<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sainz | Adatlap | 367195 | 2006. április 3. 13:42 | ||
sainz | Adatlap | 367194 | 2006. április 3. 11:35 | ||
sainz | Adatlap | 367193 | 2006. április 3. 11:30 | ||
Horvath_Balazs | Adatlap | 367192 | 2006. április 2. 22:18 | ||
Nagyon szívesen! :-D | |||||
Bundesign | Adatlap | 367191 | 2006. április 2. 22:16 | ||
köszönöm, hatalmasatsegítettél! | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 367190 | 2006. április 2. 22:08 | ||
Bundesign | Adatlap | 367189 | 2006. április 2. 22:05 | ||
hí. egy ideje keresgélek de nagyon ellentmondásos infokat találok csak, ezért megkérdem, nem tudjátok e, magyarországnak volt MiG 21 F-13 Fishbed C jei, és ha igen, van e esetleg valakinek képe róla. köszi | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 367188 | 2006. április 1. 17:08 | ||
Bomb! Lehet, hogy rosszul tudom, de nekem is az ugrik be, hogy egy 23-as volt két gépből összerakva. Lehet, hogy a 11-es? Azt hívták "Rettegett Ivánnak" az eredete miatt... | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 367187 | 2006. április 1. 17:05 | ||
Bombraider | Adatlap | 367186 | 2006. április 1. 16:44 | ||
Szia! Igen, kétgépből volt összerakva,de mig-21es volt,az tuti! Keresés folyamatban... üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 367185 | 2006. március 31. 20:02 | ||
Szerintem az azért volt két színű, mert két gépből lett összeépítve. Erre külön fel is hívták a cikkben a figyelmet, sőt, megadták a gépszámokat is. Ha jól emlékszem, ráadásul 23-as volt. | |||||
Kalóz | Adatlap | 367184 | 2006. március 31. 20:00 | ||
Én 2800,-ért láttam szerdán Miskolcon. | |||||
Otto | Adatlap | 367183 | 2006. március 31. 17:37 | ||
Bombraider! Amire emlékszel az szerintem a MM cikke ahol a festési rajzok mellett/alatt volt két kis kép. Üdv: Ottó | |||||
Bombraider | Adatlap | 367182 | 2006. március 30. 14:08 | ||
Valahol láttam magyar gépről is egy képet,ahol ugyan ez a jelenség figyelhető meg...csak nemtudom,hogy gépen,neten,újságban,vagy szakirodalomban van-e az a kép:D Ha megtalálom feldobom. üdv:bomb | |||||
sainz | Adatlap | 367181 | 2006. március 30. 13:37 | ||
A "csillaggarázsban" tárolt gépek vezérsíkjára általában nem kerül takaróponyva(lustaság?). Erről általában a "fakított" maketteken megfeledkeznek. Persze Mo-on is volt olyan javított gép amire régebbi farokrész került... | |||||
Bundesign | Adatlap | 367180 | 2006. március 30. 11:13 | ||
warbirds | Adatlap | 367179 | 2006. március 30. 11:07 | ||
2-3 rongy körül van asszem... | |||||
Bundesign | Adatlap | 367178 | 2006. március 30. 09:58 | ||
ja, igen, 1:72 ben :) | |||||
Bundesign | Adatlap | 367177 | 2006. március 30. 09:57 | ||
sziasztok . nem tudjátok mennyit kostál a revell mig 21 f13 ma?? | |||||
Tophatters | Adatlap | 367176 | 2006. március 29. 21:17 | ||
oké!! Nagyon szépen köszönöm!! | |||||
Cébés | Adatlap | 367175 | 2006. március 29. 21:12 | ||
Igen,úgy értettem Azért írtam úgy,hogy a cd-ket. Holnap mennek üdv:Cébés | |||||
Tophatters | Adatlap | 367174 | 2006. március 29. 21:04 | ||
ok, akkor holnap?? | |||||
Bombraider | Adatlap | 367173 | 2006. március 29. 19:25 | ||
Bombraider | Adatlap | 367172 | 2006. március 29. 19:13 | ||
Persze,hogy megfelel! Nagyon szépen köszönöm! Pár kép mára... üdv:bomb | |||||
Cébés | Adatlap | 367171 | 2006. március 29. 19:13 | ||
Van köztük pár MIG a "műtőasztalon" | |||||
Cébés | Adatlap | 367170 | 2006. március 29. 19:06 | ||
Szia! A cd-ket holnap küldöm ha megfelel. Szét kellett válogatnom őket mert ömlesztve kaptam kb 2500 képet ami eltartott egy darabig. | |||||
Bombraider | Adatlap | 367169 | 2006. március 29. 18:55 | ||
Szia! Hm,basszus mennyi ideig tudnám nézegetni ezeket a képeket... Nagyjavításos képeid nincsenek még?:) Akármilyen érdekel,ahol valamit szerelnek rajta. Tényleg cd?:) üdv:bomb | |||||
Cébés | Adatlap | 367168 | 2006. március 29. 18:38 | ||
Mivel ez valóban nem egy vitafórum ezért elnézéseteket kérem. Remélem mailban sikerült Levivel tisztába tennünk a dolgot. Kárpótlásul pár kép és remélem nem lesz velük gond. üdv:Cébés | |||||
Tophatters | Adatlap | 367165 | 2006. március 29. 15:11 | ||
Igazad van Bomb!!! Ez most eléggé gyerekes téma. | |||||
Bombraider | Adatlap | 367164 | 2006. március 29. 15:09 | ||
Levi,Cébés! Légyszi mélben,vagy az off gomb használatával. Ne offoljuk már tele ezt a topicot!:) Köszi! üdv:bomb | |||||
Levi | Adatlap | 367163 | 2006. március 29. 13:11 | ||
"Te nem felhívtad a figyelmem,hanem primitív módon azonnal lealázni akartál. Nem így volt? Cébés" "Cebes! Nem kellett volna levágni a szerzőt! Ugyis sejtettük, hogy nem te fotóztad :) www.airliners.net/open.file/1019012/L/ Copyright Chris Lofting! Levi" Ez tényleg lealázó volt?! Az általad feltölöttt Chris Lofting képek fájlneve is azonos volt az airliners.net-en levővel. Ezen rágtál be? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 367162 | 2006. március 29. 12:45 | ||
Megint tanultam valamit... :) Szentül meg voltam győződve arról, hogy az orrkupakot nem festették. | |||||
Cébés | Adatlap | 367161 | 2006. március 29. 11:32 | ||
Te nem felhívtad a figyelmem,hanem primitív módon azonnal lealázni akartál. Nem így volt? Honnan tudod egyáltalán hogy bizonyos galériák honnan és milyen formában kerültek hozzám? Csak annyit mondok hogy többen megkerestek innen képekkel kapcsolatban de nem olyan formában mint te. Ők mivel megkérdezték az eredetét meg is mondtam hogy nem saját készítésü képek. És ráadásul még csak nem is az internetröl lettek letöltve!!/legalábbis nem általam/ Cébés | |||||
Levi | Adatlap | 367160 | 2006. március 29. 11:05 | ||
Azért vagyok ovis mert felhívtam a figyelmet, hogy nem szép dolog az airliners.net ről letöltött képekről levágni a készítő nevét (Lásd Chris Lofting képek)? Azért vagyok ovis, mert pl. MiG_23_LHPA_ASZ018.jpg méret: 53.5 KB MiG_23_LHPA_ASZ017.jpg méret: 59.7 KB MiG_23_LHPA_ASZ020.jpg méret: 45.2 KB MiG_23_LHPA_ASZ024.jpg méret: 18.6 KB MiG_23_LHPA_ASZ019.jpg méret: 49.6 KB a fenti Szuromi Albert képekről véletlenül levágódott a szerző neve? Aki itt úgy viselkedik mint egy óvodás az te vagy barátom :). "Mielött megvádolsz valakit valamivel,(vagy csak egyszerüen lefikázod)nem árt tájékozódni hogy biztos igy van e a dolog ahogy elképzeltem" Ja ott áltál ahol Chris Lofting véletlenül. www.airliners.net/open.file/1019012/M/ www.makettinfo.hu/forum/upload/268.19.2_1019012.jpg www.airliners.net/open.file/0953938/M/ www.makettinfo.hu/forum/upload/268.19.1_0953938.jpg Levi Az emailcímemet a nevemet az életrajzomat a telefonszámomat aki itt rendszeresen ír/olvas az tudja. Ha meg nem, akkor megkérdezi. | |||||
Cébés | Adatlap | 367159 | 2006. március 29. 08:48 | ||
Levi! Lehet hogy tudja a többség,de ez nem rólam árul el valamit hanem rólad. Inkább nem küldök mailt mert szerintem a leveled témája enyhén szólva is "kiscsoportos" a szövege pedig a tipikus "megmondalak az óvónéninek" korszakot idézi.(MIG-23) Mielött megvádolsz valakit valamivel,(vagy csak egyszerüen lefikázod)nem árt tájékozódni hogy biztos igy van e a dolog ahogy elképzeltem. Cébés | |||||
Cébés | Adatlap | 367158 | 2006. március 29. 08:02 | ||
Levi | Adatlap | 367157 | 2006. március 29. 07:59 | ||
Kalóz! Mert fel kell festeni! Egyébként utána a zöld-barnára újra felfestették. Cébés! Mert úgy is tudja a többség :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 367156 | 2006. március 29. 06:36 | ||
Sose tudtam megérteni, hogy a felségjeleket meg az apróbb jelzéseket (törzscsík, századjelvény stb.) miért kell előre felpingálni, aztám meg maszkolni. Ezelken is látszik, hogy a fj egészen friss, gondolom, nem festették át újra. | |||||
Cébés | Adatlap | 367155 | 2006. március 28. 22:56 | ||
Cébés | Adatlap | 367154 | 2006. március 28. 22:50 | ||
4.Előző levelednél miért nem adtad meg? | |||||
Levi | Adatlap | 367153 | 2006. március 28. 22:45 | ||
1. Orrkúp Nem minden gépen volt egyforma! A 42-es 43-as egészen biztosan sötétszürkés zöld volt. Pár gépen világosabb zöld, pár gépen a friss magyar zöldnek megfelelő. Szóval nem volt egyforma! A Cápeti sötétszürke volt. 2. Felségjel méret Azon a gépen valszeg nagyobb volt a felségjel. A kép teleobjektívvel sem tud úgy torzítani, hogy csak az a rész legyen nagyobb. Illetve ha torzit is az egész svanc és a csillag azonosan torzul. 3. Cébés Az emailcímem: pls@freemail.hu | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 367152 | 2006. március 28. 21:35 | ||
Szerintem ezen a gépen is utólag cseréltek törzshátsórészt, másnak tűnik a festés állapota, nem??? Na tudni mi volt annak a gyári száma? | |||||
Cébés | Adatlap | 367151 | 2006. március 28. 21:26 | ||
MIG-21 nagyjavítás a PG-ben. A farka Orosz a szárnya már Magyar. üdv:Cébés | |||||
Cébés | Adatlap | 367150 | 2006. március 28. 21:16 | ||
Én tudok pár képpel szolgálni ezüst színü MIG-21-es témához bár a képeken a nagyjavítás utáni állapot látható még terepfestés nélkül. üdv:Cébés | |||||
Tophatters | Adatlap | 367149 | 2006. március 28. 15:09 | ||
Oké, majd hétvégén megpróbálom kikeverni. | |||||
sainz | Adatlap | 367148 | 2006. március 28. 14:08 | ||
Ha egy vonallal összekötjük az általad említett töréspontot és azt a pontot, ahol a gerinctartály "beleolvad" a vezérsíkba, ez nagyjából egy vízszintes egyenes. A 9178-ason a csillag alja valamivel feljebb van ennél az egyenesnél(azt mondanám,hogy egy "tenyérnyivel"). A csillag felső csúcsa legalább ennyivel a besugárzásjelző felett van. A 6327-esen egyértelműen szintben van(vagy inkább alatta) a besugárzásjelző felső szélével a csillag csúcsa, míg a talpa szerintem egyértelműen magasabban mint a 9178-ason(tehát alacsonyabb a csillag). A 4607-esen is kisebb méretűnek gondolom a csillagot mint a 9178-ason. De ha megnézed a 48-ast, ott ráadásul jóval feljebb lett felfestve a felségjel, szinte a csillag baloldali vízszintes ágán ül a besugárzásjelző. Persze lehet hogy a nagy semmiről vitázunk. Mindenesetre az első reakcióm volt a 9178-as fotója láttán, hogy nem stimmel valami az arányokkal. Talán a fotó is torzíthat ennyit...? Aki élethű "csillagos" 21-est szeretne festeni, nem árt az adott gép fotójáról dolgozni, nekem úgy tűnik ezekről a képekről, hogy nem feltétlenül mérték ki a csillagok helyét a felfestés előtt, elég nagy tűréssel dolgoztak a "piktorok". Amúgy jóval izgalmasabbnak(és szebbnek) tartok egy ezüst vagy szürke magyar 21-est a régi csillag felségjellel, mint a terepszínűeket. Arról már nem is szólva, mennyivel ritkább a kiállításokon(és sajnos fotókon is). Üdv: sainz Ui: Bár a 35-ös kétüléses elég egyedi mintájú kamót visel, jó lenne fotó a másik oldaláról is...o:)) | |||||
Akos | Adatlap | 367147 | 2006. március 28. 12:27 | ||
Tibcsi! Valóban, a terepfestésű gépeken zöld volt, de a Cápetin szürke, később fekete. Ez nagyon jól látszik a tegnap belinkelt oldalon. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 367146 | 2006. március 27. 22:21 | ||
Szerintem... | |||||
Akos | Adatlap | 367145 | 2006. március 27. 22:10 | ||
Tophatters! Ha van sima zöld, fehérrel és egy pici kékkel ki lehet keverni könnyedén. | |||||
Tophatters | Adatlap | 367144 | 2006. március 27. 21:10 | ||
Köszi szépen a tippeket. Én szürkésre festettem a Mach-kúpot. Nem tudom jó-e de azt már nem fogom átfesteni, mivel már beragasztottam a törzshöz. :( A Revell 15-ös ráadásul meg is van, így valószínűleg azzal fogom lefújni, utána meg rá egy réteg fényes lakk. Csak mostmár a Model Master 2135-ös festéke kellene, hogy a kabint (FM Detail) le tudjam fújni... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Érdekes, hogy a Magyar Légierőben csak földi célpontokra volt éleslövészet a 21-es gépágyújával(a korábbi típusokkal még "dolgoztak" vontatott célzsákra is).
Bár a gyakorló légiharcokban használták a gépágyú üzemmódot is, de talán nem túlzás az a következtetés, hogy senkinek sincs tényszerú tapasztalata abban(szerencsére), hogy valójában hova is tüzel a gépágyú és mennyire pontosan helyesbíti például a csúszást.
Pilótáink kénytelenek voltak hinni abban, amit a szovjetek mondtak erről.
A relatíve ritka használat ellenére(háborús viszonyokhoz képest),repedések jelentek meg a gépágyú bekötési csomópontjain, amit javítani kellett.
Talán csak a robotrepülőgépek leküzdésére lett volna alkalmas a levegőben - amennyiben sikerül megtalálni azokat.
Az arab és indiai üzemeltetők részéről rengeteg kritika érte a MiG-21-es célzóberendezésének gépágyú üzemmódját.
Lassan és pontatlanul működött.
A nyilvánosságra hozott gépágyús légigyőzelmek célfotóin is rakétaindítási üzemmódban van a célzóberendezés.
Az egyiptomi pilóták szerint képtelenség volt addig lőhelyzetben maradni, amíg kiszámolta a berendezés az előretertást.
Inkább próbálkoztak "kapáslövéssel" a rakétaindítás után.