<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
romeo | Adatlap | 363456 | 2011. augusztus 26. 10:43 | ![]() | |
Remélem nem festik át "magyartarkára", hisz a festésük a fotók alapján jó állapotban van... Előzmény: (363452) búza 2011. augusztus 26. 10:21 | |||||
juge75 | Adatlap | 363455 | 2011. augusztus 26. 10:35 | ![]() | |
Nitrohígítóval! :-) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363454 | 2011. augusztus 26. 10:28 | ![]() | |
Én is várom de nagyon! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363453 | 2011. augusztus 26. 10:27 | ![]() | |
Sziasztok Vajon a szép jelvényt az orron lefestik? Zoli | |||||
búza | Adatlap | 363452 | 2011. augusztus 26. 10:21 | ![]() | |
Gondolom, amikor átfestik magyar tererpszínre a két gépet akkor a felségjelet is! | |||||
romeo | Adatlap | 363451 | 2011. augusztus 26. 09:54 | ![]() | |
Igen a finn minyókrór van szó. | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 363450 | 2011. augusztus 26. 09:43 | ![]() | |
Szia! Modernizált Mi-8-on a finn heliket értik szerinted? Azért csak erre a feladatra, mert erre kaptuk őket, ingyen. Azért biztos más repülés is belefér majd :) Felségjel: lefestik? :) NDK-s cuccokon is megoldották | |||||
romeo | Adatlap | 363449 | 2011. augusztus 26. 08:58 | ![]() | |
Én most már az UH-1N-ek érkezését várom (2012? :) ) | |||||
romeo | Adatlap | 363448 | 2011. augusztus 26. 08:17 | ![]() | |
A helikoptereket - üzembeállításuk után - az afganisztáni missziós szerepvállalásra felkészülő Légi Tanácsadó Csoport hazai kiképzésére használják majd. - miéert csak erre a feladatra? -nem értem! forrás: www.kormany.hu/hu/honvedelmi-miniszterium/hirek/megerkeztek-a-mi-8-asok | |||||
romeo | Adatlap | 363447 | 2011. augusztus 26. 08:03 | ![]() | |
A honvédség modernizált Mi-8-as szállítójárműveit szeptember 7-én mutatja be a nyilvánosságnak Hende Csaba honvédelmi miniszter a szolnoki helikopterbázison. | |||||
romeo | Adatlap | 363446 | 2011. augusztus 26. 07:50 | ![]() | |
Hogy fogják eltűntetni a finn felségjeleT? | |||||
romeo | Adatlap | 363445 | 2011. augusztus 25. 21:50 | ![]() | |
silent8 | Adatlap | 363444 | 2011. augusztus 25. 20:57 | ![]() | |
Nem biztos, hogy a tervek szerint sikerül eladni a mig-29-eseket? videotar.mtv.hu/Videok/2011/08/25/20/MTV_Hirado_2011_augusztus_25_19_30.aspx 16:31-től megy a lényeg. silent8 | |||||
romeo | Adatlap | 363443 | 2011. augusztus 25. 20:40 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363442 | 2011. augusztus 25. 20:07 | ![]() | |
A finn szövegben az unkariin magyart jelent. | |||||
romeo | Adatlap | 363441 | 2011. augusztus 25. 20:05 | ![]() | |
Egy video a szállításról: yle.fi/alueet/lahti/2011/08/helikopterin_marssi_veti_lahtelaiset_kaduille_2794633.html | |||||
romeo | Adatlap | 363440 | 2011. augusztus 25. 19:57 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363439 | 2011. augusztus 25. 19:31 | ![]() | |
Megérkeztek a finn minyók? Üdv! | |||||
romeo | Adatlap | 363438 | 2011. augusztus 23. 20:18 | ![]() | |
Már csak kettőt alszunk és érkeznek a finn helik. | |||||
romeo | Adatlap | 363437 | 2011. augusztus 23. 19:26 | ![]() | |
Solo | Adatlap | 363436 | 2011. augusztus 23. 19:24 | ![]() | |
Szerintem már nem. Ami volt, már rég kiszerelték. :) | |||||
romeo | Adatlap | 363435 | 2011. augusztus 23. 18:41 | ![]() | |
Látom az előző kérdés "kényes" :), akkor jöjjön egy másik: A kivont Mi-24D-kből felhasználható valami a V- és P-kbe (kannibalizmus)? | |||||
csobi21 | Adatlap | 363434 | 2011. augusztus 23. 18:15 | ![]() | |
Sziasztok! Februárban volt itt egy link a cockpitinstrument.de-ről, amelyben a Cr-32-es rajzai voltak, azt nem töltötte le valaki, mert most már fizetős lett az oldal. Akinek megvan az írjon legyen szíves! Köszönöm! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363433 | 2011. augusztus 23. 18:10 | ![]() | |
Szia Ha jól láttam a neten a szlovákoknál és a cseheknél is felmerült. A szlovákok az összes harckocsit kivonják, a 24-esek esetében még csak javaslatról lehetett olvasni. Pár alkatrész 29-esért hátha adnának pár 24-est... Legalábbis én megpróbálnám. Ráadásul a cseh gépek pár évesek. üdv Zoli | |||||
zoli1989 | Adatlap | 363432 | 2011. augusztus 23. 14:43 | ![]() | |
Nem igazán magyar, de ha már felmerült megkérdezem. A szlovákok kivonják a Hind-eket ? | |||||
romeo | Adatlap | 363431 | 2011. augusztus 23. 12:40 | ![]() | |
Üdv! Allítólag már nem fog repülni a Mi-24D változat. Így már csak a Mi-24V és -P marad. Csak akkor válaszoljatok, ha publikus. Köszi! | |||||
Kamovos | Adatlap | 363430 | 2011. augusztus 19. 20:44 | ![]() | |
Szia piratvitorla! Hát selytettem én ezt. De tudod, az Orosz technikák sok lehetetlen dolgot megtudtak eddig is csinálni. :) Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 363429 | 2011. augusztus 19. 11:22 | ![]() | |
Ebben a pillanatban repült el mellettünk a csőrike 2 és egy 17-es | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363428 | 2011. augusztus 19. 07:31 | ![]() | |
Szia Ahogy a fotón is látható a gurulóutak és előterek felülete nem teljes mértékben teherbíró a gépek számára. Ferihegyen ez úgy is van felfestve. Kecsó kis reptér, ott elméletileg minden egyes előtérnek/gurulónak ugyanolyan a teherbírása. Persze ezt-azt én is hallottam reptérkarbantartótól... Az orrfutónál az eredetileg civil gépeknél (pl. E-3) általában kisebbet lehet fordítani az orrfutón, mert nagy repterekre tervezték. A katonai szállítógépeket meg alapban szűk helyekre tervezik. üdv Zoli | |||||
Tibcsi | Adatlap | 363427 | 2011. augusztus 19. 07:17 | ![]() | |
Itt egy fotó az esetről. Igaz, ez Ferihegyen (csakazértis! :)) történt. a Fedex MD-11-ese nem tudta bevenni a kanyart. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 363426 | 2011. augusztus 19. 07:12 | ![]() | |
Lehet, hogy rosszul emlékszem az esetre, de nem a pálya szakadt be, hanem letért a gurulóútról és a gurulóút széle (a "padka") nem bírta el a terhelést. Elvégre azt nem arra méretezték. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363425 | 2011. augusztus 19. 06:22 | ![]() | |
Szia Nem csak a vastagság a lényeg, hanem más dolgok is (anyag, mi van alatta stb) Létezik pár rendszer aminél meg lehet állapítani 1-1 adott felület (tehát nem az adott reptér, mert az heterogén) teherbírását (PCN/LCN, ACN rendszerek). Az ember megnézi a reptérrendet/Jeppesent/DoD-ot (vagy mást) és ott az érték, a gépét meg tudom. Bár ha a B-707-nek (E-3) jó Kecsó akkor szerintem a Ruszlánnak is. Hiába nehezebb sokkal több kereke van és katonai gépnek tervezték... Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363424 | 2011. augusztus 18. 22:24 | ![]() | |
Régebben már én is hallottam, hogy nehezebb gép alatt beszakadt a pálya. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 363423 | 2011. augusztus 18. 22:09 | ![]() | |
A hosszal szerintem tuti hogy nincs gond, a tököli pálya is ilyen hosszú, és az elég volt annó többször is :) Viszont kérdés pl, hogy mit bír a kecsói beton, hány centi vastag a beton, ilyesmik ? | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363422 | 2011. augusztus 18. 21:57 | ![]() | |
Szia Nem tudom Kecsó alkalmas-e. Régebben az E-3 se tudott legurulni a pályáról, mert a nagy gépeknek alkalmas Lima (ha jól emlékszem Lima) előtérhez a D gurulóra nem tudott lefordulni a pályáról (ezek vannak az északi végen). Nem tudom, hogy a Ruszlán orrfutóját pl. hány fokban lehet elfordítani guruló üzemmódban, mekkora a futóterhelése stb. A kecsói pályahossz 2560 m szerintem bőven elég ekkora súllyal (ennyi gyakorlatilag üres neki). Egyébként a súlyt tekintve akár egy Il-76 is elég lenne... üdv Zoli | |||||
romeo | Adatlap | 363421 | 2011. augusztus 18. 21:48 | ![]() | |
Ha pedig Kecskeméten szállna le, mindjárt helyben van a légijármű-javító üzem... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363420 | 2011. augusztus 18. 21:08 | ![]() | |
Szia Szolnoki reptér sovány az ilyen vasaknak. Gondolom - a C-17 repidő keretet másra tartják fenn (pl. Afganisztán) (amúgy se sok repidőnk van a típuson) - Nem tudom méretre (hossz) befér-e 2 Mi-8 a C-17-be (bár gyanítom, hogy igen) üdv Zoli | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 363419 | 2011. augusztus 18. 20:26 | ![]() | |
Köszönöm! Megnézem! | |||||
Kamovos | Adatlap | 363418 | 2011. augusztus 18. 20:19 | ![]() | |
Szia! Szerintem. Azért nem Pápára kéne leszállnia, hanem Szolnokra, mert ott a helikopter bázisunk, és ott van hozzá műszaki személyzet, anyag raktár! Ha, letud szállni Szolnokra egyáltalán. Én inkább azt kérdezném! Miért nem a Pápaiak hozzák haza őket? Üdv: kamovos | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363417 | 2011. augusztus 18. 19:50 | ![]() | |
Sziasztok Ezt a vészrendszer dolgot én se értem. Bár a Mi-8/17-esnél például ha elszáll a fő hidraulika rendszered nagy a veszélye hogy a vészrendszernek is kakukk, mert olyan a konstrukció... És így előfordulhat, hogy a vészrendszer működik de ugorni kell (mert nem tudod meddig lesz kormányozható és alacsonyan már nem tudsz ugrani. Vagyis tudsz de nem egészséges). Amúgy meg a Saabnak lett megmentve, mivel még nem a miénk a gép. Ettől függetlenül gratula a pilótának! Zoli | |||||
molnibalage | Adatlap | 363416 | 2011. augusztus 18. 19:24 | ![]() | |
Az SH ára nem 51, 41 milla volt. | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 363415 | 2011. augusztus 18. 17:40 | ![]() | |
Szia! Fogalmam sincs mennyibe kerül, de az egész Gripen ügy úgy 230milliárd körül van. Akkor egy gép simán lehet 1-2 milliárd. Amúgy, ha a vészrendszer működött, akkor miért kellett volna ugrani? | |||||
Neo954 | Adatlap | 363414 | 2011. augusztus 18. 17:40 | ![]() | |
Szia Rumcájsz! Köszi az infót! Erre csak annyit tudok mondani, hogy : Mennyiii! :) (Lottó reklám) Üdv.:Neo | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 363413 | 2011. augusztus 18. 17:34 | ![]() | |
Szia Neo954 Forintban számolva szerintem bármelyik mai korszerű harcigép sokmilliárdot kóstál!Ha csak 25-milla/gép dollárral számolunk, 100Ft/dollárnál már 2,5 milliárdnál tartunk, és hát se a dollár nem 100FT, és tartok tőle, a Griff se jön ki 25-milla dollárból. (Tájékoztatásul :a legutóbbi US NAVY F-18-rendelésnél 51-millió dolcsi volt a darabár - se fegyverzet, se kiszolgáló technika nem volt benne, mivel azzal már rendelkezik a flotta - viszont a Hornet kéthajtóműves, tehát ennél azért olcsóbb lehet a Griff - hacsak jól át nem vágtak bennünket). Üdv R. | |||||
csobi21 | Adatlap | 363412 | 2011. augusztus 18. 17:23 | ![]() | |
45-50 millió dollár, ha jól tudom. De arra az ugrásra kíváncsi lennék... | |||||
Neo954 | Adatlap | 363410 | 2011. augusztus 18. 17:14 | ![]() | |
"A protokoll szerint a pilótának ki kellett volna ugrania, de ő inkább visszafordult a kecskeméti bázis felé. Nem veszélyeztette senki életét, és sokmilliárdos értéket mentett meg." Sok milliárdba kerül egy Gripen? Üdv.:Neo | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 363409 | 2011. augusztus 18. 17:02 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 363408 | 2011. augusztus 18. 13:19 | ![]() | |
Üdv miles! Nem ismerem a dátumot, de megadom a weboldalt: www.gammatech.hu/index.php Én úgy emlékszem, hogy 2008 körül volt ilyen vegyivédelmi gyakorlat. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363407 | 2011. augusztus 18. 13:14 | ![]() | |
Én legalábbis úgy tudom | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363406 | 2011. augusztus 18. 13:14 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |