<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
migi | Adatlap | 368140 | 2007. december 25. 22:25 | ![]() | |
Horvath_Balazs | Adatlap | 368139 | 2007. december 25. 21:58 | ![]() | |
Nem inkább a 096-os? | |||||
migi | Adatlap | 368138 | 2007. december 25. 21:53 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 368137 | 2007. december 25. 21:31 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 368136 | 2007. december 25. 19:50 | ![]() | |
bocsi a triplázásért , még tanulnom kell ezt a dolgot | |||||
mig23papa | Adatlap | 368135 | 2007. december 25. 19:49 | ![]() | |
sain ha az arcukat is láthatnám talán felismerhetnék valakit | |||||
mig23papa | Adatlap | 368134 | 2007. december 25. 19:49 | ![]() | |
sain ha az arcukat is láthatnám talán felismerhetnék valakit | |||||
mig23papa | Adatlap | 368133 | 2007. december 25. 19:48 | ![]() | |
sain ha az arcukat is láthatnám talán felismerhetnék valakit | |||||
sainz | Adatlap | 368132 | 2007. december 25. 18:27 | ![]() | |
mig23papa! 1981, tél végén készült fotó, Taszár. Ha felismered vmelyik "kollégát", kérlek küldd el nekik ezt a fotót és az emilcímemet. Több mint száz fotóm van erről az üzemnapról, főként a kiszolgálószemélyzetről. Ha az érintettek megkeresnek, szívesen küldök nekik a képekből. köszi sainz10@gmail.com | |||||
sainz | Adatlap | 368131 | 2007. december 25. 17:52 | ![]() | |
makettes! Rajz nem van, de ezeknek a fotóknak talán több hasznát veszed. A 1514 festése egy kicsit más mint a többi, igy sztem érdekesebb is maketten. A fotók 1988 tavaszán készültek Taszáron, ezidáig egy negativon várták jobb sorsukat... Talán vki másnál akad a függőleges baloldaláról is fotó. | |||||
migi | Adatlap | 368130 | 2007. december 25. 17:04 | ![]() | |
Tehettem volna a mi készül oldalra is ,de úgy érzem itt a helye .azért kérdezném a kabin szine hasnló volt ? egy kecskeméten látott PF üléshez kevertem. Amakett KP kittből lessz elkövetve ,de vannak benne Aca. alkatrészek is pl. kabin belső,sok meló lessz még vele úgy érzem ,és látom. köszönettel: migi | |||||
migi | Adatlap | 368129 | 2007. december 25. 15:22 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 368128 | 2007. december 25. 15:19 | ![]() | |
1987-ben volt egy érdekes(mindegyik az volt) éleslövészet Asztrahanyban. Az egyetlen alkalom, amikor saját gépekkel települt ki az állomány. Pápa és Taszár vegyesen adta a pilótákat, két szovjet reptéren szálltak le tankolni a 21bis-ek. Az egyik Kramatorszk - PVO MiG-25 reptér - volt. A résztvett pilóták segitségével dolgozom egy cikken, sok érdekes fotót sikerólt felkutatnom, többek közt orosz forrásból is.Ma már a felkészülés dokumentumai sem titkosak, igy nagyon korrekt, autentikus beszámoló lehet belőle... Ha közületek bárki résztvett ezen a feladaton, vagy ismer olyat, aki ott volt, kérem lépjen kapcsolatba velem Köszönettel: Szombati Róbert 20 336 0577 sainz10@gmail.com | |||||
migi | Adatlap | 368127 | 2007. december 25. 14:55 | ![]() | |
Szia Köszönöm az jó lenne. Neked is kellemes ünnepeket. Üdv: migi | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368126 | 2007. december 25. 14:08 | ![]() | |
migi' Ha szükséged van felülnézeti festés-térképre,tudok segiteni Kellemes Karácsonyt üdv Rumcájsz | |||||
mig23papa | Adatlap | 368125 | 2007. december 25. 13:53 | ![]() | |
migi valóban az SZK-1 ülésekkel repült a 1418-as , "szerettem", mert ülőernyő volt benne , és egy időben kitalálták, hogy repülés után vegyük ki az ülésből, és repülés előtt meg rakjuk be az ülésbe, persze az ejés katonák legnagyobb örömére is, a későbbi KM-1 hez képest könnyebb volt a dolgunk, mert csak 4 földi biztosíték volt benne, csak azt kellett kivenni belőle, meg a két karfalemezt, | |||||
mig23papa | Adatlap | 368124 | 2007. december 25. 13:44 | ![]() | |
Tisztelettel köszöntök minden kedves "őrült" repülőst. Gratulálok mindannak a lelkes és kíváncsi embernek, akik valaha betették a lábukat,ide mert ezzel életben tartják ezen érdekes témát. Szűcs Laci a nevem és a légierő aktív tagja voltam repülőgépszerelőként,(sárkány-hajtómű mechanikusként)1977-1979-ig Taszáron MIG 21 PF 408-as gépen, 1979-1998-ig Pápán MIG 23MF 10-es gépen,na és persze az összes többin ami a századnál ácsorgott. ( nem vártam meg a pápai repülőtér 2000-es bezárását -és szétbarmolását- már 1998-ban saját kérésemre nugállományba vonultam). A repülés mellett még a fotózás is nagy hobbim így hát kép van bőven,(de akad néhány videó is a témában) szinte minden tipusról. Ha tudok, szívesen segítek bárkinek,de ha hívni akar valaki az inkább az esti órákban, vagy hétvégén tegye . A képeket (videókat) folyamatosan gyűjtöm, szívesen csere-berélek is. A másoktól kapott képek továbbadásához mindíg elkértem a tulajdonosuk engedélyét is, és én is megadom ezt bárkinek, aki hozzájut a képeimhez. A célom ezzel az, hogy minél szélesebb körben vállhasson ismertté mindenki képe, és persze videója is, hisz voltak olyan helyzetek ahova csak néhány ember juthatott be fényképezni-videózni, és így nagyon sok értékes szép anyag veszhet el örökre. Maketteztem is rendesen régebben, a gyűjteményből egyetlen darab maradt meg, de aki látta azt mondta elég jól sikerült. Ennyit magamról "dióhéjban", a Mig 23 fórumon is kapcsolatba lehet lépni velem Repülős üdvözlettel :Laci | |||||
migi | Adatlap | 368123 | 2007. december 24. 14:01 | ![]() | |
Szia Rumcájsz Akkor használhatom Sk-1-est nyugodtan.Köszönöm az infókat a terepszinű változatot szeretném elkéstiteni. Kellemes ünnepeket üdv: migi | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368122 | 2007. december 24. 12:28 | ![]() | |
A MiG-21U-ban minimális módositással ugyanazok a katapultülések vannak, mint a 21F-13-ban.A 1418-as 21U egyébként egy speciális, csapatnál festett háromszinü álcázófestéssel is repült, nemcsak az eredeti ezüst festéssel.A kabinbelső eredeti festése középszürke volt, de a rendszerből való kivonás után egy filmforgatás erejéig földi felvételekhez Wallkyd-zöldre festették a kabinbelsőt /igy jobban tetszett a filmeseknek/. | |||||
migi | Adatlap | 368121 | 2007. december 24. 09:46 | ![]() | |
Kellemes ünnepeket Úrak egy kicsit belezavarodtam ,Mig21U a Magyar 1418 oldalszámú gépben milyen tipusú katapult ülések voltak ? Mert a Bilek SK-1 ir. üdv: migi | |||||
migi | Adatlap | 368120 | 2007. december 23. 14:31 | ![]() | |
Bombraider | Adatlap | 368119 | 2007. december 23. 13:56 | ![]() | |
migi | Adatlap | 368118 | 2007. december 22. 20:10 | ![]() | |
migi | Adatlap | 368117 | 2007. december 18. 17:59 | ![]() | |
A Csepel 233 képen jól látszik a kép bal oldalán a kétféle zöld szin a gyári és a magyar átfestés. | |||||
migi | Adatlap | 368116 | 2007. december 18. 17:57 | ![]() | |
Rumcájsz | Adatlap | 368115 | 2007. december 17. 10:59 | ![]() | |
Tibcsi' MiG-21MF,bisz és UM változatok kabinjának belső festése ún. wallkyd-zöld volt, egységesen a kabinfalak és a müszerfal alapszine is /mint korábban irtam, ez nem a külső festés, hanem a belső kabin-világitás függvénye volt/ Rumcájsz | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368114 | 2007. december 17. 06:31 | ![]() | |
Ha már a kabinnál tartunk: a "korai", ezüst festésű magyar MF-eknek milyen színű volt a kabinja? Azoknak is lehetett szürke, mint a PF-é? | |||||
pilotka | Adatlap | 368113 | 2007. december 17. 06:20 | ![]() | |
migfun | Adatlap | 368112 | 2007. december 16. 21:00 | ![]() | |
Rumcájsz | Adatlap | 368111 | 2007. december 15. 23:10 | ![]() | |
Megerősitve, a PF kabin belső festése világosszürke, a müszerfal matt fekete volt, a külső festéstől függetlenül/ez a lilás szinü belső világitással függött össze, a későbbi zöld festésü kabinok vörös fényü belső világitást kaptak/. | |||||
Szabi77 | Adatlap | 368110 | 2007. december 15. 22:59 | ![]() | |
makettes! A pro modell 2004/2-esben van az 504-esről is egy pontosabb oldalnézeti kép! Amúgy szabvány zöld/barna festése volt! Ha kell az újságból van egy eladó is! Szabi77 | |||||
makettes | Adatlap | 368109 | 2007. december 15. 22:16 | ![]() | |
Szia! Úgy tudom a PF kabinja nem volt zöld színű,csak világosszürke és fekete. üdv. makettes | |||||
migi | Adatlap | 368108 | 2007. december 15. 22:01 | ![]() | |
Szia Rumcájsz Igen tudom hogy ez PFM de más rajzom nem volt , és a festés volt a lényeg. De lenne egy kérdésem , a gyári fémszinű PF jeinknek milyen szinü volt a kabinja ? szürke és a felújitásnál lett zöld ? vagy gyári zöld volt. Üdv:migi | |||||
notarius | Adatlap | 368107 | 2007. december 15. 21:57 | ![]() | |
Ennyit a Squadron Signal-ról. :) Viszont a folttérkép tényleg a szabványos. Anno valahol még élőben láttam ezt a PF-et ezzel a kísérleti felségjellel. Talán Kecskeméten volt félretolva. | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368104 | 2007. december 15. 21:40 | ![]() | |
Makettes' Vigyázat, az ábrázolt géptipus nem 21PF /76-os tipus/, hanem PFM-SzPSz /94-es/, nekünk ilyen nem is volt.A PF-nek egyrészes a kabinteteje, keskenyebb a függ. vezérsikja és a felső részben nincs a sötétzöld antennabetét, nincs az oldal- kormány alatt a fékernyőtok.Érdekes módon viszont a festés és a gépszám stimmel. üdv Rumcájsz | |||||
makettes | Adatlap | 368103 | 2007. december 15. 19:16 | ![]() | |
Szia! Köszi a gyors segítséget! üdv. makettes | |||||
migi | Adatlap | 368102 | 2007. december 15. 18:48 | ![]() | |
makettes | Adatlap | 368101 | 2007. december 15. 18:27 | ![]() | |
Sziasztok! Magyar Mig-21 PF zöld-barna festésről keresek rajzot. Ha van valakinek,megkérném segítsen ki vele. köszi makettes | |||||
SIXT67 | Adatlap | 368100 | 2007. december 13. 14:38 | ![]() | |
Keresd pilotka-n (Pintér Árpin [pinterarpad60@gmail.com] ) keresztül Zsilák Palit. Pali gyártatott nagy tételben ilyen matricátkat... sixt67 | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368099 | 2007. december 13. 10:35 | ![]() | |
URAK,HELP! Magyar 1/72-es csillagjaim eláztak, minimum 3ra lenne égetően szükségem, de 6 egyforma lenne a legjobb, hogy befejezhessem a Mig-21 F-13-am végre... Van valakinek elfekvőben??? CSV | |||||
migfun | Adatlap | 368098 | 2007. december 7. 10:32 | ![]() | |
Hali! Mig-21PF-hez keresek magyar felségjelet, a kerek alapon lévőt a rendszerváltás idejéből, 1/72-ben. Ha valaki el tudja készíteni, úgy is jó... Előre is köszi! | |||||
migi | Adatlap | 368097 | 2007. december 3. 18:42 | ![]() | |
Szia Igen én is láttam az átalakitót, de azzal elmaradna a készités varázsa még ha esetleg nem sikerül teljesen, annak idejében mikor csak a KP 21MF lehetett kapni könnyen , abbol csináltuk meg a teljes szériát. De azért köszi: migi | |||||
notarius | Adatlap | 368095 | 2007. december 3. 12:51 | ![]() | |
Az már le van foglalva. ;) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368094 | 2007. december 3. 10:50 | ![]() | |
Szia, Solo nemrég hirdetett egy Academy PF-et, UM átalakító készlettel. Próbáld meg, hátha megvan még neki és külön is eladja az átalakítót. Úgy mégiscsak egyszerűbb... :) | |||||
Zoli | Adatlap | 368093 | 2007. december 1. 19:41 | ![]() | |
Szia! Ahogy Miggyuri írja, lehet belőlük szépet, jót építeni, némi munkával. A felületük vésett (néhol sorjás, eltömődött, göröngyös...), formára és méretre egész jók, a részletességükön viszont lehetne még javítani. A kabintetők kissé mattak, a matricák általában szépek és vékonyak. Nekem már csak az UM van meg, abból jobbat nem találtam, de az együléseseket már elpasszoltam. Az F-13 esetében a Revell kitjét válaszd szerintem, sokkal szebb! A PFM-et pedig lecseréltem Zvezda kitre, nekem az jobban tetszik, de az se tökéletes, bőven van mit javítani rajta. (A Pro Modell korábbi számaiban olvashatsz ezekről, meg a Zvezda biszről is.) z | |||||
Miggyuri | Adatlap | 368092 | 2007. december 1. 04:21 | ![]() | |
sys! Nem csúcs a Bílek, de szépen megépíthető. Ami számomra lényeges, hogy szinte minden, hazánkban alkalmazott alváltozatát gyártják.Nagy, durva tévedések nincsenek, az alkatrészek elfogadhatóak, viszonylag kevés a felületi hiba. Okosan van bontva, elegendő a rajz az összerakás segítéséhez. Némi feljavítással kellemes darabok építhetők. Miggyuri | |||||
sys | Adatlap | 368091 | 2007. november 30. 23:57 | ![]() | |
Sziasztok! Most nem olvastam vissza, ha volt már akkor bocs. A Bilek MiG-21 - es családja milyen: nagyon felejtős vagy jelentős hibák nincsenek rajt? Elsősorban a korai változatok érdekelnek. Előre is kösz a választ. Üdv | |||||
migi | Adatlap | 368090 | 2007. november 29. 18:24 | ![]() | |
Szia Köszönöm a gyors választ, igen jól sejted szeretném házilag átipiteni Kp 1/48 makettből az U-Um ot,a legnagyobb problémának ez tünik a beömlő elkészitése de vannak ötleteim . üdv:migi | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368089 | 2007. november 28. 21:12 | ![]() | |
migi-nek Az összes nem lokátoros MiG-21 tipusváltozatnál /21 F,F-13,U,USz,UM/ a beömlőnyilás átmérője 630 mm / mármint 1/1 léptékben / üdv és jó munkát az átépitéshez /ha jól sejtem a kérdés lényegét/ Rumcájsz | |||||
migi | Adatlap | 368088 | 2007. november 28. 20:52 | ![]() | |
Sziasztok Urak Érdeklődnék nincs valakinek 1/48 mérethelyes rajza Mig-21 U-UM rol,és nagyon kellene a beömlőnyilás átmérője .Minden ötlet segitség érdekel ha lenne valakinek. köszönettel : migi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
üdv:migi