<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
sárkányos | Adatlap | 364404 | 2012. január 13. 19:56 | ||
Szia Kamovos! Erre csak az a válaszom , hogy politikusainknak még mindig finomabb a nyugati segg,meg amúgy is csak csurran-cseppen nekik is valami mert ők is "bérből és fizetésből élnek" mint mindenki:) Amúgy ajánlom neked a Népszabadság honlapján közölt cikket ami az UH-1-esek vásárlásáról szól , hogy már megint hozzáértő emberek mennek tárgyalni .Üdv Előzmény: (364403) Kamovos 2012. január 13. 19:43 | |||||
Kamovos | Adatlap | 364403 | 2012. január 13. 19:43 | ||
Sziasztok! www.haborumuveszete.hu/rovatok/fegyverek/repulok/keszult_oroszorszagban_modernizalva_az_usaban/ Ezek után, magyarázza már el valaki nekem, hogyha mindenhol elismerik, a Mi-8, és a Mi-17 képességeit. Iraknak Afganisztánnak tökéletesen megfelelt, az Amcsik felújítják őket. Akkor miért kell nekünk típust váltani? Miért kell a torkunkon le tuszkolni az UH-1-et 426 millió dollárért, vagy többért? Főkép, hogy a legdrágábbal számolva, 15 millió dollárért, az Amerikai felújított Mi-17-ből, a 426 millió dollárból 28db-ot vehetnénk. Az meg egy baromság, hogy a Mi-8, és a Mi-17 egy kategóriás az UH-1-el! Ma még nem hallani róla, de én nem csodálkoznék, ha ugyan ezt hallanánk majd a MI-24-ről is! Üdv: kamovos | |||||
Charger | Adatlap | 364402 | 2012. január 12. 05:37 | ||
Akkor mindegy,nagyon hasonlított nekem a Hs-129re..:( | |||||
juge75 | Adatlap | 364401 | 2012. január 11. 22:21 | ||
Még véletlenül sem. Ez egy Magyar gyártású és lajstromú Me-210 CA-1. | |||||
Charger | Adatlap | 364400 | 2012. január 11. 21:52 | ||
Freddy | Adatlap | 364399 | 2012. január 10. 11:54 | ||
Köszönöm! A jelzéseikről vajon lehet tudni valamit? Már azon túl, hogy meghagyták a németet. | |||||
Podva | Adatlap | 364398 | 2012. január 9. 18:40 | ||
Hali Ezek a masinák a standard szerint RLM65/70/71 (kétféle zöld) felső festést kaptak, illetve trópusi RLM78/79/80 sárga alapon foltosat. a vadászokra jellemző szürkét nem használtak. A fotó érdekes az orr foltos tán sivatagi, míg a motorburkolat valszeg kétféle zöld... Szerinem Üdv Viktor | |||||
Lorco | Adatlap | 364397 | 2012. január 9. 18:35 | ||
Köszi Muzzy, itt figyel a polcon egy 48-as Hasegawa Hs-129B-2, ilyen hazai vonatkozások egy kicsit előrébb tolták a sorban... Üdv: Lorco | |||||
Freddy | Adatlap | 364395 | 2012. január 9. 12:33 | ||
Köszönöm az információkat, a képet is! Milyen színű lehet? Jól látom, hogy az egyik motorburkolata foltos (talán világosszürke alapon sötétszürke?), a másik pedig egyszínű? (esetleg a német sötétzöld-barnászöld foltos) Más: avia-info csak nekem nem működik az utóbbi napokbban? Keresésnél bármilyen típusra keresek, az egész adatbázist kinyomja eredménynek. | |||||
Muzzy | Adatlap | 364394 | 2012. január 9. 11:34 | ||
A magyar HS-129-es ről itt is lehet olvasni www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/17/07.htm Röviden 43 elején döntés születet a csatarepülő század létrehozásáról. Először HS 129-esekkel akarták feltölteni. 43 augusztusában 4 gép érkezett, de nem a századhoz, hanem az RKI-hez Mátyásföldre. Az első repüléseket német oktatók végezték. Rakamazi lőtéren imitáltak támadást a gépekkel zuhanórepülésből és alacsony támadásból. A kiképzés során Fülöp Henrik alhadnagy a földnek ütközött és a gép a pilótával megsemmisült. A kiképző programot megszüntették, mert a Henshell gyár nem volt képes további gépeket leszállítani, mert a Schönefeldi repülőtéret, ahol a gépeket gyártották súlyos légitámadás érte. A megmaradt 3 gépet átadták az 5/1 Kisérleti Éjjeli Vadászszázadnak. Miután a német kiképzők elmentek, a század még néhányszor a levegőbe emelkedett. Mindegyik gép német jelzéseket és festést viselte. Más hazai vonatkozása van a géptípusnak, mert a németek és a románok is használták a gépeket 44-45-ben hazánkk felett www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/17/Pictures/73.jpg www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/17/Pictures/52.jpg Muzzy | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 364393 | 2012. január 9. 06:08 | ||
Emlékeim szerint hegyoldal nincs arrafelé, viszont a reptér széle és az út között vagy egy földsánc. Ha esetleg épp volt ott repülőgép valamelyik állóhelyen, akkor az az útról tényleg úgy nézhetett ki, mintha a "hegy" oldalából jött volna ki... | |||||
Fodi | Adatlap | 364392 | 2012. január 8. 19:14 | ||
Ha jol tudom, azok nem kraterek, hanem foldkupacok voltak. Azert toltak ra, hogy az illegalis gyorsulasi versenyeket megakadalyozzak, mert a kerites jo magyar szokas szerint nem volt elegendo. Persze lehet, hogy azota inkabb godrot astak, ki tudja. :) Ha jol emlekszem, akkor mar a kilencvenes evek kozepen is azt tanacsoltak az arrafele repkedo vitorlazogepeknek, hogy ha behal az idojaras es le kell szallni a kornyeken, akkor nehogy a betonra szalljanak le, mert ramaty allapotban van. Szoval nem tudom mennyire tokeletes allapotban hagyhattak itt az oroszok. | |||||
Wrecker | Adatlap | 364391 | 2012. január 8. 19:12 | ||
Podva | Adatlap | 364390 | 2012. január 8. 18:46 | ||
Szia Én az MBI HS-129-es füzetében láttam. De Úgy rémlik valhol összefutottam vele már a net-en is Üdv Viktor | |||||
Freddy | Adatlap | 364389 | 2012. január 8. 17:34 | ||
Wow, köszi. Meg lehet tekinteni valahol azt a fotót? | |||||
Kamovos | Adatlap | 364388 | 2012. január 7. 22:22 | ||
Szia Balázs! Köszi az infót! Akkor ezek szerint kizárt, hogy tartalék reptér lehetne. :( Tudomásom szerint az Oroszok épségben hagyták ott. Akkor ez megint valami, magyar vandál megoldás lehet. :( Erről a környékről mondogatták az öregek régebben, hogy a hegyoldalból láttak kijönni gépeket. Erről valami infód nincsen véletlenül. Üdv: kamovos | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 364387 | 2012. január 7. 22:11 | ||
Szia Jani! Ha jól látom, ez a csákvári repülőtér. Pár éve volt szerencsém a levegőből megnézni a betonját; emlékeim szerint fel volt törve, tele volt "kráterekkel". | |||||
Kamovos | Adatlap | 364386 | 2012. január 7. 21:11 | ||
Kamovos | Adatlap | 364385 | 2012. január 7. 21:05 | ||
Kamovos | Adatlap | 364384 | 2012. január 7. 21:03 | ||
Sziasztok! Erről a reptérről milyen információk vannak? Mennyire használható a betonja? Tényleg tartalék reptér? Tényleg tartalék reptér Üdv: kamovos | |||||
Podva | Adatlap | 364383 | 2012. január 7. 19:56 | ||
Hali Nem frontszolgálatra kaptunk hanem hazulra 4-et. Teszteket végzett vele az RKI Ferihegyen. Egy leesett, a pilóta meghalt. Aztán a visszaadtuk a németeknek ami maradt. Rövid karriert futott az MKHL-ben. Helyettük kaptuk a fókákat Egy fotórol tudok, azon egy magyar pilóta pozól egy ilyen előtt a légcsavarkúp talán piros-fehér-zöld egyéb nem látszik... Üdv Viktor | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364382 | 2012. január 7. 19:13 | ||
Én a németen kívül csak románt láttam... Mármint képeken :) üdv | |||||
balaton | Adatlap | 364381 | 2012. január 7. 18:10 | ||
Állítólag fronthasználatra kaptunk pár darabot, de én még képet nem láttam róluk. | |||||
Freddy | Adatlap | 364380 | 2012. január 7. 17:56 | ||
A magyar légierő tényleg használt Hs-129-eseket? | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364379 | 2012. január 7. 15:57 | ||
erről még nem is tudtam: http://www.model-making.eu/Airfix-MiG-a-21-PF-Fishbed-D--p-1-1066599.html van hozzá magyar matrica is... | |||||
kopcos | Adatlap | 364378 | 2012. január 7. 11:35 | ||
Hát igen.De sajnos új gépekre nem tellene csak használtakra...Azokat meg lehetne mindig újítani meg modernizálni.De így legalább vigyáznak rájuk és hadra foghatók. | |||||
silent8 | Adatlap | 364376 | 2012. január 6. 19:27 | ||
Na ez akkor annyiban jó hír, hogy biztos maradnak a Gripenenk! Csak így lehet, hogy még 2025-ben is fizetni fogjuk... | |||||
kopcos | Adatlap | 364375 | 2012. január 6. 17:07 | ||
Gripen szerződés módosítás...www.kormany.hu/hu/honvedelmi-miniszterium/hirek/modosithatjuk-a-gripen-szerzodest | |||||
kopcos | Adatlap | 364374 | 2012. január 6. 14:59 | ||
kopcos | Adatlap | 364373 | 2012. január 6. 14:58 | ||
piratvitorla | Adatlap | 364372 | 2012. január 4. 11:25 | ||
SziasztokKeresek 1/72-es magyar Mi-24 P-hez 336-os oldalszámotkösziZoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364371 | 2012. január 3. 19:50 | ||
Szia 1. stratégiai hely Kína, Pakisztán, Irán stb között. Gondolom ezt nem kell magyarázni mit jelent pl. az USÁ-nak 2. Nagyon sok ásványkincs van amit még föl se mértek... üdv | |||||
Kamovos | Adatlap | 364370 | 2012. január 3. 19:50 | ||
Szia Daala! Nem gazdaságilag, hanem katonailag fontos. Ennél közelebb már nem juthat a Nagy Medvéhez. Nembeszélve arról, hogy Kína sincs messze. Üdv: kamovos | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364369 | 2012. január 3. 19:48 | ||
ziaEz nem így van.A 17-eseken belül is kell típusátképzés...És az állomány így is le van maradva a kiképzéssel.Lehet, hogy az új típuson hamarabb és olcsóbban be lehetne fejezni a kiképzéseket...Az UH üzemanyagköltsége jóval kisebb, a többiről nincs infó... Bár az állapot szerinti üzemeltetés elvileg jóval olcsóbb...Ráadásul az UH-1-esekhez lenne szimulátor is... Az afgánoknak szállított 17-esek nekünk nem lennének jók: kapásból kéne beléjük egy csomó cucc (NATO rádió, NATO transzponder, navigációs berendezések stb) SziaAz afgán üzletnél leginkább a gépet fizetik, nálunk meg a csomag a sok lóvé: éjjellátók, FLIR, szimulátor, javítóbázis, kiképzés (repidő!) stb... Egyébként az új 17-esek ára a plusz cuccokkal már a Blackhawk/Cougar stb árát jelenti... üdvZoli | |||||
Daala | Adatlap | 364368 | 2012. január 3. 19:32 | ||
Az afgánok mit termelnek, vagy bányásznak, ami miatt értékes az az ország az amiknak...? | |||||
Daala | Adatlap | 364367 | 2012. január 3. 19:30 | ||
Hát persze, ez volt az orosz gyári festés, szinte mindenkinek ilyen színű 24-ese volt akkoriban... | |||||
Kamovos | Adatlap | 364366 | 2012. január 3. 19:27 | ||
Szia Charger! Köszi ez nagyon jól eset! Remélem, azok is nézik akik évek óta vitatkoznak velem azon, hogy volt szürke, szürke festésű Mi-24 nálunk! Most itt repül mindenki szeme előtt, talán így hihető amit állítottam. :) Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 364365 | 2012. január 3. 19:22 | ||
Szia piratvitorla! Na most akkor! Ez azt jelenti, hogy megközelítőleg 17,85 millió dollár darabja az új Mi-17V5-nek Mi kidobunk 426 Millió dollárt a használt 30 db UN-1-re. Aminek darabja csak nekünk, csak most, csak kedvezménnyel, 14,2 millió dollár! Hát akkor, hogy is van most ez a dolog? Nekünk mindent megér csak végre megszabaduljunk az Orosz technikától? Jó az nekünk, ha az amcsiktól függünk? Üdv: kamovos | |||||
Charger | Adatlap | 364364 | 2012. január 3. 18:50 | ||
www.youtube.com/watch MH 86. Szolnok Helikopter Bázis | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364363 | 2012. január 2. 18:10 | ||
Sziasztok http://www.haborumuveszete.hu/rovatok/fegyverek/repulok/orosz_helikopterek_afganisztannak_amerikai_penzbol/ "Az Afganisztánnak szánt 21 darab Mi-17V5 típusú helikopterekről 2011. május 26-án írták alá a megállapodást. A szerződést a vásárlást finanszírozó Egyesült Államok hadseregének szárazföldi parancsnoksága írta alá. A szerződés ellenértéke 375 millió dollár." BUÉK Zoli | |||||
MAtti | Adatlap | 364362 | 2011. december 31. 12:55 | ||
Tommy | Adatlap | 364361 | 2011. december 31. 12:04 | ||
Nem tudom, hogy ki ez a Győri János, de én inkább hiszek annak, aki repülte ezeket a gépeket. üdv | |||||
makettes | Adatlap | 364360 | 2011. december 30. 19:07 | ||
Még mindig IL-10: szerintem a kúp fehér, vörös csilaggal a közepén. Győri János könyvében a parancsnoki raj:orrkúp fehér,benne piros csillag oldalszám fehér.Bár a képen a szám nem biztos,hogy fehér... Cáfoljatok? üdv.makettes | |||||
zoli1989 | Adatlap | 364359 | 2011. december 29. 23:49 | ||
Ez nagyon jó! A felvételek is nagyon jók benne. | |||||
Weizi | Adatlap | 364358 | 2011. december 29. 22:42 | ||
Talán láttátok már,de biztosan van aki még nem: "Végveszélyben 1.rész-Harci helikopterek" 1.www.youtube.com/watch 2.www.youtube.com/watch | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364357 | 2011. december 28. 21:47 | ||
Sziasztok http://mno.hu/phalanx/helikopterlaz-ev-vegen-1039049 Egy rövid, de korrekt írás korrekt szakújságírótól... üdv Zoli | |||||
Tommy | Adatlap | 364356 | 2011. december 28. 11:15 | ||
Az info a volt táci ezredparancsnoktól származik, tehát valószínű hiteles | |||||
Tommy | Adatlap | 364355 | 2011. december 28. 11:14 | ||
Makettes! Ho.pk. raj:Ezüst kup,benne piros spirál, Szimpla számok 0.1,2,3, ezüst szinben a géptörzs két oldalán Üdv Tommy | |||||
p-51 | Adatlap | 364354 | 2011. december 28. 10:54 | ||
És rengeteg hasznos és pontos info is van rajta. Meg kell tanulni kutatni, összehasonlítani, kritikusan szemlélődni, és akkor ez az oldal is használható más oldalak mellett. Ennyi erővel, ha ezt az indokot veszed figyelembe, amit ide írtál, akkor makettinfo-t se olvass, mert oda is felírnak egy csomó pontatlanságot. Mégis olvasod, ugye? | |||||
sanyi | Adatlap | 364353 | 2011. december 28. 10:02 | ||
Szia! Ezt a vingszpálette nevű valamit hagyjuk már békén... Öt perc alatt rajzolok egy paraguayi He-170-est felrakom és bizonygatom mindenkinek hogy ilyen márpedig volt, hiszen van róla rajz... Ezen az oldalon rengeteg téves infó van! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |