<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Cebes | Adatlap | 367093 | 2006. március 18. 10:24 | ||
Tophatters | Adatlap | 367092 | 2006. március 17. 21:52 | ||
Nagyon köszönöm nagyon jók!! Mail ment! | |||||
Cebes | Adatlap | 367091 | 2006. március 17. 21:45 | ||
üdv:Cébés | |||||
Cebes | Adatlap | 367090 | 2006. március 17. 21:21 | ||
Vannak még Tököli képeim de nem mind MIG-21 vonatkozásu. Megkeresem a jobbakat és küldöm. üdv:Cébés | |||||
Tophatters | Adatlap | 367089 | 2006. március 17. 17:25 | ||
Hú, most nézem milyen pörgés van itt. Cébés!! Nagyon jók a képek tényleg!! Tököli képeid vannak még esetleg? | |||||
sainz | Adatlap | 367088 | 2006. március 17. 16:21 | ||
| |||||
Cebes | Adatlap | 367087 | 2006. március 17. 08:35 | ||
Minden szögből le van fotózva Cápeti,ha hazaértem a munkából teszek még fel. | |||||
Andris001 | Adatlap | 367086 | 2006. március 16. 23:15 | ||
Cébés!!! Nagyon köszi a képeket!!! (Cápetiröl ha volna még...:)) | |||||
Cebes | Adatlap | 367085 | 2006. március 16. 22:55 | ||
| |||||
Cebes | Adatlap | 367084 | 2006. március 16. 22:23 | ||
üdv:Cébés | |||||
Cebes | Adatlap | 367083 | 2006. március 16. 22:11 | ||
Nincs mit Van annyi fotóm a "kályhacsőröl" hogy egy hét is kevés lenne hogy föltegyem. Majd mindig dobok föl egy párat. üdv:Cébés | |||||
Cebes | Adatlap | 367082 | 2006. március 16. 22:05 | ||
Sziasztok! Cápeti ma Taszáron van kiállítva és állítólag be is lehet menni megnézni. Persze gondolom valami előzetes bejelentkezés után. Volt szerencsém 1996-ban két hétig élvezni a Taszári reptér vendégszeretetét. Emlékeim közt meghatározó helyet tölt be ez a két hét. Sajnos Cápeti már akkor igen megviselt állapotban volt,szomorú látvány volt ahogy az állóhelyén magasra nőtt alatta a gaz. De hála egy lelkes csapatnak... üdv:Cébés | |||||
Atesz | Adatlap | 367081 | 2006. március 16. 21:58 | ||
Cebes | Adatlap | 367080 | 2006. március 16. 21:40 | ||
Cápeti fénykorában | |||||
Elmo | Adatlap | 367079 | 2006. március 16. 18:16 | ||
Hello Mindenki! Van egy bontatlan 1:32-es Trumpeter Mig-21 UTI-m(kétüléses).Szivesen elcserélném egy szintén 1:32-es bontatlan Trumpeter Mig-21F13-ra.Ha valakit érdekel jelentkezzen! Elmo | |||||
Keri | Adatlap | 367078 | 2006. március 16. 14:17 | ||
AtomicBiologicalChemical warfare | |||||
Stefan | Adatlap | 367077 | 2006. március 16. 13:49 | ||
vagy nem a levegőben kapta el a madárinfluenzát? :-) ;-) | |||||
Stefan | Adatlap | 367076 | 2006. március 16. 13:48 | ||
Mi az az ABC és mi lett a pilótával? | |||||
migfun | Adatlap | 367075 | 2006. március 16. 12:05 | ||
| |||||
Andris001 | Adatlap | 367074 | 2006. március 16. 09:48 | ||
Ugy tudom hogy ki lesz(nek) állitva... | |||||
Andris001 | Adatlap | 367073 | 2006. március 16. 09:47 | ||
Én is igy tudom... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 367072 | 2006. március 16. 09:16 | ||
Most Taszáron van egy Szu-22-es társaságában. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 367071 | 2006. március 16. 04:06 | ||
Mikor keszult ez a kep a Capetirol? En utoljara Papan lattam 2000 augusztusaban eleg lepukkant allapotban. Most hol van? | |||||
Atesz | Adatlap | 367070 | 2006. március 15. 23:01 | ||
Nagggyon gyönyörű, még, még, még!!! | |||||
Cebes | Adatlap | 367069 | 2006. március 15. 21:53 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 367068 | 2006. március 14. 15:24 | ||
Érdekes, hogy a szovjet gépek sötét kamuflázst viselnek, míg az afgán 21-esek homok-zöld vagy fémszínüek. | |||||
sainz | Adatlap | 367067 | 2006. március 14. 13:27 | ||
Kínában is születtek hasonló mutációk: | |||||
migfun | Adatlap | 367066 | 2006. március 14. 09:50 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 367065 | 2006. március 11. 15:30 | ||
Az első képen Sarkov százados látható gépének technikusával Kubában. Eleinte felségjelek nélkül repültek a szovjetek(fehér körökkel fedték el a vörös csillagot). 1962 Október 4-én egy ilyen 21-es kísérletet tett 2 F-104C elfogására(a kubai légtérben), miután az amerikaiak tiltakoztak, így felkerült a szovjet 21-esekre is a kubai felségjel, de a szárnyakon csupán két helyre: a bal szárnyon alul, míg a jobb szárnyon felülre festették fel. A fehér körök átmérője nagyobb volt, mint a kubai felségjelé, fehér keretként kilátszott alóla. A válság elcsendesedése után a szovjetek áttelepültek a San Antonio légibázisra, majd 1963 Augusztus 20-án minden gépüket átadták a Kubai légierőnek.(2.kép) A Begemot matricán megörökítette mindezt: www.begemotdecals.ru/doc/72-018%20MiG-21(1).pdf | |||||
Tophatters | Adatlap | 367064 | 2006. március 10. 10:03 | ||
Sziasztok!! Itt van még egy videó egy cseh 21-esről. Illetve van nagyon sok kép: 211.airspace.cz/fotogalerie.html Érdemes ezen az oldalon is keresgélni: video.aviacia.ru/ (a letöltést viszont csak letöltésvezérlővel ajánlom) | |||||
gerezit | Adatlap | 367063 | 2006. március 9. 22:24 | ||
Ja nagyon jó!!! Ha jól láttuk Elektroval, nekem is olyan lövedékem van:D:D:D:D | |||||
Mekett | Adatlap | 367062 | 2006. március 9. 22:22 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 367061 | 2006. március 9. 21:53 | ||
Jó, tetszett ! :D | |||||
Bombraider | Adatlap | 367060 | 2006. március 9. 21:25 | ||
Miggyuri | Adatlap | 367059 | 2006. március 6. 19:45 | ||
Volt gyűrű a 909-es MiG-21-en is. | |||||
sainz | Adatlap | 367058 | 2006. március 6. 14:30 | ||
Szepesi József írt egy cikket 91-ben a Top-Gun-ba(91-8 ha jól emlékszem), abban részletesen taglalja a légierő szerepét, Ő személyesen is repült az ominózus napon csehszlovák légtérben. Szerencsére nem került sor fegyverhasználatra. Érdekesség, hogy a vörös sávok sokáig fennmaradtak néhány gépen, van amelyikről csak a PG-ben mosták le évek múlva a nagyjavítás során. | |||||
Bombraider | Adatlap | 367057 | 2006. március 6. 14:05 | ||
Szia! Igaz ez tizenötös,de ezen is ott a csík: repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/MIG-15lt.htm Na most akkor átléptük a határt,vagy nem léptük át a határt?:) üdv:bomb | |||||
sainz | Adatlap | 367056 | 2006. március 6. 14:00 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 367055 | 2006. március 6. 13:50 | ||
Ez a gép részt vett a 68-as Csehszlovákiai intervencióban. Ez a dupla vörös csík volt a megkülönböztető jelzése a "koalíció" gépeinek. Felkerült akkor a Magyar Légierő gépeire is, többek között ilyen csíkokkal ellátott magyar MiG-21F-13-asok köröztek az akció első napjának hajnalán Nyitra légterében, UB blokkokkal felszerelve, készen a bevonuló magyar földi egységek légi támogatására. | |||||
Stefan | Adatlap | 367054 | 2006. március 6. 13:37 | ||
az az ezüst(is) (soviet 1.jpg) nagyon szép... | |||||
sainz | Adatlap | 367053 | 2006. március 6. 13:32 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 367052 | 2006. március 3. 14:57 | ||
Hangár-Légierő? o:)) | |||||
sainz | Adatlap | 367051 | 2006. március 3. 10:47 | ||
Nem értem.293kB a kép, a szöveg felkerül, a kép nem. Moderáljátok ki légyszíves ezt a 2 "üres" post-ot! Ide fel tudtam tenni: forum.keypublishing.co.uk/showthread.php | |||||
Miggyuri | Adatlap | 367050 | 2006. március 3. 06:04 | ||
Igen, ez a Bílek eredetije. Miggyuri | |||||
migfun | Adatlap | 367049 | 2006. március 3. 05:31 | ||
Akkor ez a gép van a Bilek PFM kitjében! | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 367048 | 2006. március 3. 01:23 | ||
Szerintem fustgenerator a torzs alatti pilonon. Ez a kotelek a domogyedovoi legiparaden hasitott. Felul pirosra voltak festve. Ment egy sorozat a discovery-n szovjet repulogepekrol Wings of the red star cimen abban lattam oket. Feher fustot huztak. A vezeren azert nincs mert akkor a rendszerint mogotte es kicsivel alatta repulo csoka nem latna semmit a fusttol. En legalabbis erre tippelek. Ezek egyebkent PFM valtozatok, de meg a regi egyreszes kabintetovel es az szk-1 katapultulessel. Az aknaajto joval rovidebb, a vezeren lehet latni mar felig csukott helyzetben. | |||||
Stefan | Adatlap | 367047 | 2006. március 2. 15:57 | ||
még nem becsukott futóműakna-zárófedél | |||||
migfun | Adatlap | 367046 | 2006. március 2. 15:08 | ||
| |||||
migfun | Adatlap | 367045 | 2006. március 1. 09:36 | ||
ha valaki még keletnémet f-13-ast akar csinálni:www.mig-21.de/English/NewsArchive/NVA2006.htm | |||||
G-cart | Adatlap | 367044 | 2006. február 28. 21:25 | ||
Sziasztok! Ha valakit még érint a későbbiekben, szerelőnyílásokat próbált imitálni a revell. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Küldtem Mailt!
üdv:Cébés