<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sainz | Adatlap | 367786 | 2007. május 16. 19:10 | ||
hayate | Adatlap | 367785 | 2007. május 16. 16:19 | ||
Kösz az infót. | |||||
Zebi | Adatlap | 367784 | 2007. május 13. 07:50 | ||
Amikor legutoljára mértem, itt-ott max 1-2 milliméteres eltérés volt a Zlinek, 4+ rajzaihoz képest. Van néhány látványos és javítadó hiba a készletben, de ezeket megcsinálni szerintem még mindig sokkal egyszerűbb, mint elfogadható makettet építeni némelyik másik készletből (KP, Bilek, stb.). | |||||
pilotka | Adatlap | 367783 | 2007. május 13. 07:16 | ||
Miggyuri | Adatlap | 367782 | 2007. május 13. 06:42 | ||
Zebi! Fujimi? Ha a legedás ősökre gondolsz, annál már van méretarányosabb.Ráadásul ahhoz képest, amilyen, drága. hayate! Akkor inkább a Bílek bármelyik PF-ben nincs jobb jelenleg. Még a KP/Kopro MF-je is elfogadható - a korábbi csomagolásához magyar, csillagos felségjelet adtak. A Revell csak feljavítóval(beömlő nyílás, kabinbelső). Érdemes belenézni a Condor vagy az Eastern Express dobozaiba, de csak elszántaknak. Jószívvel a Zvezda biszét ajánlanám. Elkerülni, mindenképpen: Academy, Airfix! Miggyuri | |||||
Zebi | Adatlap | 367781 | 2007. május 12. 20:11 | ||
bisz, PFM/PF: Zvezda, esetleg Fujimi F-13: Revell A többi makett futottak még kategória. | |||||
hayate | Adatlap | 367780 | 2007. május 12. 20:07 | ||
1/72-es méretarányban szeretnék összerakni egy 21est. Melyik gyártónak van jó minőségű doboza ebben a méretben? Előre is kösz az infót. | |||||
Tophatters | Adatlap | 367779 | 2007. május 12. 16:13 | ||
Néhány érdekes oldal ebben a témában: www.naj-naj.info/zeljava/ www.firewirehr.host.sk/Zeljava-index2_eng.html | |||||
ronniefrown | Adatlap | 367778 | 2007. május 12. 13:29 | ||
Letezik meg ez a bunkerrendszer? Ugy remlik mintha a habori alatt berobbantottak volna a bejaratokat de lehet, hogy tevedek. | |||||
sainz | Adatlap | 367777 | 2007. május 10. 21:11 | ||
www.youtube.com/watch BRUTÁL videó !!! Még abból az idöböl, amikor a jugók használták az alagutbunkereket, Pristina,Zeljeva.. Patyolattisztaság, nagyon komoly zsilipajtók, épületgépészet...eddig is tudtuk, de üzem közben látni, nekem az állam leesett! Nézzetek körül, a többi YuAF videó is érdekes! | |||||
sainz | Adatlap | 367776 | 2007. május 10. 01:59 | ||
sainz | Adatlap | 367775 | 2007. május 10. 01:13 | ||
kori | Adatlap | 367774 | 2007. április 19. 16:05 | ||
próbáld ctrl-c ctrl-v vel, mert kétszer rakja a http:\\-t a böngésződ. | |||||
Mekett | Adatlap | 367773 | 2007. április 19. 10:25 | ||
Szia Heart! Ha elküldöd, szívesen feltesszük őket a fényképek rovatba :) Üdv Mekett | |||||
heart68 | Adatlap | 367772 | 2007. április 19. 09:03 | ||
ma ismét több képet szerettem volna felteni ide nektek , de a rendszar nem engedte, talán mert nagyok voltak:( | |||||
Miggyuri | Adatlap | 367771 | 2007. április 19. 05:13 | ||
kori! Nekem a "nem jeleníthető meg" jön erre a linkre. Miggyuri | |||||
kori | Adatlap | 367770 | 2007. április 18. 22:56 | ||
Miggyuri | Adatlap | 367769 | 2007. április 18. 18:42 | ||
heart! Nincs több adatod, képed bármid a 17-esről? Ezzel, amit feltettél duplájára emelkedett a MiG-17 nem PF variációk képeinek száma nálam. A száma mennyire ok? Üdv: Miggyuri | |||||
heart68 | Adatlap | 367768 | 2007. április 18. 16:32 | ||
Sainz:) az a korszak a legnehezebb mert akkor nem volt egészséges nagyo fotózni;) de amint lesz felrakom!!! Sonka papa köszönöm,hogy megnyugtattál:):) nehezen viselem a kövezést:):D dgdggd holnap rakok fel pár érdekes képett, Pl:AN-124 Taszáron+KC-135+...stb addigis pihenek egy kicsit. sziasztok fanatikusok:9 | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 367767 | 2007. április 18. 16:20 | ||
Heart ! Engem nagyon érdekel a 21-es téma, mert nagyon szeretem ezt a kis gépet :) Szerintem nem kövezünk meg érte, ha raksz fel egy-két képet a gyűjteményedből :) | |||||
sainz | Adatlap | 367766 | 2007. április 18. 14:17 | ||
heart68! Van képanyagod 1990 előttről is, még a csillagos korszakból ? | |||||
heart68 | Adatlap | 367765 | 2007. április 18. 11:31 | ||
Botsi az elöbbi " ULYak" -ért:) lehuztam most is 24-et a taszári betonon és fáradt vagyok:) | |||||
heart68 | Adatlap | 367764 | 2007. április 18. 11:30 | ||
| |||||
heart68 | Adatlap | 367763 | 2007. április 18. 11:20 | ||
| |||||
heart68 | Adatlap | 367762 | 2007. április 18. 11:11 | ||
| |||||
heart68 | Adatlap | 367761 | 2007. április 18. 09:49 | ||
Anglia után át lett festve, le kerültek rola a reklámok és utánna már igy repült a gép. kitömés után kapta ezt a festést amivel most is látható... | |||||
heart68 | Adatlap | 367760 | 2007. április 18. 09:45 | ||
Ákos:) AZ a kép Anglia után már átfestett állapotban készült. | |||||
Akos | Adatlap | 367759 | 2007. április 18. 08:46 | ||
Jó képek, a Cápetit én a 30-as képen látható állapotban fogom megcsinálni. | |||||
heart68 | Adatlap | 367758 | 2007. április 18. 08:35 | ||
| |||||
heart68 | Adatlap | 367757 | 2007. április 18. 08:27 | ||
Tisztelt maketezök! Természetessen az álltalam felrakott képeket bárki használhatja, és publikálhatja:) rengeteg képpel gazdagotam tegnap és szeretném megosztani veletek. amenyiben segithetek az itt tárolt 3 kitömött madárral kapcsolatba / fotok / természetessen meg teszem! csak azt irjátok meg , mi érdekel.Több DVD-nyi filmem is van, taszárrol, Magyar repülésröl, olyanok is amit magunknak csináltunk emlékbe, és olyanok is ami hivatalos verzió...meg ami nem;) A képeket volt müszaki kollegáimtol kaptam, vagy saját magam készitettem.Örülök hogy vannak ilyen rendes emberek akik nem hagyják hogy "GÉP" a feledés homályába merüljön! Köszönjuk az ex kollegáim nevében is!Tisztelettel minden csendes örültnek;):):) | |||||
Miggyuri | Adatlap | 367756 | 2007. április 16. 20:00 | ||
heart68! Minden dokumentum hasznos számunkra, így többet tudunk megőrizni abból ami a képeiden fennmarad. KÖszi a soxép képet! Miggyuri | |||||
sainz | Adatlap | 367755 | 2007. április 16. 15:57 | ||
Pajzs-79-en a dunai átkelést fedezték a taszári bis-ek(nem sok sikerrel), a kunmadarasi 1.gvapib. Su-17M2-k támadták a pontonhidat. Kismagasságban nem nagyon tudták megcsípni őket, pedig ekkor még a szuhojok egy része festetlen, fémszínű volt...rácsapás után "lelőttek" jópárat a mieink, és a második hullámban, amikor közepes magasságon a H-23 rakétával való támadást imitálták Ivánék. Ráadásul egy század Su-17M2 Kiskunlacházáról operált(átkelés Adonynál), és az odatelepült sármelléki MiG-23M-ek fedezték őket, kismagasságon bujkálva... jó kis játékháborúk voltak még akkoriban... | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 367754 | 2007. április 16. 11:16 | ||
Bocs, még valami a - Szép ember, szép makett-hez : hátra-felfelé nyiló kabintetővel orosz 21-es nem készült, csak kinai, de az más tipusváltozat volt. A Pajzs-79-ről készült fotón egyébként szintén látható, hogy a póttank a szárny alatti KÜLSŐ gerendára van felfüggesztve, mellette látszik a belső, főfutó melletti gerendán lévő kisebb függesztmény /talán UB-blokk/ hegyes orra is. | |||||
heart68 | Adatlap | 367753 | 2007. április 16. 10:55 | ||
| |||||
heart68 | Adatlap | 367752 | 2007. április 16. 10:48 | ||
| |||||
sainz | Adatlap | 367751 | 2007. április 15. 23:14 | ||
Rumcájsz | Adatlap | 367750 | 2007. április 15. 22:03 | ||
Attól tartok, nem is fogsz, ez más szempontból is öszvér.A függőleges vezérsik tetején lévő antennaburkolat csak a 21 Analog/144 gépen volt, amit a Tu-144 1/3-ra kicsinyitett szárnyaival szereltek fel, ezen próbálva ki a gótikus szárny aerodinamikai tulajdonsá- gait,csak egy vagy két példényban épült meg. Ráadásul a főfutó melletti függesztő- gerendára semmi értelme póttartályt akasztani /a valóságban talán el se fért volna/, ugyanis itt sem üzemanyag-csőcsatlakozás, sem a kifogyasztáshoz szükséges túlnyomás- csőcsatlakozás nem volt a gerendába beépitve.Persze mindenki olyan makettet épit, ami- lyent tud, vagy tetszik neki, attól az még nem biztos, hogy élethü, köze is van a való- sághoz. | |||||
sainz | Adatlap | 367749 | 2007. április 15. 16:51 | ||
fotoplenka.ru/catalog/rubr2/album104822/ Szép ember...szép makett.. Amúgy ez egy érdekes öszvér, MiG-21PFM a szárnyvégeken a MiG-21R szivar alakú konténerei. Fotót még nem láttam erről az alváltozatról. | |||||
migi | Adatlap | 367748 | 2007. március 15. 21:21 | ||
Sziasztok Érdeklődnék ismeri e valaki a NeOmega cég C-37 Mig-21UM és a C-41 Mig-21 F-13 átalakitóját.Esetleg hol lehetne beszerezni? üdv:migi | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 367747 | 2007. március 13. 14:42 | ||
És nem adod őket ? :) (gondolom, hogy nem,de hát próba...) :) Viszont képeket nem raknál fel ? | |||||
Robidoki | Adatlap | 367746 | 2007. március 13. 03:30 | ||
Sziasztok! A sebességmérő,21-esé (műszerfalon a bal felső-jobbra alatta a MACH-skálájú van) a fordulatszám-mérő szerintem 15.ösé (mondjuk a centrifugálkompresszor nem hiszem hogy 15000-ig elfütyülgetett volna,ezért az is lehet hogy 19-esé)nekem ez nagyobb ritkaság hiszen a kialakítása is 50-es éveket idéz.Mindkettő nagyon szép(nem újrafestett)állapotú,és üzemképes. Robi | |||||
Miggyuri | Adatlap | 367745 | 2007. március 12. 17:53 | ||
Sonka_papa | Adatlap | 367744 | 2007. március 12. 15:25 | ||
Migi! Értem, akkor nem szóltam :) Robidoki! Érdekelni érdekel, de pl. mit kérsz/mennyit érte/ük ? :) | |||||
Cébés | Adatlap | 367743 | 2007. március 12. 14:10 | ||
Cseréljünk! Nekem meg van Boeing pitotcsövem meg ülésem :)) | |||||
Robidoki | Adatlap | 367742 | 2007. március 12. 12:55 | ||
Sziasztok: Ha valakit érdekelne, van sebességmérő(műszer 2500-ig),és egy hajtómű (fordulatszám15000) mérőm. | |||||
Figaro | Adatlap | 367741 | 2007. március 11. 19:47 | ||
Sziasztok! Egy kis pontosítás. A Dunaújvárosi MiG-15 áll!! A makett és pár fotó itt a Makettek rovatban is megvan. Ami ledőlt, az Újsolt mellett van az 52-es útnál. Üdv Figaro | |||||
migi | Adatlap | 367739 | 2007. március 11. 18:59 | ||
Nagyon szivesen Arra a BM husvéti locsoló autóra gondolsz,azon feszit a hálóm, mert azt láttam valahol a neten. migi | |||||
migi | Adatlap | 367738 | 2007. március 11. 18:56 | ||
Szia Sonka papa Ismerem azt az oldalt én is ,de engem inkább az érdekelne pl. ez a gáp hol van-volt? kepfeltoltes.hu/070311/MiG_21F13_1981_003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nagyon sok képem van amit nem tudok behatározni hol készülhetett, üdv: migi | |||||
Miggyuri | Adatlap | 367737 | 2007. március 11. 18:22 | ||
migi! Köszönettel megkaptam. Úgy emléxem írtam róla. Elnézést, ha elmaradt.Pont jó lett a Hydromil-ra! Miggyuri | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 367736 | 2007. március 11. 17:48 | ||
Migi! Egyébként ha az airliner.net oldalon rákeresel a mig 21-esekre (ha a részletes keresőben akkor a magyar gépeket is kitudod választani) és ott szinte mindegyik géphez odaírják, hogy mikor készült. pl.1998 Pápa Meg azt is, hogy ki készítette el a képet. Én is onnan szedtem egy csomó képet :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nagyon sok fotó van az 1990 előtti időszakból.
MiG-15 -17 -19 -21F-13...szóval minden.
Rengeteg nagyon érdekes fotó üzemeltetés közben, nem csak beállított propagandafotók, díszszemlék.
Viszont kéne valami protekció, mivel aranyáron mérik, közel tízezer jómagyar Forintba kerül egy nagyfelbontású scan negatívról...o(((
Nincs valakinek rokona, szeretője, adósa a cégnél?...o))
Hihetetlen anyag van ott(csörömpös is), hozzá kéne jutni vhogy ingyen, vagy emberi árakon...o:))
Nézzetek már körül az ismeretségi körben...
Vagy totál naiv vagyok?
Engem költségmegosztva is érdekel a dolog, ha elég sokan összejövünk, már nem fájna annyira a pénztárcánknak !