<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
migi | Adatlap | 368207 | 2008. január 1. 20:02 | ||
Horvath_Balazs | Adatlap | 368206 | 2008. január 1. 19:58 | ||
Khmm... Ez a "rövidfilm" az 1993-as Fairford-i repülőnap hivatalos videófilmjének bedigitalizált változatából lett kivágva, tehát eredetileg nem egy önálló videó. Mindezt azért tudom, mert véletlenül elég jól ismerem azt, aki a kivágást végezte:-) | |||||
mig23papa | Adatlap | 368205 | 2008. január 1. 19:04 | ||
Miggyuri | Adatlap | 368204 | 2008. január 1. 19:00 | ||
mig23papa | Adatlap | 368203 | 2008. január 1. 18:58 | ||
heló migi a freemaillal elvileg át lehet küldeni küld el nekem próbaképpen a címemet tudod | |||||
migi | Adatlap | 368202 | 2008. január 1. 18:23 | ||
Sziasztok BUÉK mindenkinek Lehet hogy kifogtok nevetni a tudatlanságom miatt , nem tudtam hogy létezik egy angol kisfilm az égi huszárok nevű 21-es kötelékről. Ez egy 3,44 perces nagyon jó minőségű angol nyelvű rövidfilm . 23,3 MB nagyságú akit érdekel szivesen megosztom vele ,ötletet is kérek hogy kéne . üdv: migi | |||||
Miggyuri | Adatlap | 368201 | 2008. január 1. 07:59 | ||
MiG-21-re való, csillagos ill ék-es felségjelzéseket keresek, két és fél gépre elegendőt, 1:72-ben, valaminz szügletes számsort, magyar szolgálatban állt MiG-ekhez. Miggyuri | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 368200 | 2008. január 1. 07:40 | ||
BÚÉK mindenkinek! Most már a honlapomon is a pontosított információk szerepelnek: www.avia-info.hu/MiG-21.html | |||||
mig23papa | Adatlap | 368199 | 2007. december 31. 14:09 | ||
Balázs, légyszives segítsél, mert kicsit összezavarodtam , a 217, 221, 223, 315, 809 oldalszámok tekintetében valami nem stimmel a honlapoddal összehasonlítva ja és Boldog Újévet Kívánok minden kedves "őrült" repülősnek | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368198 | 2007. december 31. 13:02 | ||
migi | Adatlap | 368197 | 2007. december 31. 11:31 | ||
Szia Rumcájsz Légyszives irj erre az email cimre ,szeretnék valamit megbeszélni lenne egy elgondolásom :migi3@freemail.hu | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368196 | 2007. december 31. 11:16 | ||
A futóakna hátsó falának /valójában 20.törzskeret/ és az egész futóaknának a szine a PG-javitás után szürke volt, az eredeti gyári szint nem ismerem. A kopás alatti krómsárga szin lehet alapozó védőfesték /a sötétebb sárga/ vagy egyszerűen az eloxált /galvanizált/ aluminium /világosabb sárga/ szine. | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368195 | 2007. december 30. 22:23 | ||
Borisz, valóban Neked köszönhetem a számokat, azóta is örzöm őket:D Mégeccer köszi:) CSV | |||||
borisz | Adatlap | 368194 | 2007. december 30. 22:16 | ||
a 1-3-5 öt nem én küldtem? már csak az volt nekem | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368193 | 2007. december 30. 21:32 | ||
Hmmm...oké...URAK!!!van valakinek valamilyen felsleges száma 72-ben???:) CSV | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 368192 | 2007. december 30. 21:27 | ||
Pár napja olvastam át Zsák Ferenc egyik cikkét az F-13-ról, amely a Magyar Repüléstörténeti Társaság konferenciakönyvében jelent meg (pár évvel később, mint a Makettstúdió füzete, ezért is lehet eltérés a kettő között). A cikk alapján a következő fedélzeti számok bizonyítottak: 211, 212, 213, 214, 215, 216, 218, 219, 222, 223, 224, 225, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 311, 312, 313, 314, 320, 324, 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807, 808, 809, 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825, 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910, 911, 912, 913, 914, 915, 2219, 2221, 2222 2311, 2312, 2313, 2314, 2315, 2316, 2317, 2318, 2319, 2320 Tehát megvan mind a 80 gép. Egyébként -még mielőtt valaki szóvá tenné:-)- jelenleg a honlapomon is szerepelnek olyan oldalszámok, amelyek valószínűleg nem lettek kiadva. A 3-1-5-ből ilyesformán nem lehet érvényes fed. számot készíteni, hacsak nem tudsz hozzá szerezni 2-est. Bocs, ha hosszú voltam. | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368191 | 2007. december 30. 21:26 | ||
Horvath_Balazs | Adatlap | 368190 | 2007. december 30. 21:18 | ||
A 17-es oké, bár attól még lehetett volna (vagy volt?) ugyanilyen oldalszámmal egy "74"-es is. | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368189 | 2007. december 30. 21:18 | ||
Hm, akkor lehet, h 351? Itt az Infon kaptam az infot, és a hozzá való szám matricáit is egy kolléga küldte el...igaz ,egyesével, ergo lehet variálni:) Meg tudnátok rősíteni esetleg, mit lehet kihozni a 3-1-5-ből? Közben megnéztem a Makettstúdió MiG-21 füzetét, ott említi, h 301-315-ig volt egy széria. Pls help, szeretném tartani a "hűséget" CSV | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368188 | 2007. december 30. 21:16 | ||
Én is bocsi a belekotyogásért, de a 315-ös nem egy MiG-17PF volt? :) | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 368187 | 2007. december 30. 21:12 | ||
Elnézést, hogy belekotyogok, de bizonyos feltevések szerint 315-ös oldalszámú magyar MiG-21F-13 nem létezett. Vagy mégis volt? Esetleg van róla fotód? | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368186 | 2007. december 30. 17:27 | ||
Urak! Köszönöm a válaszokat, tekintve, h nekem kerek szám (:-O) lesz, konkrétan a "315", nem követek el nagy hibát, ha pirosra festem a kilépőéleket! Üdv:CSV | |||||
migi | Adatlap | 368185 | 2007. december 30. 16:59 | ||
Rumcájsz | Adatlap | 368184 | 2007. december 30. 16:39 | ||
Én is valószinünek tartom, hogy a szintelen lakkozással érkezett gépeken semmi "cicoma" nem volt, /miért festették volna fel a pirosat, ha az egész gépet se festették szinre/, akkoriban úgyse győztek elég gyorsan elég gépet gyártani. Az biztos, hogyha kerekitett sarkú szögletes gépszámot látsz egy fotón, akkor az még a PG-javitás előtt készült, tehát natúr lakkozású gépről készült,mert a PG-ben kerekitett számokat festettek fel. Az egy-két kiállitott, szögletes számmal de ezüst festéssel látható masina valószinüleg a csapatnál dolgozó festők kezét dicséri. | |||||
migi | Adatlap | 368183 | 2007. december 30. 15:51 | ||
persze lakkozott akart lenni | |||||
migi | Adatlap | 368182 | 2007. december 30. 15:51 | ||
IGEN igazad lehet abban hogy gyári natúr lemezes lakkozozz gépet nem találni. Én átnéztem egy csomó képet és a korai képeken nem láttam piros szint a vezérsikokon.Az nem elképzelhető hogy a első PG javitáskor festették át őket és akkor került rájuk a piros szin is ? A balestveszélyre,én is lefejeltem egy ilyen élt . üdv: migi | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368181 | 2007. december 30. 15:30 | ||
Bocs, de ez téves, eredeti gyári festéssel magyar 21F-et nem találhatsz, mivel ezek több ipari javitáson átestek, és ez festésmaratással kezdődik, majd a végén újrafestik a gépet. Gyári új állapotban nem tudom, pirosak voltak-e a kilépőélek, de a PG-festés során ezeket pirosra festették, nemcsak a balesetveszélyes élességük miatt, hanem mert ezek egyben merev-trimmek voltak, tehát ezekkel /is/ végezték berepülés során a gép kiegyensúlyozását /egy spec szerszámmal kellett finoman hajlitani a kivánt helyen és irányba/. Ezek nem durál, hanem vaslemezből készültek, ezért idővel a korrózió/rozsda leválasztja róla a festéket,és marad a rozsdabarna.A fotón is látszik, hogy a stabilizátor ellensúlyon is erősen kopott és itt-ott már rozsdafoltos a felület, pedig ezen nem áll meg a viz, a stab. kilépőélén viszont /ami vizszintes,tehát megáll rajta az esőlé/, már nyoma sincs a pirosnak, cak a rozsda virit. A nyilvános helyre kiállitott gépeket előtte ráadásul újra átmázolták /néhány gépen még az ecsetnyomok is látszottak, lehet hogy egyszerüen kiskatonákkal csináltatták/, és új, "kamu" gép- számot kaptak, egy évszámot festettek fel.Kiállitva az oldalkormány éle túl magasan volt, veszélytelen lévén ezen a gépen pl.igy nem is festették pirosra. | |||||
migi | Adatlap | 368180 | 2007. december 30. 15:01 | ||
Szia Ezen a képen még gyári festéssel van ,nyoma sincs pirosnak nem hinném hogy lekopott volna. üdv: migi | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368179 | 2007. december 30. 14:25 | ||
Üdv Urak! Készülőben a magyar F-13-asom, és lenne egy kérdésem: a szárny-ill. vezérsík kilépőélek több fotón is piros festést kaptak, viszont korabeli fotókon ennek nem látom nyomát... akkor most mi az igazság? Később kerültek kipirosításra a veszélyesen éles élek? Bármilyen infót előre is kösönök! CSV | |||||
Levi | Adatlap | 368178 | 2007. december 29. 16:31 | ||
Höhö. Kopás. | |||||
Mekett | Adatlap | 368177 | 2007. december 28. 12:18 | ||
Elnézést, akkor rosszul emlékszem. Valószínűleg a szolnoki reptér terepszínű Mig-21-ese miatt emélkeztem erre így. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368175 | 2007. december 28. 08:47 | ||
Hoppá!! Mi az a felfestett ábra ott az állásszög adó mellett? | |||||
mig23papa | Adatlap | 368174 | 2007. december 27. 23:44 | ||
sainz még annál is több, én élveztem nagyon azt a nyüzsgést | |||||
sainz | Adatlap | 368173 | 2007. december 27. 23:34 | ||
mig23papa | Adatlap | 368172 | 2007. december 27. 23:15 | ||
migi egyetértek veled | |||||
mig23papa | Adatlap | 368171 | 2007. december 27. 23:12 | ||
migi | Adatlap | 368170 | 2007. december 27. 23:08 | ||
Nem ez egy KP gyártmányú MF | |||||
borisz | Adatlap | 368169 | 2007. december 27. 23:06 | ||
mig23papa | Adatlap | 368168 | 2007. december 27. 22:45 | ||
néhány kép egy általam elkövetett makettről, 1984 ben készült 2 darab 1:71-es makettből, így lehet mozgatni a fékszárnyakat, csűrőket, oldalkormányt, első törzsféklapokat, stabilizátorokat, a futó gondolákba ami belefért beletettem, ecsettel van lefestve, a feliratok kézzel festve, matrica nemnagyon volt még akkor a katapult ülésben bent vannak a földibiztosíték huzalok, a műszerek kézzel festve, a mutatók alaphelyzetben vannak,a főfutó kerékelfordító mechanizmus is elég jól sikerült, a GSF lapátok egyenként megcsinálva,a statikus kisütők is fentvoltak, de állandóan lepotyognak, a négyzáras bombatartó is elég élethű lett, amúgy azóta nem maketteztem | |||||
migi | Adatlap | 368167 | 2007. december 27. 22:25 | ||
Szerintem nem a szakmai hozzáértéssel van a baj,minden tiszteletem az övék,Hanem újra a politikával. | |||||
mig23papa | Adatlap | 368166 | 2007. december 27. 22:07 | ||
hát Kecskeméten azért érthetnének kicsit hozzá | |||||
migi | Adatlap | 368165 | 2007. december 27. 21:57 | ||
Tudod kérdeztem Kecskeméten miért van ez igy készitve , még nekem volt kellemetlen mert nem értették miért nem jó ez igy. | |||||
mig23papa | Adatlap | 368164 | 2007. december 27. 21:53 | ||
sajnos pancserek kezébe került ez a terület is | |||||
mig23papa | Adatlap | 368163 | 2007. december 27. 20:58 | ||
migi | Adatlap | 368162 | 2007. december 27. 19:06 | ||
ÁÁÁ azért nem csak a multkóri állapót1210 cikk , azóta csak mi kreáltam . | |||||
borisz | Adatlap | 368161 | 2007. december 27. 18:37 | ||
Ezt mind ma? | |||||
migi | Adatlap | 368160 | 2007. december 27. 17:44 | ||
migi | Adatlap | 368159 | 2007. december 27. 17:05 | ||
Igazadvan egyedül az 504-sen nem ott volt a csillag hanem középen a barnában . | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368158 | 2007. december 27. 16:51 | ||
Az "5O4" sz.21PF-ről van fotóm, és az ábrához képest két eltérést találtam: a csillag- nak természetesen csak fehér kerete van, az ábrán lévő vékony piros keret nincs, a má- sik eltérés, hogy a függ.vezérsikon a zöld sáv annyival kisebb, hogy a csillag hátsó ága nem lóg be a zöld mezőbe /ez egyébként előirás volt a PG festési technológiában, hogy a gépszám is, meg a felségjelzés is a barna mezőben legyen, mert a zöld szinből túl feltünően ki-rikítana, kilógna, túl nagy lenne a kontraszt és igy rontaná az álcá- zást/. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 368157 | 2007. december 27. 15:45 | ||
Legutóbb 2007.09.01.-én fotóztam a budaörsi 74-est, akkor még csillagok voltak rajta. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
www.zshare.net/video/6088977c0363ea/