<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
milesChristi | Adatlap | 364679 | 2012. április 2. 19:35 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 364678 | 2012. április 2. 18:10 | ![]() | |
Ahogy a képeket nézem, szépen át van ködölve a fehér (vagy eleve nem volt) a felségjelen, a grafika hibás. | |||||
pintair | Adatlap | 364677 | 2012. április 2. 17:30 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 364676 | 2012. április 1. 21:49 | ![]() | |
polomalev | Adatlap | 364674 | 2012. március 31. 14:01 | ![]() | |
Pontosabba fogalmazva: mert az Me-210-esek nem voltak éjszakai vadászok, és akkor már az amerikaiak létszámfölénye miatt nappali rombolóként sem lehetett bevetni őket. A személyzet viszont adott volt. Valakik szerint Magyarországon már nem is repültek bevetéseket 110-esekkel, csak Bécsújhelyről. Kösz a Bf-109K-s választ. | |||||
Murmuc | Adatlap | 364673 | 2012. március 30. 22:12 | ![]() | |
Azt írja Tobak Tibor a könyvében hogy az utolsó repterükön, Raffeldindgbe repültek át a Tullni reptérről németek által hátrahagyott K-4-eseket, amiket ott mindjárt át is festettek, mármint a keresztet szürkére. Nálunk a G-14 volt az utolsó típus. | |||||
milesChristi | Adatlap | 364672 | 2012. március 30. 22:06 | ![]() | |
Murmuc | Adatlap | 364671 | 2012. március 30. 21:23 | ![]() | |
polomalev | Adatlap | 364670 | 2012. március 30. 20:28 | ![]() | |
M. Szabó Miklós: A magyar királyi honvéd légierő a második világháborúban (1987) könyv szerint a 110-esek leváltották 210-eseket, mert utóbbiakon nem volt lokátor. Ebben a könyvben a G-2-esekről nem volt szó, szerintem ezek tényleg csak kísérleti jelleggel repülhettek itt. Ebben a könyvben írtak olyat, hogy a magyar légierőben voltak Bf-109K-k is, eddig erre máshol nem találtam utalást. Ti igen? | |||||
Murmuc | Adatlap | 364669 | 2012. március 30. 20:17 | ![]() | |
Üdv Mindenkinek! Ha már itt tartunk, azt tudja valamelyikőtök hogy a már '43-ban gyártott, és rendszerbe állított 210-esek után, amit ugye a 5/1-es "Bagoly" éjszakai vadászok is használtak többek között, miért állítottuk hadrendbe '44 végén a 110-eseket? | |||||
polomalev | Adatlap | 364668 | 2012. március 30. 20:14 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 364667 | 2012. március 30. 19:48 | ![]() | |
polomalev | Adatlap | 364666 | 2012. március 30. 19:39 | ![]() | |
Bocs, nem így akartam a makettek közt van egy 48-as Bf-110G-2. | |||||
polomalev | Adatlap | 364665 | 2012. március 30. 19:38 | ![]() | |
HegyiA | Adatlap | 364664 | 2012. március 30. 18:18 | ![]() | |
Sziasztok, Köszönöm a segítséget. Üdv: HegyiA | |||||
Murmuc | Adatlap | 364663 | 2012. március 30. 16:12 | ![]() | |
Üdv! Pataky, Rozsos, Sárhidai."Légi háború Magyarország felett" című könyvben két kép is van, egy a G2-ről, egy a G4-ről Lichtenstein antennákkal. | |||||
lacipapa | Adatlap | 364662 | 2012. március 30. 14:13 | ![]() | |
Szia! Nem vagyok hozzáértő,de a Punka-Sárhidai:Magyar Sasok c.könyv szerint van valóság alapja. A könyv szerint; Messerschmitt Bf 110/E-4,G-2 V.951-956 lajstrommal(6db),1944-1945-ig, Messerschmitt Bf 110/G-4 é.vadász M.101-112 lajst. (12db),1944-1945-ig szolgáltak. Üdv,Laci | |||||
csehszko | Adatlap | 364661 | 2012. március 30. 14:09 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 364660 | 2012. március 30. 14:06 | ![]() | |
Én úgy tudom, volt iylen. | |||||
Weizi | Adatlap | 364659 | 2012. március 30. 14:06 | ![]() | |
Lion Effort 2012! press.x-groupmedia.hu/ | |||||
HegyiA | Adatlap | 364658 | 2012. március 30. 13:27 | ![]() | |
békési | Adatlap | 364657 | 2012. március 29. 14:47 | ![]() | |
Szia Pali! Adj egy email címet, néhány képet be tudok szkennelni és elküldöm. Az infóra nem teszem fel, nincs hozzá jogom, azt hiszem. Üdv lbalog4@gmail.com | |||||
Charger | Adatlap | 364656 | 2012. március 28. 15:56 | ![]() | |
Hoppáá...bocsi,félre nyomtam... Valaki törölje,vagy helyezze át a muscle car-os topicba! Köszi! Bocsi még egyszer! | |||||
Charger | Adatlap | 364655 | 2012. március 28. 15:54 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 364654 | 2012. március 27. 21:41 | ![]() | |
Weizi | Adatlap | 364653 | 2012. március 27. 17:54 | ![]() | |
Egy kis naprakész információ! press.x-groupmedia.hu/ | |||||
Tibor | Adatlap | 364652 | 2012. március 27. 09:16 | ![]() | |
Az megjött, pl.: játékot enged is letölteni a program, de a "Magyar sasok" könyvet nem. | |||||
Weizi | Adatlap | 364651 | 2012. március 26. 20:51 | ![]() | |
press.x-groupmedia.hu/ An-26-ról egy kis érdekesség,azoknak,akik ezt esetleg még nem tudják. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 364650 | 2012. március 26. 20:16 | ![]() | |
Murmuc | Adatlap | 364649 | 2012. március 26. 19:51 | ![]() | |
Üdv Tibor! Az email címedre elvileg ment egy "Toldacuccot" értesítés, hogy letöltheted. | |||||
juge75 | Adatlap | 364648 | 2012. március 26. 18:33 | ![]() | |
Keresd ezt a 2 könyvet: Sólymok, Héják, Nebulók, valamint Vitéz Horthy István Repülőfőhadnagy tragikus halála. | |||||
juge75 | Adatlap | 364647 | 2012. március 26. 18:29 | ![]() | |
Így kerültek az országba, már a gyárban felfestett "V" felségjelzéssel és oldalszámokkal. | |||||
juge75 | Adatlap | 364646 | 2012. március 26. 18:28 | ![]() | |
Re-2000-ről van szó? Gyárilag ugyan az, mint a Svéd és az Olasz festés, Homok sárga alapon zöld foltozás. | |||||
Weizi | Adatlap | 364645 | 2012. március 26. 17:14 | ![]() | |
Itt van egy kis képriport a lövészetről! Kaszi!Bazi jók lettek a képek!:-) www.mh59.hu/rovatok/hu/galeria/legi_foleny_2012_gal/ | |||||
Tibor | Adatlap | 364644 | 2012. március 26. 09:45 | ![]() | |
Megpróbáltam letölteni, de nem sikerült! Regisztráltam. Mi lehet a hiba? Segíts, ha tudsz! Kösz | |||||
Levix | Adatlap | 364643 | 2012. március 26. 08:14 | ![]() | |
www.aircraftslides.com/auction/images/213b7637dEN-1845.jpg Harci Robinson :). Nekünk is lehetett volna ilyen. | |||||
milesChristi | Adatlap | 364642 | 2012. március 25. 18:30 | ![]() | |
Köszönöm, murmuc, de spec. a V.407-es érdekel. Tudom, hogy egy légigyőzelem került rá felfestésre, még a gyorshadtest idejéből, ék jellel. De nem tudom, ki, mikor, nem ismerem a gép festését, bár érzésem szerint zöld foltos zöld alapon ez is, a törzset és a motorburkolatot körben festették-e, vagy a hasát nem, nem tudom volt-e antennaárboca... Nem tudok róla semmit. | |||||
Murmuc | Adatlap | 364641 | 2012. március 25. 18:20 | ![]() | |
Üdv MilesChristi! Nem tudom milyen történet érdekel, a Héjáé, vagy a V-407-esé? De támpontként innen letöltheted, reg... ellenében, a "Magyar sasok" című könyvet: 2fastdownload.hu/film.php | |||||
milesChristi | Adatlap | 364640 | 2012. március 25. 16:33 | ![]() | |
Helló urak! Tud valaki bármilyen képet a V.407 számú Reggie-ről? Vagy közvetlen sorozatszámú testvéreiről? Esetleg a történetét... Előre is kösz! | |||||
Lala | Adatlap | 364639 | 2012. március 25. 14:00 | ![]() | |
Szia! Összesen 7 Gripen, melyből 2 pénteken jött haza. | |||||
Taylor2 | Adatlap | 364638 | 2012. március 25. 00:28 | ![]() | |
Sziasztok Nem tudja valaki hogy hány géppel repültek ki? | |||||
G400CDI | Adatlap | 364637 | 2012. március 24. 21:45 | ![]() | |
Én írtam hülyeséget, bocs. Hirtelen az etetőgépre gondoltam a hevederező helyett. | |||||
Weizi | Adatlap | 364636 | 2012. március 24. 19:30 | ![]() | |
És itt a vége: press.x-groupmedia.hu/ | |||||
kopcos | Adatlap | 364634 | 2012. március 23. 21:45 | ![]() | |
Hangárban...www.youtube.com/watch | |||||
kopcos | Adatlap | 364633 | 2012. március 23. 21:43 | ![]() | |
Ez pontosan így van.De a hevedereket már készen viszik betölteni.Ezeket már előre betöltve viszik a gépekhez és töltik beléjük.Ezek meg éles-gyakorló lőszerek voltak kb. 100db.Lehet nincs hevederezve ilyenből. Én is röpködve megcsinálnám ha ellőhetném... | |||||
G400CDI | Adatlap | 364632 | 2012. március 23. 21:13 | ![]() | |
Az lehet, de ugyanazzal a fegyverzettel nem tud 10 bevetést repülni. Úgy rémlik, hogy úgy 15 éve a Top Gunban konkrétan a hevederezésről is volt kép. | |||||
Murmuc | Adatlap | 364631 | 2012. március 22. 23:36 | ![]() | |
Üdv! Csak megjegyezném, hogy a Gripen autópályán való felfegyverzéséhez nem tartozik hozzá a hevederezés, ugyan is ezt a műveletet több gépre előtte is el lehet végezni. Nem beszélve a "békeidős" készültségi gépekről. Egy ismerősöm sem akkor tölti a cigijét mielőtt szívja, hanem előtte legyárt jó párat. :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 364630 | 2012. március 22. 22:28 | ![]() | |
Szia G400CDI! A Svéd Országi autó pályák nagy része, úgy van kialakítva, hogy reptérként lehessen használni. Egy-egy pihenőhely több repülőgép kiszolgálására is alkalmas egyszerre. Üdv: kamovos | |||||
G400CDI | Adatlap | 364629 | 2012. március 22. 20:56 | ![]() | |
Nekem úgy rémlik még a régi olvasmányaimból, hogy a Gripen tervezésénél fontos szempont volt, hogy autópályáról, kis létszámú személyzettel, kevés eszközzel lehessen üzemeltetni, emiatt maradtak a kézi töltésnél. | |||||
kopcos | Adatlap | 364628 | 2012. március 22. 09:46 | ![]() | |
Lehet csak nem akarták kivinni a töltőgépet.Mondjuk ekkora ,,adagot" meglehet így is csinálni.Kézzel.Ezt is gyakorolhatják legalább.Nem hinném hogy egy ennyibe kerülő gépnél erre nem gondoltak..:-),hogy vegyenek töltőgépet mert nagyon gáz volna... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Ez a cikk is csak Bécsújhelyet adja meg a harci alakulat diszlokációja helyéül. Azonban lényegében a kiképzésről, illetve annak személyi keretéről, helyszineiről, valamint néhány kapcsolatos eseményről ir.