<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Benedek | Adatlap | 364719 | 2012. április 17. 05:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364718 | 2012. április 16. 18:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hörbi | Adatlap | 364717 | 2012. április 16. 09:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszönöm a választ! Azt esetleg még el tudnád mondani hogy hogy is kell ezt elképzelni? Milyen elven működik? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 364715 | 2012. április 15. 23:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Rezgéscsillapító. Aki repült már a típussal az tudja, hogy ráz, mint a fene. Ezzel a szerkezettel a rázás gyakorlatilag megszűnik. Nagyon jó kis szerkezet. Nem is értem miért nem vettünk a két N-es gépre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hörbi | Adatlap | 364714 | 2012. április 15. 22:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv emberek! Pár bejegyzéssel ezelőtti képeket nézegettem és feltűnt hogy a finn mi-8asokon és a felújított mi-17-eseinken a rotoragyon van valami szerkezet amit eddig nem igazán láttam még. Valaki meg tudná mondani hogy mi célt szolgál? Azt a képet linkelve amin a legjobban látszik: makettinfo.hu/forum/image.php előre is köszi Hörbi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 364713 | 2012. április 15. 18:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 364712 | 2012. április 15. 18:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ajánlom figyelmedbe ezt a könyvet : Magyar Sasok A Magyar Kir_lyi Honved Legiero 1920-1945. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csehszko | Adatlap | 364710 | 2012. április 15. 18:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen képnézegetőd van? Mit használsz? Nekem sima Windows képnézegetőm van és 800 x 600-as méretarányban hozza be! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 364709 | 2012. április 15. 17:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nálam tökéletesen működik | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csehszko | Adatlap | 364708 | 2012. április 15. 17:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tudom, de sajnos nem olyan jó a felbontás ,hogy el lehessen olvasni, próbáld csak ki, nagyíts rá!Foltokat lehet csak látni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 364707 | 2012. április 15. 17:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elmented és utána akkorára nagyítód amekkorára akarod hogy tudd olvasni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csehszko | Adatlap | 364706 | 2012. április 15. 17:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na igen...csak a típusokat nem tudom elolvasni, mert nem kivehető...,de köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 364705 | 2012. április 15. 17:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezeken szinte majdnem mindent megtalálsz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csehszko | Adatlap | 364704 | 2012. április 15. 16:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni ,hogy milyen típusok voltak a Magyar Királyi Légierőben?A híresebb példányokat ismerem ,de van bőven amit nem...tudnátok segíteni? Egy lista kellene nekem típusokkal. Előre is köszönöm, Üdv Csehszkó | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364703 | 2012. április 14. 08:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok kérdésem: A két háború közti olasz gépeknél a gázkar fordított bekötésű volt. - A szállítógépeken is így volt (feltételezem: igen)? - A vadászokhoz hasonlóan ezeket is átalakították a normál működésűre a magyar gépeken? köszi Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364702 | 2012. április 12. 21:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia A modernizált és nem modernizált technika ugyanolyan darabnak számít... És a repülőcsapatok történetében nem sok olyan technika volt, ami nem a szabad ég alatt rohadt... üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 364701 | 2012. április 12. 19:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia polomalev! Emlékeim szerint nem olyan sok! Ráadásul ez pontosan le is írja az egyik Re szabályzat. E-szerint van ugye a hadra fogható, és van az üzemképes! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 364700 | 2012. április 12. 18:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem a helikopterek számát nagyon sokféle szempontból lehet nézni. Mennyi az aktív gép?, Mennyi vár modernizációra?, Mennyi rohad a szabad ég alatt? stb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 364699 | 2012. április 10. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364698 | 2012. április 10. 19:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Keresek olyan CIVIL embert, akinek vannak SAJÁT jól sikerült képei magyar L-410, An-26, és Mi-8/17 típusokról. piratvitorla@freemail.hu piratvitorla@citromail.hu köszi Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364697 | 2012. április 10. 19:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Köszi Amúgy tuti, hogy nem pontos. Nem olvastam végig, csak ránéztem. A helik kapásból nem stimmelnek... üdv Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 364696 | 2012. április 10. 18:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 364695 | 2012. április 10. 17:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364694 | 2012. április 10. 17:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Kéne egy kis segítség: Hol találom meg hivatalosan, hogy a MH-ban milyen technikák vannak rendszeresítve? És esetleg hogy mennyi (bár ez már gázabb)? Amúgy mindennel tisztában vagyok, csak arra lennék kiváncsi, hogy mit tudhatok "civilként" (mi az amiért nem vehetnek elő bent, hogy kiadtam infót)... köszi Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364693 | 2012. április 10. 17:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egyébként ancsás koromban én is voltam így Tökölön... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 364692 | 2012. április 10. 17:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gondolom arra tervezték a gyakorló útvonalat és beköszöntek illetve gyakorló bejövetelt hajtottak végre. Még van pár volt tököli hajózó a rendszerben... üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 364691 | 2012. április 10. 16:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 364690 | 2012. április 7. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 364689 | 2012. április 7. 20:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen jól emlékszel , ha van valami fejlemény azt megírom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 364688 | 2012. április 7. 20:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Migi! Köszi a választ! Hát ha 15-15mm akkor szerencsém van mert pont abból van nyolc darab! Ha jól emlékszem akkor a szárnyakra alul felül 4db, a törzsre két oldalt 2db és a függőleges vezérsíkra 2db kell. 11 m-est elsütöm majd a Csepel 300-ra. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 364687 | 2012. április 7. 20:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Jani A maketthez adott csillag mérete 14-15 mm , írtam a kolerának az ügyben ,eddig válasz még nem jött . üdv: migi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 364686 | 2012. április 7. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Migi! Van Rákosi csillagom,(1949)14mm-es 8db, 11mm-es 6db. (Ebből melyik jó a Mig-15re?) Nekem pedig a Rákosi csillagból 9mm-es kellene. A Rákosi csillag előtti, másik hadi jel, (1948 piros köralak, belsejében fehér háromszög csúcsával felfelé, zöld körrel a közepében)amiről beszéltem, 13mm-es és 10mm-es van. Ebből is 9mm-es kellene. Na most ezek után mik a hírek? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 364685 | 2012. április 7. 19:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figyeljétek meg, lesz Huey is... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bgyasoldier | Adatlap | 364684 | 2012. április 7. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Pár dolog, amire talán lesz pénz: "például norvég rádiók beszerzésére 750 millió forintot fordíthat majd a honvédség, több mint kétmilliárd forint értékben lehetőség lesz pótlólagos üzemanyag-beszerzésre – többek közt a Gripenek működésének biztosítására −, s kétmilliárd jut például a páncéloseszközök és a csapatszállító járművek felújítására." honvedelem.hu/cikk/31150/folytatodik-a-hadsereg-kepessegeinek-fejlesztese- | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MAtti | Adatlap | 364683 | 2012. április 7. 15:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 364682 | 2012. április 6. 14:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet, van közte ismerős kép is. Van közte egy pár földi haditechnika is. Tegnap lett elérhető! Külön köszönet a fotókért. Facebookon a Magyar Honvédségnek illetve Kökényesy Orsolyának!Ugyanis ő készítette a fotókat! :) Szerintem egész jók! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 364681 | 2012. április 6. 13:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 364680 | 2012. április 5. 22:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez történt ma Kecskeméten! Illetve ez csak egy része volt egy nagy egésznek,de nagyon látványos része!:) www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
milesChristi | Adatlap | 364679 | 2012. április 2. 19:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez a 2008/4-es HPM cikke. A fiam is megkereste tegnapelőtt a padláson. :) Ez a cikk is csak Bécsújhelyet adja meg a harci alakulat diszlokációja helyéül. Azonban lényegében a kiképzésről, illetve annak személyi keretéről, helyszineiről, valamint néhány kapcsolatos eseményről ir. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 364678 | 2012. április 2. 18:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ahogy a képeket nézem, szépen át van ködölve a fehér (vagy eleve nem volt) a felségjelen, a grafika hibás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 364677 | 2012. április 2. 17:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 364676 | 2012. április 1. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 364674 | 2012. március 31. 14:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pontosabba fogalmazva: mert az Me-210-esek nem voltak éjszakai vadászok, és akkor már az amerikaiak létszámfölénye miatt nappali rombolóként sem lehetett bevetni őket. A személyzet viszont adott volt. Valakik szerint Magyarországon már nem is repültek bevetéseket 110-esekkel, csak Bécsújhelyről. Kösz a Bf-109K-s választ. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 364673 | 2012. március 30. 22:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt írja Tobak Tibor a könyvében hogy az utolsó repterükön, Raffeldindgbe repültek át a Tullni reptérről németek által hátrahagyott K-4-eseket, amiket ott mindjárt át is festettek, mármint a keresztet szürkére. Nálunk a G-14 volt az utolsó típus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
milesChristi | Adatlap | 364672 | 2012. március 30. 22:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 364671 | 2012. március 30. 21:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 364670 | 2012. március 30. 20:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M. Szabó Miklós: A magyar királyi honvéd légierő a második világháborúban (1987) könyv szerint a 110-esek leváltották 210-eseket, mert utóbbiakon nem volt lokátor. Ebben a könyvben a G-2-esekről nem volt szó, szerintem ezek tényleg csak kísérleti jelleggel repülhettek itt. Ebben a könyvben írtak olyat, hogy a magyar légierőben voltak Bf-109K-k is, eddig erre máshol nem találtam utalást. Ti igen? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 364669 | 2012. március 30. 20:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Mindenkinek! Ha már itt tartunk, azt tudja valamelyikőtök hogy a már '43-ban gyártott, és rendszerbe állított 210-esek után, amit ugye a 5/1-es "Bagoly" éjszakai vadászok is használtak többek között, miért állítottuk hadrendbe '44 végén a 110-eseket? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 364668 | 2012. március 30. 20:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 364667 | 2012. március 30. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Ha írsz az e-mail-emre,elondom neked .
Egyszerű mint a pedálos bringa.