| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| Bundesign | Adatlap | 367256 | 2006. május 5. 20:41 | ![]() | |
|
hogy kapná el a turmixgép a kezét aki ezt csinálta!!! >: | |||||
| RonnieFrown | Adatlap | 367255 | 2006. május 4. 18:57 | ![]() | |
|
nem rossz, de a torzsfeklapok szerintem nem jonnek ki annyira. | |||||
| Bombraider | Adatlap | 367254 | 2006. május 4. 14:45 | ![]() | |
|
Sziasztok! Magyar huszonegyes az ARCon:) www.aircraftresourcecenter.com/Gal5/4601-4700/gal4698_Mig21_Ogi/gal4698.htm üdv:bomb | |||||
| Kalóz | Adatlap | 367253 | 2006. május 3. 22:15 | ![]() | |
|
Kösz! Emlékeztem az oldalra, de ezt a részét nem találtam meg, most már tudom, hol keressem. | |||||
| Bundesign | Adatlap | 367252 | 2006. május 2. 13:12 | ![]() | |
|
köszi, de a had oldalán is van kifejezetten f13 hoz, a katalógusba, had.hu/indexbelso.html | |||||
| Kalóz | Adatlap | 367251 | 2006. május 2. 10:18 | ![]() | |
| Kalóz | Adatlap | 367250 | 2006. május 2. 10:17 | ![]() | |
|
Chaky, Bundesing! A HAD oldalán lévő matrica MF változathoz készült (bár tudomásom szerint a Cápeti bis volt!), ráadásul egy szlovák meg egy magyar ékes jelzést tartalmaz ezen kívül, tehát az F13-hoz nem használható!!! Lehet néha kapni általános lapon csillagos jelzéseket, és talán lajstromszámok is vannak rajta, de ez nem biztos. Az F13-hoz azok kellenek. Esetleg a Toff által gyártott Mi-24 és Szu-22 lapjain lévő jelzések is megfelelnek, bár a méret kérdéses. www.toff.hu | |||||
| Levi | Adatlap | 367249 | 2006. május 1. 19:14 | ![]() | |
|
Azért csak úgy nem lehet vezérsíkot cserélni ötletszerűen hééé! Alapjaiban változna meg a gép aerodinamikája, a súlyelosztás stb. | |||||
| Levi | Adatlap | 367248 | 2006. május 1. 19:14 | ![]() | |
|
Azért csak úgy nem lehet vezérsíkot cserélni ötletszerűen hééé! Alapjaiban változna meg a gép aerodinamikája, a súlyelosztás stb. | |||||
| Levi | Adatlap | 367247 | 2006. május 1. 19:13 | ![]() | |
|
A Krilja Rogyini 21-es könyvben erre az egyiptomi gépre PF-er írnak. | |||||
| sainz | Adatlap | 367246 | 2006. május 1. 18:16 | ![]() | |
|
www.warbirds.in/forum/viewtopic.php?t=27 Fémszínű indiai 21-es készítése(nemtom miért nem fogadta el linknek) | |||||
| sainz | Adatlap | 367245 | 2006. május 1. 17:20 | ![]() | |
|
Van egy Megatonna 21-es rajzom, de rövid vezérsík fékernyőtokkal egyiken sincs. | |||||
| sainz | Adatlap | 367244 | 2006. május 1. 17:17 | ![]() | |
|
Tehát azt mondod, hogy nem Egyiptomban tákolták, hanem így került oda ? | |||||
| Tophatters | Adatlap | 367243 | 2006. május 1. 16:28 | ![]() | |
|
És ha jól látom a kabinablak is a -21F-13, -21PF-re jellemző fajta. Én úgy tudom hogy a PFSz-nek hívták ezt a típust. De ugyanakkor azt a gépet is így hívták amelyiken az SzPSz rendszert tesztelték, bár annak is volt több neve, és azt még MiG-21PFSzPSz-nek is említették. Visszatérve erre a hibrid gépre. A radarja (R1L) Spin Scan-A . Ha minden igaz ez fel volt szerelve olyan felfüggesztőkkel, melyekre már felhelyezhető volt az SzPRD-99 startrakéta. Valamilyen hibrid gép lehetett ez. | |||||
| Bundesign | Adatlap | 367242 | 2006. május 1. 16:04 | ![]() | |
|
1000 köszönet, már meg is találtam :) | |||||
| sainz | Adatlap | 367241 | 2006. május 1. 15:54 | ![]() | |
|
Mi ez az öszvér ? A függőleges vezérsík a rövidebb verzió (-21F-13, -21PF ) Viszont a fékernyőkonténer csak a -21PFM-től kezdve került fel a függőleges vezérsík tövéhez. Talán "öszeollózták" különböző altípusok alkatrészeiből ? | |||||
| Chaky | Adatlap | 367240 | 2006. május 1. 15:11 | ![]() | |
| Bundesign | Adatlap | 367239 | 2006. május 1. 14:57 | ![]() | |
|
hyho! honnan lehet szerezni magyar 21 f-13 ra matricákat? vagy nincs valakinek, aki eladná? | |||||
| Chaky | Adatlap | 367238 | 2006. április 28. 21:21 | ![]() | |
|
..és a maradék | |||||
| Chaky | Adatlap | 367237 | 2006. április 28. 21:20 | ![]() | |
|
Egy finn Mig -21 a fémkorszakból a Kuopiói repülőtér elött.. | |||||
| migfun | Adatlap | 367236 | 2006. április 27. 11:48 | ![]() | |
|
még két szép indiai, most más forrásból | |||||
| sainz | Adatlap | 367235 | 2006. április 24. 14:36 | ![]() | |
|
migfun! Köszi. Egy román MiG-21PFM. Érdekes, van felségjel a függőlegesen és a törzshátsórészen is, a szárnyakon meg nincs. | |||||
| migfun | Adatlap | 367234 | 2006. április 24. 10:04 | ![]() | |
|
sainz! www.bharat-rakshak.com/IAF/ innen szoktam szemezgetni, vagy a what news? rovatból, vay az aircraft images gallery-ből. | |||||
| sainz | Adatlap | 367233 | 2006. április 24. 09:36 | ![]() | |
|
Ismer valaki olyan címet, amin román 21-esek vannak ? (nem Lancer ! ) | |||||
| sainz | Adatlap | 367232 | 2006. április 24. 09:35 | ![]() | |
| migfun | Adatlap | 367231 | 2006. április 24. 08:52 | ![]() | |
|
egy "szép" indiai | |||||
| Tophatters | Adatlap | 367230 | 2006. április 23. 21:20 | ![]() | |
|
Warbids! Mail ment! | |||||
| Tophatters | Adatlap | 367229 | 2006. április 23. 17:51 | ![]() | |
|
Ja és még valami, nézzétek meg a www.flightphoto.fw.hu/ oldalt. Fantasztikus már most is, és egyre jobb lesz!! | |||||
| Tophatters | Adatlap | 367228 | 2006. április 23. 17:50 | ![]() | |
|
Így múlik el a világ dicsősége: | |||||
| RaPe | Adatlap | 367227 | 2006. április 20. 23:34 | ![]() | |
|
Egyébként ennek a fémpasztának van higítója! Sajnos nem futottam még össze vele, de létezik. Ha a honlapfrissítések után levegőhöz jutok, talán befejezem az agama cikkemet. | |||||
| MrChef | Adatlap | 367226 | 2006. április 20. 23:26 | ![]() | |
|
De például egy sima makettfestéknek csak nagyon kis részét kell elhasználni, ha szórópisztolyból viszed fel a felületre, főleg, hogy erősen kell higítani. | |||||
| G-cart | Adatlap | 367225 | 2006. április 20. 23:10 | ![]() | |
|
hali! Az aluminiumot használtam és egy ilyen fiola bőven elég egy MIG-21-eshez. Marad is belőle. G' | |||||
| Zoli | Adatlap | 367224 | 2006. április 20. 22:31 | ![]() | |
|
G'cart, két kérdés lenne még: konkrétan melyik színt használtad, illetve a tubusból mennyi kellett a MiG-hez? Elég kevés van benne, elég egy géphez? z | |||||
| G-cart | Adatlap | 367223 | 2006. április 20. 21:56 | ![]() | |
|
Cérnakesztyűben dolgoztam egyrészt, másrészt meg a szárnyaknél fogtam leginkább (belépő és kilépő élek). De tökig fénylettem én is általában ilyenkor, igaz, vízzel tényleg le lehetett mosni. A matricázásig viszont el telt egy kis idő és úgy nem okozozz gondot a víz. Azóta plusz lakk réteg is került rá, igy fix. Sajnos a futóműakna ajtaját lakkozás közben letörtem és amikor vissza próbáltam rögzíteni hirtelen elszabadult és a szárny alsó felületén, részben a felségjelzésen kötött ki, természetesen ragasztóval lefelé. El akartam küldeni a makettet Óvárra (sajnos személyesen nem leszek ott), de így nem tudom helyrehozni. (Legfeljebb diorámát készítek belőle.) Üdv: G' | |||||
| RaPe | Adatlap | 367222 | 2006. április 20. 21:44 | ![]() | |
|
G-cart! És hogyan oldottad meg, hogy ne legyen ujjlenyomatos? :D Nekem az a bajom ezzel hogy baromi könnyen kopik :( | |||||
| G-cart | Adatlap | 367221 | 2006. április 20. 21:27 | ![]() | |
|
Sziasztok! Nem alapoztam semmivel, igaz maga a makett anyaga is ezüst színű volt. Puha pamut ronggyal kell feldörzsölni a felületre és semmi külön kezelést nem igényelt. Az enyém innen származik: jadarhobby.home.pl/product_info.php Ecsettel kisebb felületekre próbáltam felvinni, ott tényleg nem lett olyan fényes, úgy néz ki, a vékony réteggel lehet elérni a tökéletes csillogást. - Na meg persze türelemmel :-) Az Agama honlapján www.agama-model.cz/zindex.php bal oldalt felül a Colours-ra kell rávinni az egeret és ott a metalic pastes részre kattintani. Kellemes dörzsölgetést, de ne hogy kiszabadítsátok a dzsint a repülőgépből :-) Üdv: G' | |||||
| Tophatters | Adatlap | 367220 | 2006. április 20. 21:24 | ![]() | |
|
Nem tudom, én még igazából alu gépet nem is fújtam :)) De készülök rá, mert a Tu-22 Blinderem alja aluminium lesz. | |||||
| MrChef | Adatlap | 367219 | 2006. április 20. 20:37 | ![]() | |
|
Tophatters, köszi!:-) Nekem amúgy van DupliColor króm festékspray-m. Esetleg érdemes azzal is próbálkozni, vagy az már túl "krómos" lesz? | |||||
| Tophatters | Adatlap | 367218 | 2006. április 20. 18:20 | ![]() | |
|
Aluminium színhez ajánlom a következő cikket, bár én még nem próbáltam. www.albatros.iweb.hu/keret.cgi | |||||
| MrChef | Adatlap | 367217 | 2006. április 20. 15:24 | ![]() | |
|
G-cart! De jó, hogy benéztem ebbe a topikba! Egy Mustang építésére készülök. Amúgy nem vagyok "repülős", ezért nemtom, milyen, melyik az a bizonyos fémszín. Te milyet használsz és hogyan?? (gondolom szórópisztollyal; az szerencsére nekem is ficcen) | |||||
| Zoli | Adatlap | 367216 | 2006. április 20. 09:29 | ![]() | |
|
Konkrétan melyik festékkel kented át? Mert én is vettem párat, de mindegyik matt alunak tűnik. Valamivel alapoztad előtte? Állítólag kéne, mert nem fed eléggé. Kösz a segítséget! z | |||||
| G-cart | Adatlap | 367215 | 2006. április 19. 23:36 | ![]() | |
|
Zoli: Igen, az Agama-val kentem be, de túl csillogó lett. Azóta kapott egy matt lakkréteget, ami eléggé elvette a természetellenes fényét - igaz így meg elég sötét lett! Üdv: G' | |||||
| Zoli | Adatlap | 367214 | 2006. április 19. 22:41 | ![]() | |
|
G-cart, ez Neked szólt, bocs. | |||||
| Zoli | Adatlap | 367213 | 2006. április 19. 22:40 | ![]() | |
|
A Revell makettjét végül is Agama-val festetted? Mert én próbálkoztam vele, de ennyire fényes egyik se lett. z | |||||
| Zoli | Adatlap | 367212 | 2006. április 19. 14:02 | ![]() | |
|
Emlékezetből alakhűnek tűnik, de a részletek nem túl meggyőzőek. A Zvezda is kiadja elvileg még idén a PF-et, az szerintem jobb lesz. z | |||||
| sainz | Adatlap | 367211 | 2006. április 19. 13:22 | ![]() | |
| Bundesign | Adatlap | 367210 | 2006. április 19. 13:04 | ![]() | |
|
hát. a revell mig 21 f 13 a sokkla szebb :) | |||||
| sainz | Adatlap | 367209 | 2006. április 19. 12:55 | ![]() | |
|
www.ipmsdeutschland.de/FirstLook/INNEX_MiG-21PF/Innex_MiG-21PF.html Új 21-es makettek a lengyelektől: | |||||
| Cébés | Adatlap | 367208 | 2006. április 18. 19:47 | ![]() | |
|
Sziasztok! Ez a MIG már végleg leparkolt üdv:Cébés | |||||
| Zoli | Adatlap | 367207 | 2006. április 17. 09:43 | ![]() | |
|
Lehet, hogy formára jobb, de a minőségében nem bízok. Legalábbis amiket eddig vettem Pavla feljavítót, mindegyikben az alkatrészek görbék, elcsavarodottak voltak, és a szimmetrikusság se volt jellemző rájuk. Nyilván volt oka annak, hogy német IPMS saját fém beömlőt gyártott, és csak a kerekeket és ülést vette át a Pavlától. Én tényleg inkább a Quickboost beömlőt ajánlom. z | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |