<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
romeo | Adatlap | 363652 | 2011. szeptember 17. 10:15 | ||
Beszerzés előtt jó lenne megvizsgálni az UH-1N baleseti statisztikáját is. | |||||
sulyid | Adatlap | 363651 | 2011. szeptember 17. 10:09 | ||
Szerintem meg te olvass utána, de nem kicsit... tudod mi a NEHÉZ szállító helikopter? Mi-26, ch-47, CH–53... | |||||
Altengernagy | Adatlap | 363650 | 2011. szeptember 17. 09:15 | ||
Nem kell csodálkozni, ugyan az a bagázs rángatja az országot, aki 45 óta itt van, akik nagyapámékat tönkretették 3x. 50-es évek fosztogatás, TSZ-esítés, Kárpótlás... MIlyen jobb oldal, milyen bal oldal? Milyen rendszerváltás? Vannak ŐK, és vagyunk MI. Nem igaz hogy 10 millióból ennyien nem látják mi folyik itt? Ennyire hatásos a TV agymosás? | |||||
Altengernagy | Adatlap | 363649 | 2011. szeptember 17. 09:12 | ||
Majd 20milla per darab áron ráhegesztenek egy vasat amire rá lehet akasztani a B-20 blokkot :D Mint a Cougarra az NSVT :D | |||||
Benedek | Adatlap | 363648 | 2011. szeptember 17. 08:54 | ||
Az UH-1 ajándékozásban nem is a pótalkatrész,kiszolgáló eszköz,stb kifizetése lenne sok,hanem amit eddig is megtapaszataltunk. Névszerint az,hogy átképzés,tipustanfolyam,stb címén sokszor,és sokan felvették a napidíjat eddig is akik még közelében sem voltak az új,rendszeresítendő haditechnikának.Tehát velejéig romlott a rendszer,ez fix.Mégegyszer mondom,ha megjönnek az első UH-1-esek,akkor én leszek az első fedtech..:))) | |||||
Benedek | Adatlap | 363647 | 2011. szeptember 17. 08:49 | ||
Teljesen igazad van ! Ez pontosan így történt.Reformnak,átszervezésnek titulálva tudatos leépítések sorozata.A szakmához hű kollégák eképp váltak ki a rendszerből,akik most máshol,sokszor külföldön kamatoztatják megszerzett tudásuk.Sokan vagyunk akik már nem hiszünk sem az UH-1-es mesében,sem a hamvaiból feltámadó hadsegerben,hiszen a napi hírek csak a pénzügyi helyzet romlásáról szólnak.Ahhoz,hogy egy ilyen ajándék projekt megvalósuljon,sok-sok dollár-forint relációra van szükség.Ami pedig kissé kérdéses... | |||||
Kamovos | Adatlap | 363646 | 2011. szeptember 17. 08:15 | ||
Szerintem ennek olvassál utánna! :) | |||||
Taylor | Adatlap | 363645 | 2011. szeptember 17. 00:35 | ||
Hát gyerekek nem lesz itt semmi, ha csak nem a gépek mellé fizetnek is a honvédségnek... | |||||
romeo | Adatlap | 363644 | 2011. szeptember 16. 22:34 | ||
A Mi-8/-17 kikopása után pedig rendszeresíteni kell egy közepes szállítóhelikopter típust is. Már az előző honvédelmi vezetés is tervezte 10 db Mi-171 vásárlását 2011-től kezdődően, 2015-ig -évente 2db. | |||||
romeo | Adatlap | 363643 | 2011. szeptember 16. 22:27 | ||
Persze! A Mi-8/-17 jobban megfelel a 25/88-nak. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 363642 | 2011. szeptember 16. 22:25 | ||
De gondolom te is úgy érted hogy a Mi-8/17 mellett üzemeltetve ? | |||||
romeo | Adatlap | 363641 | 2011. szeptember 16. 22:24 | ||
sógor | Adatlap | 363640 | 2011. szeptember 16. 21:31 | ||
Szerintem sajnos mindegy mit választasz, akkor sincsen változás ,a régi sereg bázisára szépen ütemezve felépíthettek volna egy újat ,de az első időszakban a tönkretétel volt a cél ,aztán a maradék lassú felmorzsolása ,de úgy látom ,hogy már van koncept :kidobni mindent ami Orosz aztán...utána ki tudja mi jön. | |||||
romeo | Adatlap | 363638 | 2011. szeptember 16. 21:15 | ||
Ennyit a sajtó "pontos" adataihoz... | |||||
búza | Adatlap | 363637 | 2011. szeptember 16. 21:13 | ||
Szerintem a seregnek ÍGY semmi értelme. Avattak 61 hadnagyot! Ezért tartunk fent egy egyetemet? Ha árvíz vagy erdőtűz van kimennek két helivel segíteni? Télen ha nagy hó van mivel viszik a kenyeret? A6-os Audival? Nagyon sajnálom az egész "céget"! Költsük a pénzünket értelmes dolgokra! Építsünk stadiont a Lokinak, a Puskás Ferenc (leánykori nevén Népstadion) helyett, építsünk alagutat a felszínen, aztán hordjunk rá földet, mert úgy mégis könnyebb a dolog, stb. Adjunk amnesztiát az összes adócsalónak, hátha attól hosszabb ideig lehet kivezetni az országot a bajból! Párttól és kormánytól függetlenül: ami itt '89-ben és utánna a sereggel történt AZ IS az ország-világ szégyene! | |||||
Levix | Adatlap | 363636 | 2011. szeptember 16. 20:55 | ||
Az US Coast Guard soha nem használt Hueyt. A kanadaiak viszont igen. Végül is az is Amerika :). Talán a National Guardról lenne szó? Types of Rotary Wing Aircraft, Serial Numbers, and Histories (click on aircraft type for information); Index is organized alphabetically by aircraft manufacturer, Coast Guard designation, and first year of acquisition by the Coast Guard: Aérospatiale, HH-65 Dolphin, 1984 Agusta Helicopters, MH-68 Mako, 2001 Bell, HTL-1/4/5/7, 1947 Bell, HUL-1G, 1959 Kaman K-225 Mixmaster, 1950 Piasecki HRP-1 Flying Banana, 1948 MD Helicopters: MH-90 Enforcer, 1998 Sikorsky HH-3F Pelican, 1968 Sikorsky, HH-52 Seaguard, 1963 Sikorsky, HH-60 Jayhawk, 1990 Sikorsky HNS-1 Hoverfly, 1943 Sikorsky HOS-1 (R-6) Hoverfly II, 1945 Sikorsky HO2S-1 (R-5A), 1946 Sikorsky HO3S-1G Dragonfly, 1947 Sikorsky HO4S-2G / 3-G (HH-19G) Chickasaw, 1951 Sikorsky HUS-1G (S-58; HH-34), 1959 Sikorsky HO5S-1G, 1952 | |||||
The_Ori | Adatlap | 363635 | 2011. szeptember 16. 20:52 | ||
"A gripen azért volt jó döntés, mert európai országból jött, tehát közelről kapjuk az utánpótlást mint alkatrész, mint fegyverzet." AIM-120 AMRAAM AGM-65 Maverick Mk 82 Mk 83 | |||||
Daala | Adatlap | 363634 | 2011. szeptember 16. 19:49 | ||
Azért a Mi-17 kép alá nem kellett volna MI-8-at írni...nem ugyanaz (legalábbis oroszországon kívül) | |||||
Solo | Adatlap | 363633 | 2011. szeptember 16. 19:15 | ||
Helló! Nagyon hozzáértő a cikk írója. Tudomásom szerint az amcsi parti őrség nem használ UH-1N-t. A tengerészgyalogság gépeit kapjuk meg, ha összejön a dolog. | |||||
Taylor | Adatlap | 363631 | 2011. szeptember 16. 18:57 | ||
Igen, ez igaz, igazad van, de akkor is el kéne dönteni, hogy mit is akarnak. Újonnan minden drága, ami meg csak kicsit fejlettebb mint ami van, annak semmi értelme. Csak lejáratjuk magunkat. Ne haragudjatok, hogy ilyen negatív vagyok, de ami a szívemhez közel van, az fáj. | |||||
juge75 | Adatlap | 363630 | 2011. szeptember 16. 18:55 | ||
Majd ha konkrét lesz a dolog. | |||||
juge75 | Adatlap | 363629 | 2011. szeptember 16. 18:55 | ||
Nyugtával a napot. | |||||
búza | Adatlap | 363628 | 2011. szeptember 16. 18:48 | ||
Sziasztok! "A legnagyobb költség, maga a gép, és az ingyen lenne." Általában a járulékos költségek ( kiképzés, időszakos javítások, berendezések, szerszámok, cserélendő alkatrészek stb.) költsége eléri, sőt meghaladja a gép árát! Ezt - gondolom - nem adják ingyen! | |||||
Taylor | Adatlap | 363627 | 2011. szeptember 16. 18:33 | ||
Sziasztok! Fúú.. Hát, ennyire nem kéne zsugorinak lennünk! A legnagyobb költség, maga a gép, és az ingyen lenne. Örülnünk kéne, hogy egyáltalán van ilyen! És igenis számolni kell azzal is, hogy amerikai eszközökre lesz szügségünk, az orosz után. El kell dönteni, hogy egy esetleges háboruban, kitől kapjuk az eszközöket. A gripen azért volt jó döntés, mert európai országból jött, tehát közelről kapjuk az utánpótlást mint alkatrész, mint fegyverzet.Visszatérve a Twin Huey-ra, leszakadna a pof*m az amerikaiak helyében hogy még mi alkudozunk. Én továbbra is azon vagyok, hogy maradjon az orosz technológiánál, és fejlesszük amink van, mert nem nyalókák. Lásd a Lengyeleket.. | |||||
romeo | Adatlap | 363626 | 2011. szeptember 16. 17:57 | ||
Egy további érdekes cikk az UH-1N rendszeresítésével kapcsolatban: iho.hu/hir/uh-1n-a-magyar-legieroben-1109 | |||||
Wrecker | Adatlap | 363625 | 2011. szeptember 16. 15:08 | ||
Sziasztok! Szerintem a beszerzést lényegében az fogja eldönteni, hogy lesz mutyi vagy nem lesz mutyi lehetőség. Az Ami kormányzattal mutyizni, hát... | |||||
sulyid | Adatlap | 363624 | 2011. szeptember 16. 15:03 | ||
A minyó széria az pont közepes szállító heli... | |||||
Kamovos | Adatlap | 363623 | 2011. szeptember 16. 14:43 | ||
Szia romeo! Lehet, hogy nem állíg felfegyverezva kapjuk őket! De, ezen lehet segíte, ha olyan feladatra kellenek! Szeretnék továbbá rámutatni arra is, hogy kis hazánkban a közepes helikopterek soha nem voltak felfegyverezve, sem a Mi-1 sem pedig a Mi-2 nem olyan változatban voltak melyek alkalmassak lettek volna erre. Némi munkával azok is alkalmasá tehetők lettek volna, de nem volt ilyen igény soha velük szemben! Nálunk a fő szállító típus a Mi-8, majd a Mi-17. Támadó, támogató helikopterünk pedig a Mi-24. Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 363622 | 2011. szeptember 16. 14:38 | ||
Szia juge75! Pontosan az Amik voltak azok, akik rávilágítottak sötét vezetőinknek a légierő nemlétére! Ők azok akik szorgalmazzák, hogy képesek legyünk légi mozgékonyságra is! jelenleg nincsenek közepes szállító helikoptereink! Mivel valaki "okossan" kivonta a Mi-2 helikoptereket, és helyettük nem lett semmi! AZ UH-1 N alkalmas erre a feladatra és kiválóan betöltené ezt az űrt! Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 363621 | 2011. szeptember 16. 14:25 | ||
Egy pillanat. Ha jól értem, még koránt sem biztos, hogy kapunk bármit is. Amerikai részről még nincs döntés. Viszont nálunk azonnal bizottságot hoznak létre, ha történik valami (jó drága pénzen nem csinálnak semmit, hozzá nem értők), miért nem hívják össze a vezérkart és a hozzá értő szak embereket? | |||||
romeo | Adatlap | 363620 | 2011. szeptember 16. 14:05 | ||
Ha a parti őrség (US COAST GUARD) használta őket, akkor viszont nem lesz hozzájuk fegyverzet, mert ott kutató-mentő feladatkörben alkalmaznak heliket... -ez magánvélemény | |||||
Kamovos | Adatlap | 363619 | 2011. szeptember 16. 14:01 | ||
No akkor hajrá! Remélem a negyedét átadják nekünk! Mez azt is remélem, hogy az Amik nem lesznek Skótok! :D Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 363618 | 2011. szeptember 16. 12:58 | ||
A 81 darab UH-1N - Irokéz - közismertebb nevén Huey - típusú helikoptert az amerikai partiőrség vonja ki a hadrendjéből, mert típust vált. Hende Csaba honvédelmi miniszter az InfoRádiónak elmondta, a gépek viszonylag fiatalok, még jelentős üzemidő-tartalékkal rendelkeznek. Hozzátette: a minisztérium egy bizottságot hozott létre, hogy megvizsgálja a térítésmentes átadás lehetőségét, amely az amerikai fél döntésétől függ. inforadio.hu/hirek/belfold/hir-456711 | |||||
TornadoIDS.ECR | Adatlap | 363617 | 2011. szeptember 15. 20:42 | ||
Így van, jelenleg Pápua-újginea a székhelyem. Köszi a kérdést élek, túlélek .Semmi jó amúgy. S veled? | |||||
Benedek | Adatlap | 363616 | 2011. szeptember 14. 20:42 | ||
Mi van veled Öregem? Ha jól emlékszem visszamentél Pápua-újgíneára? | |||||
Benedek | Adatlap | 363615 | 2011. szeptember 14. 20:41 | ||
TornadoIDS.ECR | Adatlap | 363614 | 2011. szeptember 14. 20:38 | ||
Hát ja, jól mutat a Mig-15 hatómű kiömlőjében B.R. Mindig is jó fej volt . | |||||
Benedek | Adatlap | 363613 | 2011. szeptember 14. 20:34 | ||
juge75 | Adatlap | 363612 | 2011. szeptember 14. 20:29 | ||
Ja, és Cs.S. "Bundás"-üdvözöl Szolnokról! | |||||
juge75 | Adatlap | 363611 | 2011. szeptember 14. 20:29 | ||
Tedd a fejedre és tükör előtt! :-) | |||||
Benedek | Adatlap | 363610 | 2011. szeptember 14. 20:16 | ||
A belső műszőr,vagy mi a nyavalya,oly kellemes viselet,hogy 5-perc után vakaródzik tőle a fejbőr,mintha lakók lennének a hajban.Emiatt melegít (szerintem) | |||||
Kamovos | Adatlap | 363609 | 2011. szeptember 14. 20:10 | ||
Szia Benedek! Nekem azt hiszem csak ez nincsen meg. :( Téliben csak terepmintás van itthon. De jövőre szétnézek Velencén, hátha ottvan a ruháimmal együtt! Nyáriban megvan a zöld és a terepszínű is. Köznapi téli nyári szintén megvan. Ha találok valami kereket amire rátudom tenni őket akkor le fényképezem a sapka garnitúrám. :D Üdv: kamovos | |||||
Benedek | Adatlap | 363608 | 2011. szeptember 14. 20:00 | ||
Nekem még mindíg megvan.Féltve őrzöm,és hidegben viselem is. | |||||
Kamovos | Adatlap | 363607 | 2011. szeptember 14. 19:42 | ||
Hát eléggé szopott gombócok voltunk benne! De mindenhova oda fértünk benne és nem fázott a fejünk. Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 363606 | 2011. szeptember 14. 19:36 | ||
Altengernagy | Adatlap | 363605 | 2011. szeptember 13. 22:32 | ||
Erre már szerintem mindenki rájött, hogy mért nem fogadunk el semmit ami ingyen van... MERT NEM LEHET RAJTA KERESNI | |||||
sógor | Adatlap | 363604 | 2011. szeptember 12. 20:43 | ||
Az S-or ban lehetett cifrán öltözni bakancs ,málhaöv, kötött sapka ,US sisakhuzat a táboron kívül nem szóltak érte ,amúgy jó példával az egyik kontingens pk szolgált, aki oldalt zipzáros (szerintem rephajózó) csizmát viselt nem 65M bakancsot. | |||||
Benedek | Adatlap | 363603 | 2011. szeptember 12. 20:20 | ||
Mivel a HT-k nak a ruházati boltban kell vásárolni,és csak az ott rendszeresített ruhát viselhetjük,ezt ennyiért kell megvenni.A legtöbb zsibipiacon ott sorakoztak az egyenruhák ,felszerelési cikkek a zsibis-ember standján.Én csak pár hónapig hordtam a bakancsot,de kényelmetlen és forró volt,mintha rezsóban lettem volna. | |||||
sógor | Adatlap | 363602 | 2011. szeptember 12. 20:15 | ||
A nyári bakancs egy hónap után elkezdett fesleni a bőr és a gyöngyvászon találkozásánál. A 90-es évek végén az átlagos USA bakancsok ( bőr átmeneti időszak két változat,fekete és zöld gyöngyvászon felsővel-jungle)úgy 50dolcsi körül voltak ,a Mattenhorn volt 120dolcsi. 32000 nagyon durva ár egy bakancsért. Néztük a PX-ben a barna pólók hármasával fillérekért ,a ruházat (alsó -felső) is kb 50dolesz volt. No coment | |||||
Benedek | Adatlap | 363601 | 2011. szeptember 12. 19:58 | ||
Mióta vannak missziók,azóta nincs ,vagy csak kopik a haditechnikánk. Akkora pénzt visz el a külhoni katonáskodás,hogy itthonra még pólónk is alig-alig volt. Sőt az új,mittudomén milyen bakancsra csak az utólsó szolgálati évemben tettem szert.Ebben is volt egy kis keserűség,mert nyárra télit sikerült vásárolni,potom 32000-es áron.Tehát én biztosan átgondolnám,hogy miben mekkora szerepet tudok vállalni. Ez hasonlít arra,amikor a gernc-sérvvel bajlódót kérik meg,hogy vigye föl a zongorát az emeletre.:((( |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |