<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Zebi | Adatlap | 368156 | 2007. december 27. 13:47 | ||
Ha jól emlékszem, ez az egyik Zlinek-ben van. Előzmény: (368155) migi 2007. december 27. 13:41 | |||||
migi | Adatlap | 368155 | 2007. december 27. 13:41 | ||
Szia Pilotka Ezt a PF festés képet honnan vetted milyen oldalról ,vagy melyik könyvből ? üdv: migi | |||||
migi | Adatlap | 368154 | 2007. december 27. 09:29 | ||
Szasztok Én 2005 fotóztam ott akkor még csillag volt, nem hiszem högy költöttek volna festékre. | |||||
Mekett | Adatlap | 368153 | 2007. december 27. 08:17 | ||
Lehet tévedek, de emlékeim szerint a budaörsi Mig-21F-13 is ékeket kapott... Pedig annak a kereke alatt a helye... | |||||
Miggyuri | Adatlap | 368152 | 2007. december 27. 06:22 | ||
Elég szomorú. Túllihegett hozzáállás, ráadásul, tetszik, nem tetszik történelem hamisítás. Akár szégyellhetik magukat, akik ezt így elrendelték. Vagy éppen azért tették, mert szégyellik? Miggyuri | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368151 | 2007. december 27. 06:04 | ||
Igazad van... ennél már csak az volt "jobb", amikor a szolnoki repülősuli udvarában láttam egy MiG-21F-13-ast ék felségjellel és a manapság használatos zöld-barna terepfestéssel... | |||||
migi | Adatlap | 368150 | 2007. december 27. 00:30 | ||
Szegény remélem Kecelen végre méltó helye van és lessz.És úgy láttam a képeken rendbehozták és az eredeti felségjelzést kapta vissza. Több régi gépen Gondolok itt a Kecskeméti Mig-15-1721 F13 stb felfestteték az ék alakú felségjelzést. Szerintem ez egy múzeális gépen nem valóságot tükrözi , vagya mostaniak szégyenlik a csillagot? vagy valaki túl buzgó volt. Nem tudom de elképzelem a Luftwaffe valamelyik repterén kiállitott mig-15-öst a máltai keresztel .Három képpel illuszrálom mire gondoltam , de lehet hogy csak öregkóri morgás az egész. üdv: migi | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368149 | 2007. december 26. 23:53 | ||
A "1418" MiG-21U útvonala a MH rendszerből való kivonása után - Taszár,Szigethalom PG Tanmühely, Ferihegy, Siófok Piroska csárda, Várpalota, Kecel | |||||
mcs | Adatlap | 368148 | 2007. december 26. 20:04 | ||
Horvath_Balazs | Adatlap | 368147 | 2007. december 26. 19:20 | ||
Humbrol színeket véve alapul: zöld 149, sárgásbarna 83, világoskék 65. | |||||
mcs | Adatlap | 368146 | 2007. december 26. 18:09 | ||
Üdv Mindenkinek! Tudom már lerágott csont, de kellene a magyar Mig-21, -23 3 színű kamó festékkódjai. Előre is köszönöm. mcs | |||||
migi | Adatlap | 368145 | 2007. december 26. 16:23 | ||
Eszt se tudtam én azt hittem hogy Ferhegyről egyből Kecelre került . üdv:migi | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368144 | 2007. december 26. 11:44 | ||
Az egyetlen totálkép Ferihegyen készült, a részletfotók Siófokon, amikor a gép maszek tulajdonosa reklámcélra kölcsönadta a gépet a Piroska csárda tulajdonosának,ezek a képek az összeszerelés közben készültek.Arra vigyázz, hogy a szárnyon több helyen is a nagyobb - főleg sárga - foltok közepe erősen ki van kopva, ezek frissen festve biztos,hogy telibe voltak fújva, csak a rajtuk mászkáló müszakiak topánkái kikoptatták a minta közepén a szint.Az eredeti festés zöld alapszinre volt fújva, és a minta úgy készül, hogy egy másik szinnel ráfújják a minta körvonalait, majd kitöltik annak belső területét is a szinnel, és "egybefújják" a körvonalazással.Ezért tehát a minta szélén több rétegü a festék,igy kevésbé kopik, mint a foltok belső területén. üdv és jó munkát Rumcájsz | |||||
migi | Adatlap | 368143 | 2007. december 26. 11:18 | ||
Köszönöm Rumcájsz Sokat segitenek megcsinálni a folttérképet , nem is gondoltam hogy vannak erről a festésről képek ,ezek még Ferihegyen készültek ? üdv: migi | |||||
makettes | Adatlap | 368142 | 2007. december 26. 11:14 | ||
Köszi sainz! makettes | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368141 | 2007. december 26. 10:38 | ||
Miginek, képek "1418" gépszámú MIG-21U gépről itt. (az egészet kell bemásolni, nem merem linkelni, mert máshol nem működött linkkel) freefalcon4.extra.hu./MIG21.rar | |||||
migi | Adatlap | 368140 | 2007. december 25. 22:25 | ||
De igen én is rájöttem már mert kerestem az oldalán és 091 német festésű ez pedig PG .096 gépen több képen látszik a jelvény csak nem tudtam eddig kivenni mitábrázol.Balázs küldtem neked valamelyik nap emailt . üdv:migi | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 368139 | 2007. december 25. 21:58 | ||
Nem inkább a 096-os? | |||||
migi | Adatlap | 368138 | 2007. december 25. 21:53 | ||
mig23papa | Adatlap | 368137 | 2007. december 25. 21:31 | ||
mig23papa | Adatlap | 368136 | 2007. december 25. 19:50 | ||
bocsi a triplázásért , még tanulnom kell ezt a dolgot | |||||
mig23papa | Adatlap | 368135 | 2007. december 25. 19:49 | ||
sain ha az arcukat is láthatnám talán felismerhetnék valakit | |||||
mig23papa | Adatlap | 368134 | 2007. december 25. 19:49 | ||
sain ha az arcukat is láthatnám talán felismerhetnék valakit | |||||
mig23papa | Adatlap | 368133 | 2007. december 25. 19:48 | ||
sain ha az arcukat is láthatnám talán felismerhetnék valakit | |||||
sainz | Adatlap | 368132 | 2007. december 25. 18:27 | ||
mig23papa! 1981, tél végén készült fotó, Taszár. Ha felismered vmelyik "kollégát", kérlek küldd el nekik ezt a fotót és az emilcímemet. Több mint száz fotóm van erről az üzemnapról, főként a kiszolgálószemélyzetről. Ha az érintettek megkeresnek, szívesen küldök nekik a képekből. köszi sainz10@gmail.com | |||||
sainz | Adatlap | 368131 | 2007. december 25. 17:52 | ||
makettes! Rajz nem van, de ezeknek a fotóknak talán több hasznát veszed. A 1514 festése egy kicsit más mint a többi, igy sztem érdekesebb is maketten. A fotók 1988 tavaszán készültek Taszáron, ezidáig egy negativon várták jobb sorsukat... Talán vki másnál akad a függőleges baloldaláról is fotó. | |||||
migi | Adatlap | 368130 | 2007. december 25. 17:04 | ||
Tehettem volna a mi készül oldalra is ,de úgy érzem itt a helye .azért kérdezném a kabin szine hasnló volt ? egy kecskeméten látott PF üléshez kevertem. Amakett KP kittből lessz elkövetve ,de vannak benne Aca. alkatrészek is pl. kabin belső,sok meló lessz még vele úgy érzem ,és látom. köszönettel: migi | |||||
migi | Adatlap | 368129 | 2007. december 25. 15:22 | ||
sainz | Adatlap | 368128 | 2007. december 25. 15:19 | ||
1987-ben volt egy érdekes(mindegyik az volt) éleslövészet Asztrahanyban. Az egyetlen alkalom, amikor saját gépekkel települt ki az állomány. Pápa és Taszár vegyesen adta a pilótákat, két szovjet reptéren szálltak le tankolni a 21bis-ek. Az egyik Kramatorszk - PVO MiG-25 reptér - volt. A résztvett pilóták segitségével dolgozom egy cikken, sok érdekes fotót sikerólt felkutatnom, többek közt orosz forrásból is.Ma már a felkészülés dokumentumai sem titkosak, igy nagyon korrekt, autentikus beszámoló lehet belőle... Ha közületek bárki résztvett ezen a feladaton, vagy ismer olyat, aki ott volt, kérem lépjen kapcsolatba velem Köszönettel: Szombati Róbert 20 336 0577 sainz10@gmail.com | |||||
migi | Adatlap | 368127 | 2007. december 25. 14:55 | ||
Szia Köszönöm az jó lenne. Neked is kellemes ünnepeket. Üdv: migi | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368126 | 2007. december 25. 14:08 | ||
migi' Ha szükséged van felülnézeti festés-térképre,tudok segiteni Kellemes Karácsonyt üdv Rumcájsz | |||||
mig23papa | Adatlap | 368125 | 2007. december 25. 13:53 | ||
migi valóban az SZK-1 ülésekkel repült a 1418-as , "szerettem", mert ülőernyő volt benne , és egy időben kitalálták, hogy repülés után vegyük ki az ülésből, és repülés előtt meg rakjuk be az ülésbe, persze az ejés katonák legnagyobb örömére is, a későbbi KM-1 hez képest könnyebb volt a dolgunk, mert csak 4 földi biztosíték volt benne, csak azt kellett kivenni belőle, meg a két karfalemezt, | |||||
mig23papa | Adatlap | 368124 | 2007. december 25. 13:44 | ||
Tisztelettel köszöntök minden kedves "őrült" repülőst. Gratulálok mindannak a lelkes és kíváncsi embernek, akik valaha betették a lábukat,ide mert ezzel életben tartják ezen érdekes témát. Szűcs Laci a nevem és a légierő aktív tagja voltam repülőgépszerelőként,(sárkány-hajtómű mechanikusként)1977-1979-ig Taszáron MIG 21 PF 408-as gépen, 1979-1998-ig Pápán MIG 23MF 10-es gépen,na és persze az összes többin ami a századnál ácsorgott. ( nem vártam meg a pápai repülőtér 2000-es bezárását -és szétbarmolását- már 1998-ban saját kérésemre nugállományba vonultam). A repülés mellett még a fotózás is nagy hobbim így hát kép van bőven,(de akad néhány videó is a témában) szinte minden tipusról. Ha tudok, szívesen segítek bárkinek,de ha hívni akar valaki az inkább az esti órákban, vagy hétvégén tegye . A képeket (videókat) folyamatosan gyűjtöm, szívesen csere-berélek is. A másoktól kapott képek továbbadásához mindíg elkértem a tulajdonosuk engedélyét is, és én is megadom ezt bárkinek, aki hozzájut a képeimhez. A célom ezzel az, hogy minél szélesebb körben vállhasson ismertté mindenki képe, és persze videója is, hisz voltak olyan helyzetek ahova csak néhány ember juthatott be fényképezni-videózni, és így nagyon sok értékes szép anyag veszhet el örökre. Maketteztem is rendesen régebben, a gyűjteményből egyetlen darab maradt meg, de aki látta azt mondta elég jól sikerült. Ennyit magamról "dióhéjban", a Mig 23 fórumon is kapcsolatba lehet lépni velem Repülős üdvözlettel :Laci | |||||
migi | Adatlap | 368123 | 2007. december 24. 14:01 | ||
Szia Rumcájsz Akkor használhatom Sk-1-est nyugodtan.Köszönöm az infókat a terepszinű változatot szeretném elkéstiteni. Kellemes ünnepeket üdv: migi | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368122 | 2007. december 24. 12:28 | ||
A MiG-21U-ban minimális módositással ugyanazok a katapultülések vannak, mint a 21F-13-ban.A 1418-as 21U egyébként egy speciális, csapatnál festett háromszinü álcázófestéssel is repült, nemcsak az eredeti ezüst festéssel.A kabinbelső eredeti festése középszürke volt, de a rendszerből való kivonás után egy filmforgatás erejéig földi felvételekhez Wallkyd-zöldre festették a kabinbelsőt /igy jobban tetszett a filmeseknek/. | |||||
migi | Adatlap | 368121 | 2007. december 24. 09:46 | ||
Kellemes ünnepeket Úrak egy kicsit belezavarodtam ,Mig21U a Magyar 1418 oldalszámú gépben milyen tipusú katapult ülések voltak ? Mert a Bilek SK-1 ir. üdv: migi | |||||
migi | Adatlap | 368120 | 2007. december 23. 14:31 | ||
Bombraider | Adatlap | 368119 | 2007. december 23. 13:56 | ||
migi | Adatlap | 368118 | 2007. december 22. 20:10 | ||
migi | Adatlap | 368117 | 2007. december 18. 17:59 | ||
A Csepel 233 képen jól látszik a kép bal oldalán a kétféle zöld szin a gyári és a magyar átfestés. | |||||
migi | Adatlap | 368116 | 2007. december 18. 17:57 | ||
Rumcájsz | Adatlap | 368115 | 2007. december 17. 10:59 | ||
Tibcsi' MiG-21MF,bisz és UM változatok kabinjának belső festése ún. wallkyd-zöld volt, egységesen a kabinfalak és a müszerfal alapszine is /mint korábban irtam, ez nem a külső festés, hanem a belső kabin-világitás függvénye volt/ Rumcájsz | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368114 | 2007. december 17. 06:31 | ||
Ha már a kabinnál tartunk: a "korai", ezüst festésű magyar MF-eknek milyen színű volt a kabinja? Azoknak is lehetett szürke, mint a PF-é? | |||||
pilotka | Adatlap | 368113 | 2007. december 17. 06:20 | ||
migfun | Adatlap | 368112 | 2007. december 16. 21:00 | ||
Rumcájsz | Adatlap | 368111 | 2007. december 15. 23:10 | ||
Megerősitve, a PF kabin belső festése világosszürke, a müszerfal matt fekete volt, a külső festéstől függetlenül/ez a lilás szinü belső világitással függött össze, a későbbi zöld festésü kabinok vörös fényü belső világitást kaptak/. | |||||
Szabi77 | Adatlap | 368110 | 2007. december 15. 22:59 | ||
makettes! A pro modell 2004/2-esben van az 504-esről is egy pontosabb oldalnézeti kép! Amúgy szabvány zöld/barna festése volt! Ha kell az újságból van egy eladó is! Szabi77 | |||||
makettes | Adatlap | 368109 | 2007. december 15. 22:16 | ||
Szia! Úgy tudom a PF kabinja nem volt zöld színű,csak világosszürke és fekete. üdv. makettes | |||||
migi | Adatlap | 368108 | 2007. december 15. 22:01 | ||
Szia Rumcájsz Igen tudom hogy ez PFM de más rajzom nem volt , és a festés volt a lényeg. De lenne egy kérdésem , a gyári fémszinű PF jeinknek milyen szinü volt a kabinja ? szürke és a felújitásnál lett zöld ? vagy gyári zöld volt. Üdv:migi | |||||
notarius | Adatlap | 368107 | 2007. december 15. 21:57 | ||
Ennyit a Squadron Signal-ról. :) Viszont a folttérkép tényleg a szabványos. Anno valahol még élőben láttam ezt a PF-et ezzel a kísérleti felségjellel. Talán Kecskeméten volt félretolva. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |