<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Podva | Adatlap | 364416 | 2012. január 14. 20:19 | ![]() | |
piratvitorla | Adatlap | 364415 | 2012. január 14. 20:17 | ![]() | |
Ja és az említett maketteknél megvan mindkét orrész lehetősége... üdv | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364414 | 2012. január 14. 20:16 | ![]() | |
Szia He-70-est csillagmotoros változatban használtunk. Ha jól tudom ennek jele He-70K illetve He-170 (mindkettővel találkoztam). Ha jól emlékszem magyar Weiss Manfred K-14 motor volt bennük, ami egy francia Gnome Rhone motor továbbfejlesztett licenszváltozata. (a hűtés javításával sikerült nagyobb teljesítményt elérni). A Matchbox kiadta ezer éve ék felségjellel, pár éve ugyanezt kiadta a Revell keresztes magyar jellel. Mindkettő elég gyatra minőség (kb 70-es évek színvonala). üdv Zoli | |||||
Charger | Adatlap | 364413 | 2012. január 14. 19:54 | ![]() | |
A revell kiadta he-70-est magyar felségjellel,kérdés az,hogy ez mennyire felel meg a valóságnak.! | |||||
Miggyuri | Adatlap | 364412 | 2012. január 14. 19:38 | ![]() | |
Nekem úgy dereng, hogy valamilyen csillagmotoros változatú He-70-es volt hadrendben. | |||||
Charger | Adatlap | 364411 | 2012. január 14. 19:21 | ![]() | |
piratvitorla | Adatlap | 364410 | 2012. január 14. 12:22 | ![]() | |
Egyébként hasonló a helyzet a navigációs eszközökkel. Az öregebbek sokat mondták: mi GPS nélkül is elvoltunk. Igen, de ma már térben és időben nagyobb pontosságra van szükség, ugyanakkor nagyobb rugalmasságra is. Például ami 20 évvel ezelőtt simán elfogadott eltérés volt annak a tizedéért már feljelentik az embert az irányítók... Ugyanez a helyzet a kommunikációs eszközökkel... üdv | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364409 | 2012. január 14. 12:19 | ![]() | |
Szia Amiket írtál az így van. Az is látszik, hogy éjszakai alkalmazás és éjszakai alkalmazás között is hatalmas a különbség... A hagyományos éjszakai repülés - amire eredetileg a felsorolt típusok is alkalmasak - 70%-ban műszerrepülés. Mind rep. technikailag, mind a navigációt tekintve. Amit leírtam ez kb a 70-es, 80-as évek végéig volt így, legalábbis akkortól jelentek meg az újabb berendezések és eljárások. Ugyanakkor a hadviselés változása is szükségessé tett bizonyos technikai fejlesztéseket. Például egyre nehezebb az ellenség, a civilek és a saját erők elkülönítése. A kutató-mentő alkalmazásnál is egyre komolyabb kihívásoknak kell megfelelni. Ezekhez bizony már nem elég a fényszóró meg a hagyományos eszközök. Ráadásul a földi erők és a repülőcsapatok közti együttműködést is segítik (FLIR; csak éjjellátón keresztül látható spec. fények stb). Ha megnézitek a Magyar Honvédség éjszakai lövészeteit (legyen földi vagy repülőtechnikáról végrehajtott) a célokat megvilágítják. Ez nem valós, élesben sincs ilyen (ha el nem szúrja az ellenség)... Szóval ezért van ilyen eszközökre szükség... Alap a régi, már említett cucc. Következő lépés az éjjellátó (NVG). Plusz FLIR meg hasonló cuccok... Enélkül pénzkidobás az egész... üdv Zoli | |||||
Kamovos | Adatlap | 364408 | 2012. január 14. 11:52 | ![]() | |
Szia piratvitorla! "Az éjszakai műveletek végrehajtása elég tág fogalom." Na most akkor kezdjük el kivesézni ezt az éjszakai repülést, feladat végre hajtást! Remélem ehhez a téma körhöz több kollégánk is csatlakozik majd, hogy azok is értsék akik még nincsenek topon a témában. Éjszakai kiképzési, és hadműveleti feladatok végrehajtására, már a Mi-1 helikopter műszerezettsége is alkalmas volt. Mint ahogy a Mi-2, Mi-8, Mi-17, Mi-24, és a KA-26 helikopter is. Fogalmazzunk úgy,(!) hogy minden idős repülésre alkalmas helikopterek. (Természetesen a jegesedés veszélye fennáll, akkor csak korlátozottan alkalmasak) A Mi-4-es helikopter műszerezettségét, (habár ez szégyenletes rám nézve:( ) nem ismerem. Nem csak nappali, hanem éjszakai repülésre is kellett rendelkezni jogsival mindenkinek. Jó időssel is, és bonyolult időjárási viszonyok közöttivel is. A mi éjszakai feladatainknál a leszálló helyeket, töltőket, kivilágították a reptereken. Ez lehetett anyareptér, és lehetett akár harmadfokú külső leszállóhely is. Hadműveleti feladatoknál többnyire a külső leszállóhelyek, és az útba eső ideiglenesen létre hozott töltőhelyek megközelítése, és az ott történő leszállás az érdekesebb. Ennek a műveletnek a végre hajtásához a helikoptereket felszelték úgy nevezett leszálló reflektorral, illetve kereső reflektorral. Ezek a reflektorok ki-be csukhatók, köztes állapotukban szabályozhatók, mozgathatók, kialakításuk típusonként változhat. E reflektorok tökéletesen alkalmasak a fent említett leszálló helyek, töltők megközelítésére, és leszállás végrehajtásához. De akkor miért van szükség az éjszakai látó készülékre? A Hadműveleti feladatok végrehajtása mostanság, nem csak a a fel és leszállás és az oda, vissza útból áll. Esetenként harci cselekmények is be következhetnek. (hiszen azért mentek oda) De mivel én harci helikopteren, sőt fegyveres helikopteren nem dolgoztam ezért nem tudom, hogy minek az éjellátó készülék. Na jó tudom, de erről inkább írjon az akinek ilyen gépe van. :) Úgy, hogy innentől övék a pálya! De figyelek ám. :) Üdv: kamovos Aki nem ért hozzá figyeljen, mert mindig lehet tanulni! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364407 | 2012. január 14. 06:20 | ![]() | |
Szia Az éjszakai műveletek végrehajtása elég tág fogalom. Az éjjellátó általában a személyzetek felszerelése (mint pl sisak, túlélő mellény stb). Az előkészítés (pl kompatibilis világítás) viszont a gép árát növeli. FLIR-t meg egyéb cuccokat nem is írok. Szóval elég tág ez a fajta képességnövelés. Tehát jó lenne tudni mi van a csomagban... Egyébként ha jól tudom az afgánok - legalábbis a helikopteresek - nem nagyon repülnek éjszaka. (A szárazföldiek se igen harcolnak akkor). Ez nem csak technikai, hanem mentális és kiképzési dolog is. ( például vallásuk szerint a halottakat sötétedésig el kell temetni) A jelenlegi iraki haderőnél nem tudom mi a helyzet. Arról sokat olvastam, hogy az arab-izraeli háborúk alatt az arabok nem nagyon repültek éjszaka. Ezt több Szovjetuniót végzett pilóta is mondta... üdv Zoli | |||||
Kamovos | Adatlap | 364406 | 2012. január 13. 21:48 | ![]() | |
Szia piratvitorla! Idézek a cikből: "A legdrágábbnak az a 22 Mi-17-es került amelyeket amerikai elektronikával láttak el, és alkalmassá tették azokat éjszakai műveletek végrehajtására. Ezek egyenként mintegy 15 millió dollárba kerültek." Eről írtam a számítást is. Üdv: kamovos | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364405 | 2012. január 13. 21:32 | ![]() | |
Sziasztok Az UH-1-hez tényleg baromság hasonlítani. A 17-es jóval nagyobb a Blackhawknál és a Cougarnél is, pedig azok nagyobbak az UH-1-nél... Az a baj, ha vennénk X darab Mi-17-est akkor az csak állna földön. Se alkatrész, se kiképzés se semmi nincs az árban. Csak az éjjellátok beszerzése (szervízelés, kiképzés hozzá nélkül) kb 2-3 milliárd lenne... Na ez lenne az UH-1 csomag lényege... Mondjuk én kiváncsi lennék arra az amerikai elektronikára: - a horvátok panaszkodnak a garancia miatt (mondjuk ezekre gondolom már nincs garancia) - a horvátok panaszkodnak, hogy nem bírja a keleti a nyugatit - nem hiszem, hogy az irakiak vagy az afgánok NATO szintű rádiót, válaszjeladót stb használnak. (annyira azért nem bíznak bennük szerintem)... üdv Zoli | |||||
sárkányos | Adatlap | 364404 | 2012. január 13. 19:56 | ![]() | |
Szia Kamovos! Erre csak az a válaszom , hogy politikusainknak még mindig finomabb a nyugati segg,meg amúgy is csak csurran-cseppen nekik is valami mert ők is "bérből és fizetésből élnek" mint mindenki:) Amúgy ajánlom neked a Népszabadság honlapján közölt cikket ami az UH-1-esek vásárlásáról szól , hogy már megint hozzáértő emberek mennek tárgyalni .Üdv | |||||
Kamovos | Adatlap | 364403 | 2012. január 13. 19:43 | ![]() | |
Sziasztok! www.haborumuveszete.hu/rovatok/fegyverek/repulok/keszult_oroszorszagban_modernizalva_az_usaban/ Ezek után, magyarázza már el valaki nekem, hogyha mindenhol elismerik, a Mi-8, és a Mi-17 képességeit. Iraknak Afganisztánnak tökéletesen megfelelt, az Amcsik felújítják őket. Akkor miért kell nekünk típust váltani? Miért kell a torkunkon le tuszkolni az UH-1-et 426 millió dollárért, vagy többért? Főkép, hogy a legdrágábbal számolva, 15 millió dollárért, az Amerikai felújított Mi-17-ből, a 426 millió dollárból 28db-ot vehetnénk. Az meg egy baromság, hogy a Mi-8, és a Mi-17 egy kategóriás az UH-1-el! Ma még nem hallani róla, de én nem csodálkoznék, ha ugyan ezt hallanánk majd a MI-24-ről is! Üdv: kamovos | |||||
Charger | Adatlap | 364402 | 2012. január 12. 05:37 | ![]() | |
Akkor mindegy,nagyon hasonlított nekem a Hs-129re..:( | |||||
juge75 | Adatlap | 364401 | 2012. január 11. 22:21 | ![]() | |
Még véletlenül sem. Ez egy Magyar gyártású és lajstromú Me-210 CA-1. | |||||
Charger | Adatlap | 364400 | 2012. január 11. 21:52 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 364399 | 2012. január 10. 11:54 | ![]() | |
Köszönöm! A jelzéseikről vajon lehet tudni valamit? Már azon túl, hogy meghagyták a németet. | |||||
Podva | Adatlap | 364398 | 2012. január 9. 18:40 | ![]() | |
Hali Ezek a masinák a standard szerint RLM65/70/71 (kétféle zöld) felső festést kaptak, illetve trópusi RLM78/79/80 sárga alapon foltosat. a vadászokra jellemző szürkét nem használtak. A fotó érdekes az orr foltos tán sivatagi, míg a motorburkolat valszeg kétféle zöld... Szerinem Üdv Viktor | |||||
Lorco | Adatlap | 364397 | 2012. január 9. 18:35 | ![]() | |
Köszi Muzzy, itt figyel a polcon egy 48-as Hasegawa Hs-129B-2, ilyen hazai vonatkozások egy kicsit előrébb tolták a sorban... Üdv: Lorco | |||||
Freddy | Adatlap | 364395 | 2012. január 9. 12:33 | ![]() | |
Köszönöm az információkat, a képet is! Milyen színű lehet? Jól látom, hogy az egyik motorburkolata foltos (talán világosszürke alapon sötétszürke?), a másik pedig egyszínű? (esetleg a német sötétzöld-barnászöld foltos) Más: avia-info csak nekem nem működik az utóbbi napokbban? Keresésnél bármilyen típusra keresek, az egész adatbázist kinyomja eredménynek. | |||||
Muzzy | Adatlap | 364394 | 2012. január 9. 11:34 | ![]() | |
A magyar HS-129-es ről itt is lehet olvasni www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/17/07.htm Röviden 43 elején döntés születet a csatarepülő század létrehozásáról. Először HS 129-esekkel akarták feltölteni. 43 augusztusában 4 gép érkezett, de nem a századhoz, hanem az RKI-hez Mátyásföldre. Az első repüléseket német oktatók végezték. Rakamazi lőtéren imitáltak támadást a gépekkel zuhanórepülésből és alacsony támadásból. A kiképzés során Fülöp Henrik alhadnagy a földnek ütközött és a gép a pilótával megsemmisült. A kiképző programot megszüntették, mert a Henshell gyár nem volt képes további gépeket leszállítani, mert a Schönefeldi repülőtéret, ahol a gépeket gyártották súlyos légitámadás érte. A megmaradt 3 gépet átadták az 5/1 Kisérleti Éjjeli Vadászszázadnak. Miután a német kiképzők elmentek, a század még néhányszor a levegőbe emelkedett. Mindegyik gép német jelzéseket és festést viselte. Más hazai vonatkozása van a géptípusnak, mert a németek és a románok is használták a gépeket 44-45-ben hazánkk felett www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/17/Pictures/73.jpg www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/17/Pictures/52.jpg Muzzy | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 364393 | 2012. január 9. 06:08 | ![]() | |
Emlékeim szerint hegyoldal nincs arrafelé, viszont a reptér széle és az út között vagy egy földsánc. Ha esetleg épp volt ott repülőgép valamelyik állóhelyen, akkor az az útról tényleg úgy nézhetett ki, mintha a "hegy" oldalából jött volna ki... | |||||
Fodi | Adatlap | 364392 | 2012. január 8. 19:14 | ![]() | |
Ha jol tudom, azok nem kraterek, hanem foldkupacok voltak. Azert toltak ra, hogy az illegalis gyorsulasi versenyeket megakadalyozzak, mert a kerites jo magyar szokas szerint nem volt elegendo. Persze lehet, hogy azota inkabb godrot astak, ki tudja. :) Ha jol emlekszem, akkor mar a kilencvenes evek kozepen is azt tanacsoltak az arrafele repkedo vitorlazogepeknek, hogy ha behal az idojaras es le kell szallni a kornyeken, akkor nehogy a betonra szalljanak le, mert ramaty allapotban van. Szoval nem tudom mennyire tokeletes allapotban hagyhattak itt az oroszok. | |||||
Wrecker | Adatlap | 364391 | 2012. január 8. 19:12 | ![]() | |
Podva | Adatlap | 364390 | 2012. január 8. 18:46 | ![]() | |
Szia Én az MBI HS-129-es füzetében láttam. De Úgy rémlik valhol összefutottam vele már a net-en is Üdv Viktor | |||||
Freddy | Adatlap | 364389 | 2012. január 8. 17:34 | ![]() | |
Wow, köszi. Meg lehet tekinteni valahol azt a fotót? | |||||
Kamovos | Adatlap | 364388 | 2012. január 7. 22:22 | ![]() | |
Szia Balázs! Köszi az infót! Akkor ezek szerint kizárt, hogy tartalék reptér lehetne. :( Tudomásom szerint az Oroszok épségben hagyták ott. Akkor ez megint valami, magyar vandál megoldás lehet. :( Erről a környékről mondogatták az öregek régebben, hogy a hegyoldalból láttak kijönni gépeket. Erről valami infód nincsen véletlenül. Üdv: kamovos | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 364387 | 2012. január 7. 22:11 | ![]() | |
Szia Jani! Ha jól látom, ez a csákvári repülőtér. Pár éve volt szerencsém a levegőből megnézni a betonját; emlékeim szerint fel volt törve, tele volt "kráterekkel". | |||||
Kamovos | Adatlap | 364386 | 2012. január 7. 21:11 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 364385 | 2012. január 7. 21:05 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 364384 | 2012. január 7. 21:03 | ![]() | |
Sziasztok! Erről a reptérről milyen információk vannak? Mennyire használható a betonja? Tényleg tartalék reptér? Tényleg tartalék reptér Üdv: kamovos | |||||
Podva | Adatlap | 364383 | 2012. január 7. 19:56 | ![]() | |
Hali Nem frontszolgálatra kaptunk hanem hazulra 4-et. Teszteket végzett vele az RKI Ferihegyen. Egy leesett, a pilóta meghalt. Aztán a visszaadtuk a németeknek ami maradt. Rövid karriert futott az MKHL-ben. Helyettük kaptuk a fókákat Egy fotórol tudok, azon egy magyar pilóta pozól egy ilyen előtt a légcsavarkúp talán piros-fehér-zöld egyéb nem látszik... Üdv Viktor | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364382 | 2012. január 7. 19:13 | ![]() | |
Én a németen kívül csak románt láttam... Mármint képeken :) üdv | |||||
balaton | Adatlap | 364381 | 2012. január 7. 18:10 | ![]() | |
Állítólag fronthasználatra kaptunk pár darabot, de én még képet nem láttam róluk. | |||||
Freddy | Adatlap | 364380 | 2012. január 7. 17:56 | ![]() | |
A magyar légierő tényleg használt Hs-129-eseket? | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364379 | 2012. január 7. 15:57 | ![]() | |
erről még nem is tudtam: http://www.model-making.eu/Airfix-MiG-a-21-PF-Fishbed-D--p-1-1066599.html van hozzá magyar matrica is... | |||||
kopcos | Adatlap | 364378 | 2012. január 7. 11:35 | ![]() | |
Hát igen.De sajnos új gépekre nem tellene csak használtakra...Azokat meg lehetne mindig újítani meg modernizálni.De így legalább vigyáznak rájuk és hadra foghatók. | |||||
silent8 | Adatlap | 364376 | 2012. január 6. 19:27 | ![]() | |
Na ez akkor annyiban jó hír, hogy biztos maradnak a Gripenenk! Csak így lehet, hogy még 2025-ben is fizetni fogjuk... | |||||
kopcos | Adatlap | 364375 | 2012. január 6. 17:07 | ![]() | |
Gripen szerződés módosítás...www.kormany.hu/hu/honvedelmi-miniszterium/hirek/modosithatjuk-a-gripen-szerzodest | |||||
kopcos | Adatlap | 364374 | 2012. január 6. 14:59 | ![]() | |
kopcos | Adatlap | 364373 | 2012. január 6. 14:58 | ![]() | |
piratvitorla | Adatlap | 364372 | 2012. január 4. 11:25 | ![]() | |
SziasztokKeresek 1/72-es magyar Mi-24 P-hez 336-os oldalszámotkösziZoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364371 | 2012. január 3. 19:50 | ![]() | |
Szia 1. stratégiai hely Kína, Pakisztán, Irán stb között. Gondolom ezt nem kell magyarázni mit jelent pl. az USÁ-nak 2. Nagyon sok ásványkincs van amit még föl se mértek... üdv | |||||
Kamovos | Adatlap | 364370 | 2012. január 3. 19:50 | ![]() | |
Szia Daala! Nem gazdaságilag, hanem katonailag fontos. Ennél közelebb már nem juthat a Nagy Medvéhez. Nembeszélve arról, hogy Kína sincs messze. Üdv: kamovos | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364369 | 2012. január 3. 19:48 | ![]() | |
ziaEz nem így van.A 17-eseken belül is kell típusátképzés...És az állomány így is le van maradva a kiképzéssel.Lehet, hogy az új típuson hamarabb és olcsóbban be lehetne fejezni a kiképzéseket...Az UH üzemanyagköltsége jóval kisebb, a többiről nincs infó... Bár az állapot szerinti üzemeltetés elvileg jóval olcsóbb...Ráadásul az UH-1-esekhez lenne szimulátor is... Az afgánoknak szállított 17-esek nekünk nem lennének jók: kapásból kéne beléjük egy csomó cucc (NATO rádió, NATO transzponder, navigációs berendezések stb) SziaAz afgán üzletnél leginkább a gépet fizetik, nálunk meg a csomag a sok lóvé: éjjellátók, FLIR, szimulátor, javítóbázis, kiképzés (repidő!) stb... Egyébként az új 17-esek ára a plusz cuccokkal már a Blackhawk/Cougar stb árát jelenti... üdvZoli | |||||
Daala | Adatlap | 364368 | 2012. január 3. 19:32 | ![]() | |
Az afgánok mit termelnek, vagy bányásznak, ami miatt értékes az az ország az amiknak...? | |||||
Daala | Adatlap | 364367 | 2012. január 3. 19:30 | ![]() | |
Hát persze, ez volt az orosz gyári festés, szinte mindenkinek ilyen színű 24-ese volt akkoriban... | |||||
Kamovos | Adatlap | 364366 | 2012. január 3. 19:27 | ![]() | |
Szia Charger! Köszi ez nagyon jól eset! Remélem, azok is nézik akik évek óta vitatkoznak velem azon, hogy volt szürke, szürke festésű Mi-24 nálunk! Most itt repül mindenki szeme előtt, talán így hihető amit állítottam. :) Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 364365 | 2012. január 3. 19:22 | ![]() | |
Szia piratvitorla! Na most akkor! Ez azt jelenti, hogy megközelítőleg 17,85 millió dollár darabja az új Mi-17V5-nek Mi kidobunk 426 Millió dollárt a használt 30 db UN-1-re. Aminek darabja csak nekünk, csak most, csak kedvezménnyel, 14,2 millió dollár! Hát akkor, hogy is van most ez a dolog? Nekünk mindent megér csak végre megszabaduljunk az Orosz technikától? Jó az nekünk, ha az amcsiktól függünk? Üdv: kamovos |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
A matrica a századjelvényt leszámítva jó, a folttérkép nem az igazi...
ÜDv Viktor