<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Muzzy | Adatlap | 364066 | 2011. október 28. 11:07 | ![]() | |
Ez kacsa! :) Előzmény: (364065) balaton 2011. október 27. 13:18 | |||||
balaton | Adatlap | 364065 | 2011. október 27. 13:18 | ![]() | |
Benedek | Adatlap | 364064 | 2011. október 27. 07:34 | ![]() | |
Srácok! Lesz egyáltalán UH-1,mert ha nem,az nem fog leszállni sehova.Lassan MiG-8-as sem fog sehova repkedni,sem Emi-17...és így tovább. | |||||
miles | Adatlap | 364063 | 2011. október 27. 05:40 | ![]() | |
Ez a "nem tud megfordulni" szöveg a szokásos nem értem, mit mondasz, de jól hangzik, leirom és kiszinezem, aztán megjelentetem az ujságban - tipikus esete. Az igazság az, hogy a MiG21 Taszái bázisról felszállva, nem érhette el a maximális sebességet, ami ugye 2Mach, mert a jugók közelsége miatt fordulni kellett. De ez igy nem hangzik olyan jól, és ujságirói szokás szerint nem az a lényeg, mennyire igaz, csak frappáns legyen. | |||||
Murmuc | Adatlap | 364062 | 2011. október 27. 01:48 | ![]() | |
Kicsit utánna néztem a dolgoknak. Az UH-1-es üres súlya pár kilogramm eltéréssel megegyezik a MI-2-es súlyával. De üzemanyaggal az utóbbi 600-kg nehezebb, igaz a hatótáva is majd 200km-el több. A kérdés az, hogy a MI-2 is ellátott e korházak tetején leszállásokat? Ha igen, akkor az UH-1-es is el tudja látni! | |||||
juge75 | Adatlap | 364061 | 2011. október 26. 22:22 | ![]() | |
Vidéki kórházaknál nem lenne gond a leszállás, mert az nem az épület tetőn, hanem egy külön kijelölt, fenntartott helyen (a földön) történik. 1X megcsodáltam itt Szolnokon (Máv kórház), ahogyan a Mi-2 pilóta szinte centizve, de könnyedén tette le a gépét. | |||||
juge75 | Adatlap | 364060 | 2011. október 26. 22:19 | ![]() | |
búza | Adatlap | 364059 | 2011. október 26. 20:48 | ![]() | |
E.B. barátom, volt kollégám erre azt mondta annak idején, hogy minden újságírót kétévente három évre, ítélet nélkül be kellene zárni! Természetesen ez vonatkozik a mai hírszerkesztőkre, sőt nagyonis vonatkozik rájuk. Persze vannak kivételek, ők lennének a sajnálatos elenyésző kisebbség! | |||||
The_Ori | Adatlap | 364058 | 2011. október 26. 19:08 | ![]() | |
Az a nagy baj hogy ez a hülyeség néha még ma is elhangzik a tv-ben... | |||||
búza | Adatlap | 364057 | 2011. október 26. 19:03 | ![]() | |
Szia romeo! Hülyék mindig is voltak és lesznek is! A 29-esek megérkezésekor pl. azt terjesztetteék, hogy meg sem tudnak fordulni az országban! Aztán mindenki számára látványos volt a "mégis", de azt már nem publikálták, mert be kellett volna vallani a saját ostobaságukat. Arról nem is beszélve, hogy olyan dologról mondtak, mondanak véleményt, amiről halvány fogalmuk sincs! Üdv: Búza | |||||
Solo | Adatlap | 364056 | 2011. október 26. 18:18 | ![]() | |
Már régebben is használták. Egy ideje nem, ezért repülték be újra. | |||||
LHSN.HU | Adatlap | 364055 | 2011. október 26. 17:20 | ![]() | |
Katonai helikopter a vörösiszap balhé után repülhette be egy NATO eü. gyakorlat (Vigorous Warrior 2011) előzményeként a Honvédkórház leszállóhelyét. Berepülés nélkül nem szállhatott le. Civil gép az más. | |||||
Taylor | Adatlap | 364054 | 2011. október 26. 16:27 | ![]() | |
Sziasztok Én szerintem is nehezebb gép a minyó. Forrásom szerint az üres tömege 7422kg valamint a normál felszállótömege 11564kg. A másik, hogy csak rá kell nézni, egy masszív orosz gépezet :) Taylor | |||||
Otto | Adatlap | 364053 | 2011. október 26. 13:39 | ![]() | |
sziasztok! ha lehet hinni az internetnek: ec135t2 2835kg (légimentők) uh-1n 4762kg (wiki) mi-8/17 12000 kg (wiki) | |||||
romeo | Adatlap | 364052 | 2011. október 26. 13:36 | ![]() | |
Egyesek az UH-1N-t már-már a Mi-26-os kategóriába sorolják... :-) | |||||
romeo | Adatlap | 364051 | 2011. október 26. 13:28 | ![]() | |
Ismét UH-1N: "Kérdés, lehetne-e mentőhelikopterként használni a katonai járműveket. Temesvári Péter, a Magyar Légimentő Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója lapunknak azt mondta: a gépek belsejét is át lehetne alakítani ugyan, de komoly kompromisszumok és költségek árán. - A legnagyobb baj a gép súlyával van, a kórházi leszállóhelyek és mentőbázisok nem bírnák el az UH-1N-eseket - jelentette ki Temesvári Péter. Jelenleg hét mentőhelikopter működik Magyarországon, ebből öt osztrák, Eurocopter EC135 T2 típusú gép 2016-ig tartó bérleti szerződéssel repül. Ezeket csökkentett rezgés és zaj, kis méret és biztonságos faroklégcsavar jellemzi - ideálisak a mentésre." www.metropol.hu/gazdasag/cikk/798817 | |||||
sógor | Adatlap | 364050 | 2011. október 26. 09:54 | ![]() | |
Szerbusztok, én megcáfolnám ezt a vörös iszapos történetet 2008-ban eltöltöttem pár hetet a KK-ban legalább 3x szállt le a tetőre helikopter , üdv S. | |||||
romeo | Adatlap | 364049 | 2011. október 26. 08:49 | ![]() | |
Elnézést, hogy egy terepjáróval jeletkeztem ezen az oldalon, de szeretném megkérdezni, hogy a Mercedes G-270 szállítható-e Mi-8/-17 helikopter rakterében? Az MB G-270-en van egy oszlop(keret), -ezzel befér a jármű(esetleg leszerelhető az oszlop)? Lassan kikopnak az UAZok, ezeket lehetett Mi-8/17-el szállítani ... Köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 364048 | 2011. október 25. 22:01 | ![]() | |
Jó, értem! Csak saját használatra mentettem volna. Egyszerűen vannak ott olyan fotók, amelyeknek nem lehet ellenálni. :) | |||||
LHSN.HU | Adatlap | 364047 | 2011. október 25. 21:44 | ![]() | |
Szia romeo! Örülök hogy tetszik az oldal. A képeket online tessék böngészni, a lementést nem díjazom, a további tudtom nélküli felhasználás miatt, így ezért nem csinálok lehetőséget a képek egyszerű lementésére. Az UH-1 és a mentőhelikopter ügyben a véleményem: Hogyha pénzhiány miatt a jelenlegi helikoptereket a szerződés lejárta után nem tudjuk újra lízingelni, akkor örülni kéne hogy lesz UH-1 ami ezt a feladatot el tudja látni valamilyen szinten. Persze a légi mentők inkább a jelenlegi gépeket szeretnék (megmaradna a munkájuk), de kíváncsi lennék mekkora balhé lenne abból ha nem lenne mivel menteni... A Honvédkórházon kívül ha van lehetőség más kórházaknál a tetőre való leszálláshoz, ott elképzelhetőnek tartom hogy nem UH-1 méretre gyártották a helipadot. A Honvédkórházra már építésekor úgy tervezték, hogy a Minyó illetve a 17-es le tudjon szállni értelemszerűen ettől kisebb is elfér... Az persze már megint csak egy érdekesség, hogy egy katasztrófa (vörösiszap) kellett ahhoz hogy a honvédség berepülhesse a helipadot... (mert ugye anélkül nem szállhattak le rá) Szerintem a legtöbb városi kórházban egyszerű beton leszállóhely van a földön, ami simán elbírna egy UH-1-et. És megint azt mondom ha más nem lesz akkor legalább az UH-1-el oldják meg a légi mentést... | |||||
G400CDI | Adatlap | 364046 | 2011. október 25. 21:05 | ![]() | |
Tudomásom szerint egyedül a Honvéd Kórház teteje alkalmas, hogy helikopter szálljon le rajta. Arra én is úgy emlékszem, hogy leszállt rajta a Mi-8; a többi kórháznál mit bontanak le, az aszfaltot? (Nyilván nem ezekkel kellene a mostani helikoptereket kiváltani, de az érvelés sántít.) | |||||
romeo | Adatlap | 364045 | 2011. október 25. 18:26 | ![]() | |
Üdv LHSN.HU! A képtár képei lehetnének nagyobbak teljes képernyőre való széthúzás nélkül. Ha teljes képernyőre teszem, akkor a fényképezőgéppel nem tudom elmenteni, ha meg eredetiben hagyom, kocsik a fotók. De mégegyszer, nekem nagyon tetszik az oldal! | |||||
Benedek | Adatlap | 364044 | 2011. október 25. 17:30 | ![]() | |
Srácok! Mi ez a nagy csend az UH-1-ek körül? | |||||
LHSN.HU | Adatlap | 364043 | 2011. október 25. 17:24 | ![]() | |
Üdv romeo! A képgalériák képei teljes képernyőre tehetők, ettől nagyobb képet nem tudok felrakni, a szövegekbe ágyazott képek pedig 1024 pixel szélességűek jobb esetben. Ettől nagyobb képek egyrészt rendkívül foglalnák, az amúgy saját zsebből finanszírozott tárhelyem, valamint ekkora méretben nem sok mindenre használható a kép, hogyha valaki lementi. | |||||
Solo | Adatlap | 364041 | 2011. október 25. 16:06 | ![]() | |
Mindkét tartály hosszabb. Van rajtuk infracsapda szóró. Nincs külső csörlő (belső van).A csörlő helyén egy állvány van felszerelve. Nincs ajtó az alján (kívül van a teherzár, mint a Minyókon). Így hirtelen ennyi jut eszembe. | |||||
horvathp | Adatlap | 364040 | 2011. október 25. 15:57 | ![]() | |
Köszi! Milyen különbségek vannak a többi 17-eshez képest? Persze azon kívül hogy el. zavarók voltak. Az átalakítás utánra gondolok. Úgy látom hogy a jobb oldali tartály hosszabb a PP-ken. | |||||
Solo | Adatlap | 364039 | 2011. október 25. 15:38 | ![]() | |
Az oldaltartályok is nagyobbak mint kellene. Itt egy link, segíteni fog. www.flankers-site.co.uk/modl_mi-8.html | |||||
horvathp | Adatlap | 364038 | 2011. október 25. 15:35 | ![]() | |
Solo | Adatlap | 364037 | 2011. október 25. 15:28 | ![]() | |
Helló! Az "Iszpanka" rögzítési helye csak a 706, 707-es Mi-17-en van. A dudor a Mi-17-ek reduktorán lévő generátor miatt kell mert anélkül nem férne el. :) A Hobby Boss Mi-17-ből csak a 706 és a 707 építhető meg nagy átfaragás nélkül. Sajnos a Mi-8T dobozában is ugyanaz a Mi-17 makett van. Pavla gyárt hozzá átalakítókat. | |||||
horvathp | Adatlap | 364036 | 2011. október 25. 14:45 | ![]() | |
Sziasztok! Segítséget kérnék! 1. A Mi-8-ashoz és a 17-eshez rendszeresítve van az Iszpanka? 2. A 17-esen mi az a dudor a bal hajtómű-kiömlő mögött. Ez nem volt a 8-asokon. Csak azért kérdezem mert a Hobbyboss Mi-8-asán (és a 17-esen is) rajt van mind kettő, ráadásul a törzsfélre öntve. Előre is köszi Üdv Péter | |||||
Daala | Adatlap | 364035 | 2011. október 25. 14:36 | ![]() | |
Érdekes, a Mi-8-as sem szakította be a Honvédkórház tetejét, amikor leszállt rá...pedig szerintem nehezebb, mint az UH-1N. | |||||
Freddy | Adatlap | 364034 | 2011. október 25. 14:08 | ![]() | |
Szerintem a légi mentőszolgálat említése csak a mindent lélegeztetőgépre átszámolók és a nagyonpacifisták lecsendesítésére van. | |||||
sógor | Adatlap | 364033 | 2011. október 25. 14:05 | ![]() | |
Sziasztok, nagyon akarják ezt a 30 helikoptert ,annyira ,hogy még a légi mentőszolgálatot is eltaposnák . Nehogy kiderüljön ,hogy ezek a helikopterek átveszik a légi permetezést is a mezőgazdaságban (már ezen sem csodálkoznék). s. | |||||
romeo | Adatlap | 364032 | 2011. október 25. 13:36 | ![]() | |
"A honvédelmi miniszter a légi mentőknek is felajánlotta az amerikaiaktól várt helikoptereket. A szolgálat köszöni, de nem él a lehetőséggel. Az UH-1N-esek ugyanis olyan nehezek, hogy beszakíthatják a kórházak tetején a helikopterleszállókat." bővebben:fn.hir24.hu/itthon/2011/10/25/helikopterrel-bontana-a-korhazakat-hende/~~fokusz | |||||
romeo | Adatlap | 364031 | 2011. október 25. 12:15 | ![]() | |
Ja, az időjárás viszontagságainak kitett sárkányokat nehéz lesz eladni ... | |||||
romeo | Adatlap | 364030 | 2011. október 25. 12:00 | ![]() | |
A miniszter elmondta: a tárca nemrégiben nyolc MIG-29-es vadászgépet próbált meg eladni, az ezekre kiírt pályázatra nyolc érdeklődő jelentkezett, de érvényes ajánlat nem érkezett a gépekre. Sikerült eladniuk viszont húsz hajtóművet - tette hozzá. hvg.hu/itthon/20111025_honvedelmi_hende_csaba | |||||
romeo | Adatlap | 364029 | 2011. október 25. 07:16 | ![]() | |
Üdv LHSN.HU! Nekem tetszik az oldalad, csak lehetnének nagyobb fotók(az utóbbi időben sajnos gyengült a látásom). További sikeres munkát! | |||||
LHSN.HU | Adatlap | 364028 | 2011. október 24. 23:07 | ![]() | |
Nagyjavításra vár. | |||||
Caprice | Adatlap | 364027 | 2011. október 24. 21:51 | ![]() | |
Látom már ez a gép sem repül. Nagy javítható lenne vagy végleg kirepülte a magáét? | |||||
LHSN.HU | Adatlap | 364026 | 2011. október 24. 21:30 | ![]() | |
Az MH 86. Szolnok Helikopter Bázis jóvoltából egy rövid “Hogyan készült?” videót kaptunk Csőrike II felöltöztetéséről. lhsn.hu/hadititok-latott-napvilagot/ | |||||
Sziluboy | Adatlap | 364025 | 2011. október 23. 19:41 | ![]() | |
Sziasztok! Azon elmélkedtem, hogy Horthy Istvánnak volt-e valami egyéni hívójele, vagy beceneve. Vagy "Kormányzóhelyettes Őfőméltóságának" szólították a rádióban? :) A gépét Sheriffnek nevezte, ennyit tudok. | |||||
LHSN.HU | Adatlap | 364024 | 2011. október 23. 12:33 | ![]() | |
Kiléptem a csapatból és megcsináltam az LHSN.HU-t... A tartalom az elmúlt másfél két évben többnyire nekem volt köszönhető a kérdéses oldalon, a képi anyag származott a tulajdonosától, aki a kilépésem óta ennyit foglalkozik az oldallal. | |||||
romeo | Adatlap | 364023 | 2011. október 21. 17:04 | ![]() | |
Hali, a harcihelikopter.hu oldal júliustól nem frissült, mi történt? | |||||
vini | Adatlap | 364022 | 2011. október 19. 13:18 | ![]() | |
Tudom mert anno idején sokat jártam Nyíregyháza Debrecen útvonalon. Egy kicsit irigykedem is,hogy arra fele többet repülnek a GÉPEK.:)) Erre meg inkább a nagy vasakat lehet többször látni/C-17/. Azokat is szépen szokták döntögetni,és itt a lőtér ahol volt szerencsém látni ahogy infra csapdákat eregettek.Nem semmi látvány az sem.:) | |||||
pilotka | Adatlap | 364021 | 2011. október 18. 21:44 | ![]() | |
joci232 | Adatlap | 364020 | 2011. október 18. 21:29 | ![]() | |
Itt Nyíregyháza környékén viszonylag gyakrak járnak, sok a hangrobbanás... :) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364019 | 2011. október 18. 21:28 | ![]() | |
Sziasztok Nem lehet, hogy az említett búcsúrepülés volt? üdv Zoli | |||||
vini | Adatlap | 364018 | 2011. október 18. 21:06 | ![]() | |
Halihó! Én is láttam őket Veszprém felett kb.3/4 12 fele.Nagyon szép látványt nyújtottak kissé meg is döntötték őket.Csak azt sajnálom ,hogy ritkán repülnek Nyugat Dunántúl felé.Vagy csak Én nem látom sokszor?Gondolom ellátogattak Pápa fele is. | |||||
sulyid | Adatlap | 364017 | 2011. október 18. 19:39 | ![]() | |
Amúgy ma ki látta rajtam kívül a 3 gépes, szoros griff köteléket Szolnok felett? Nekem épp lyukasórám, volt, kiültem a haverokkal és a csajokkal dumálni a suli elé, erre hirtelen jó alaposan, kellemes tempóban átrepült felettünk egy 3 gépes griff kötelék durván 2000m-en... irdatlan könnyen kivehető a gép, mert nem sok magyar gép repül deltával... | |||||
pilotka | Adatlap | 364016 | 2011. október 18. 17:23 | ![]() | |
honvedelem.hu/cikk/28500/bucsuzik-a-tabornok Véget ért egy pályafutás, szenzációs volt 5 méterről látni az indító, guruló és felszálló Grifnyákat. Ja, és megnézni a Gripen szimulátort is...mint az igazi, és a rep élménye "felháborítóan" élethű. No, meg felmászni a létrán és benézni a kabinba... Nuku fotó... :( Semmi érdekesség, fekete mindene, csak a hevederek arany színűek. Sok részletet fotóztam a Gripenről, érdekes aprómotyók. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |