<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
pintair | Adatlap | 364468 | 2012. február 5. 21:18 | ![]() | |||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 364466 | 2012. február 5. 18:07 | ![]() | |||||||||||||||||||
Kedves Árpád! Csak azt szerettem volna vázolni,ha esetleg kifizetjük a belépőt,akkor több pénz jutna állagmegóvásra. Semmi mást! Bocsánat! Üdv.! Eses Sándor | |||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 364465 | 2012. február 5. 11:30 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! Teljes mértékben egyetértek veletek! Személyes tapasztalatom az, hogy kívülről minden "szép" tiszta, de például az utánégetőterek, és a szívócsatornák tele vannak szeméttel, mikor ott van 5 méterre a kuka! Legalább a gondnok beleshetne néha és kis irtókapával kihuzigálhatná a Kólásflakonokat... Arról nem is beszélve, hogy a 21 F-13-on le van szakadva a bal alsó futóakna ajtó, nem hiszem, hogy nincs egy darab 6os csavar anyával és máris a helyén lenne a dolog, és nem a látogatónak (nekem) kellene visszatenni a helyére... Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||
túrósbatyu | Adatlap | 364464 | 2012. február 5. 09:29 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszönöm a segítségeteket! Még nagyon messze vagyok attól, hogy a festésen kelljen gondolkozzak. Amúgy szerintem nagyon szép a készlet, csak a gép belső feléről eltüntetni azokat a fránya öntési hibákat és az üzemanyagtartály bemélyedéseit, hát az nem egyszerű. És már csak egy hónapom van rá, hogy elkészüljön, ajándék lesz. Addig is jó hógolyózást és hólapátolást (fújj) mindenkinek, üdvözlettel: Gábor | |||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 364463 | 2012. február 4. 23:06 | ![]() | |||||||||||||||||||
Pintérrel azóta vagyok elfogult - magyarul utálom - mióta bemutattak róla egy filmet, amin keltetett és hízlalt "vadkacsákat" lövöldöztetett a vendégeivel halomra valami házi vízpartján és a mészárlást nem átallotta vadászatnak nevezni! A rá bízott értékekkel manapság ugyanebben a szellemben garádálkodik. | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 364462 | 2012. február 4. 23:04 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ja! Még mielőtt még resetelnék egyet magamon! Pintair! Neked meg teljesen igazad van! Na most reset! Vagyis... Joccak! | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 364461 | 2012. február 4. 22:59 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! Én azzal kezdeném, hogy azt a kertész vénájút elzavarnám erdőt telepíteni! Nem igaz, hogy nem veszi észre senki, hogy olyanra költenek ami nem oda való! Kezdte az őrültje azzal, hogy a múzeumból botanikus kertet csinál! Emlékezetek csak a tujákra, amiktől a végén már nem lehetett semmiről teljes képben fotót csak részleteket! Ez vajon mennyibe kerülhetett? Aztán be telepítette a drága automata öntöző rendszert, ami a vasas vízzel beterített mindent! Ez mibe került? És Mibe fog kerülni a szándékos károkozás okozta károk helyreállítása! Amiket felsoroltam, az egy sem azért történt, mert nincs pénz az állagmegóvásra! Ez mind egyik emberi butaság, trehányság, és felelőtlenség eredménye! Ki ment egy biztosítékom, majd holnap jövök! Joccak! | |||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 364460 | 2012. február 4. 22:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sándor! búza is jól beszél! helikopterre telik?, milliós festményekre meg aranyozott bútorra telik?, rongyot rázni telik?, amire meg ígéretet tett az meg le van sz...va? Én már évekkel ezelőtt szóltam ott, ennyit ért. Nem telik egy akármilyen elven működő vastalanítóra? Kívülről könnyű? ha bemegyek, akkor is olyanok, sőt elveszi az ember kedvét a látogatástól. Ivánéknál legalább összerogynak,nem teszik a vizuális élményt még rombolóbbá. Itt azt teszik, lássa csak a világ ezt is: mi magyarok romboljuk saját értékeinket. SIRALMAS: én ezekből igen-igen sokat láttam repülni 14 éven át, még a kecskeméti toronyban ültem. Sándor! te talán tudsz valamit?, ami miatt ilyenek? Hirdessen kommunista hétvégéket a milliárdos, mint a Szolnoki Múzeum, ha nincs kapacitás megőrizni az állagukat. Remek is, hogy elvitték innen a Jak-11-et! Demokrácia van...elmondtam a véleményemet, senkit nem sértettem meg, de ha kimoderálnak emiatt, újra bemásolom. Pintér Árpád Kecskemét | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 364459 | 2012. február 4. 22:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
Minden 17-es, ami szállítóként érkezett, ezt a festést viselte, nagyszerűen meg lehetett különböztetni a Mi-8-tól is, messziről. Pale green és vöröses barna volt a színük amíg (a PG-ben) át nem festették őket a szabvány Binarin sárga-zöld-kék (alul) színekre. | |||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 364458 | 2012. február 4. 22:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia! Szerintem, ha valamit rám bíznak, vagy vállalom a megőrzését, akkor köteles vagyok annak épségére vigyázni! Ha nem tudok, akkor viszont feltartom a kezem és csinálja az, aki képes rá. Vasas vízzel múzeumi értékeket locsolni, ráadásul úgy, hogy a fű is barna tőle - ez nem a megőrzés jó példája! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 364457 | 2012. február 4. 19:53 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hja! A kerítésen kívülről kritizálni, könnyű!Nem könnyű. Nem ildomos:-((( Üdv! Planes | |||||||||||||||||||||||
Wedge | Adatlap | 364456 | 2012. február 4. 19:38 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! Keresnék 1/72-es JU-52-hez HA-DUR jelzéses (Horty) matricát. A gyártónak (HAD) most nincs, utánajártam. Ha lenne valakinek elfekvőben és megválna tőle, kérem jelezze az adatlapomon lévő email címen. Üdv! Zoli | |||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 364455 | 2012. február 4. 15:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
Te jó Isten... Szerintem hamarosan találkozok velük munkahelyemen - öntöde... Mekkora gyűjtemény volt és mennyire lelkesen mondták hogy ott jó helyük lesz, mert gondjukat viselik majd. A kamufestéses Draken annak idején elbizonytalanított, de most már tudom hogy csak odébb tolták a szétrohadásukat. | |||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 364454 | 2012. február 4. 14:48 | ![]() | |||||||||||||||||||
Siralmas állapotban vannak a vasas locsolóvíztől Kecelen a vasmadarak 2012 januárjában...valahol szégyellni való a Pintér Művek részéről, dehát... kit is érdekelne! | |||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364453 | 2012. február 4. 10:52 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ja és ha a Zvezdából csinálsz Mi-17-est (701, 702, 703, 704, 705) akkor: - vágd le az infracsapda vetőt - ne rakd fel a mellékelt rakétablokkokat. (magyar gépeken csak UB-32-est használunk illetve szállításra láttam már üresen függesztve a 24-es B-8-asát is... ) Más most nem jut eszembe üdv | |||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364452 | 2012. február 4. 10:48 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Azért, mert az volt az eredeti színük: 701, 702, 703, 704, 705. Utána PG-s színük volt. A 701, 704 most kicsit másmilyen festéssel van ellátva (nekik ez már a 3. festési variációjuk)... A 17P-k (PP-k) (706, 707)eredeti színe olyasmi, mint a 24-esek eredeti színe: szürke+zöldesszürke (ezt nem tudom pontosan, csak sejtem). Most PG-s színeik vannak. A Mi-8-asok közül a ruszki eredetűek zöld + kékesszürke festéssel jöttek. Később PG-s festést kaptak. Pár gép felül háromszínű festést kapott egy időre: kb. földbarna színt is fújtak rá... Az ex-iraki Mi-8-asok itthon a hadseregbe kerüléskor rögtön PG-s festést kaptak. Az iraki festés után és a PG-s előtt pár gép szép színes festést is kapott, mert civilbe el akarták adni őket. A Mi-9-es festése mint a Mi-17 PP-k (eredeti, utána PG-s). PG-s festésen a mostani színkombinációt értem... Persze tévedhetek is... üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||
túrósbatyu | Adatlap | 364451 | 2012. február 4. 10:00 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszönöm mindenkinek az infokat! Akkor elkezdhetek fabrikálni egy tartályt... A képgaléria szerint ez a 701-es oldalszámú gép volt. A HAD féle NATO MiG-29-es matricaíven van hozzá matrica, innen jött az ötlet, hogy megépítsem. Van ott festési leírás is, érdekes, hogy ott valami egészen csúnyácska sötétbarna és fakó világos zöld mintázatot adnak meg hozzá, de a képek szerint "hagyományos tarka" színű volt ez is. üdv Gábor | |||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 364450 | 2012. február 3. 19:53 | ![]() | |||||||||||||||||||
Meg azért sem lehet 706, 707, mert azokon nincs nyílás a padlón a belső teherzár leengedéséhez, a képen pedig ott van ez a bizonyos ajtó. | |||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364448 | 2012. február 3. 19:47 | ![]() | |||||||||||||||||||
ja és 915 liter/db | |||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364447 | 2012. február 3. 19:46 | ![]() | |||||||||||||||||||
pont egyszerre írtunk :) | |||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364446 | 2012. február 3. 19:46 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Ez itt többé-kevésbé egy kutató-mentő gép belseje. Méghozzá valamelyik 17-es (a pilótafülke hátuljáról ítélve: nem látom a csörlő kötelét). 701, 702, 703, 704 vagy 705. (a 706/707-ben baloldalt elől belül van a csörlő és másmilyenek az ablakok is). Bár nem túl jó kép sajnos... Tehát az ominózus tárgy egy belső kiegészítő tüzelőanyag tartály. Természetesen kiszerelhető, alapban nincs benne. Itt a hatótávolság (repülési idő) növelése miatt van benn. Ugyanilyen tartály a Mi-8-asokba is szerelhető, kivéve az utasszállító gépeknél. Lehet bele még egyet tenni a jobboldalra is. A 17-esek közül a 706/707 Mi-17P-be - ha jól emlékszem csak a baloldalra lehet szerelni (azok voltak a PP zavarógépek). Láthatóak a csövek is. A modernizált 703, 705 már külső póttartállyal is felszerelhető (olyannal ami a 24-esen is van). üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 364445 | 2012. február 3. 19:46 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia túrósbatyu! Pót üzemanyag tartály! Bármikor kivehető, illetve vissza építhető, feladat függvényében. Kutató mentő szolgálatos lehet, a felszerelése alapján. De, remélem a szolnoki kollégák, még tudnak hozzá tenni egy kis infót. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||
túrósbatyu | Adatlap | 364444 | 2012. február 3. 19:30 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok, most kezdek el egy Zvezda Mi-17-est építeni. Azt szeretném megkérdezni, hogy az itt a makettinfon, fotók között található 701-es oldalszámú masina teherterében mi az a nagy sárga tartály? Esetleg pótüzemanyag, vagy valami mentesítő vegyszer vagy oltószer? Mindig is benne volt? A többi berendezési tárgy alapján (mintha hordágyak lennének) talán valamilyen egészségügyi feladatra volt szánva a gép Előre is köszönöm, üdv Gábor | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 364443 | 2012. január 25. 12:38 | ![]() | |||||||||||||||||||
(Bocsánat. Nem vagyok annyira képben a szakkifejezésekben. Azt hittem a rádli is az átvágódás egy fajtája) | |||||||||||||||||||||||
J_K | Adatlap | 364442 | 2012. január 25. 11:44 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nem. A grafikán egy standard 74/75/76-ot látsz. A D-k gyárilag 70/71/65-el jöttek ki. Spanyolországban kaptak más festést is, illetve a megmaradt, és később kiképzésre használt példányokat nagyjavításkor általában átfestették 71/02/65-re. A magyar példányok vagy "magyartarka" (barna,zöld,szürke)/65, vagy 61/62/63/65 színűek voltak. | |||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364441 | 2012. január 25. 11:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
rossz minőségű talaj - felázott reptér: amit írtam: időjárás Meg akkoriban sem a gépeknél sem a pilótáknál nem volt általános dolog a műszerrepülés (kiképzés, felszerelés)... üdv | |||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 364440 | 2012. január 25. 07:01 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nem akarok nagyon beleokoskodni, de az átvágódás inkább a rossz minőségű talaj eredménye szokott lenni. A nyomtávból és a (viszonylag) kis géptömeghez képest nagy nyomatékú motorból és légcsavarból inkább startrádli adódik, vagy "nem szabályos" hárompont-leszállás (egyik főfutó-farokfutó-szárnyvég). :) Okoska | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 364439 | 2012. január 24. 23:41 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ja persze! Nem tudom miért, de azt hittem vasúton hozták őket :) Pedig logikus, hogy átrepülik. Igen, már beugrott hogy a messer nyomtávja kicsi, ezért instabil, és gyakran átvágódik. | |||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 364438 | 2012. január 24. 23:16 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv Juge75! Azt hiszem itt nem erről van szó. Ezeknek az UAV típusú gépeknek ez a sajátossága, éppen azért amiért a Messerschmitt 109-eseknek is. Könnyű szerkezetű szárnyuk nem tette lehetővé a főfutók bekötését. De, a 109-esnél ez azért volt hátrány mert a "nagy" átmérőjű és tömegű légcsavarok miatt a nyugvó tömegű géphez képest, felszálláskor a jobb futóra nagyobb, míg a bal futóra kisebb nyomás nehezedett. Ezért felszállásnál a farokkerék elemelkedésekor a gép hajlamos volt a jobb irányú kitörésre, amit a pilóták egy bal oldalkormány belépéssel kompenzáltak. A szárny bekötésű főfutóknál ez már nem volt annyira érezhető mint a 109-es szárnyközép bekötésénél, a kis nyomtáv miatt. Ezeket az UAV gépeket ez nem fenyegeti. | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 364437 | 2012. január 24. 20:48 | ![]() | |||||||||||||||||||
A típus sajnos ezzel a hibával rendelkezett (olvass utána Tobak Tibor + vagy más pilóta könyvében gyakran említi), a főfutók nyomtávja eléggé keskeny (ezt már figyelembe vették a Focke Wulf FW-190-nél), és ez okozta sok gép törését. | |||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364436 | 2012. január 24. 20:42 | ![]() | |||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 364435 | 2012. január 24. 20:32 | ![]() | |||||||||||||||||||
Uh,de jó! A színek vajon megegyeznek ezzel? J K : Köszi,utána nézek a könyveinek! | |||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 364434 | 2012. január 24. 17:01 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Elnar! A gépeket vélhetőleg átrepülték és leszálláskor simán összetörhettek,pl.futószártörés, átvágódás, hasraszállás. Elég egy rosszul vett egyenetlenség, vagy egy sáros rész, ami megfogja a futót. Üdv,Z63 | |||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 364433 | 2012. január 24. 13:15 | ![]() | |||||||||||||||||||
Mégis hogy lehet összetörni 3 gépet szállítás közben? Vagy találatot kapott a szerelvény? Ez nekem új. Azt hittem mindhárom repült. Lehet tudni ennek a kettőnek a sorsát? (kivonás, lezuhanás, egyéb)? | |||||||||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 364432 | 2012. január 24. 12:31 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nem túl jó minőségű a kép de talán tudsz vele kezdeni valamit, más képeket nem nagyon ismerek. | |||||||||||||||||||||||
J_K | Adatlap | 364431 | 2012. január 24. 11:56 | ![]() | |||||||||||||||||||
Punka György publikációiban van fotó a magyar Bf 109 D-ről, ott keresd. | |||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 364430 | 2012. január 24. 11:35 | ![]() | |||||||||||||||||||
sziasztok!Sehol nem talalok kepet a magyar me-109 D valtozatrol..ha valakinek van a gyujtemenyebe kerem ossza meg velem!Elore is koszonom! | |||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 364429 | 2012. január 23. 18:21 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hi Félig igaz: 3-at kaptunk, de a szállítás(?) során úgy összetörtek, hogy kettőt lehetett repképes állapotba hozni(a harmadik alkatrészeinek felhasználásával) Valóban a győri repgépgyártás ürügyén kaptuk "mintául" az F4-ekhez (jó vicc volt) Üdv Podva | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 364428 | 2012. január 23. 14:13 | ![]() | |||||||||||||||||||
NMagyar kémrepülő, majdnem UAV. www.szoljon.hu/jasz-nagykun-szolnok/bulvar/ismerje-meg-a-magyar-kemrepulo-igaz-tortenetet-423786 | |||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 364427 | 2012. január 18. 23:54 | ![]() | |||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 364426 | 2012. január 18. 23:51 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv! Én úgy tudom hogy csak két gépet kaptunk(601,602)Valószínünek tartom hogy a Győri Me F-4 gyártásának, előzményeként. Valaki már megépítette: www.makett.org/index.php | |||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 364425 | 2012. január 18. 20:45 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! Ha jól tudom, mi is használtunk E-ket, de csak kiképzési célokra, és csak később kaptuk meg őket. | |||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 364424 | 2012. január 18. 20:12 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Búza jól írja (anélkül, hogy szakérőnek tartanám magam :)) A V.6+01-ről és a V.6+02-ről még fotó is akad a neten. Ezek alapján "magyartarkák" zöld-szürke-barna álcázófestést kaptak. Arra figyelj, ha építesz ilyet, akkor a 602-nek a későbbi E-kre jellemző kipufogósora volt, amúgy standard D... E-k is voltak, a Magyar Sasokban ilyenek játszanak... Bár a "rossz nyelvek" szerint ezek átfestett német gépek voltak... Üdv Viktor | |||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 364423 | 2012. január 18. 19:50 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia! Három Bf-109D1 gépet kaptunk kipróbálásra V6-01től V6-03-ig. Sokban különböztek a későbbiektől, pl. kéttollú légcsavar, dúcolt vízszintes vezérsík, motor, stb. A szakértők majd hejbesietnek! :-))) Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||
simonkaroly9 | Adatlap | 364422 | 2012. január 18. 19:27 | ![]() | |||||||||||||||||||
Helló! Én tudom, hogy mi az F4-től használtuk a messzert. | |||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 364421 | 2012. január 18. 18:56 | ![]() | |||||||||||||||||||
Megint én... :) Beszereztem egy AML 1/72 Me-109D-t.Természetesen Magyar gépet szeretnék faragni belőle,bár ha jól tudom mi csak Emilt és Gustav-ot használtunk,a kérdésem pedig az,hogy a motoron kívül miben tért-el az E és a G változat a D-től? Plusz keresném ezt a makettet!Cserébe tudok adni 48 Eduard bf110E-t vagy kp-t! | |||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 364420 | 2012. január 16. 18:32 | ![]() | |||||||||||||||||||
Értem,köszönöm mindenkinek a hozzászólást! | |||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 364419 | 2012. január 16. 08:37 | ![]() | |||||||||||||||||||
A HM más ajánlatokat is vár a szállítóhelikopterek beszerzésére - lapszemle inforadio.hu/hir/belfold/hir-477116 | |||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 364418 | 2012. január 14. 20:39 | ![]() | |||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 364417 | 2012. január 14. 20:34 | ![]() | |||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
P.Á.