<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
migi | Adatlap | 368316 | 2008. január 20. 17:00 | ||
Hind | Adatlap | 368315 | 2008. január 20. 16:01 | ||
migi! Hát határeset,mert mint tudjuk,az F-13 nak kisméretű futóabroncai voltak,ezáltal a talajnyomás is nagyobb mint a későbbi tipusoké.Én nem tartom valószinűnek,hogy használhatott füves repteret. | |||||
migi | Adatlap | 368314 | 2008. január 20. 15:53 | ||
Ha megoldható | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368313 | 2008. január 20. 15:48 | ||
Én úgy tudom, hogy mindegyikben van. | |||||
mombasa | Adatlap | 368312 | 2008. január 20. 15:40 | ||
sziasztok! segítséget kérek ,nem vagyok csöves és azt szeretném megtudni, hogy a 21-k rendelkeztek -e fékernyővel.Ha igen mindegyik típus v csak bizonyos típusok- segítségeteket köszönöm mombasa | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368311 | 2008. január 20. 14:31 | ||
Mig23papa, én megköszönném! Szeretném fűre telepíteni a kicsikét;) Üdv:CSV | |||||
mig23papa | Adatlap | 368310 | 2008. január 20. 14:15 | ||
Heló Laci! igazából erre a régi öregek tudnának válaszolni, nyomozzak ez ügyben? | |||||
migi | Adatlap | 368309 | 2008. január 20. 14:12 | ||
Szia Laci A kollega szeretne egy 21F-13 hoz talpat csinálni , és kérdezi használták e füves repteren ? | |||||
mig23papa | Adatlap | 368308 | 2008. január 20. 13:43 | ||
migi, Mig 21 Pf-et üzemeltettem füves reptéren, Taszárnak Balatonkilitiben volt a füves reptere ott láttam először és utoljára füves reptérről felszállást géppárban | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368307 | 2008. január 20. 13:19 | ||
Csillagvadász | Adatlap | 368306 | 2008. január 19. 22:28 | ||
migi | Adatlap | 368305 | 2008. január 19. 22:28 | ||
Szia Ano abban az időben gyakorolták a füves repteren a le és fölszállást . Azt tudom hogy az MF-BIS-Um azokkal biztos , de a F-13 sal nem tudom , Kérdezd meg a Rumcájsz kollegát . migi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368304 | 2008. január 19. 22:27 | ||
Vagy kiállítva a szolnoki múzeumban. Az is füjjes. :)) | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368303 | 2008. január 19. 22:26 | ||
Borisz! Ez a kép inspirált:) Lesz, akinek ismerős,igaz Balázs?;) Ez a félreállított 5let nem rossz:) CSV | |||||
borisz | Adatlap | 368302 | 2008. január 19. 22:03 | ||
Én még nem láttam olyan képet, amin füvön állna. Esetleg ha a beton közt átütne a gyom? Vagy sarokvan lenne a gép lerava, és akkor 270°ban fű, 90°ban beton lenne ami állna is. | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368301 | 2008. január 19. 21:53 | ||
Üdv Urak! Igérem, utolsó faggatózós kérdés F-13 ügyében:) Mivel végül a Szolnokon a repmúzeumban kiállítot gép készült el leharcolt, kivonás napjai előtti állapotban, abban kérném a segítséget, hogy '81-ben jellemző lehetett-e a füves reptér? Konkrétan, az jutott eszembe, hogy ez a kis beszürkült ezüst nyíl nem mutatna túl jól egy darab beton-imitáción, viszont jó kontraszt lenne egy zöld füves alapra ragasztani. Vélemény? Köszi!CSV | |||||
opetrovics | Adatlap | 368300 | 2008. január 18. 22:45 | ||
Szia! Képekkel sajnos, nem tudok szolgálni, visznt faterom volt a repműszakija amikor a nyolcvaas években lezúgott. Egy-két alkatrészt őrzünk ég belőle. | |||||
Búza | Adatlap | 368299 | 2008. január 18. 05:39 | ||
Akkor én még középiskolás voltam. Üdv: Gábor | |||||
sainz | Adatlap | 368298 | 2008. január 17. 21:24 | ||
BE-6, SZU-15, JAK-25 - 1972-73-ban jartak Tokolon. sainz10@gmail.com - erre az emilre irj, a regit amivel ide is regisztraltam mar nem hasznalom. udv robi | |||||
Búza | Adatlap | 368297 | 2008. január 17. 20:45 | ||
Megnézem mit tehetek, bár szerintem nem sokat. A képek szinte 100%-a egy páncélszekrényben pihenhet valahol a zsaruknál, már ha az elmúlt időszakban nem került az enyészet süllyesztöjébe! BE-6, SZU-15, JAK-25 nem járt arra amikor én ott voltam '74 és '93 között. Fotózni is csak a "gengszterváltás"-t közvetlenül megelőző időkben mertünk. Ha lesz egy kicsit több időm E-mail megy. | |||||
sainz | Adatlap | 368296 | 2008. január 17. 20:23 | ||
Ha az ismeroseid kozt akad, aki megorzott vmit, nagyon megkoszonnem ha osszehoznal vele. Van egy halom eredeti diarol, negativrol szkennelt tokoli fotom olyan oroszoktol, akik itt szolgaltak. MiG-21SMT -21bis -21UM... Szinten a 21-es "korszak" erdekel, illetve az erdekesebb tipusok amik megfordultak Tokolon...Be-6, Jak-25, Su-15, lachazi 23-asok stb. Minden megoldas erdekel, csere, adas-vetel, esetleg publikalasi jogok... Elore is koszi, ha tudsz segiteni! sainz10@gmail.com | |||||
Búza | Adatlap | 368295 | 2008. január 17. 19:10 | ||
Kb. azt. Nagyon kevés maradt, nálam egy sem. Így most én is koldulok néha. Jó lenne, ha az illetékesek visszakaphatnák. | |||||
Levi | Adatlap | 368294 | 2008. január 17. 15:55 | ||
pali! Gondolom Kopro/KP kódok. Nem láttam még soha KP festéket. Talán az Agama gyártja. De mi érdekel, melyik gép festése? | |||||
pali | Adatlap | 368293 | 2008. január 17. 15:24 | ||
Levi!, segits lécci! Az arab mig-ek topikban a 320-as beirásodban 1 kép: 21-es festések vannak. Milyen festékkódok azok? Milyen cég kódjai azok? Tudunk valamit róla? | |||||
Levi | Adatlap | 368292 | 2008. január 17. 15:01 | ||
Rumcájsz | Adatlap | 368291 | 2008. január 16. 22:39 | ||
Volt előre nyiló kabintetős PFM, de ezt csak a Szu és India használta /ott FL volt a jelzése/, a fedőszáma "77"-es tipus volt. A másik PFM-változat teljes tipusjelzése 21 PFM-SzPSz volt /"94"/, de mivel az előzőt közép-Európában nemigen ismerték, a köztudatba ez is PFM-ként vonult be.A PFM/FL az előző PF-től a nagyobb függőleges vezérsikkal és az oldalkormány alatti fékernyőtokkal különbözött,a szárny és fékszárny még ugyanaz, a PFM-SzPSz-nek már oldalra nyiló dekkje,és újtipusú lefúvásos fékszárnya volt, valamint a szériagyártás közben X. gyári számtól vezették be a KM-1 katapultülést,és a startrakétás gyorsitórendszer alkalmazását. | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368290 | 2008. január 16. 21:33 | ||
Hello Urak! "Mikészül"be tettem képeket az F-13asról, köszönet az eddigi segítségért, amit itt kaptam tőletek! Üdv:CSV | |||||
Matador | Adatlap | 368289 | 2008. január 16. 21:29 | ||
www.mig-21.de/english/gdroverview.htm ez egy jó kis honlap a szürke és nem szürke ndk-s migekről (is). az oldal szerkesztője jó fej srácnak tűnik, elég kimeritően válaszolt, pont egy szürkés kérdésemre. egy 472-es oldal számú PFM látható amszterdamban, szürke festéssel. én tudatlan addig úgy tudtam, hogy a teflon szürke festést csak a bisz-eken és a csak a gyárban használták (a magyar biszek közül egy sem kapott újra szürke festést az itteni nagyjavítások után, ha jól tudom). na már most, mint kiderült, ezt a PFM-t a kelet-németek festették szürkére az utolsó nagyjavítás alkalmával, állítólag. azért nekem egy kicsit gyanús, hogy sem több PFM-ről, sem MF-ről nem találtam szürke festésű fotót. Miggyuri:voltak előre nyiló ablakkal szerelt PFM-ek? ezeknek már az újabb függőleges verzésíkuk volt? hát a szárny? határréteg lefúvó? üdv Balázs | |||||
sainz | Adatlap | 368288 | 2008. január 16. 21:25 | ||
Ez most azt jelenti, hogy elvettek minden fotot, negativot toletek? | |||||
Búza | Adatlap | 368287 | 2008. január 16. 21:05 | ||
Többet is. Láttuk néhányan a Fő utca rácsait belülről. Nagy többségünk később kívülröl is. | |||||
sainz | Adatlap | 368285 | 2008. január 16. 20:35 | ||
Buza! Ismersz vkit a PG-ben, aki eleg bator volt ahoz hogy az orosz gepeket fotozza? | |||||
Búza | Adatlap | 368284 | 2008. január 16. 19:38 | ||
A dekli kérdésben most nem vagyok biztos, mert nem tudom annyira felnagyítani jó minőségben, hogy lássam. A Köber akadémia elődjébe (208-as)jártam, Rumcájsz Tanár Úr keze alá, bár ez teljesen csak a makettezésre igaz. Egészen rövid időt, mindössze 19 évet voltam csak a PG.-ben. | |||||
f2d | Adatlap | 368283 | 2008. január 16. 10:53 | ||
notarius | Adatlap | 368282 | 2008. január 16. 10:10 | ||
Módosítok: találtam szürke NDK gépet, de nem bisz, hanem MF. Piros 775 az oldalszáma, ha kell fotószerüség, akkor küldök. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 368281 | 2008. január 16. 05:46 | ||
Ezek biszek. A PFM kabinteteje kétféle variációban készült. Ez éppen oldara nyílik. Az előre nyíló kabintetőkben nem volt ilyen merevítés. Azok egyben jöttek le és afféle pajzsként szolgáltak a katapultáló repülőgép vezető előtt. Megoldásuk az F-13-aséhot volt hasonló, vagy azonos is volt vele. Miggyuri | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368280 | 2008. január 15. 23:17 | ||
Ezek nem is olyanok,hanem azok, vagyis tényleg bisz-ek, ezek szerint én már végzetesen tájékozatlan vagyok /vagyis most már csak voltam/, köszi az infót Rumcájsz | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368279 | 2008. január 15. 23:05 | ||
f2d | Adatlap | 368278 | 2008. január 15. 22:53 | ||
Nem tudom, ezek mintha olyanok lennének. www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368277 | 2008. január 15. 22:24 | ||
A lengyeleknek nem volt 21bisz gépük,/vagy ha volt,jól titkolták/, a bisz-hez hasonlitó ezüstszinü lengyel gépek 21MF változatok | |||||
f2d | Adatlap | 368276 | 2008. január 15. 21:23 | ||
Mindegy lesz belőle Lengyel, az biztos, hogy aluminium színű. | |||||
notarius | Adatlap | 368275 | 2008. január 15. 21:12 | ||
Nem, de a bisz-ek alapból teflonszürkén jöttek ki a gyárból. Viszont NDK-s gépet nem láttam szürkében. Talán UM-et igen. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368274 | 2008. január 15. 20:41 | ||
De szerintem a dekli sem oldalra nyílik. OFF: Ugye te nem orvosira jártál? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368273 | 2008. január 15. 20:38 | ||
Akkor PFM. A gerinc árulkodik. :) | |||||
sainz | Adatlap | 368272 | 2008. január 15. 20:01 | ||
Monsun a neve, NDK, Lengyel PF, PFM-eken hasznaltak. A topic elejen vhol talaltok par kepet is. | |||||
f2d | Adatlap | 368271 | 2008. január 15. 19:52 | ||
Oyan mint a Mig-23-asok dupla indítósinei. | |||||
Búza | Adatlap | 368270 | 2008. január 15. 19:42 | ||
Szia Tibcsi! Nem jól látod, nem egy PF. Nagy hátsórész, a fékernyő fent, oldalra nyíló kabintető. Csak így első ránézésre. De érdekes fotó, ezt még nem láttam! Üdv: Búza | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368269 | 2008. január 15. 19:19 | ||
Ha jól látom, ez egy PF. Mikori ez a kép? | |||||
migi | Adatlap | 368268 | 2008. január 15. 19:08 | ||
f2d | Adatlap | 368267 | 2008. január 15. 17:12 | ||
A Hi-Decal matrica (amit pont tőled vettem) fetéstérképén a szürkének és az aluminium megegyezik a jelzése, így sajnos nem tudom eldönteni, hogy melyik géphez melyik festés tarozik. A Lengyel a Jugoszláv, Horvát és NDK gépeknél jelöl egyszínűt, most ezek vagy szürkék, vagy alu színüek. Nem emlékszel véletlen, hogy melyik melyik? | |||||
notarius | Adatlap | 368266 | 2008. január 15. 16:56 | ||
Én nem láttam olyat, ami persze csak a szerény ismereteim mellett figylembe vehető információ. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Hát elkészültem vele , valóságban nem ennyire fényes inkább selyem fényű. Véleményetekre kiváncsi lennék , Ha vaki még nem tudná ez egy 1/48 Kp kitt átalakitása némi Academy fülkével ,a többi minden házilagos. Köszönet a kollegáknak a rengeteg segitségért.
migi