<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
myROB | Adatlap | 364993 | 2012. október 7. 16:30 | ||
Lövészeten volt mind az egy Mi-24 :D | |||||
kopcos | Adatlap | 364992 | 2012. október 7. 15:53 | ||
Mi-24 lövészet...www.youtube.com/watch | |||||
juge75 | Adatlap | 364991 | 2012. október 5. 17:04 | ||
Rigolya | Adatlap | 364990 | 2012. október 5. 15:46 | ||
Üdv Mindenkinek! Segítségeteket szeretném kérni Jak-18A \"Fürj\" témában. Szeretnék építeni egy repülőképes \"Fürjet\" Penaut Scale, vagy kis RC. kategóriában, de nem találok igazán jó rajzot (rajzokat) a típusról. Állítólag a Repülés 1952.- évfolyamában volt egy nagyon részletes rajzokat tartalmazó sorozat a típusról. Nagyon megköszönném, ha felvenné velem a kapcsolatot valaki aki tudna segíteni. Előre is köszönöm. Ruttkay László | |||||
Planes | Adatlap | 364989 | 2012. október 3. 19:39 | ||
És a hozzá való maszk,+ egy bónusz lajstrommal(IMAM Ro-37bis) Üdv.! Eses Sándor | |||||
Planes | Adatlap | 364988 | 2012. szeptember 30. 17:00 | ||
békési | Adatlap | 364987 | 2012. szeptember 26. 20:16 | ||
békési | Adatlap | 364986 | 2012. szeptember 26. 19:54 | ||
Sziasztok! Mint azt már korábban itt a fórumon megírtam, a Fülesbagoly című könyv elkészült. Akkor még úgy volt, hogy a nyomdai munkák után választ adok a könyv terjesztésének feltételeiről is. Sajnos munkahelyi gondjaim miatt ígéretemet nem tudtam volna teljesíteni, így nem is tájékoztattam senkit, hogyan tudja a könyvet megvásárolni. A fenti gondok szerencsére sikeresen megoldódtak, így az érdeklődők, a leendő vásárlók megvehetik a könyvet a szerzőktől október 6.-án a ReBeKa-n, illetve október 13.-14.-én a Bolyai makettversenyen. A könyv ára 2000.- Ft. Akit érdekel a magyar repüléstörténelem egyik színes és érdekes fejezete, a magyar éjjeli vadászok históriája, az ne szalassza el a könyv megvásárlását, mert az csak limitált példányszámban kerül forgalomba. Maga a mű magánkiadásban jelent meg, terjedelme közel 100 oldal, ebből néhány oldalon színes oldalnézeti rajz, 20 oldalon pedig eredeti fényképek találhatók. A magyar éjjeli vadászokról eddig nem sok kiadvány jelent meg /azok beszerzése egyre nehezebb/ ezért az eddigi visszajelzések alapján a könyv sokak szerint hiánypótló mű lett. Szeretném kérni minden leendő olvasó segítségét abban, ha esetleg más forrással, dokumentummal, fényképpel rendelkezik a magyar éjjeli vadászokról, kérem ossza meg velem az alább látható e-mail címemen, hogy egy esetleges korrekciót, módosítást tudjak eszközölni a későbbiekben. /Erre egyébként a könyv egyik oldalán szintén tettem felhívást./ Repülés baráti üdvözlettel Garai Kálmán szerző E-mail:ejszakaivadasz@gmail.com | |||||
kopcos | Adatlap | 364985 | 2012. szeptember 25. 10:26 | ||
jerry82 | Adatlap | 364984 | 2012. szeptember 18. 17:57 | ||
Murmuc | Adatlap | 364983 | 2012. szeptember 17. 13:31 | ||
Üdv Mindenkinek! Mielőtt feltenném a Vaterára a TopGun 1991-2001 közötti, 11 évnyi számait, és az Aranysas 2002-2009 közötti , 8 évnyi számait, megkérdezem itt is, érdekel e valakit? A számokat csak egyben adom el, úgy mit TopGun 11-év, vagy Aranysas 8-év. Lapokat külön nem! Az Aranysas kiadásaiból a 2002.04, és a 2009.02,10,11,12-es havi számok hiányoznak. Ár megegyezés szerint. | |||||
pintair | Adatlap | 364982 | 2012. szeptember 13. 10:55 | ||
Zoli | Adatlap | 364981 | 2012. szeptember 10. 09:36 | ||
piratvitorla | Adatlap | 364980 | 2012. szeptember 10. 09:35 | ||
Sziasztok Ha Kenyeres Dénes valamelyik könyve kell nektek szívesen elviszem Szolnokra, Pápára vagy amerre járok... Szolnokra szoktam vinni belőlük, a szerző már ismer engem... üdv | |||||
békési | Adatlap | 364979 | 2012. szeptember 10. 09:32 | ||
Szép Napot mindenkinek! Két könyvhöz jutottam hozzá, ami a Magyar Légierő éjszakai vadászairól, illetve szállító repülőiről szól. Hézagpótló munka mindkettő. A szerzőkön keresztül szerezhetőek meg. Garai Kálmán - ejszakaivadasz@gmail.com Kenyeres Dénes - 36702080656. Érdemes! | |||||
Kamovos | Adatlap | 364976 | 2012. szeptember 9. 21:34 | ||
Levix | Adatlap | 364975 | 2012. szeptember 9. 14:39 | ||
lhsn | Adatlap | 364974 | 2012. szeptember 7. 17:19 | ||
Marcell0708 | Adatlap | 364973 | 2012. szeptember 6. 15:10 | ||
kopcos | Adatlap | 364972 | 2012. szeptember 2. 15:42 | ||
Még egy kísérleti drón...index.indavideo.hu/video/laborparti_robotrepulo | |||||
lhsn | Adatlap | 364971 | 2012. augusztus 24. 21:56 | ||
kopcos | Adatlap | 364970 | 2012. augusztus 24. 19:14 | ||
Csak Oroszul ne beszéljen...:-))). | |||||
kopcos | Adatlap | 364969 | 2012. augusztus 24. 19:13 | ||
Szia. Nagyon.Fogom nézni.Gondolom van mit tisztítani rajta... Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz! | |||||
Rob79 | Adatlap | 364968 | 2012. augusztus 24. 18:42 | ||
2012.09.15-én 5. Repülős Baráti Találkozó és a 2021-es lajstromszámú Mig 21 avatása! Szeptember 7-éig még lehet regisztrálni és jelentkezni! Részletek és jelentkezés az Ég Katonái Hagyományőrző Egyesület honlapján: http://www.azegkatonai.hu/viewpage.php?page_id=32 | |||||
andorka | Adatlap | 364967 | 2012. augusztus 23. 14:32 | ||
És milyen jó hír, hogy varangyos festésű lesz a masina! | |||||
badboy | Adatlap | 364966 | 2012. augusztus 23. 10:31 | ||
Gratulálok, Jani szép munkát végeztek. Remélem a következő klubba lehozod megmutatni :))) | |||||
sárkányos | Adatlap | 364965 | 2012. augusztus 22. 16:33 | ||
Örülök neki , hogy tetszik. Személy szerint én is munkálkodom a vason. Jelenleg a 32-es UB blokkokat csinálom egyenlőre a szoknya részüket mert gyalázat ahogy kinéznek. Meg van már a festés is , hogy milyen lesz. Lassan de biztosan haladunk vele. Az LHSN.hu oldalon nyomon követhető lesz az építés folyamata ugyanis ők a \"krónikásaink\". Üdv sárkányos | |||||
kopcos | Adatlap | 364964 | 2012. augusztus 22. 15:29 | ||
Jó kis makettezés...:-)))...www.youtube.com/watch | |||||
lhsn | Adatlap | 364963 | 2012. augusztus 21. 22:00 | ||
kopcos | Adatlap | 364962 | 2012. augusztus 18. 19:29 | ||
Horvath_Balazs | Adatlap | 364961 | 2012. augusztus 18. 09:35 | ||
Sziasztok! A témához kötődően ezt a cikket találtam, az Aero Technika Lotnicza c. folyóiratban. Lengyelül tudók előnyben (én meg hátrányban)! :-) | |||||
polomalev | Adatlap | 364960 | 2012. augusztus 17. 20:02 | ||
Jó képek, úgy látszik a két P még repül. | |||||
Murmuc | Adatlap | 364957 | 2012. augusztus 17. 13:18 | ||
Üdv Zsóti! Köszi a kiigazítást, de a hangsúly inkább az AK-n lett volna. :) | |||||
kopcos | Adatlap | 364956 | 2012. augusztus 17. 10:19 | ||
Hááát igen de modernizálva elmegy az még nagyon is. De egy gránát vetős M4-nek Red poin-tal jobban örülnék... | |||||
J_K | Adatlap | 364955 | 2012. augusztus 17. 10:09 | ||
Szia! Nem, a Squadron Bf 109 G Walk Around-jának sz@r grafikájáról vette. Az a rendelkezésre álló fotókon is látszik, hogy a gép festett, bár kétségtelen, hogy a törzs szokatlanul nagy felülete 76-os. A szárny 75/83-as (nem 74/75-ös!) kamuflázsa jól látszik. Az orr festéséről-foltozásáról van fotó. Az alsó szárnyról is, melynek egy része tényleg festetlen -mint a Diana G-10/U4-ek némely sorozatánál. Szóval a natúrfém magyar Messer kamu, és ezt az építő is ellenőrizette volna, ha nem fogad el kritika nélkül egy gyenge rajzot. | |||||
Zépisti | Adatlap | 364954 | 2012. augusztus 17. 09:31 | ||
Zsóti | Adatlap | 364953 | 2012. augusztus 16. 22:38 | ||
Murmuc | Adatlap | 364952 | 2012. augusztus 16. 19:45 | ||
Üdv Mindenkinek! Jó kis videó, de még mindig AK-47? | |||||
Podva | Adatlap | 364951 | 2012. augusztus 16. 19:43 | ||
Szia Hogy honnan vehette az alu színű messer ötletét? Egyszerű: fotókról a fekete 15-ről jópár,kép maradt fenn nem tudni, hogy túlexponáltak csak, vagy valóban egyszínű világos(alu) színű volt az eredeti. A sárga orrgyürű látszik, de a felsó 75/74 szín nemigen. Üdv Viktor | |||||
kopcos | Adatlap | 364950 | 2012. augusztus 16. 13:31 | ||
A nemzet szárnyai...www.youtube.com/watch | |||||
piratvitorla | Adatlap | 364949 | 2012. augusztus 15. 20:17 | ||
Sziasztok Egy kis programajánló: http://lhsn.hu/szolnokrol-jelentjuk/ Ha minden igaz délután ötkor kezdődik a program... üdv Zoli | |||||
vackor | Adatlap | 364948 | 2012. augusztus 15. 11:04 | ||
Sziasztok ! A Bonhardt-Sárhidai-*Winker könyv (A Magyar Királyi Honvédség fegyverzete) 422-ik oldalán említi az RWD-8 vontató- és kiképző repülőgépet, U-281 és U-282 jelzésekkel, két fényképpel. Sajnos ez a könyv a gépek történetét nem említi, csak a technikai adatokat sorolja fel. | |||||
Fulesbagoly | Adatlap | 364947 | 2012. augusztus 15. 09:00 | ||
Sziasztok! Meglepett a feltett LWS 14 Czapla gép makettje, amelyet a régi Plastyk gyár adott ki, most pedig magyar festéssel és matricával van ellátva. Én nem tudtam róla, és nem is találtam sehol olyan magyar forrást arra vonatkozólag, hogy volt ilyen gépe a magyaroknak. Nyomoztam a lengyel honlapokon és ott érdekes bejegyzéseket találtam: 53 Eskadra Obserwacyjna - £±cznie 7 maszyn \"Czapla\" (6 zniszczonych, 1 ewakuowany). Eskadra wykona³a 42 zadania bojowe. LWS \"Czapla\" - 5.IX samolot spalony podczas ewakuacji na lotnisku Zawady k/ Modlina LWS \"Czapla\" - 7.IX zestrzelony ogniem OPL nieprzyjaciela LWS \"Czapla\" - 7.IX zestrzelony polskim ogniem OPL. LWS \"Czapla\" - 8.IX zestrzelony przez samolot Donier w okolicy Wêgrowa. Za³oga zginê³a. LWS \"Czapla\" - 11.IX ? LWS \"Czapla\" - 17.IX z braku paliwa i pory nocnej, za³oga w locie opu¶ci³a samolot na spadochronach. Lotnicy uciekli z niewoli niemieckiej i dostali siê na Wêgry. LWS \"Czapla\" - 20.IX samolot ewakuowany do Rumunii. A tények. A fent említett alakulatnak 53. Megfigyelő századnak 7db LWS Czapla- gépe és 2db RWD-as futár gépe volt 1939 szeptemberében, amely ez év tavaszától volt hivatva felváltani az elavult Lublin R XII-as gépeket. Ezek szerint alig használt, új gépei voltak a századnak. A századot 1939. augusztus 31-től áthelyezték a vilniusi Biala Waka repülőteréről a varsói Mokotów repülőterére. Majd a Modlin hadseregcsoporthoz osztották be területileg szeptember 1-től Zawada repülőtértől. Szeptember 11-től újabb áttelepülési parancs érkezett Brzescia repülőterére. Több veszteségük volt légvédelem által és légi harcok miatt. Szeptember 13-án és 15-én újabb áttelepülés következett £uckába. Szeptember 17-én újabb áttelepülési parancs érkezett a dubnoi repülőtérre, ahol a Stanislaw Sawczyñski szd-os és Vincent Fajks őrm. pilóta üzemanyaghiány miatt este kiugrott a gépükből, ahol később orosz fogságba estek. Az oroszoktól sikerült elszökniük és Magyarországra menekültek át. Összegzésképpen a század szeptember 1-től szeptember 20-ig 42 éles harci bevetés repült, az áttelepülési repüléseken kívül. Az éles bevetések során súlyos személyi veszteséget szenvedtek: 4 személyzet hősi halált halt. Név szerint: megfigyelő Kazimierz Nowak, John Gryc őrm pilóta, Stanislaw Hudowicz megfigyelő és Oskar Sobol pilóta. Gépveszteség összesen 6 db RWD 14-es Czapla, kettő RWD 8-as összekötő futárgép. Egy RWD-14-es pedig átrepült Magyarországra. De erről több forrást, adatot lehetetlen volt kideríteni, hogy ki volt, az a pilóta, ki leszállt Magyarországon, hol és pontosan mikor. Egyébként a makett festése is érdekes és meglepő. A szürke festés is hiányzik belőle, pedig, ha a képen a barna, keki, zöld rajta van, akkor a szürke miért hiányzik? Hisz 39-ben a magyar rejtő színekben a szürke színt is kötelező volt felfesteni. Forrás: http://pl.wikipedia.org/wiki/53_Eskadra_Obserwacyjna http://www.weu1918-1939.pl/lotnictwo/obserwacyjne_szkolne/czapla/dowodztwo_lotnictwa_obser_szkolne_czapla.htm http://www.mysliwcy.pl/forum/watki.php?id=490&ustaw=sz&ok=1&poszukiwanie=Gno&sg=1&s=375 Aki bővebb infóval, más forrással rendelkezik, kérem ossza meg velünk, mert talán egy újabb fehér folt tűnik el a magyar repülés történetéből. Üdv. Fülesbagoly (volt Uhu) | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 364946 | 2012. augusztus 15. 07:30 | ||
Sziasztok! Lengyel barátaink megint meglepnek minket: www.martola.com.pl/en306/produkty43589/rwd_14_czapla_hungary Még meglepőbb lenne, ha előkerülne fotó magyar Czapla-ról... | |||||
Kferro | Adatlap | 364945 | 2012. augusztus 15. 01:29 | ||
Lehet, hogy szívetmelengető érzés, de hogy köze nincs a valósághoz a Messzer színének az is biztos. Vajon honnan vette Zamarbide, hogy a magar Messzer alumínium színű volt? | |||||
Ati75 | Adatlap | 364944 | 2012. augusztus 14. 23:33 | ||
Ez ugye csak vicc? Mint maga a minisztérium...meg a főnöke. :) | |||||
kopcos | Adatlap | 364943 | 2012. augusztus 14. 18:24 | ||
Drónokkal erősít a kormány...hvg.hu/itthon/20120809_robotrepulo_kormany_hende | |||||
Kuolema | Adatlap | 364942 | 2012. augusztus 11. 00:10 | ||
Sziasztok! Ezt az oldalt nemrég találtam, szívmelengető érzés volt végignézni a képeket.www.network54.com/Forum/620142/message/1265715186/Bf-109+G10+%26quot%3BHungarian+Warrior%26quot%3B+%281-32%29 Üdv.: Kuolema | |||||
Marcell0708 | Adatlap | 364941 | 2012. augusztus 4. 21:56 | ||
Zoli | Adatlap | 364940 | 2012. augusztus 4. 10:13 | ||
Szia, Köszi szépen! Megjavult a freemail fiókom, már írok is. z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |