sok lehetetlen dolgot megtudtak eddig is csinálni. :) Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 363429 | 2011. augusztus 19. 11:22 | ||
Ebben a pillanatban repült el mellettünk a csőrike 2 és egy 17-es | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363428 | 2011. augusztus 19. 07:31 | ||
Szia Ahogy a fotón is látható a gurulóutak és előterek felülete nem teljes mértékben teherbíró a gépek számára. Ferihegyen ez úgy is van felfestve. Kecsó kis reptér, ott elméletileg minden egyes előtérnek/gurulónak ugyanolyan a teherbírása. Persze ezt-azt én is hallottam reptérkarbantartótól... Az orrfutónál az eredetileg civil gépeknél (pl. E-3) általában kisebbet lehet fordítani az orrfutón, mert nagy repterekre tervezték. A katonai szállítógépeket meg alapban szűk helyekre tervezik. üdv Zoli | |||||
Tibcsi | Adatlap | 363427 | 2011. augusztus 19. 07:17 | ||
Itt egy fotó az esetről. Igaz, ez Ferihegyen (csakazértis! :)) történt. a Fedex MD-11-ese nem tudta bevenni a kanyart. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 363426 | 2011. augusztus 19. 07:12 | ||
Lehet, hogy rosszul emlékszem az esetre, de nem a pálya szakadt be, hanem letért a gurulóútról és a gurulóút széle (a "padka") nem bírta el a terhelést. Elvégre azt nem arra méretezték. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363425 | 2011. augusztus 19. 06:22 | ||
Szia Nem csak a vastagság a lényeg, hanem más dolgok is (anyag, mi van alatta stb) Létezik pár rendszer aminél meg lehet állapítani 1-1 adott felület (tehát nem az adott reptér, mert az heterogén) teherbírását (PCN/LCN, ACN rendszerek). Az ember megnézi a reptérrendet/Jeppesent/DoD-ot (vagy mást) és ott az érték, a gépét meg tudom. Bár ha a B-707-nek (E-3) jó Kecsó akkor szerintem a Ruszlánnak is. Hiába nehezebb sokkal több kereke van és katonai gépnek tervezték... Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363424 | 2011. augusztus 18. 22:24 | ||
Régebben már én is hallottam, hogy nehezebb gép alatt beszakadt a pálya. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 363423 | 2011. augusztus 18. 22:09 | ||
A hosszal szerintem tuti hogy nincs gond, a tököli pálya is ilyen hosszú, és az elég volt annó többször is :) Viszont kérdés pl, hogy mit bír a kecsói beton, hány centi vastag a beton, ilyesmik ? | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363422 | 2011. augusztus 18. 21:57 | ||
Szia Nem tudom Kecsó alkalmas-e. Régebben az E-3 se tudott legurulni a pályáról, mert a nagy gépeknek alkalmas Lima (ha jól emlékszem Lima) előtérhez a D gurulóra nem tudott lefordulni a pályáról (ezek vannak az északi végen). Nem tudom, hogy a Ruszlán orrfutóját pl. hány fokban lehet elfordítani guruló üzemmódban, mekkora a futóterhelése stb. A kecsói pályahossz 2560 m szerintem bőven elég ekkora súllyal (ennyi gyakorlatilag üres neki). Egyébként a súlyt tekintve akár egy Il-76 is elég lenne... üdv Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363421 | 2011. augusztus 18. 21:48 | ||
Ha pedig Kecskeméten szállna le, mindjárt helyben van a légijármű-javító üzem... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363420 | 2011. augusztus 18. 21:08 | ||
Szia Szolnoki reptér sovány az ilyen vasaknak. Gondolom - a C-17 repidő keretet másra tartják fenn (pl. Afganisztán) (amúgy se sok repidőnk van a típuson) - Nem tudom méretre (hossz) befér-e 2 Mi-8 a C-17-be (bár gyanítom, hogy igen) üdv Zoli | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 363419 | 2011. augusztus 18. 20:26 | ||
Köszönöm! Megnézem! | |||||
Kamovos | Adatlap | 363418 | 2011. augusztus 18. 20:19 | ||
Szia! Szerintem. Azért nem Pápára kéne leszállnia, hanem Szolnokra, mert ott a helikopter bázisunk, és ott van hozzá műszaki személyzet, anyag raktár! Ha, letud szállni Szolnokra egyáltalán. Én inkább azt kérdezném! Miért nem a Pápaiak hozzák haza őket? Üdv: kamovos | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363417 | 2011. augusztus 18. 19:50 | ||
Sziasztok Ezt a vészrendszer dolgot én se értem. Bár a Mi-8/17-esnél például ha elszáll a fő hidraulika rendszered nagy a veszélye hogy a vészrendszernek is kakukk, mert olyan a konstrukció... És így előfordulhat, hogy a vészrendszer működik de ugorni kell (mert nem tudod meddig lesz kormányozható és alacsonyan már nem tudsz ugrani. Vagyis tudsz de nem egészséges). Amúgy meg a Saabnak lett megmentve, mivel még nem a miénk a gép. Ettől függetlenül gratula a pilótának! Zoli | |||||
molnibalage | Adatlap | 363416 | 2011. augusztus 18. 19:24 | ||
Az SH ára nem 51, 41 milla volt. | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 363415 | 2011. augusztus 18. 17:40 | ||
Szia! Fogalmam sincs mennyibe kerül, de az egész Gripen ügy úgy 230milliárd körül van. Akkor egy gép simán lehet 1-2 milliárd. Amúgy, ha a vészrendszer működött, akkor miért kellett volna ugrani? | |||||
Neo954 | Adatlap | 363414 | 2011. augusztus 18. 17:40 | ||
Szia Rumcájsz! Köszi az infót! Erre csak annyit tudok mondani, hogy : Mennyiii! :) (Lottó reklám) Üdv.:Neo | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 363413 | 2011. augusztus 18. 17:34 | ||
Szia Neo954 Forintban számolva szerintem bármelyik mai korszerű harcigép sokmilliárdot kóstál!Ha csak 25-milla/gép dollárral számolunk, 100Ft/dollárnál már 2,5 milliárdnál tartunk, és hát se a dollár nem 100FT, és tartok tőle, a Griff se jön ki 25-milla dollárból. (Tájékoztatásul :a legutóbbi US NAVY F-18-rendelésnél 51-millió dolcsi volt a darabár - se fegyverzet, se kiszolgáló technika nem volt benne, mivel azzal már rendelkezik a flotta - viszont a Hornet kéthajtóműves, tehát ennél azért olcsóbb lehet a Griff - hacsak jól át nem vágtak bennünket). Üdv R. | |||||
csobi21 | Adatlap | 363412 | 2011. augusztus 18. 17:23 | ||
45-50 millió dollár, ha jól tudom. De arra az ugrásra kíváncsi lennék... | |||||
Neo954 | Adatlap | 363410 | 2011. augusztus 18. 17:14 | ||
"A protokoll szerint a pilótának ki kellett volna ugrania, de ő inkább visszafordult a kecskeméti bázis felé. Nem veszélyeztette senki életét, és sokmilliárdos értéket mentett meg." Sok milliárdba kerül egy Gripen? Üdv.:Neo | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 363409 | 2011. augusztus 18. 17:02 | ||
romeo | Adatlap | 363408 | 2011. augusztus 18. 13:19 | ||
Üdv miles! Nem ismerem a dátumot, de megadom a weboldalt: www.gammatech.hu/index.php Én úgy emlékszem, hogy 2008 körül volt ilyen vegyivédelmi gyakorlat. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363407 | 2011. augusztus 18. 13:14 | ||
Én legalábbis úgy tudom | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363406 | 2011. augusztus 18. 13:14 | ||
mirazsmarci | Adatlap | 363405 | 2011. augusztus 18. 13:06 | ||
Neo954 | Adatlap | 363404 | 2011. augusztus 18. 12:29 | ||
A pion "dárdát" már lelopták a 21-esről. :) Üdv.:Neo | |||||
miles | Adatlap | 363403 | 2011. augusztus 18. 11:54 | ||
Ez mikori fotó? | |||||
romeo | Adatlap | 363402 | 2011. augusztus 18. 11:30 | ||
A közlemény szerint a modernizált helikoptereket tartalék alkatrészekkel együtt egy AN-124 típusú teherszállító repülőgép szállítja Magyarországra várhatóan augusztus 25-én. A Ruszlan Szolnokon fog landolni? :))) Üdv! | |||||
Solo | Adatlap | 363401 | 2011. augusztus 18. 07:59 | ||
Csak a gyakorlat keretén belül ült be szerintem valaki, pilóta imitációnak. .) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363400 | 2011. augusztus 18. 07:50 | ||
10:38 ha minden igaz | |||||
romeo | Adatlap | 363399 | 2011. augusztus 17. 22:01 | ||
sulyid | Adatlap | 363398 | 2011. augusztus 17. 20:29 | ||
Holnap délelőtt elfogják próbálni az egészet! Én kint leszek. :) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363397 | 2011. augusztus 17. 20:08 | ||
http://www.jetfly.hu/rovatok/legter/mh86/vizi_legi_parade_a_tiszan/ Érdemes elruccanni. Elég látványosra szokott sikeredni. Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363396 | 2011. augusztus 17. 19:56 | ||
Szia A főpróba - ha jól tudom - pénteken lesz. Zoli | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 363395 | 2011. augusztus 17. 19:41 | ||
Szervusztok! Nem tudja valaki, hogy hogyan alakul az augusztus 20. légi parádénak nevezett gépáthúzás a Duna fölött. Hány órakor lesz pontosan, mert megőrülök a hajók tötymörgése láttán, és csak nagyon tág idő van megadva, hogy mikor jönnek a repülők. Esetleg nem tudjátok, pénteken, vagy csütörtökön lesz-e és mikor próbakőr, mert szokott lenni régebben. Köszi Laci | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363393 | 2011. augusztus 17. 18:46 | ||
Nem a tiedre írta, hanem továbbvittem a gondolatokat vadász ügyben. Mondjuk arra kiváncsi vagyok, ha lejár a lízing mi lesz a gépekkel. Megvesszük maradék áron? És az mit jelent? A másodikat akkor úgy módosítom: legkevésbé arra fogjuk használni amire - legalábbis névleg - adják. Már csak azért is, mert az állománynak csak egy töredéke érintett a missziós szerepvállalásban. "A helikoptereket az üzembeállításuk után az afganisztáni missziós szerepvállalásra felkészülő Légi Tanácsadó Csoport hazai kiképzésére használjuk majd. - tehát nem kutató-mentő feladatra használják majd őket" Na ez az amire reagáltam és nem a cikkben volt, hanem a hozzászólásban. Egyébként tényleg erre adják. Meg kicsit tovább is léptem annál amik itt megjelennek. Ahogy korábban írtam sajnos nem írhatunk meg mindent, mert nem szabad. De gondolom ez ismerős még pár embernek itt... üdv Zoli |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
videotar.mtv.hu/Videok/2011/08/25/20/MTV_Hirado_2011_augusztus_25_19_30.aspx
16:31-től megy a lényeg.
silent8