<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Levi | Adatlap | 367163 | 2006. március 29. 13:11 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 367162 | 2006. március 29. 12:45 | ![]() | |
Megint tanultam valamit... :) Szentül meg voltam győződve arról, hogy az orrkupakot nem festették. | |||||
Cébés | Adatlap | 367161 | 2006. március 29. 11:32 | ![]() | |
Te nem felhívtad a figyelmem,hanem primitív módon azonnal lealázni akartál. Nem így volt? Honnan tudod egyáltalán hogy bizonyos galériák honnan és milyen formában kerültek hozzám? Csak annyit mondok hogy többen megkerestek innen képekkel kapcsolatban de nem olyan formában mint te. Ők mivel megkérdezték az eredetét meg is mondtam hogy nem saját készítésü képek. És ráadásul még csak nem is az internetröl lettek letöltve!!/legalábbis nem általam/ Cébés | |||||
Levi | Adatlap | 367160 | 2006. március 29. 11:05 | ![]() | |
Azért vagyok ovis mert felhívtam a figyelmet, hogy nem szép dolog az airliners.net ről letöltött képekről levágni a készítő nevét (Lásd Chris Lofting képek)? Azért vagyok ovis, mert pl. MiG_23_LHPA_ASZ018.jpg méret: 53.5 KB MiG_23_LHPA_ASZ017.jpg méret: 59.7 KB MiG_23_LHPA_ASZ020.jpg méret: 45.2 KB MiG_23_LHPA_ASZ024.jpg méret: 18.6 KB MiG_23_LHPA_ASZ019.jpg méret: 49.6 KB a fenti Szuromi Albert képekről véletlenül levágódott a szerző neve? Aki itt úgy viselkedik mint egy óvodás az te vagy barátom :). "Mielött megvádolsz valakit valamivel,(vagy csak egyszerüen lefikázod)nem árt tájékozódni hogy biztos igy van e a dolog ahogy elképzeltem" Ja ott áltál ahol Chris Lofting véletlenül. www.airliners.net/open.file/1019012/M/ www.makettinfo.hu/forum/upload/268.19.2_1019012.jpg www.airliners.net/open.file/0953938/M/ www.makettinfo.hu/forum/upload/268.19.1_0953938.jpg Levi Az emailcímemet a nevemet az életrajzomat a telefonszámomat aki itt rendszeresen ír/olvas az tudja. Ha meg nem, akkor megkérdezi. | |||||
Cébés | Adatlap | 367159 | 2006. március 29. 08:48 | ![]() | |
Levi! Lehet hogy tudja a többség,de ez nem rólam árul el valamit hanem rólad. Inkább nem küldök mailt mert szerintem a leveled témája enyhén szólva is "kiscsoportos" a szövege pedig a tipikus "megmondalak az óvónéninek" korszakot idézi.(MIG-23) Mielött megvádolsz valakit valamivel,(vagy csak egyszerüen lefikázod)nem árt tájékozódni hogy biztos igy van e a dolog ahogy elképzeltem. Cébés | |||||
Cébés | Adatlap | 367158 | 2006. március 29. 08:02 | ![]() | |
Levi | Adatlap | 367157 | 2006. március 29. 07:59 | ![]() | |
Kalóz! Mert fel kell festeni! Egyébként utána a zöld-barnára újra felfestették. Cébés! Mert úgy is tudja a többség :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 367156 | 2006. március 29. 06:36 | ![]() | |
Sose tudtam megérteni, hogy a felségjeleket meg az apróbb jelzéseket (törzscsík, századjelvény stb.) miért kell előre felpingálni, aztám meg maszkolni. Ezelken is látszik, hogy a fj egészen friss, gondolom, nem festették át újra. | |||||
Cébés | Adatlap | 367155 | 2006. március 28. 22:56 | ![]() | |
Cébés | Adatlap | 367154 | 2006. március 28. 22:50 | ![]() | |
4.Előző levelednél miért nem adtad meg? | |||||
Levi | Adatlap | 367153 | 2006. március 28. 22:45 | ![]() | |
1. Orrkúp Nem minden gépen volt egyforma! A 42-es 43-as egészen biztosan sötétszürkés zöld volt. Pár gépen világosabb zöld, pár gépen a friss magyar zöldnek megfelelő. Szóval nem volt egyforma! A Cápeti sötétszürke volt. 2. Felségjel méret Azon a gépen valszeg nagyobb volt a felségjel. A kép teleobjektívvel sem tud úgy torzítani, hogy csak az a rész legyen nagyobb. Illetve ha torzit is az egész svanc és a csillag azonosan torzul. 3. Cébés Az emailcímem: pls@freemail.hu | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 367152 | 2006. március 28. 21:35 | ![]() | |
Szerintem ezen a gépen is utólag cseréltek törzshátsórészt, másnak tűnik a festés állapota, nem??? Na tudni mi volt annak a gyári száma? | |||||
Cébés | Adatlap | 367151 | 2006. március 28. 21:26 | ![]() | |
MIG-21 nagyjavítás a PG-ben. A farka Orosz a szárnya már Magyar. üdv:Cébés | |||||
Cébés | Adatlap | 367150 | 2006. március 28. 21:16 | ![]() | |
Én tudok pár képpel szolgálni ezüst színü MIG-21-es témához bár a képeken a nagyjavítás utáni állapot látható még terepfestés nélkül. üdv:Cébés | |||||
Tophatters | Adatlap | 367149 | 2006. március 28. 15:09 | ![]() | |
Oké, majd hétvégén megpróbálom kikeverni. | |||||
sainz | Adatlap | 367148 | 2006. március 28. 14:08 | ![]() | |
Ha egy vonallal összekötjük az általad említett töréspontot és azt a pontot, ahol a gerinctartály "beleolvad" a vezérsíkba, ez nagyjából egy vízszintes egyenes. A 9178-ason a csillag alja valamivel feljebb van ennél az egyenesnél(azt mondanám,hogy egy "tenyérnyivel"). A csillag felső csúcsa legalább ennyivel a besugárzásjelző felett van. A 6327-esen egyértelműen szintben van(vagy inkább alatta) a besugárzásjelző felső szélével a csillag csúcsa, míg a talpa szerintem egyértelműen magasabban mint a 9178-ason(tehát alacsonyabb a csillag). A 4607-esen is kisebb méretűnek gondolom a csillagot mint a 9178-ason. De ha megnézed a 48-ast, ott ráadásul jóval feljebb lett felfestve a felségjel, szinte a csillag baloldali vízszintes ágán ül a besugárzásjelző. Persze lehet hogy a nagy semmiről vitázunk. Mindenesetre az első reakcióm volt a 9178-as fotója láttán, hogy nem stimmel valami az arányokkal. Talán a fotó is torzíthat ennyit...? Aki élethű "csillagos" 21-est szeretne festeni, nem árt az adott gép fotójáról dolgozni, nekem úgy tűnik ezekről a képekről, hogy nem feltétlenül mérték ki a csillagok helyét a felfestés előtt, elég nagy tűréssel dolgoztak a "piktorok". Amúgy jóval izgalmasabbnak(és szebbnek) tartok egy ezüst vagy szürke magyar 21-est a régi csillag felségjellel, mint a terepszínűeket. Arról már nem is szólva, mennyivel ritkább a kiállításokon(és sajnos fotókon is). Üdv: sainz Ui: Bár a 35-ös kétüléses elég egyedi mintájú kamót visel, jó lenne fotó a másik oldaláról is...o:)) | |||||
Akos | Adatlap | 367147 | 2006. március 28. 12:27 | ![]() | |
Tibcsi! Valóban, a terepfestésű gépeken zöld volt, de a Cápetin szürke, később fekete. Ez nagyon jól látszik a tegnap belinkelt oldalon. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 367146 | 2006. március 27. 22:21 | ![]() | |
Szerintem... | |||||
Akos | Adatlap | 367145 | 2006. március 27. 22:10 | ![]() | |
Tophatters! Ha van sima zöld, fehérrel és egy pici kékkel ki lehet keverni könnyedén. | |||||
Tophatters | Adatlap | 367144 | 2006. március 27. 21:10 | ![]() | |
Köszi szépen a tippeket. Én szürkésre festettem a Mach-kúpot. Nem tudom jó-e de azt már nem fogom átfesteni, mivel már beragasztottam a törzshöz. :( A Revell 15-ös ráadásul meg is van, így valószínűleg azzal fogom lefújni, utána meg rá egy réteg fényes lakk. Csak mostmár a Model Master 2135-ös festéke kellene, hogy a kabint (FM Detail) le tudjam fújni... | |||||
Bombraider | Adatlap | 367143 | 2006. március 27. 20:51 | ![]() | |
Szia Ákos! Ez az mégsem vagyok színvak:) Mekett! Igen,pár panel nem sárga volt! üdv:bomb | |||||
Mekett | Adatlap | 367142 | 2006. március 27. 20:43 | ![]() | |
A Cápeti orrkúpját sötétkékre festették, ahogyan pár panelt is, ha jól emléxem, pl a függőleges vezérsíkon egy antennapanelt. (Ez már nem 100%) | |||||
Akos | Adatlap | 367141 | 2006. március 27. 20:20 | ![]() | |
Akos | Adatlap | 367140 | 2006. március 27. 20:17 | ![]() | |
[link]http://www.freeweb.hu/hunavia/TYPE/MiG-21%20base/MiG-21bis/MiG-21bis_serial/MiG21BIS_APIDNo1904CPETI/index.html[/link] | |||||
Akos | Adatlap | 367139 | 2006. március 27. 20:15 | ![]() | |
Bomb! Az orrkúp volt sötétszürke (a cápaszáj alsó színe) később fekete lett. A pápai betonon is így van lefényképezve kivonás után, de akkor már a sárgája is megkopott. | |||||
Figaro | Adatlap | 367138 | 2006. március 27. 19:38 | ![]() | |
A védőborítás piros szokott lenni. Az orrkúp szerintem is sötétzöld, a kabinkeret pedig fekete. A sötétkék színt kizárnám. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 367137 | 2006. március 27. 19:38 | ![]() | |
Akkoriban szó sem volt a Gripenről. A piros védőfedél ott van a betonon a gép előtt. | |||||
Kalóz | Adatlap | 367136 | 2006. március 27. 19:35 | ![]() | |
Általában igen, de itt esetleg átfesthették (némi Gripen előérzet: kék-sárga) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 367135 | 2006. március 27. 19:33 | ![]() | |
A védőfedél piros szokott lenni. | |||||
Kalóz | Adatlap | 367134 | 2006. március 27. 19:24 | ![]() | |
Bomb! Ami a képen látható, az nem a védőfedél? Sztem sem szokták átfesteni a radarburkolatokat (zavarhatja a hullámokat) | |||||
Andris001 | Adatlap | 367133 | 2006. március 27. 19:03 | ![]() | |
Én is szeretném megépiteni a cápetit igaz csak 1/72-ben,matricam HAD gyártmánya és van a festésröl is pár szó... a sárga talán fs33538... | |||||
sys | Adatlap | 367132 | 2006. március 27. 19:02 | ![]() | |
Sziasztok! Ha lehet 'tippelni' a sötétzöldre voksolok. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 367131 | 2006. március 27. 19:02 | ![]() | |
A kabintető kerete az kétesélyes. Szerintem inkább fekete, de elképzelhető, hogy meghagyták az eredeti álcácófestést, tehát sötétzöld. | |||||
Andris001 | Adatlap | 367130 | 2006. március 27. 19:01 | ![]() | |
Szerintem is sötétkék...meg a kabintetö is... | |||||
Bombraider | Adatlap | 367129 | 2006. március 27. 18:59 | ![]() | |
De igazából nemtudom:s Pedig jó lenne megtudni... üdv:bomb | |||||
makettes | Adatlap | 367128 | 2006. március 27. 18:46 | ![]() | |
Szerintem sötétkék... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 367127 | 2006. március 27. 18:44 | ![]() | |
A radarkúp az sötétzöld. Azt nem festik, ilyen a műanyag színe. | |||||
Bombraider | Adatlap | 367126 | 2006. március 27. 18:34 | ![]() | |
Hát szerintem az nem fekete,valami sötét szűrke... Valakinek valami szín tipp?:) üdv:bomb | |||||
Bombraider | Adatlap | 367125 | 2006. március 27. 18:31 | ![]() | |
Cápeti festés minta. üdv:bomb | |||||
Tibcsi | Adatlap | 367124 | 2006. március 27. 18:17 | ![]() | |
Az Aeroteam a Humbrol 154-et ajánlja, ez szerintem is jó, csak ez matt. Fényes lakkal le kell lakkozni. Szerintem a Revell 15 is jó, de ez is matt. | |||||
Tophatters | Adatlap | 367123 | 2006. március 27. 18:11 | ![]() | |
télleg, ti milyen festéket ajánlanátok a Cápetihez?? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 367122 | 2006. március 27. 17:54 | ![]() | |
Háát... én vitatkoznék. :) Szerintem nem. Legalábbis nem sokkal. Nézd meg a függőlegesen a "tájékozódási pontokat". A csillag alja az oldalkormány "töréspontjánál" van. A teteje a besugárzásjelző "bibircsók" felett egy kicsivel. Szerintem... :) | |||||
Cébés | Adatlap | 367121 | 2006. március 27. 17:49 | ![]() | |
Szia Tophatters! Köszi a cikket de azt hiszem nekem is megvan. Nem rossz téma megépíteni a köteléket,én is megpróbáltam Cápetit 1/32-ben de elrontottam a színválasztást ezért sima terepszínü lett. De remélem következőre sikerül. | |||||
Cébés | Adatlap | 367120 | 2006. március 27. 17:41 | ![]() | |
Tophatters | Adatlap | 367119 | 2006. március 27. 17:36 | ![]() | |
Szia Cébés!! Küldtem mailt!! | |||||
sainz | Adatlap | 367118 | 2006. március 27. 15:40 | ![]() | |
| |||||
Tibcsi | Adatlap | 367117 | 2006. március 27. 15:28 | ![]() | |
Megnéztem a KP MiG-21-esemen. Szerintem nem extra nagy. Csak teleobjektívvel készülhetett a fotó... Szerintem... :) | |||||
sainz | Adatlap | 367116 | 2006. március 27. 15:08 | ![]() | |
| |||||
RonnieFrown | Adatlap | 367115 | 2006. március 27. 02:38 | ![]() | |
| |||||
RonnieFrown | Adatlap | 367114 | 2006. március 27. 02:32 | ![]() | |
|
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nem így volt?
Cébés"
"Cebes!
Nem kellett volna levágni a szerzőt! Ugyis sejtettük, hogy nem te fotóztad :)
www.airliners.net/open.file/1019012/L/ Copyright Chris Lofting!
Levi"
Ez tényleg lealázó volt?! Az általad feltölöttt Chris Lofting képek fájlneve is azonos volt az airliners.net-en levővel. Ezen rágtál be?