<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Miggyuri | Adatlap | 367737 | 2007. március 11. 18:22 | ||
Sonka_papa | Adatlap | 367736 | 2007. március 11. 17:48 | ||
Migi! Egyébként ha az airliner.net oldalon rákeresel a mig 21-esekre (ha a részletes keresőben akkor a magyar gépeket is kitudod választani) és ott szinte mindegyik géphez odaírják, hogy mikor készült. pl.1998 Pápa Meg azt is, hogy ki készítette el a képet. Én is onnan szedtem egy csomó képet :) | |||||
sainz | Adatlap | 367735 | 2007. március 11. 09:50 | ||
Van 4 magyar 21-es pilota, aki megkapta a kikepzest az Atombomba celbajuttatasara a MiG-21-essel, egy a mai Esztorszag teruleten levo, akkoriban szovjet repteren. Tudtok errol vmi pluszt ? | |||||
migi | Adatlap | 367734 | 2007. március 11. 09:01 | ||
Miggyuri Én nem emlékszem rá, bár ez nem jelent semmit.Több képem is van amit szeretnék majd egyszer megtudni hol készült,kérdeztem már megkaptad a réz hálót amit postáztam. migi | |||||
Miggyuri | Adatlap | 367733 | 2007. március 11. 05:38 | ||
Migi! Látom, közben kiderült. Sajnos nem nekem jutott eszembe ez a zseniális téma.:)A gép Dunaújvárosban állt(!) Ahogy tudom már nem áll, mert ledőlt. Orra esett. Elég szomorú. A neten kívül, ha jól emléxem, valamelyi makettes lapban is volt róla cikk, meg pár fotó. Miggyuri | |||||
Figaro | Adatlap | 367732 | 2007. március 10. 21:13 | ||
OK köszi a választ. | |||||
migi | Adatlap | 367731 | 2007. március 10. 21:09 | ||
Elnézést Nem a miggyuri honlapjárol töltöttem le hanem a makettek oldalrol . Kérném 810 törölni ha lehet . ELNÉZÉST. migi | |||||
migi | Adatlap | 367730 | 2007. március 10. 21:05 | ||
Azt szerintem innen a makettinfobol ,vagy a miggyuri honlapjárol,volt ott több kép is a gépröl. migi | |||||
Figaro | Adatlap | 367729 | 2007. március 10. 21:01 | ||
Szia! A Dunújvárosi reptér MiG-15-ösére gondoltam, azt is onnan töltötted le? Figaro | |||||
migi | Adatlap | 367728 | 2007. március 10. 20:50 | ||
Köszi runcájsz Figaro A DC++ töltöttem le, de van egy változatom ahol ez van ráirva Szücs László gyüjteményéből. migi | |||||
Figaro | Adatlap | 367727 | 2007. március 10. 20:41 | ||
rumcájsz | Adatlap | 367726 | 2007. március 10. 20:40 | ||
migi-nek Akoriban, mikor ezt a szint még élőben élvezhettem, még semmiféle Humbrol meg Gunze szinkódot nem ismertünk, hogy az FS-ről ne is szóljak, igy csak az emlékeim alapján tudok javasolni néhány dolgot. A teflonszürke szin új korában nagyon világos halványszürke árnyalat volt, erős napfényben majdnem fehéren világitott, igy szerintem megfelel hozzá az FS 36622 /Gunze 311/ szin,ami az USAF harcigépek Vietnamban használt álcázófestésénél az alsó szin volt. A teflonszürke persze világos szin lévén, idővel kissé sötétedett, koszolódott, de ez csak árnyalatnyi különbség volt. | |||||
migi | Adatlap | 367725 | 2007. március 10. 19:59 | ||
Szia Rumcájsz köszi az infókat ,nem tudnád valahogy ezt a teflonszürke szint szinszámra váltani . migi | |||||
rumcájsz | Adatlap | 367724 | 2007. március 10. 19:51 | ||
A MiG-21-ekre először csapatkörülmények között,a vadászezredek vagy a kecskeméti KÖRÜ egyéni kivitelezésében került terepszinű álcázófestés, ez a minta az erősen hullámos szinhatárokkal itt a pápai ezred gépein látható. A 6264-es egyébként hazánk egyetlen űrhajósának, Farkas Bercinek a gépeként hiresült el, mivel a róla készült korabeli bemutatófilmben ezzel a géppel repült, persze akkor még a gép teflonszürke volt, mint a fotón a háttérben látható 1968-as. | |||||
migi | Adatlap | 367721 | 2007. március 10. 19:16 | ||
Bombraider | Adatlap | 367717 | 2007. március 10. 18:31 | ||
migi | Adatlap | 367716 | 2007. március 10. 17:45 | ||
Sziasztok Megint találtam valamit, egy érdekes festésű gép .Vajon hol készült ? ki tud rólla. kepfeltoltes.hu/070310/MiG_21bis_6264_LHTA_001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg üdv:migi | |||||
Robidoki | Adatlap | 367714 | 2007. március 2. 21:26 | ||
Mint már mondtam,simán megvenne minket akár kilóra is.Mondjuk engem nem zavar.Ha valamit nem tudok,inkább utánnajárok,mintsem széllel szemben ... | |||||
migi | Adatlap | 367713 | 2007. március 2. 20:38 | ||
Nos urak akkor nem szólunk migi | |||||
Topi | Adatlap | 367712 | 2007. március 2. 20:34 | ||
Én ismerem a tulajt és hallottam történetet volt PG szakembertől,aki mondta neki, hogy milyen függesztményeket hol melyik tartón lehet elhelyezni.Úgy tűnik őt ez teljesen hidegen hagyta. Topi | |||||
Robidoki | Adatlap | 367711 | 2007. március 2. 20:30 | ||
Én biztos nem szólnék nekik,pedig személyesen is ismerem a PINTÉR urat.(A munkám révén.)Tudjátok ,a pénz beszél,kutya meg ugat. | |||||
migi | Adatlap | 367710 | 2007. március 2. 19:48 | ||
Köszönöm az információkat, Azon elmélkedek nem kellene valami úton,finoman célozni nekik Kecelen erre a dologra? üdv:migi | |||||
Robidoki | Adatlap | 367709 | 2007. március 1. 21:20 | ||
Az ugyan az!A 21 es nem is tudja megtáplálni ezen a sinen ,uganis nincs rajta megfelelő tápfesz.Elmés egy szerkezet,mert a vett frekiket megpróbálja rögzíteni,és azokat,vagy közelítő értékeket előállítva elnyomni.Ehez pedig amper kell,az orosznál legalább kétszer annyi mint a nyugati tesóknál. | |||||
migi | Adatlap | 367708 | 2007. március 1. 20:36 | ||
Szia Megnéztem több képet és csak Kecelen találtam ilyet.Köszönöm az infót, a Lock On szu-22 könyvben van róla kép és szöveg ott ECM nevezik. migi | |||||
Robidoki | Adatlap | 367707 | 2007. március 1. 20:14 | ||
Rádióelektronikai zavaró konténer(függesztmény).Én sem láttam még 21-es alatt,mert az alá ennél egyszerűbb formavilágú szivar volt függesthető,de az is csak egyes szériák alá.Arról nincs infóm ,hogy csak egy spekrumot fog e át,vagy esetleg "söpri" a frekfenciasávot. A MI-8 asokhoz is volt,holmi bőrönd forma,sőt a franciáktól kaptunk kipróbálásra egy nagyon komoly "gerendát"is. Robi | |||||
migi | Adatlap | 367706 | 2007. március 1. 19:45 | ||
Sziasztok Érdeklődnék tu e valaki e fura szerkezetröl valamit ?A kép Kecelen készült a 1953 bis-röl,én eddig úgy tudtam hogy a Su-22 tartozéka volt e konténer- fegyver ? nem tudom mi ez . kepfeltoltes.hu/070301/STA50045_www.kepfeltoltes.hu_.jpg üdv:migi | |||||
Robidoki | Adatlap | 367705 | 2007. február 28. 15:47 | ||
Vazze! Képzeld el,hogy leltároztam a repcsid,és az egyik oldalkormány pedált elnyelt a föld!Ugyanis a kabin alkatrészeit leaprítottam már régebben,és az aktuális kisebb Harrier dobozában tároltam.A ragya kivert amikor ráébredte a hiányra!Hát nem adhatok el neked hibádzó alkatrészes repcsit!!! Na azt a kutatást!!! De a" matricalepedő" alatt végre megleltem! Minden OK. Visszatérve a repülgetésre,az a fő gond,hoy kell még bele nafta is,és nem 40-50 lityi.Annakelőtt lehetne azért venni motoros szutykot is,abba keveseb lé kell,de a bürokráciába folyton beleszaladsz.Úgyhogy nincs más hátra,kezeket a bilibe!!! | |||||
Cébés | Adatlap | 367704 | 2007. február 28. 15:16 | ||
Szia Robi! Nem olyan mint egy sárkányrepcsi,de azért megoldható nem? Szerzel nekem egyet? :))) Beülök,usgyi ferenchegy aztán jól rácsapok vele a főnökeim fejére :)) Te képzeld,hallottad hogy az IKEA elött fog landolni egy Harrier? :)) üdv:Gabesz | |||||
Robidoki | Adatlap | 367703 | 2007. február 28. 12:35 | ||
Sajna ez a vége, a VASMADARAKNAK!és ez még a szebbik vég!Akár vehetne is az ember fia holmi romot a kert végébe,de az már csak parkolhatna ott.És mindannyian tudjuk,hogy a repcsi repülni,és lezuhanni készül a gyárban,nem pedig parkolni.ha repülni akarnálvele,megöl a bürokrácia,ha a kertedben parkoltatod,veszélyes hulladéknak titulálják.Ez nem olyan mint a sárkányrepcsi,hogy kitolod,felhúzod,aztán usgyi! | |||||
Topi | Adatlap | 367702 | 2007. február 28. 10:37 | ||
Nem túl esztétikus,de még a flexelésnél egy fokkal azért jobb... Topi | |||||
makettes | Adatlap | 367701 | 2007. február 28. 10:28 | ||
Igen,ez sajnos a mi gépünk volt... | |||||
Miggyuri | Adatlap | 367700 | 2007. február 28. 05:39 | ||
Elmo! Elég gyalázatosan néz ki, mint valami, szovjet gyerekjáték nagyban. Miből gondolod, hogy a miénk volt? Miggyuri | |||||
Elmo | Adatlap | 367699 | 2007. február 27. 23:07 | ||
Skacok! Ez a gép tőlünk van,tudtátok?!(nekem ez új) walkarounds.airforce.ru/avia/rus/mig/mig-21um/index.htm Sajnos ezzel a "festéssel"eléggé elbántak vele. | |||||
Robidoki | Adatlap | 367698 | 2007. február 25. 08:12 | ||
Szeva Árpi! A Ju 52 -est nem hagyom nálad,de a segítség az segítség!OEZ kabintetővel ki tudnálak segíteni,de utánna kell nézzek.Lehet hogy csak a (szélvédő -ből van benne 2)OK? | |||||
pilotka | Adatlap | 367697 | 2007. február 25. 07:39 | ||
Skacok! Keresek Academy 1/48 Mig-21 BIS-hez kabintetőt! ...De nagyon! | |||||
Robidoki | Adatlap | 367696 | 2007. február 25. 07:28 | ||
Te aztán tudod hogy lehet fájdítani az ember szivét!Személy szerint inkább visszamennék abba a korba,mert akkor még volt REPÜLÉS!!! | |||||
sainz | Adatlap | 367695 | 2007. február 24. 23:27 | ||
Kizarolag negativrol szkennelt, nagy felbontasu(min.2Mb jpg.), eddig publikalatlan fotok erdekelnek, 1990 elotti, csillag felsegjellel. sainz10@gmail.com | |||||
migfun | Adatlap | 367694 | 2007. február 24. 11:39 | ||
Köszi rumcájsz (és a többieknek is)! Ha jól értem, az US lényege a határréteg-lefúvató rendszer megléte az U-600-hoz képest. Makettező szempontból nem túl látványos különbség 1/72-ben :). Így ha egy UM-ből nekilátnék, kabintető cserével (periszkóp nélkülire), üléscserével, és némi antenna-átrendezéssel bármelyik elkészíthető elvileg. | |||||
rumcájsz | Adatlap | 367692 | 2007. február 23. 18:59 | ||
A képen látható No.4418-as egy MiG-21 U változat,gyártmányjelzése 66-6oo, néhol 67-es gyártmányjelzéssel is szerepel. Az eltérés a korábbi alapváltozatú 21 U 66-4OO-tól a szélesebb függőleges vezérsik és az oldalkormánylap alatt elhelyezett fékernyőtok. További változatok :21 USz, 68-as gyártmány nem a régi hátracsúszó fékszárnnyal, hanem csak lefelé kitérithető, de határréteg-lefúvató SzPSz-rendszerrel ellátott fékszárnnyal. 21 UM, 69-es gyártmány, kinyithatő előrenéző periszkóp a hátsó kabintetőn, KM-1U katapultülések a régi SzK-ülések helyett, AP-155 robotpilóta a kormányvezérlő rendszerbe beépitve, ennek külső jele a gép orrán baloldalt egy áramvonalas bakra szerelt kis állásszög-jelző lapát,valamint kissé hosszabb gerinc-üzemanyagtartály. A 21 UM későbbi szériáin egy plusz rádió beépitése miatt került fel a gerincre a késantenna. | |||||
sainz | Adatlap | 367691 | 2007. február 21. 23:46 | ||
Talan igy a legkonnyebb elso pillantasra: MiG-21U - nincs periszkop a hatso kabinon MiG-21US - periszkop van MiG-21UM - periszkop + kesantenna a gerincen | |||||
ronniefrown | Adatlap | 367690 | 2007. február 20. 00:19 | ||
Ez bizony egy U es nem US. Nalunk repult mindket valtozata az U-nak ezek pedig az U66-300 es az U66-600 ha jol emlekszem. A kulonbseg a fuggoleges vezersik. A 300-as meg az F-13-on vagy a PF-en levo vezersikkal megy a 600-as mar a kesobbi valtozatokon levo vezersikot kapta. | |||||
Tophatters | Adatlap | 367689 | 2007. február 19. 16:35 | ||
Talán az a legnagyobb különbég a 66-600-as gyártmány és az US között, hogy az US fel van szerelve SzPSz határréteg lefúvató rendszerrel. Én ennyit tudok. | |||||
Solo | Adatlap | 367688 | 2007. február 19. 10:50 | ||
Ezt találtam róla: A retired American Airlines pilot and former Royal Canadian Air Force Avro CF-100 Canuck and McDonnell CF-101 Voodoo fighter pilot, Reginald 'Reg' Finch obtained his 1967-built MiG-21US Mongol-B two-seater in the late 1990s and then spent three years getting it back into flying condition. The Soviet fighter becoming more familiar in the air over the seaside community. The MiG-21US was imported into the US from Hungary in the mid-1980s by Dean Martin of Burlington, Vermont. Before it was obtained by Reg, the jet did a lot of flying with the US Navy Test Pilot School at Patuxent River, Maryland, in the late 1980s and early 1990s. Az American Airlines és a Canadai Királyi Légierő nyugalmazott pilótája Reginald "reg" Finch 1990-ben jutott hozzá az 1967-ben gyártott Mig-21US géphez, amit 3 év alatt hozott repülőképes állapotba. A gépet a 80-as évek közepén importálták Magyarorzságról egy Dean Martin nevezetű ember közreműködésével. Mielőtt Reg megszerezte a gépet, az amerikai haditengerészet berepülőpilótái jó sokat repültek vele. Érdekes történet. :) A 80-as évek közepén már ment a biznisz rendesen. :) | |||||
migfun | Adatlap | 367687 | 2007. február 19. 10:27 | ||
Tibcsi! Szerintem ez egy US alváltozat, de magyar forrásokban nem olvastam, hogy ilyet rendszeresítettünk volna, ott csak az U-600 alváltozatról írnak. Hálás lennék, ha valaki elmondaná, mi a különbség az US és az U-600 között... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 367686 | 2007. február 19. 09:19 | ||
Nekem ez a második kép akkor is "gyanús". :) Ez egy öszvér gép, ahogy látom. A kabindekli MiG-21U tipusra utal, de a svanc széles, mint az UM-é. Azonkívül a törzs hátsó részén látszik valamiféle (talán amerikai lajstrom?) jelzés is. És a katapultülésre figyelmeztető háromszögek sem a Magyar Légierőben használatosak. :) Ha az én véleményemet kérdeznétek, én azt mondanám, hogy ez egy USA-ban repülő, magyar származású MiG. Esetleg a vöröscsillagot már az USA-ban festhették rá. Mert annak a szegélyéből is hiányzik a fehér csík. :) | |||||
Robidoki | Adatlap | 367685 | 2007. február 19. 05:59 | ||
Az oroszoktól kaptunk "svancot",de még szárnyat is egyes sérült gépeinkhez.Berep után szoktuk véglegesíteni a "színkompozíciókat"a berep eredményétőlfüggően. | |||||
migfun | Adatlap | 367683 | 2007. február 18. 19:39 | ||
| |||||
Levi | Adatlap | 367681 | 2007. január 31. 22:33 | ||
Nincs mit :). Máskor is. | |||||
migfun | Adatlap | 367679 | 2007. január 31. 06:00 | ||
Köszi Levi! | |||||
Levi | Adatlap | 367678 | 2007. január 30. 21:07 | ||
Jó közelítés a 36118/36270/36495/világoskék. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Köszönettel megkaptam. Úgy emléxem írtam róla. Elnézést, ha elmaradt.Pont jó lett a Hydromil-ra!
Miggyuri