<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
heart68 | Adatlap | 367772 | 2007. április 19. 09:03 | ![]() | |
ma ismét több képet szerettem volna felteni ide nektek , de a rendszar nem engedte, talán mert nagyok voltak:( | |||||
Miggyuri | Adatlap | 367771 | 2007. április 19. 05:13 | ![]() | |
kori! Nekem a "nem jeleníthető meg" jön erre a linkre. Miggyuri | |||||
kori | Adatlap | 367770 | 2007. április 18. 22:56 | ![]() | |
Miggyuri | Adatlap | 367769 | 2007. április 18. 18:42 | ![]() | |
heart! Nincs több adatod, képed bármid a 17-esről? Ezzel, amit feltettél duplájára emelkedett a MiG-17 nem PF variációk képeinek száma nálam. A száma mennyire ok? Üdv: Miggyuri | |||||
heart68 | Adatlap | 367768 | 2007. április 18. 16:32 | ![]() | |
Sainz:) az a korszak a legnehezebb mert akkor nem volt egészséges nagyo fotózni;) de amint lesz felrakom!!! Sonka papa köszönöm,hogy megnyugtattál:):) nehezen viselem a kövezést:):D dgdggd holnap rakok fel pár érdekes képett, Pl:AN-124 Taszáron+KC-135+...stb addigis pihenek egy kicsit. sziasztok fanatikusok:9 | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 367767 | 2007. április 18. 16:20 | ![]() | |
Heart ! Engem nagyon érdekel a 21-es téma, mert nagyon szeretem ezt a kis gépet :) Szerintem nem kövezünk meg érte, ha raksz fel egy-két képet a gyűjteményedből :) | |||||
sainz | Adatlap | 367766 | 2007. április 18. 14:17 | ![]() | |
heart68! Van képanyagod 1990 előttről is, még a csillagos korszakból ? | |||||
heart68 | Adatlap | 367765 | 2007. április 18. 11:31 | ![]() | |
Botsi az elöbbi " ULYak" -ért:) lehuztam most is 24-et a taszári betonon és fáradt vagyok:) | |||||
heart68 | Adatlap | 367764 | 2007. április 18. 11:30 | ![]() | |
| |||||
heart68 | Adatlap | 367763 | 2007. április 18. 11:20 | ![]() | |
| |||||
heart68 | Adatlap | 367762 | 2007. április 18. 11:11 | ![]() | |
| |||||
heart68 | Adatlap | 367761 | 2007. április 18. 09:49 | ![]() | |
Anglia után át lett festve, le kerültek rola a reklámok és utánna már igy repült a gép. kitömés után kapta ezt a festést amivel most is látható... | |||||
heart68 | Adatlap | 367760 | 2007. április 18. 09:45 | ![]() | |
Ákos:) AZ a kép Anglia után már átfestett állapotban készült. | |||||
Akos | Adatlap | 367759 | 2007. április 18. 08:46 | ![]() | |
Jó képek, a Cápetit én a 30-as képen látható állapotban fogom megcsinálni. | |||||
heart68 | Adatlap | 367758 | 2007. április 18. 08:35 | ![]() | |
| |||||
heart68 | Adatlap | 367757 | 2007. április 18. 08:27 | ![]() | |
Tisztelt maketezök! Természetessen az álltalam felrakott képeket bárki használhatja, és publikálhatja:) rengeteg képpel gazdagotam tegnap és szeretném megosztani veletek. amenyiben segithetek az itt tárolt 3 kitömött madárral kapcsolatba / fotok / természetessen meg teszem! csak azt irjátok meg , mi érdekel.Több DVD-nyi filmem is van, taszárrol, Magyar repülésröl, olyanok is amit magunknak csináltunk emlékbe, és olyanok is ami hivatalos verzió...meg ami nem;) A képeket volt müszaki kollegáimtol kaptam, vagy saját magam készitettem.Örülök hogy vannak ilyen rendes emberek akik nem hagyják hogy "GÉP" a feledés homályába merüljön! Köszönjuk az ex kollegáim nevében is!Tisztelettel minden csendes örültnek;):):) | |||||
Miggyuri | Adatlap | 367756 | 2007. április 16. 20:00 | ![]() | |
heart68! Minden dokumentum hasznos számunkra, így többet tudunk megőrizni abból ami a képeiden fennmarad. KÖszi a soxép képet! Miggyuri | |||||
sainz | Adatlap | 367755 | 2007. április 16. 15:57 | ![]() | |
Pajzs-79-en a dunai átkelést fedezték a taszári bis-ek(nem sok sikerrel), a kunmadarasi 1.gvapib. Su-17M2-k támadták a pontonhidat. Kismagasságban nem nagyon tudták megcsípni őket, pedig ekkor még a szuhojok egy része festetlen, fémszínű volt...rácsapás után "lelőttek" jópárat a mieink, és a második hullámban, amikor közepes magasságon a H-23 rakétával való támadást imitálták Ivánék. Ráadásul egy század Su-17M2 Kiskunlacházáról operált(átkelés Adonynál), és az odatelepült sármelléki MiG-23M-ek fedezték őket, kismagasságon bujkálva... jó kis játékháborúk voltak még akkoriban... | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 367754 | 2007. április 16. 11:16 | ![]() | |
Bocs, még valami a - Szép ember, szép makett-hez : hátra-felfelé nyiló kabintetővel orosz 21-es nem készült, csak kinai, de az más tipusváltozat volt. A Pajzs-79-ről készült fotón egyébként szintén látható, hogy a póttank a szárny alatti KÜLSŐ gerendára van felfüggesztve, mellette látszik a belső, főfutó melletti gerendán lévő kisebb függesztmény /talán UB-blokk/ hegyes orra is. | |||||
heart68 | Adatlap | 367753 | 2007. április 16. 10:55 | ![]() | |
| |||||
heart68 | Adatlap | 367752 | 2007. április 16. 10:48 | ![]() | |
| |||||
sainz | Adatlap | 367751 | 2007. április 15. 23:14 | ![]() | |
Rumcájsz | Adatlap | 367750 | 2007. április 15. 22:03 | ![]() | |
Attól tartok, nem is fogsz, ez más szempontból is öszvér.A függőleges vezérsik tetején lévő antennaburkolat csak a 21 Analog/144 gépen volt, amit a Tu-144 1/3-ra kicsinyitett szárnyaival szereltek fel, ezen próbálva ki a gótikus szárny aerodinamikai tulajdonsá- gait,csak egy vagy két példényban épült meg. Ráadásul a főfutó melletti függesztő- gerendára semmi értelme póttartályt akasztani /a valóságban talán el se fért volna/, ugyanis itt sem üzemanyag-csőcsatlakozás, sem a kifogyasztáshoz szükséges túlnyomás- csőcsatlakozás nem volt a gerendába beépitve.Persze mindenki olyan makettet épit, ami- lyent tud, vagy tetszik neki, attól az még nem biztos, hogy élethü, köze is van a való- sághoz. | |||||
sainz | Adatlap | 367749 | 2007. április 15. 16:51 | ![]() | |
fotoplenka.ru/catalog/rubr2/album104822/ Szép ember...szép makett.. Amúgy ez egy érdekes öszvér, MiG-21PFM a szárnyvégeken a MiG-21R szivar alakú konténerei. Fotót még nem láttam erről az alváltozatról. | |||||
migi | Adatlap | 367748 | 2007. március 15. 21:21 | ![]() | |
Sziasztok Érdeklődnék ismeri e valaki a NeOmega cég C-37 Mig-21UM és a C-41 Mig-21 F-13 átalakitóját.Esetleg hol lehetne beszerezni? üdv:migi | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 367747 | 2007. március 13. 14:42 | ![]() | |
És nem adod őket ? :) (gondolom, hogy nem,de hát próba...) :) Viszont képeket nem raknál fel ? | |||||
Robidoki | Adatlap | 367746 | 2007. március 13. 03:30 | ![]() | |
Sziasztok! A sebességmérő,21-esé (műszerfalon a bal felső-jobbra alatta a MACH-skálájú van) a fordulatszám-mérő szerintem 15.ösé (mondjuk a centrifugálkompresszor nem hiszem hogy 15000-ig elfütyülgetett volna,ezért az is lehet hogy 19-esé)nekem ez nagyobb ritkaság hiszen a kialakítása is 50-es éveket idéz.Mindkettő nagyon szép(nem újrafestett)állapotú,és üzemképes. Robi | |||||
Miggyuri | Adatlap | 367745 | 2007. március 12. 17:53 | ![]() | |
Sonka_papa | Adatlap | 367744 | 2007. március 12. 15:25 | ![]() | |
Migi! Értem, akkor nem szóltam :) Robidoki! Érdekelni érdekel, de pl. mit kérsz/mennyit érte/ük ? :) | |||||
Cébés | Adatlap | 367743 | 2007. március 12. 14:10 | ![]() | |
Cseréljünk! Nekem meg van Boeing pitotcsövem meg ülésem :)) | |||||
Robidoki | Adatlap | 367742 | 2007. március 12. 12:55 | ![]() | |
Sziasztok: Ha valakit érdekelne, van sebességmérő(műszer 2500-ig),és egy hajtómű (fordulatszám15000) mérőm. | |||||
Figaro | Adatlap | 367741 | 2007. március 11. 19:47 | ![]() | |
Sziasztok! Egy kis pontosítás. A Dunaújvárosi MiG-15 áll!! A makett és pár fotó itt a Makettek rovatban is megvan. Ami ledőlt, az Újsolt mellett van az 52-es útnál. Üdv Figaro | |||||
migi | Adatlap | 367739 | 2007. március 11. 18:59 | ![]() | |
Nagyon szivesen Arra a BM husvéti locsoló autóra gondolsz,azon feszit a hálóm, mert azt láttam valahol a neten. migi | |||||
migi | Adatlap | 367738 | 2007. március 11. 18:56 | ![]() | |
Szia Sonka papa Ismerem azt az oldalt én is ,de engem inkább az érdekelne pl. ez a gáp hol van-volt? kepfeltoltes.hu/070311/MiG_21F13_1981_003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nagyon sok képem van amit nem tudok behatározni hol készülhetett, üdv: migi | |||||
