<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sainz | Adatlap | 368050 | 2007. augusztus 3. 20:13 | ||
www.dolin.estranky.cz/fotoalbum/FOTO-1946---2005/plana-dil-4/original/2275 | |||||
levi | Adatlap | 368049 | 2007. július 31. 15:20 | ||
foto.mail.ru/mail/asat1981/967/
www.aviapedia.com/videos/fighters/Red-hot_wings1979.mpg MiG-21 videó! Nagyon érdekes sivatagi kamókkal! | |||||
Levi | Adatlap | 368048 | 2007. július 22. 15:22 | ||
lifthere.atspace.com/718-LH.htm Az új szerb felségjeles matrica. Ha valaki rendel, előtte szóljon, nekem is kellene 1. :) | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368047 | 2007. július 22. 13:53 | ||
A mi MF-jeinkben ugyanez a radar és hajtómű volt, az egyetlen lehetséges különbséget a manőverező célok elleni rakétákat emlitő megjegyzés jelenti. Lehet, hogy ez az R-60 /NATO - Aphid/ rakéták rendszeresitését jelenti,ami igényelhet némi elektromos-rendszer módositást, tehát jogos egy új tipusváltozat-megnevezés. | |||||
Levi | Adatlap | 368046 | 2007. július 22. 11:24 | ||
Mikoyan-Gurevich MiG-21MA MiG-21MA Nr.1209 Improved version of fighter MiG-21SM powered by R-13-300 engine and with radar Sapfir-21 (Sapphire). New armament was added: close range missiles (4 pcs) able hit manoeuvred aircraft at close distance. Aircrafts of this versions were made from 1970 to 1974 at Moscow and in 1975 at Gorkyi. Also have been made from 1973 to 1983 in India. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368045 | 2007. július 21. 15:56 | ||
Csak tipp, de nem lehet, hogy a Csehszlovákiában gyártott MF-eket nevezik így? | |||||
sainz | Adatlap | 368044 | 2007. július 21. 10:48 | ||
forum.valka.cz/index.php/f/502299/title/MiG-21MA MiG-21MA: Tudja vki miben különböznek ezek a mi MF-einktől ? | |||||
sainz | Adatlap | 368043 | 2007. július 19. 18:56 | ||
sainz | Adatlap | 368042 | 2007. július 19. 18:54 | ||
Miggyuri | Adatlap | 368041 | 2007. július 18. 12:49 | ||
A Bíleket a Repica forgalmazza, de nagyon esteleges az ellátás. Legjobb, ha keresel vkit, aki jár a cseheknél vagy Szlovákiában. Miggyuri | |||||
szezsolt | Adatlap | 368039 | 2007. július 18. 10:14 | ||
Zoli! Köszönöm segítséged! Zsolt | |||||
Zoli | Adatlap | 368038 | 2007. július 18. 10:11 | ||
Szia! SM, R, MF kitekből talán a Fujimi készletei a legszebbek, meg talán a legpontatlanabbak (ez utóbbi miatt én inkább egy KP-t, illetve leszármazottait faragnám át...). Bisz esetében a Zvezda készlete a nyerő, UM-ből pedig a Bilek gyárt aránylag használható makettet. Beszerzésük itthon nem könnyű, bár elvileg pl Bilek és Zvezda makettek kaphatóak. Inkább börzéken érdemes keresgélni. z | |||||
szezsolt | Adatlap | 368037 | 2007. július 18. 09:58 | ||
Sziasztok! Egy kérdésem lenne: Szerintetek melyik a legszebb és kapható (1/72)MiG-21SzM, R, MF, bisz UM, ma amit viszonylag könnyen be lehet szerezni? Zsolt | |||||
sainz | Adatlap | 368036 | 2007. július 18. 09:35 | ||
Tibcsi | Adatlap | 368035 | 2007. július 7. 20:00 | ||
Airfix-e = Airfix-em | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368034 | 2007. július 7. 19:59 | ||
Én éppen most faragok egyet, nekem nagyon tetszik. :) Van egy őskori Airfix-e is, de az meg sem közelíti a Revellt. | |||||
sainz | Adatlap | 368033 | 2007. július 7. 14:52 | ||
Néhány régi fotó a Jugoszláv légierőről: good-times.webshots.com/album/557463779MUalkA Érdekes lenne tudni, vajon voltak e légiharcgyakorlatok F-86 vs MiG-21 ? Ha igen, milyen tapasztalatok születtek... | |||||
Miggyuri | Adatlap | 368032 | 2007. július 7. 12:54 | ||
Ja. Nem ők az egyetlenek, lásd Dicsovery MiG-Story c. flmje. Miggyuri | |||||
sainz | Adatlap | 368031 | 2007. július 7. 12:34 | ||
SHBalage | Adatlap | 368030 | 2007. július 6. 23:22 | ||
Köszönöm mindenkinek az infókat! | |||||
G-cart | Adatlap | 368029 | 2007. július 6. 23:11 | ||
SHBalage: Ha megveszed a Haditechnikát, a mostani számban van egy kis rövid cikk az F-13-as összeállításáról egy amatőr makettező tollából. (Ez én volnék:-)) G' | |||||
SHBalage | Adatlap | 368028 | 2007. július 6. 23:02 | ||
Jaja, köszi! Közben én is megtaláltam Zebi és Miggyuri idevágó hozzászólásait. | |||||
Tophatters | Adatlap | 368027 | 2007. július 6. 22:59 | ||
Én arről jókat hallottam, úgy emlékszem, a topicban lejjebb már írtak róla. Itt van róla egy bemutató. www.ipmsdeutschland.de/FirstLook/Zvezda/MiG-21bis/Zve_MiG-21bis.html | |||||
SHBalage | Adatlap | 368026 | 2007. július 6. 22:54 | ||
A zvezda 1:72-es bis-szel mi a tényálladék? | |||||
Zoli | Adatlap | 368025 | 2007. július 6. 22:53 | ||
Szia! Borisz jól mondja, érdemes! (Egyik nem túl régi Pro Modellben volt egy ismertető róla Precíz billentyűzetéből, nézz utána!) Az orrhoz létezik Quickboost beömlő és kúp, arra is érdemes költeni. Viszont ha jól emlékszek, a szélvédő előtti rész is pontatlan, mintha nem folyamatos ívű lenne a törzs. Egyébként gyönyörű makett, jobb biztos nem lesz (talán nem is kell). Viszont Borisz abban téved, hogy van más, bár azok sokkal gyengébbek. A Bilek még használható, az Airfix, Academy, Hasegawa stb nem igazán... z | |||||
SHBalage | Adatlap | 368024 | 2007. július 6. 21:56 | ||
borisz | Adatlap | 368023 | 2007. július 6. 21:54 | ||
úgytudom igen, jó cucc, csak az orrkúppal van valami probléma, meg ha jól emlékszem a kabinra mondták még, hogy nem a legjobb, de a többi jó, meghát más úgy sincs | |||||
SHBalage | Adatlap | 368022 | 2007. július 6. 21:35 | ||
Ahoj! A revell 1:72-es F-13-asáról mit lehet tudni? Éredemes rá beruházni? | |||||
sainz | Adatlap | 368021 | 2007. július 4. 12:11 | ||
Bombraider | Adatlap | 368017 | 2007. június 24. 09:43 | ||
Sziasztok! San Diego-i makettkiállítás: img.photobucket.com/albums/v32/rhinosd/SD%20Model%20Expo%202007/IMG_1044_edited.jpg üdv:bomb | |||||
Solo | Adatlap | 368016 | 2007. június 23. 13:43 | ||
Helló! Szerintem azért sem lehet UM, mert az alatta lévő képen jól látszik, hogy együléses a gép. :) Ha összehasonlítod a két képet akkor látszik (és oda is van írva), hogy egy időben készültek. :)) | |||||
sainz | Adatlap | 368015 | 2007. június 23. 08:11 | ||
Rumcájsz | Adatlap | 368014 | 2007. június 22. 20:25 | ||
Ez duplán is "kamu", ugyanis a külső pilonokon 800 l-es póttartályok lógnak /nem kör, hanem ellipszis keresztmetszetűek/, ez pedig meghaladja a külső függesztők engedélyezett terhelését, magyarán túlterheli a szárnyakat - mármint ha fel van tankolva, üresen meg persze semmi értelme. | |||||
sainz | Adatlap | 368013 | 2007. június 22. 19:08 | ||
Egy ilyen "kamu" függesztés a fotózás kedvéért: (régebben már feltettem ide a képeket) | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368012 | 2007. június 22. 16:53 | ||
A második fotón látható gép semmiképpen nem lehet 21UM,sőt, egyik kétüléses változat sem, ugyanis a törzs oldalából ferdén lefelé kiálló kis dudor és a két kis körömszerű bütyök a szilárd tüzelőanyagú startrakéták felfüggesztési csomópontjai, ezek pedig egyetlen kétüléses 21-en nincsenek felszerelve, tehát a gép 21MF vagy bisz. Tekintve,hogy kecskemétiekről készültek a fotók, MF, vagyis 96-os tipusról van szó. A másik tévedés a póttartályról szól,ez ugyanis elvileg függeszthető bármelyik pilonra, de üzemanyag és a kifogyasztáshoz szükséges túlnyomás-cső CSAK a külső szárny alatti pilonban van, tehát a belsőkre függesztett póttank egyszerűen kamu, semmi értelme nincsen'Ha jól megnézzük, a belső pilonon egy rakéta-függesztő sin vége látszik, a póttank csak a háttérben lóg be a képbe, a külsőre van függesztve. | |||||
sainz | Adatlap | 368011 | 2007. június 21. 20:35 | ||
sainz | Adatlap | 368010 | 2007. június 20. 19:03 | ||
A PVO-nál szintén repült a 21-es, de viszonylag kis számban. Pl. 135.iap.,amely 1970-ben Egyiptomba települt. | |||||
aqwe | Adatlap | 368009 | 2007. június 20. 17:19 | ||
sziasztok! lenne egy kissé laikus kérdésem. a szovjeteknél a PVO is rendszeresítette a 21-est vagy csak a VVS? én egyszer azt hallottam hogy csak a VVS...jól hallottam? | |||||
sainz | Adatlap | 368007 | 2007. június 16. 11:46 | ||
Nem messze van az az idő, amikor majd már nem tudjuk utólag eldönteni egy fotóról, hogy kamu vagy igazi... | |||||
Levi | Adatlap | 368004 | 2007. június 15. 14:01 | ||
Levi | Adatlap | 368003 | 2007. június 15. 13:46 | ||
Tibcsi! Jó az a rajz. Nézd meg milyen szépen ráment a lengyel 21MF-re. :)) | |||||
Levi | Adatlap | 368002 | 2007. június 15. 13:45 | ||
Tibcsi | Adatlap | 368001 | 2007. június 15. 10:22 | ||
Akkor a rajz is egy MF-bis keveréket ábrázol. :-))) | |||||
warbirds | Adatlap | 368000 | 2007. június 15. 10:20 | ||
Lehet benne valami, mert a farok antennaburkolatának elég éles kontúrja van. Mintha újrarajzolták volna. De amúgy jó munka. :) warbirds | |||||
Levi | Adatlap | 367999 | 2007. június 15. 10:08 | ||
Daala | Adatlap | 367997 | 2007. június 14. 22:07 | ||
Hacsak nem az az érdekes benne, hogy totál olyan a festése, mint a cseh gépeknek, csak sokkal világosabb színekkel... | |||||
sainz | Adatlap | 367996 | 2007. június 14. 22:04 | ||
Vietnámban olyan lokátorsűrűség volt, hogy könnyedén "halászhatta" a jeleket a berendezés. A levegőben lévő gépeket gyakran 5-8 felderítőradar is megvilágította folyamatosan. A Wild-Weaselek többnyire csak a már tűzvezető üzemmódon működő radarokra indítottak Shrike v Standard típusú rakétákat. A szovjet mintájú vadászirányítás "nem él meg" a rengeteg földi radar nélkül, úgyhogy akad dolga bőven az IFF(SzRZO)-nak. A Combat-Tree a maga idejében egy nagyon hatékony "csodafegyver" volt. Több tucat légigyőzelemhez járult hozzá. Még az iráni Phantomok is sikerrel alkalmazták a 80-as években. Ezért érdekelne nagyon, hogy amikor Moszkvában tudomást szereztek a létezéséről, létezett e egy villámgyors válasz(akár az ajánlott kikapcsolás), vagy nem riogatták a hírrel a pilótákat. Egyáltalán lett e rendszeresítve "ellenszere"(akár technikai berendezés, akár harceljárás) ? | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 367994 | 2007. június 14. 21:10 | ||
Az AF612 nem bisz, hanem SzM/M/MF sárkány,a bisz-en a gerinc még egy kicsit kövérebb, ennek megfelelően hosszabb is, majdnem eléri a függőleges vezérsik főtar-tóját, azaz ezen a fotón a vezérsikon lévő felségjel közelében kellene végződnie. Egyébként kiváncsi vagyok a megfejtésre, mert nekem sincs ötletem Rumcájsz | |||||
Tibcsi | Adatlap | 367993 | 2007. június 14. 20:34 | ||
Levi, Nem tudom, mire gondolsz, de nekem az AF612-őn a gerinc gyanús. Az egész gép amúgy MF-nek látszik, de a gerinc kabin mögötti része nagyon bis-re emlékeztet. (de legalább megpróbáltam... :)) Tibcsi | |||||
pilotka | Adatlap | 367992 | 2007. június 14. 20:20 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |