<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Kamovos | Adatlap | 363725 | 2011. szeptember 19. 19:03 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 363724 | 2011. szeptember 19. 18:59 | ![]() | |
Ami biztos, hogy nem az új csili vili Marines UH-1N-ről van szó. A légierő a nukleáris rakétasilóknál használta a gépeket. Mindenkinek igaza van. Teljesen egyetértek execcel is. Azzal van a gondom, hogy mennyire hihető, hogy ha a nyomorult Mi-17-eseken nem lehetett megcsinálni a képességnövelést, mennyire van annak esélye, hogy harminc számunkra teljesen új gépet állítsunk rendszerbe. Kizártnak tartom, hogy akár egy rakéta blokkot adnának ingyen hozzájuk. Az üres 30 gép meg nagyon nagyon sok. 30 személyzet kiképzése, de még 15-é sem piskóta, + műszakiak. Nincs egy csavarkulcsunk sem a gépekhez. Persze a legjobb lenne a Mi-8/17 + a Huey. De ennek is mennyi a realitása? Sokkal jobb helyzetben mi lett az ingyen Mi-24-esekkel? Repülnek a Mi-2-esek? Szóval ahogy exec is kifejtette, vannak járulékos költségek és a teljes életciklust kell vizsgálni. Ok, de mennyi idősek is a Hueyk? 44 évesek! Egy rotor lapát, erre találtam számot, átszámítva 4 millió forint! Ne felejtsük el pár hónapja még a Gripenek tankolására sem volt pénz! Nem arról van szó, hogy a 0 forintba kerülő Hueyt kell hasonlítani pl. akár a Mi-8-hoz, vagy egy európai új géphez. Szóval a 30 Huey még lehet ingyen drágább mint 5 Mi-171. Nyilván a számokat soha nem fogjuk megtudni. | |||||
Benedek | Adatlap | 363723 | 2011. szeptember 19. 18:49 | ![]() | |
Szia Kollega! Jól mondod,hogy mi van akkor ha hadműveleti területre megy a gép...stb.Ugyan mi a nyavalyát keresünk mi azon a hadműveleti területen.Ezek a fránya orosz gépek a gyárilag beépített holmikkal több évtizeden keresztül bizonyítottak sarkkörön innen,és túl is.Csak a rágózabálóknak nem passzol a rendszerébe sehogysem.Pedig sokszor elismerően néztek át a hangárunkban parkoló Mi-8-17-eseinkre,amik mellett tényleg aprócska holmi az Uhu-1-es.Természetesen az a maga kategóriájában egy ugyan olyan igásló,mint a Minyó. (Utility Helikopter-Általános-helikopter)Mint az általános iskola.A Gentex sisakokhoz is lehet rendelni nagy-és alacsony impedanciájú hallgató szettet.Pontosabban azzal szerelik,amelyikkel rendelik.Á szar ez a szegénység az biztos. | |||||
p-51 | Adatlap | 363722 | 2011. szeptember 19. 18:38 | ![]() | |
Én azért húzogatom a számat. Én nem örülnék, ha most valaki idepasszolna nekem egy 20 éves kadettot(csak példa, elnézést a kadett-fanoktól), hogy ingyen a tied, dobd el a 21 éves lada szamarád(szintén csak példa, sose volt szamarám, még csak nem is ültem benne), ezt csak tankold meg szervizeld. Persze, hogy ha nem lesznek minyók, kell valami helyettük, de nem biztos, hogy logisztikailag jó döntés elfogadni a hueyt. Akkor már inkább félidős minyókat kellene keresni, ahhoz legalább nem kell kiépíteni semmit újonnan. Szerintem. | |||||
balaton | Adatlap | 363721 | 2011. szeptember 19. 18:30 | ![]() | |
Bocsánat, hogy beleszólok, de nem értem, mi ez a szájhúzogatás. Kapunk 30 helikoptert ingyen. Ennek örülnünk kéne. Ezek egy darabig elröpködnek. Mi-17-t is kaptunk. Mi-171-t sajnos egy ideig még nem fognak ingyen osztogatni, pénz meg üzemeltetésre sincs lassan, nemhogy új/használt gépeket vásárolni. Összehasonlítgatni a két típust (UH-1 és Mi-17) nem érdemes, mert nem egy kategória, előbbi "súlycsoport" ráadásul régóta hiányzott a Honvédségből. | |||||
exec | Adatlap | 363720 | 2011. szeptember 19. 17:55 | ![]() | |
Levix, Azért ehhez még egyet tegyünk hozzá. Azért vannak különböző gép méretek, mert különböző feladatok vannak. Ha én pl veszek 30 darab 40 tonnás kamiont, és utána egy köbméter homokot hordok ki házhoz akkor bizony elbasztam. Hányszor is repülnek ezek a gépek teljes terheléssel? Nyilván az a jó ha több kategória létezik. Ha elírtam az idézetet azért elnézést. Ettől függetlenül nem csak a beszerzési ár számít, sokkal inkább a teljes életciklusra vetített költségek. Tipikus hiba, hogy telik a nagy batár Mercire, aztán áll akertbe mert nincs aki tankolja. A földön álló helikopter értéke pedig közelít a nullához. Szerintem Üdv. exec | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363719 | 2011. szeptember 19. 17:53 | ![]() | |
Egyébként mielőtt folytatnátok a számháborút: A 17-esek között is sok változat van a paramétereket tekintve. Pl. nekünk is legalább 3 különböző tartályú változat van csak 17-esből. (hatótáv) Mivel kétféle hajtóművünk van emiatt a teljesítmény se egységes. Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363718 | 2011. szeptember 19. 17:51 | ![]() | |
Szia Mi-17 és 24 esetében nem azonos a főreduktor, forgószárny agy, lapátok, faroklégcsavar stb. Ha jól tudom ez az UH-1 és AH-1 esetében azonos. Mármint "páronként" (pl. UH-1Y/AH-1Z). Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363717 | 2011. szeptember 19. 17:48 | ![]() | |
Sziasztok Az UH kontra Mi-17 vita egy baromság. Nem lehet a kettőt összevetni, más kategória. Mind a kettőre szükség lenne... Ha már a Mi-2-est kidobták... Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363716 | 2011. szeptember 19. 17:47 | ![]() | |
Szia A vadiúj Mi-17/Mi-171-esbe kapásból bele kell ölni egy csomó pénzt, hogy normális NATO heli legyen: nyugati transzponder (válaszjeladó), rádiók (amiből kapásból kettő van), GPS (de inkább pluszban VOR/DME+ILS), védelmi berendezések ha hadműveleti területre megy a gép (rakétaindításra figyelmeztető, infracsapda / rakétazavaró) stb. Ez beépítéssel, papírokkal stb több millió USD. Ezek egy részét az orosz be se építheti, mert NATO-s cucc... Így lehet, hogy nem is lehet megcsinálni. A horvát Mi-171-esek esetében ha a hajózó GENTEX sisakot használ akkor a ruszki megvonja a garanciát (maguk a horvátok mondták nekem). Egy rádióberendezés még bonyolultabb... (a horvátoknál a nyugati rádiót nem is bírja a gép, gondok vannak) Nem tudom az UH-k pontosan milyen felszereltségűek, ha MARINES akkor valószínűleg ez mind benne van... üdv Zoli | |||||
Levix | Adatlap | 363715 | 2011. szeptember 19. 17:16 | ![]() | |
Exec! A további érvelésed sem biztos, hogy jó. A Mi-17 kétszer annyi hasznos terhet visz el mint a Huey. Ha a fogyasztás duplája akkor számoljunk csak. A-ból B-be 4000 kg hasznos teher Mi-17-el x forint. Hueyval kétszer kell fordulni, ha fele annyit fogyasztani, akkor egyenlő lenne, vagy két Hueyba fér be ugyanaz, ami szintén annyi mint egy út a Mi-17-essel. Minden másban amit írtál teljesen egyetértek. | |||||
Levix | Adatlap | 363714 | 2011. szeptember 19. 17:12 | ![]() | |
exec! Ne menjél már át politikusba :). A te idézeted, nem azonos azzal amit én írtam bakker. Helyesen amit én írtam: copy paste-al lényeg átalakítód nélkül de messze olcsóbb lenne rendszerbe állítani. Amit te írtál idézőjelben: "de messze olcsóbb lenne rendszerben tartani" | |||||
exec | Adatlap | 363713 | 2011. szeptember 19. 16:43 | ![]() | |
Levix "de messze olcsóbb lenne rendszerben tartani" azért érdekelne, hogy ezt mire alapozod. A valós rendszerben tartási költség elég elvont dolog. Még üzemeltetési stílustól is függ. Pl sehol nem lettek annyira "széthajtva" a MiG-29-esek, mint idehaza. Így persze a költségük is magasabb. De pl a feleannyi gép többet hajva hamarabb el is fárad. "Max takeoff weight: 10,500 lb (4,762.7 kg) Mi-17 13000 kg" meg ne magyarázd, hogy a közel háromszoros súly mellett a fogyasztás alig több... Ha maga a fogyasztás duplája, akkor az olcsóbb üzem már bukott. exec | |||||
Benedek | Adatlap | 363712 | 2011. szeptember 19. 15:26 | ![]() | |
Ez így van. Mire a letcsikák megkapják a kiképzést,és mind full combat ready-lesz,addigra az UH-ban sem lesz több naptári idő. | |||||
Levix | Adatlap | 363711 | 2011. szeptember 19. 15:01 | ![]() | |
Mi is az előrelépés? Lehet, hogy ingyen van, de k... öreg sárkány, számunkra ismeretlen szerkezet, üzemeltetési tapasztalat 0, hajózók 0, kiszolgáló eszközök 0. Sokkal jobb lenne fele ennyi új Mi-171, igaz az pénzbe kerül, de messze olcsóbb lenne rendszerbe állítani. Range: 300-plus miles azaz 482km Mi-17 495 Ceiling: 15,000 feet (4,572 meters) Mi-17 5000m Maximum Speed: 149 mph (130 knots) 238 km/h Mi-17 250 km/h Useful load: 4500 lb (2038.0 kg) Mi-17 4000 kg Max takeoff weight: 10,500 lb (4,762.7 kg) Mi-17 13000 kg Date Deployed: 1970, Mi-17 ? Szállítható: 13 fő Mi-17 24 fő | |||||
Levix | Adatlap | 363710 | 2011. szeptember 19. 14:49 | ![]() | |
The Air Force is close to finalizing a sole-source deal to buy up to 93 UH-60M Black Hawk helicopters from the U.S. Army, according to defense industry sources. Air Force officials launched the effort to replace the service’s Vietnam War-vintage UH-1N Hueys with commercially available helicopters last year. From the beginning, the Air Force said it would make performance tradeoffs to keep costs down for what is called the Common Vertical Lift Support Platform. Vélemény This seems like a logical choice for the USAF. They are basically buying more of the same basic aircraft they already have plenty of. The UH-1N is underpowered, slow, and just plain old. If the USAF wanted a competition for a replacement aircraft, I'm sure they would have asked for one. www.defensenews.com/story.php www.f-16.net/index.php | |||||
Neo954 | Adatlap | 363709 | 2011. szeptember 19. 14:45 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 363708 | 2011. szeptember 19. 14:38 | ![]() | |
44 éves lesz 2013-ban a legfiatalabb példány. | |||||
Levix | Adatlap | 363707 | 2011. szeptember 19. 14:37 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 363706 | 2011. szeptember 19. 14:30 | ![]() | |
Szia Benedek! Tetszik az ötlet! Kérdés az ha lujó Fater nálatok lenne Szd Pk, akkor nekünk ki jutna? Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 363705 | 2011. szeptember 19. 14:29 | ![]() | |
Szia piratvitorla! Hát... Mielőtt mélyebben vizsgáljuk az azonosságot, előbb tisztázni kéne, hogy mit mivel hozunk párhuzamba. Az UH-1 és az AH-1 tekintetében. Az UH-1-et tekintik az amerikaiak minden harci helikopterük alapjának. A vietnámi háborúban ezen típuson szerzet harci tapasztalatik alapján fejlesztették az AH-1-et. Ebből kifolyólag lehet is találni azonosságokat. Faroktartó, reduktor, agyrendszer, Hajtómű. Gondolom elektronikai eszközök, és műszerezetség terén is számos azonosságot találhatunk még. Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 363704 | 2011. szeptember 19. 14:23 | ![]() | |
Egy tömör választ kérnék: Lesz magyar Mi-17 modernizáció Csehországban, vagy nem? | |||||
romeo | Adatlap | 363703 | 2011. szeptember 19. 14:17 | ![]() | |
Hű! Ez nagyón jó meglepi! Köszönjük! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363702 | 2011. szeptember 19. 14:10 | ![]() | |
Benedek | Adatlap | 363701 | 2011. szeptember 19. 14:01 | ![]() | |
Arra gondoltam,hogy Ti egy századot Börgöndön,Szilágyi (Fater)Bivaly meg én Sztksz-en a második századot simogatjuk majd.Ágoston Feri pedig majd század légilövész lesz... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363700 | 2011. szeptember 19. 13:51 | ![]() | |
Sziasztok Az AH-1-est én már párszor említettem beszélgetések során amióta szóba került az UH-1N. Az UH-1 és AH-1 rendszerazonossága tudtommal nagyobb mint a Mi-17 és 24 esetében... Zoli | |||||
Kamovos | Adatlap | 363699 | 2011. szeptember 19. 13:49 | ![]() | |
Szia romeo! Az pont 2 Szd gép létszám. Szívesen dolgoznék rajtuk. :) Talán még az AH-1 is jól esne. Udv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 363698 | 2011. szeptember 19. 13:38 | ![]() | |
A 30 darab UH-1N-ből elvileg 2 helikopterszázadot is fel lehet állítani ... | |||||
Kamovos | Adatlap | 363697 | 2011. szeptember 19. 13:37 | ![]() | |
Szia romeo! Légiharc rakétával felszeret helikopter is nagyon jól mutatna a börgöndi füves reptéren! :) Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 363696 | 2011. szeptember 19. 13:24 | ![]() | |
Az UH-1N mellé kaphátnánk néhány AH-1 Super cobrát vagy "Z"-t is :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 363694 | 2011. szeptember 19. 13:15 | ![]() | |
Sziasztok! Maradjunk annyiban hogy, a Vietnámnan szolgáltak neve is UH-1-el kezdődik. No aztán itt ennyi legyen is elég. Ő volt az alap, és ezt követően mind különböztek tőle, és egymástól is. Ezért van az, hogy az 1-es után találunk betüjelzést is. Ezek a betük nem csekély különbségeket jelentenek. Bár alakja csekély mód változott, ez a változás mégis jelentős számú bordát, törzsheretet, és bekötésicsomópontott jelent. Annyiben jelentős ez a típus, hogy az ezen szerzett tapasztalatok alapján ebből forta ki magát a többi változat. Valamint az AH-1 is, aminek szintén hasonló a pályafutása. Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 363693 | 2011. szeptember 19. 13:14 | ![]() | |
Üdv! Lehet, hogy nem mind a 30 fog repülni, néhányat félretehetnek kannibalizációra is ... És miért nem 2012-ben érkeznek? Hogy fogjuk kibírni 2013-ig? | |||||
zvereb | Adatlap | 363692 | 2011. szeptember 19. 13:01 | ![]() | |
király!XD | |||||
pilotka | Adatlap | 363691 | 2011. szeptember 19. 12:36 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 363690 | 2011. szeptember 19. 12:34 | ![]() | |
Kb. :) A sárkány nem sokat változott, de azokban még csak egy hajtómű volt, ezekben (ha jól tudom) kettő. Meg persze a műszerezettség teljesen más. | |||||
Elnar | Adatlap | 363689 | 2011. szeptember 19. 12:31 | ![]() | |
Tehát ez egy ugyanolyan sárkányú, de teljesen más dolog, ha jól értem. (Tényleg elég hülye vagyok a II. VH utáni időszakhoz. Én még ott tartok hogy az F-18 modern gép (na jó, hallottam már a 22-ről meg a 35-ről is, de helikopterekben tudom hogy van chinook, commache, cobrák, apache, tiger, meg Mi sorozat, és itt kb vége is) | |||||
tankos_srac | Adatlap | 363688 | 2011. szeptember 19. 12:28 | ![]() | |
Szerintem mi vagyunk a NATO legszegényebb tagállama jelenleg... :-( Lesz egyáltalán 30 gépre elegendő átképezhető hajózó? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 363687 | 2011. szeptember 19. 12:19 | ![]() | |
Vietnamban a B,C,D verziók voltak. | |||||
Elnar | Adatlap | 363686 | 2011. szeptember 19. 12:16 | ![]() | |
Khm... nem értek a modern teknikához (lehet hogy csak a sárkány ugyanaz, és kinézeten kívül minden más változott), de az UH-1 nem vietnámi korú? Azért 2010 után már nem kéne ezeket reptetni szerintem... | |||||
Levix | Adatlap | 363685 | 2011. szeptember 19. 12:02 | ![]() | |
Jó lenne valami ami forrás is, de én találtam erről semmit. | |||||
Altengernagy | Adatlap | 363684 | 2011. szeptember 19. 11:58 | ![]() | |
Az állami, vagy az Orbániai zsoldosoké? :) | |||||
zvereb | Adatlap | 363683 | 2011. szeptember 19. 11:52 | ![]() | |
Aha, megint tapsolunk arra, hogy régi sz*** at kapunk a nagy tesótól. Állandóan csak a toldozgatás, foltozgatás megy. A mostaniak fenntartására sincs sok pénz, 90 darabra meg lesz? :) | |||||
romeo | Adatlap | 363682 | 2011. szeptember 19. 11:49 | ![]() | |
Régebben a legszegényebb NATO tagországoknak(Portugália,Görögország,Törökország) szállítottak ingyen eszközökez az amerikaiak ... Üdv! | |||||
Levix | Adatlap | 363681 | 2011. szeptember 19. 11:44 | ![]() | |
Ez egy nagy bullshit. A cikk egy zagyvaság. Tele ellentmondásokkal. Ha ingyen kapjuk, tutti, hogy kérnek még mellé egy kis kirándulást velük Irakba, vagy Afganisztánba. Szerintem. | |||||
tankos_srac | Adatlap | 363680 | 2011. szeptember 19. 10:42 | ![]() | |
index.hu/belfold/2011/09/19/30_amerikai_helikoptert_kap_a_honvedseg/ Itt már kész tényként hozzák. Remélem átfestik őket "magyartarkára", érdekes téma lenne! | |||||
mrbaracus | Adatlap | 363679 | 2011. szeptember 19. 09:54 | ![]() | |
sziasztok! egy kis adalék: még anno a Határőrségnél volt olyan, amikor a járőrnek ki kellett fizetni a lőszer árát, amit figyelmeztető lövésre használt. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 363678 | 2011. szeptember 18. 19:20 | ![]() | |
Szia Szerintem lassan a Vatikán jobban áll (minőségileg is) Zoli | |||||
sanyi | Adatlap | 363677 | 2011. szeptember 18. 15:54 | ![]() | |
? Olvasd el hogy mit írtam, mielőtt megszólalsz! Ha te lennél hivatásos, akkor az értelmezés lenne toppon... | |||||
joci232 | Adatlap | 363676 | 2011. szeptember 18. 15:50 | ![]() | |
Uraim! Egy kis segítséget kérnék, hogy a reptereken használatos beton állóhelyeken a "kocka" mintázatnak mik a méretei? mert a Mi 24-es kis kompozícióhoz szükségem lenne rá. Köszönöm! | |||||
sógor | Adatlap | 363675 | 2011. szeptember 18. 14:06 | ![]() | |
A titkosszolgálatunk ,hírszerzésünk a legjobbak között lenne. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Ürüljünk már egy kicsit!
Főleg ha ingyen kapunk!
Végülis ha nem kapnánk őket akkor hamarossan rá kel fanyarodni az ág seprűre!
Azokra pedig elég sokáig kel gyúrni mire repképesek lesznek!
A Mi-171 nekem is nagy álmom, remélem még megélem mikor Helikopter ezredek lesznek felálítva belőlük.
Még akkor is, ha jelenleg nem NATO kompatilis a műszerezetsége.
Amúgy a kivont Mi-8 Mi-17-ből miért is nem lehene beléjük építeni?
Az UH-1N véletlenűl sem egy kategóriás a Mi-8 Mi-17-el!
Ez a mekkora sújt tud elvini és az alkapján kategórizálom szerintem meg ne éppen épkézláb ötlet!
Ezen mérce szerint akkor az MD-500 is nagy szállító helikopter, hiszen saját sújának 2 szeresét is képes elszállítani.
De az UAZ mégsem fér bele!
Ahogy az UH-1-be sem.
Remélem érthető volt amit mondani kívántam.
Üdv: kamovos