<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Levi | Adatlap | 368292 | 2008. január 17. 15:01 | ![]() | |
Rumcájsz | Adatlap | 368291 | 2008. január 16. 22:39 | ![]() | |
Volt előre nyiló kabintetős PFM, de ezt csak a Szu és India használta /ott FL volt a jelzése/, a fedőszáma "77"-es tipus volt. A másik PFM-változat teljes tipusjelzése 21 PFM-SzPSz volt /"94"/, de mivel az előzőt közép-Európában nemigen ismerték, a köztudatba ez is PFM-ként vonult be.A PFM/FL az előző PF-től a nagyobb függőleges vezérsikkal és az oldalkormány alatti fékernyőtokkal különbözött,a szárny és fékszárny még ugyanaz, a PFM-SzPSz-nek már oldalra nyiló dekkje,és újtipusú lefúvásos fékszárnya volt, valamint a szériagyártás közben X. gyári számtól vezették be a KM-1 katapultülést,és a startrakétás gyorsitórendszer alkalmazását. | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368290 | 2008. január 16. 21:33 | ![]() | |
Hello Urak! "Mikészül"be tettem képeket az F-13asról, köszönet az eddigi segítségért, amit itt kaptam tőletek! Üdv:CSV | |||||
Matador | Adatlap | 368289 | 2008. január 16. 21:29 | ![]() | |
www.mig-21.de/english/gdroverview.htm ez egy jó kis honlap a szürke és nem szürke ndk-s migekről (is). az oldal szerkesztője jó fej srácnak tűnik, elég kimeritően válaszolt, pont egy szürkés kérdésemre. egy 472-es oldal számú PFM látható amszterdamban, szürke festéssel. én tudatlan addig úgy tudtam, hogy a teflon szürke festést csak a bisz-eken és a csak a gyárban használták (a magyar biszek közül egy sem kapott újra szürke festést az itteni nagyjavítások után, ha jól tudom). na már most, mint kiderült, ezt a PFM-t a kelet-németek festették szürkére az utolsó nagyjavítás alkalmával, állítólag. azért nekem egy kicsit gyanús, hogy sem több PFM-ről, sem MF-ről nem találtam szürke festésű fotót. Miggyuri:voltak előre nyiló ablakkal szerelt PFM-ek? ezeknek már az újabb függőleges verzésíkuk volt? hát a szárny? határréteg lefúvó? üdv Balázs | |||||
sainz | Adatlap | 368288 | 2008. január 16. 21:25 | ![]() | |
Ez most azt jelenti, hogy elvettek minden fotot, negativot toletek? | |||||
Búza | Adatlap | 368287 | 2008. január 16. 21:05 | ![]() | |
Többet is. Láttuk néhányan a Fő utca rácsait belülről. Nagy többségünk később kívülröl is. | |||||
sainz | Adatlap | 368285 | 2008. január 16. 20:35 | ![]() | |
Buza! Ismersz vkit a PG-ben, aki eleg bator volt ahoz hogy az orosz gepeket fotozza? | |||||
Búza | Adatlap | 368284 | 2008. január 16. 19:38 | ![]() | |
A dekli kérdésben most nem vagyok biztos, mert nem tudom annyira felnagyítani jó minőségben, hogy lássam. A Köber akadémia elődjébe (208-as)jártam, Rumcájsz Tanár Úr keze alá, bár ez teljesen csak a makettezésre igaz. Egészen rövid időt, mindössze 19 évet voltam csak a PG.-ben. | |||||
f2d | Adatlap | 368283 | 2008. január 16. 10:53 | ![]() | |
notarius | Adatlap | 368282 | 2008. január 16. 10:10 | ![]() | |
Módosítok: találtam szürke NDK gépet, de nem bisz, hanem MF. Piros 775 az oldalszáma, ha kell fotószerüség, akkor küldök. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 368281 | 2008. január 16. 05:46 | ![]() | |
Ezek biszek. A PFM kabinteteje kétféle variációban készült. Ez éppen oldara nyílik. Az előre nyíló kabintetőkben nem volt ilyen merevítés. Azok egyben jöttek le és afféle pajzsként szolgáltak a katapultáló repülőgép vezető előtt. Megoldásuk az F-13-aséhot volt hasonló, vagy azonos is volt vele. Miggyuri | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368280 | 2008. január 15. 23:17 | ![]() | |
Ezek nem is olyanok,hanem azok, vagyis tényleg bisz-ek, ezek szerint én már végzetesen tájékozatlan vagyok /vagyis most már csak voltam/, köszi az infót Rumcájsz | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368279 | 2008. január 15. 23:05 | ![]() | |
f2d | Adatlap | 368278 | 2008. január 15. 22:53 | ![]() | |
Nem tudom, ezek mintha olyanok lennének. www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368277 | 2008. január 15. 22:24 | ![]() | |
A lengyeleknek nem volt 21bisz gépük,/vagy ha volt,jól titkolták/, a bisz-hez hasonlitó ezüstszinü lengyel gépek 21MF változatok | |||||
f2d | Adatlap | 368276 | 2008. január 15. 21:23 | ![]() | |
Mindegy lesz belőle Lengyel, az biztos, hogy aluminium színű. | |||||
notarius | Adatlap | 368275 | 2008. január 15. 21:12 | ![]() | |
Nem, de a bisz-ek alapból teflonszürkén jöttek ki a gyárból. Viszont NDK-s gépet nem láttam szürkében. Talán UM-et igen. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368274 | 2008. január 15. 20:41 | ![]() | |
De szerintem a dekli sem oldalra nyílik. OFF: Ugye te nem orvosira jártál? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368273 | 2008. január 15. 20:38 | ![]() | |
Akkor PFM. A gerinc árulkodik. :) | |||||
sainz | Adatlap | 368272 | 2008. január 15. 20:01 | ![]() | |
Monsun a neve, NDK, Lengyel PF, PFM-eken hasznaltak. A topic elejen vhol talaltok par kepet is. | |||||
f2d | Adatlap | 368271 | 2008. január 15. 19:52 | ![]() | |
Oyan mint a Mig-23-asok dupla indítósinei. | |||||
Búza | Adatlap | 368270 | 2008. január 15. 19:42 | ![]() | |
Szia Tibcsi! Nem jól látod, nem egy PF. Nagy hátsórész, a fékernyő fent, oldalra nyíló kabintető. Csak így első ránézésre. De érdekes fotó, ezt még nem láttam! Üdv: Búza | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368269 | 2008. január 15. 19:19 | ![]() | |
Ha jól látom, ez egy PF. Mikori ez a kép? | |||||
migi | Adatlap | 368268 | 2008. január 15. 19:08 | ![]() | |
f2d | Adatlap | 368267 | 2008. január 15. 17:12 | ![]() | |
A Hi-Decal matrica (amit pont tőled vettem) fetéstérképén a szürkének és az aluminium megegyezik a jelzése, így sajnos nem tudom eldönteni, hogy melyik géphez melyik festés tarozik. A Lengyel a Jugoszláv, Horvát és NDK gépeknél jelöl egyszínűt, most ezek vagy szürkék, vagy alu színüek. Nem emlékszel véletlen, hogy melyik melyik? | |||||
notarius | Adatlap | 368266 | 2008. január 15. 16:56 | ![]() | |
Én nem láttam olyat, ami persze csak a szerény ismereteim mellett figylembe vehető információ. | |||||
f2d | Adatlap | 368265 | 2008. január 15. 16:29 | ![]() | |
NDK Mig-21bis-ek léteztek natur szürke színben? | |||||
notarius | Adatlap | 368264 | 2008. január 11. 19:05 | ![]() | |
Azzal inkább ne próbálkozz. Szerintem nagyon vastag, és lehetetlen anyagú. | |||||
migi | Adatlap | 368263 | 2008. január 11. 19:00 | ![]() | |
Ez a lehetőség még nem jutott fejembe , de megpróbálhatom a KP saját lapját is 4-8 az jó hasonlit, csak 1 nek kell még kampó, meg ki kell eggyesével vágni a lakkból a fehéret meg a piros számokat. | |||||
notarius | Adatlap | 368262 | 2008. január 11. 18:51 | ![]() | |
Miért nem próbálsz meg Petibával csináltatni pl.? | |||||
migi | Adatlap | 368261 | 2008. január 11. 18:48 | ![]() | |
Sajna de talán ez hasonlit legjobban , az eredetihez hasonlót nem is láttam még. | |||||
notarius | Adatlap | 368260 | 2008. január 11. 18:44 | ![]() | |
Az van nekem, de szerintem az 1418-on más stílusú a szám. | |||||
migi | Adatlap | 368259 | 2008. január 11. 18:23 | ![]() | |
Sziasztok Keresném a Had 1/48 Magyar Csillag matricából 1-4 számot, vagy a matricát ha lenne valakinek feleslegbe , minden megoldás érdekel . üdv: migi migi3@freemail.hu | |||||
Mekett | Adatlap | 368258 | 2008. január 9. 20:07 | ![]() | |
Ezek szerint te is láttad? Véletlenül nincs képed, vagy bármi infód róla? | |||||
mig23papa | Adatlap | 368257 | 2008. január 9. 19:01 | ![]() | |
Nézzétek meg Gyulaháza honlapját www.gyulahaza.hu/telepulesunk.csn | |||||
mig23papa | Adatlap | 368256 | 2008. január 9. 18:53 | ![]() | |
Aki hallja , adja át ! Keresem azokat a repülőgépvezetőket, akik 1991 október 27.-én bevetésen vettek részt, amikor a jugoszláv hadsereg gépei megsértették a magyar légteret. | |||||
Hondarider | Adatlap | 368255 | 2008. január 9. 18:00 | ![]() | |
A táborban f-13-as volt, de már sajnos nincs ott.A régi járműveket is elvitték. | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368254 | 2008. január 9. 17:52 | ![]() | |
Ez az oldalszám csak egy kamu, a kiállitás évét jelenti, ilyen lajstromszámmal magyar 21-es soha nem repült. Rumcájsz | |||||
Sámán | Adatlap | 368253 | 2008. január 9. 01:13 | ![]() | |
Mekett! Igen van a gyulaházi iskolaudvaron MiG21-es. Az oldalszáma emlékeim szerint piros 1980. Majd ha arra járok lefotózom, ha érdekel. Néhány éve még pofás kis repülőmúzeum is volt Farkas Bertalan szülőházánál. Zoli | |||||
Mekett | Adatlap | 368252 | 2008. január 8. 22:07 | ![]() | |
A börtönökhöz közel, a Felsőcsatári(?) út mellett volt a tábor. | |||||
migi | Adatlap | 368251 | 2008. január 8. 21:47 | ![]() | |
Mekett | Adatlap | 368250 | 2008. január 8. 21:46 | ![]() | |
Sőt, ha nem nagyon csalnak az emlékeim, a kőbányai úttörőház és a mozi által szegélyezett parkban is mintha lettek volna gépek, talán Mig-15-ösök. Vagy rosszul emlékszem, vagy csak rettentő gyorsan eltüntették őket annakidején. | |||||
Mekett | Adatlap | 368249 | 2008. január 8. 21:45 | ![]() | |
A rendszerváltásig egy kőbányai gyerektáborban állt egy Mig-21. A típust illetően elég biztosnak érzem magam, de emlékeim szerint fémszínű volt, tehát valószínűleg F-13, vagy PF. Tudna valaki bármilyen egyéb infóval szolgálni? Nagyon hálás lennék érte. Voltak ott még ágyúk ás régi buszok is, talán ikaruszok. Még a kockák előtti időkből. Állítólag Gyulaházán, Farkas Bertalan szülőházának kertjében is van egy Mig-21. Erről nincs valakinek képe, vagy infója? | |||||
borisz | Adatlap | 368248 | 2008. január 8. 21:42 | ![]() | |
313as is lehet:D Olyan volt is! 6os ból pedig nem nehéz 3ast vágni:) | |||||
migi | Adatlap | 368247 | 2008. január 8. 21:32 | ![]() | |
A 913 Pápai lőtéri célgép , ha megvan még ? | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368246 | 2008. január 8. 21:19 | ![]() | |
Köszi Borisz&Migi!!! Azt már látom, h a szögletes számok nem jók:( Ami nekem van, teljesen mások:( Akkor jön a hülye kérdés: a "6"os fordítva olyan, mint a "9"-es? nézegetem a szolnoki képeimet, de nem látok nagy különbséget...ez esetben csinálhatnék 913-915 közül valamelyiket:) Sajna még mindíg csk a 3-1-5 számaim vannak... Üdv:CSV | |||||
migi | Adatlap | 368245 | 2008. január 8. 21:06 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 368244 | 2008. január 8. 21:00 | ![]() | |
van még kerek hatom és hetem, ha érdekel | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368243 | 2008. január 8. 20:51 | ![]() | |
Üdv Urak! Lenne valakinek infója/képe arról, milyen volt a MiG-21 F-13asok oldalszáma mikor frissen érkeztek, értem ezalatt, még az eredeti orosz szögletes szám volt!? Az ok, h a "315"nem elképzelhető, ahogy pár hete kitárgyaltuk, viszont találtam egy teljes sor orosz szögletes számsor matricát, az még reményt nyújt számomra:) Esetleg valakinek lenne "813"ill "8"és"3" szám, magyar, lekerekített(szolnoki múzeum egyik F-13asa), hajlandó vagyok cserébe adni a Revell F-13 teljes matricaívét;) Mindkét esetben előre is kösz a segítséget!:) Már nagyon befejezném a kicsikémet:) CSV | |||||
migi | Adatlap | 368242 | 2008. január 7. 22:02 | ![]() | |
Amit a hajóról irtam az téves lengyel PFM van rajta. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szürke 21-esek.