Miggyuri | Adatlap | 367737 | 2007. március 11. 18:22 | ![]() | |
migi! Köszönettel megkaptam. Úgy emléxem írtam róla. Elnézést, ha elmaradt.Pont jó lett a Hydromil-ra! Miggyuri | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 367736 | 2007. március 11. 17:48 | ![]() | |
Migi! Egyébként ha az airliner.net oldalon rákeresel a mig 21-esekre (ha a részletes keresőben akkor a magyar gépeket is kitudod választani) és ott szinte mindegyik géphez odaírják, hogy mikor készült. pl.1998 Pápa Meg azt is, hogy ki készítette el a képet. Én is onnan szedtem egy csomó képet :) | |||||
sainz | Adatlap | 367735 | 2007. március 11. 09:50 | ![]() | |
Van 4 magyar 21-es pilota, aki megkapta a kikepzest az Atombomba celbajuttatasara a MiG-21-essel, egy a mai Esztorszag teruleten levo, akkoriban szovjet repteren. Tudtok errol vmi pluszt ? | |||||
migi | Adatlap | 367734 | 2007. március 11. 09:01 | ![]() | |
Miggyuri Én nem emlékszem rá, bár ez nem jelent semmit.Több képem is van amit szeretnék majd egyszer megtudni hol készült,kérdeztem már megkaptad a réz hálót amit postáztam. migi | |||||
Miggyuri | Adatlap | 367733 | 2007. március 11. 05:38 | ![]() | |
Migi! Látom, közben kiderült. Sajnos nem nekem jutott eszembe ez a zseniális téma.:)A gép Dunaújvárosban állt(!) Ahogy tudom már nem áll, mert ledőlt. Orra esett. Elég szomorú. A neten kívül, ha jól emléxem, valamelyi makettes lapban is volt róla cikk, meg pár fotó. Miggyuri | |||||
Figaro | Adatlap | 367732 | 2007. március 10. 21:13 | ![]() | |
OK köszi a választ. | |||||
migi | Adatlap | 367731 | 2007. március 10. 21:09 | ![]() | |
Elnézést Nem a miggyuri honlapjárol töltöttem le hanem a makettek oldalrol . Kérném 810 törölni ha lehet . ELNÉZÉST. migi | |||||
migi | Adatlap | 367730 | 2007. március 10. 21:05 | ![]() | |
Azt szerintem innen a makettinfobol ,vagy a miggyuri honlapjárol,volt ott több kép is a gépröl. migi | |||||
Figaro | Adatlap | 367729 | 2007. március 10. 21:01 | ![]() | |
Szia! A Dunújvárosi reptér MiG-15-ösére gondoltam, azt is onnan töltötted le? Figaro | |||||
migi | Adatlap | 367728 | 2007. március 10. 20:50 | ![]() | |
Köszi runcájsz Figaro A DC++ töltöttem le, de van egy változatom ahol ez van ráirva Szücs László gyüjteményéből. migi | |||||
Figaro | Adatlap | 367727 | 2007. március 10. 20:41 | ![]() | |
rumcájsz | Adatlap | 367726 | 2007. március 10. 20:40 | ![]() | |
migi-nek Akoriban, mikor ezt a szint még élőben élvezhettem, még semmiféle Humbrol meg Gunze szinkódot nem ismertünk, hogy az FS-ről ne is szóljak, igy csak az emlékeim alapján tudok javasolni néhány dolgot. A teflonszürke szin új korában nagyon világos halványszürke árnyalat volt, erős napfényben majdnem fehéren világitott, igy szerintem megfelel hozzá az FS 36622 /Gunze 311/ szin,ami az USAF harcigépek Vietnamban használt álcázófestésénél az alsó szin volt. A teflonszürke persze világos szin lévén, idővel kissé sötétedett, koszolódott, de ez csak árnyalatnyi különbség volt. | |||||
migi | Adatlap | 367725 | 2007. március 10. 19:59 | ![]() | |
Szia Rumcájsz köszi az infókat ,nem tudnád valahogy ezt a teflonszürke szint szinszámra váltani . migi | |||||
rumcájsz | Adatlap | 367724 | 2007. március 10. 19:51 | ![]() | |
A MiG-21-ekre először csapatkörülmények között,a vadászezredek vagy a kecskeméti KÖRÜ egyéni kivitelezésében került terepszinű álcázófestés, ez a minta az erősen hullámos szinhatárokkal itt a pápai ezred gépein látható. A 6264-es egyébként hazánk egyetlen űrhajósának, Farkas Bercinek a gépeként hiresült el, mivel a róla készült korabeli bemutatófilmben ezzel a géppel repült, persze akkor még a gép teflonszürke volt, mint a fotón a háttérben látható 1968-as. | |||||
migi | Adatlap | 367721 | 2007. március 10. 19:16 | ![]() | |
Bombraider | Adatlap | 367717 | 2007. március 10. 18:31 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |