<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Solo | Adatlap | 364039 | 2011. október 25. 15:38 | ||
horvathp | Adatlap | 364038 | 2011. október 25. 15:35 | ||
Solo | Adatlap | 364037 | 2011. október 25. 15:28 | ||
Helló! Az "Iszpanka" rögzítési helye csak a 706, 707-es Mi-17-en van. A dudor a Mi-17-ek reduktorán lévő generátor miatt kell mert anélkül nem férne el. :) A Hobby Boss Mi-17-ből csak a 706 és a 707 építhető meg nagy átfaragás nélkül. Sajnos a Mi-8T dobozában is ugyanaz a Mi-17 makett van. Pavla gyárt hozzá átalakítókat. | |||||
horvathp | Adatlap | 364036 | 2011. október 25. 14:45 | ||
Sziasztok! Segítséget kérnék! 1. A Mi-8-ashoz és a 17-eshez rendszeresítve van az Iszpanka? 2. A 17-esen mi az a dudor a bal hajtómű-kiömlő mögött. Ez nem volt a 8-asokon. Csak azért kérdezem mert a Hobbyboss Mi-8-asán (és a 17-esen is) rajt van mind kettő, ráadásul a törzsfélre öntve. Előre is köszi Üdv Péter | |||||
Daala | Adatlap | 364035 | 2011. október 25. 14:36 | ||
Érdekes, a Mi-8-as sem szakította be a Honvédkórház tetejét, amikor leszállt rá...pedig szerintem nehezebb, mint az UH-1N. | |||||
Freddy | Adatlap | 364034 | 2011. október 25. 14:08 | ||
Szerintem a légi mentőszolgálat említése csak a mindent lélegeztetőgépre átszámolók és a nagyonpacifisták lecsendesítésére van. | |||||
sógor | Adatlap | 364033 | 2011. október 25. 14:05 | ||
Sziasztok, nagyon akarják ezt a 30 helikoptert ,annyira ,hogy még a légi mentőszolgálatot is eltaposnák . Nehogy kiderüljön ,hogy ezek a helikopterek átveszik a légi permetezést is a mezőgazdaságban (már ezen sem csodálkoznék). s. | |||||
romeo | Adatlap | 364032 | 2011. október 25. 13:36 | ||
"A honvédelmi miniszter a légi mentőknek is felajánlotta az amerikaiaktól várt helikoptereket. A szolgálat köszöni, de nem él a lehetőséggel. Az UH-1N-esek ugyanis olyan nehezek, hogy beszakíthatják a kórházak tetején a helikopterleszállókat." bővebben:fn.hir24.hu/itthon/2011/10/25/helikopterrel-bontana-a-korhazakat-hende/~~fokusz | |||||
romeo | Adatlap | 364031 | 2011. október 25. 12:15 | ||
Ja, az időjárás viszontagságainak kitett sárkányokat nehéz lesz eladni ... | |||||
romeo | Adatlap | 364030 | 2011. október 25. 12:00 | ||
A miniszter elmondta: a tárca nemrégiben nyolc MIG-29-es vadászgépet próbált meg eladni, az ezekre kiírt pályázatra nyolc érdeklődő jelentkezett, de érvényes ajánlat nem érkezett a gépekre. Sikerült eladniuk viszont húsz hajtóművet - tette hozzá. hvg.hu/itthon/20111025_honvedelmi_hende_csaba | |||||
romeo | Adatlap | 364029 | 2011. október 25. 07:16 | ||
Üdv LHSN.HU! Nekem tetszik az oldalad, csak lehetnének nagyobb fotók(az utóbbi időben sajnos gyengült a látásom). További sikeres munkát! | |||||
LHSN.HU | Adatlap | 364028 | 2011. október 24. 23:07 | ||
Nagyjavításra vár. | |||||
Caprice | Adatlap | 364027 | 2011. október 24. 21:51 | ||
Látom már ez a gép sem repül. Nagy javítható lenne vagy végleg kirepülte a magáét? | |||||
LHSN.HU | Adatlap | 364026 | 2011. október 24. 21:30 | ||
Az MH 86. Szolnok Helikopter Bázis jóvoltából egy rövid “Hogyan készült?” videót kaptunk Csőrike II felöltöztetéséről. lhsn.hu/hadititok-latott-napvilagot/ | |||||
Sziluboy | Adatlap | 364025 | 2011. október 23. 19:41 | ||
Sziasztok! Azon elmélkedtem, hogy Horthy Istvánnak volt-e valami egyéni hívójele, vagy beceneve. Vagy "Kormányzóhelyettes Őfőméltóságának" szólították a rádióban? :) A gépét Sheriffnek nevezte, ennyit tudok. | |||||
LHSN.HU | Adatlap | 364024 | 2011. október 23. 12:33 | ||
Kiléptem a csapatból és megcsináltam az LHSN.HU-t... A tartalom az elmúlt másfél két évben többnyire nekem volt köszönhető a kérdéses oldalon, a képi anyag származott a tulajdonosától, aki a kilépésem óta ennyit foglalkozik az oldallal. | |||||
romeo | Adatlap | 364023 | 2011. október 21. 17:04 | ||
Hali, a harcihelikopter.hu oldal júliustól nem frissült, mi történt? | |||||
vini | Adatlap | 364022 | 2011. október 19. 13:18 | ||
Tudom mert anno idején sokat jártam Nyíregyháza Debrecen útvonalon. Egy kicsit irigykedem is,hogy arra fele többet repülnek a GÉPEK.:)) Erre meg inkább a nagy vasakat lehet többször látni/C-17/. Azokat is szépen szokták döntögetni,és itt a lőtér ahol volt szerencsém látni ahogy infra csapdákat eregettek.Nem semmi látvány az sem.:) | |||||
pilotka | Adatlap | 364021 | 2011. október 18. 21:44 | ||
joci232 | Adatlap | 364020 | 2011. október 18. 21:29 | ||
Itt Nyíregyháza környékén viszonylag gyakrak járnak, sok a hangrobbanás... :) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364019 | 2011. október 18. 21:28 | ||
Sziasztok Nem lehet, hogy az említett búcsúrepülés volt? üdv Zoli | |||||
vini | Adatlap | 364018 | 2011. október 18. 21:06 | ||
Halihó! Én is láttam őket Veszprém felett kb.3/4 12 fele.Nagyon szép látványt nyújtottak kissé meg is döntötték őket.Csak azt sajnálom ,hogy ritkán repülnek Nyugat Dunántúl felé.Vagy csak Én nem látom sokszor?Gondolom ellátogattak Pápa fele is. | |||||
sulyid | Adatlap | 364017 | 2011. október 18. 19:39 | ||
Amúgy ma ki látta rajtam kívül a 3 gépes, szoros griff köteléket Szolnok felett? Nekem épp lyukasórám, volt, kiültem a haverokkal és a csajokkal dumálni a suli elé, erre hirtelen jó alaposan, kellemes tempóban átrepült felettünk egy 3 gépes griff kötelék durván 2000m-en... irdatlan könnyen kivehető a gép, mert nem sok magyar gép repül deltával... | |||||
pilotka | Adatlap | 364016 | 2011. október 18. 17:23 | ||
honvedelem.hu/cikk/28500/bucsuzik-a-tabornok Véget ért egy pályafutás, szenzációs volt 5 méterről látni az indító, guruló és felszálló Grifnyákat. Ja, és megnézni a Gripen szimulátort is...mint az igazi, és a rep élménye "felháborítóan" élethű. No, meg felmászni a létrán és benézni a kabinba... Nuku fotó... :( Semmi érdekesség, fekete mindene, csak a hevederek arany színűek. Sok részletet fotóztam a Gripenről, érdekes aprómotyók. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364015 | 2011. október 18. 09:17 | ||
Sziasztok Köszönöm az infókat Bf-109D ügyben. Egy nagyon kedves ismerősöm (bár még nem találkoztunk de szerintem akár barátomnak is tekinthetem) már adott némi infót, hátha többen többet tudnak összehozni... Köszi Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364014 | 2011. október 18. 09:15 | ||
Sziasztok A Gripeneknek külön fedett állóhelyek készültek érkezésük előtt. Ezek a zöld színű kisebb épületek 1-2 gép (melyik mekkora) számára. Repülőnapon biztos sokan láttátok ezeket, néhány kiállító ezekben tanyázott. Van két hangár eredetileg javításokra amiket szintén láthattatok. üdv Zoli | |||||
Taylor | Adatlap | 364013 | 2011. október 18. 07:53 | ||
Igen tudom, ne haragudjatok félregépeltem. Akkor ezek szerint mindegyiknek van helye. Köszönöm a választ! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 364012 | 2011. október 18. 06:59 | ||
A Grippeneket nem tudom. A Gripeneket hangárban. | |||||
Taylor | Adatlap | 364011 | 2011. október 18. 06:58 | ||
Sziasztok! Tudja valaki hogy a Grippeneket Kecskeméten hol tartják? Hangárban vagy szabad ég alatt? Üdv:Taylor | |||||
juge75 | Adatlap | 364010 | 2011. október 18. 06:42 | ||
Én láttam a képet is, megerősíteni tudom. Az akkoriban használt 3 színű festés volt a WM-21, Ar-96A, Ju-86 gépeken is. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 364009 | 2011. október 18. 06:23 | ||
A Magyar Légierő fele Vanouver-ben van. :) www.aircraftresourcecenter.com/Gal12/11001-11100/gal11086-Show-jet-Smalbrugge/15.shtm | |||||
Altengernagy | Adatlap | 364008 | 2011. október 18. 05:09 | ||
Ugyan ez a festés van a magyar színű He-112-esen... vagy csak én vok színvak :) | |||||
balaton | Adatlap | 364007 | 2011. október 17. 23:24 | ||
Ja, még annyit, hogy a fotón fehér keresztes hadijel volt a gépen. A '42 előtti felségjel szintén csak az én feltételezésem, mivel ha jól rémlik, a fehér kereszt bevezetése előtt kaptuk őket. | |||||
balaton | Adatlap | 364006 | 2011. október 17. 23:22 | ||
Én csak a Magyar Királyi Honvédség fegyverzete és Punka György: A "Messzer" c. könyvről tudok, ugyanaz a kép szerepel mindkettőben. Ez a profil a kép alapján készült. Csak feltételezem, hogy a magyar 4 tónusú felsőfestést kapta meg. (A sztori szerint erősen lezúzott gépeket kaptunk, amikből 2db-ot sikerült helyrepofozni Győrben.) | |||||
G400CDI | Adatlap | 364005 | 2011. október 17. 23:00 | ||
Nekem úgy rémlik, hogy a "Magyar Királyi Légierő fegyverzete" (vagy valami hasonló) című könyvben volt róla kép. Elvileg megvan a könyv, de már pár éve kölcsönkérték, és még nem kaptam vissza... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364004 | 2011. október 17. 21:33 | ||
sziasztok Nincs valahol kép magyar Bf-109D-ről? (nehogy már svájcit "kelljen" csinálnom a másodikomból :))) ) köszi Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364003 | 2011. október 17. 19:56 | ||
Szia Az utazósebesség azért nem jelent mindent. Egy repülési feladatnál sok esetben legtöbb idő a bejövetel leszálláshoz, a leszállás (pláne ha gáz helyen van pl. hegyen, házak között stb)... Így lecsökken a különbség. Ráadásul a megadott utazó sebességet kérdés, hogy milyen feltételekkel tudja tartani (hőmérséklet, magasság, terhelés stb.). Repültem olyan Mi-8-assal ami tavasszal (nem nyári hőségben) üresen, kevés üzemanyaggal se tudta tartani a 210-es utazót... Egyébként az UH-1 tehetere ideális a sebesültszállító/mentő feladatokhoz. Ha jól tudom a szélességét is a hordágyak hossza alapján határozták meg. üdv Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364002 | 2011. október 17. 19:50 | ||
Sziasztok Ezt már régóta emlegetem én is. Sőt: besegíthetnénk: katasztrófavédelem (pl. tűzoltás), rendőrség (pl. VIP szállítás, kommandós kirakás stb) Zoli | |||||
balaton | Adatlap | 364001 | 2011. október 17. 13:44 | ||
Elolvastam a cikket. Csak besegíthetnek a légimentésbe. Ez már jobban hangzik. Visszavonom, amit az előbb írtam :-) | |||||
balaton | Adatlap | 364000 | 2011. október 17. 13:42 | ||
Nem baj, hogy az EC-135 valamivel talán gyorsabb, mint az UH-1? Meg úgy egyáltalán... Picit újabb, korszerűbb konstrukció. Persze, ahol az önjáró tüzérséget vontatottra "fejlesztik", ott semmin sem szabad csodálkozni. | |||||
romeo | Adatlap | 363999 | 2011. október 17. 13:15 | ||
"A miniszter hosszú távú tervként említette, hogy az Országos Mentőszolgálat helikoptereit is a honvédség biztosítaná, abból a 30 amerikai helikopterből, amelynek ingyenes átadásáról hamarosan döntés születhet. inforadio.hu/hirek/belfold/hir-461585 | |||||
ecsetes | Adatlap | 363998 | 2011. október 16. 19:48 | ||
Szia Podva! Bevallom, tényleg nem volt türelmem végigolvasni az előzményeket, pedig itt-ott belenéztem, pl. a kamuflázs fórumnál is. Már régóta vadászok a neten, de csupán egy olyan képet találtam amin fehér keresztes Heinkel van, azon is csak messziről látszik. Az ék alakú felségjelzésűről több van, de amiket feltettél újak voltak a számomra, köszönöm. Nekifutok talán már a héten a festésnek, majd megálmodom milyen felségjellel. Majd teszek fel képeket, addig is köszönöm a segítséged! Üdv.: Ecsetes | |||||
juge75 | Adatlap | 363997 | 2011. október 16. 17:06 | ||
Podva | Adatlap | 363996 | 2011. október 16. 14:47 | ||
Podva | Adatlap | 363995 | 2011. október 16. 14:31 | ||
Szia Kedves Ecetes Olvasd át a korábbi hozzászólásokat! Ebben a topicban nemrég kitárgyaltuk, hogy a He 70-es esetében a kamuflázs mindenféle szabványos foltminta, előírás nélkül került fel a gépekre a szerelők egyéni ízlése szerint. Nagy valószínűséggel a korszakban szokásos ("magyartarka") zöld-szürke-barna színeket alkalmazták, de ezt színes fotó hiányában valóban csak valószínűsíteni lehet. A Revell dobozában található F.4+04-es eredetijéről egyetlen fotót ismerek, (majd előásom) nem sok látszik belőle, de a foltminta nem az amit a revell ad... Azt javaslom keres a neten vagy szakirodalomban jobban dokumentált masinát és hagyd a fenébe a 404-est Üdv Podva | |||||
ecsetes | Adatlap | 363994 | 2011. október 15. 14:31 | ||
Planes köszönöm a segítséget. A Revell 1/72 Heinkeléhez a kereszt felségjelet adták, de talán maga a festés nem változott az idő múlásával. Egy nagyon szép magyar gép (díjazott) makettjének fényképét találtam meg a neten, ahhoz szóltak hozzá fanyalogva, mondván nem pontos a festése. Kérdem én, akkor mondja meg mi a helyes! Erre persze nem volt válasz... | |||||
Planes | Adatlap | 363993 | 2011. október 15. 13:49 | ||
ÜdV.! Nem ugyan arról a gépről készült a két kép,de legalább valami támpontot kapsz a szárny felső részről is.U.i. minden gép festése a szerelő(k) fantáziáját tükrözi. | |||||
LHSN.HU | Adatlap | 363992 | 2011. október 15. 13:24 | ||
A finn Mi-8 hivatalos átadáson előre regisztrált sajtó vehetett részt, így ha nem engednek be nem kell csodálkozni. Nem másodrendű NATO tagok vagyunk, hanem elvileg nem kértek rá engedélyt. A bürokráciával nem lehet mit csinálni, az van... A gépek 2012-ben repülni fognak. | |||||
ecsetes | Adatlap | 363991 | 2011. október 14. 22:20 | ||
Sziasztok! Segítség kellene. Most építek egy He-70K gépet ami majd a MKHL jelzéseit fogja viselni, de bajban vagyok a kamuflázzsal. Nem találok értékelhető képet, a makettfotókon pedig mind más és más. Valami ötlet? Előre is köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 363990 | 2011. október 13. 13:40 | ||
Magyar IL-28, itt találtam: scanzen.tumblr.com/post/5139523041/ilyushin-il-28-beagle-hungarian-air-force-no |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Itt egy link, segíteni fog.
www.flankers-site.co.uk/modl_mi-8.html