<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Hind | Adatlap | 368323 | 2008. január 20. 18:00 | ![]() | |
Én meg úgy tudom,hogy az F-13 kiskerekét mindenképp nagyobbra akarták cserélni,(de nem fért már el a kis dudorba)a gyakori futórobbanások miatt.El tudom képzelni,hogy azok az apró taligakerekek mit élhettek át,amikor oly hirtelen fel kellet pörögniük a talajhoz érve. Előzmény: (368318) mig23papa 2008. január 20. 17:42 | |||||
mig23papa | Adatlap | 368322 | 2008. január 20. 17:59 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 368321 | 2008. január 20. 17:58 | ![]() | |
makettes | Adatlap | 368320 | 2008. január 20. 17:49 | ![]() | |
Tibcsi! Jó ötlet a KP gyártmányok versenye.Nekem is van három Mig-21-s. üdv. makettes | |||||
mig23papa | Adatlap | 368319 | 2008. január 20. 17:47 | ![]() | |
mombasa mindegyik "21-esnek volt fékernyője, a PF-ig "alsó" fékernyővel, az azt követő tipusok meg "felső" fékernyővel, az alsósnál úgy mint ahogy azt a mellékelt képen leírtam, a felsős meg eléggé közismert megoldás | |||||
mig23papa | Adatlap | 368318 | 2008. január 20. 17:42 | ![]() | |
Hind a kisebb kerék nem volt gond , hisz az F13 annyival könnyebb is volt mint az azt követő tipusok, éppen azért kellett növelni a kerék méretét, mert a fejlesztések által nagyobb lett a gépek tömege | |||||
mig23papa | Adatlap | 368317 | 2008. január 20. 17:40 | ![]() | |
Csillagvadász nyugodtan teheted fűre is , repültek füves reptérről is a Mig 21 F13 - asok | |||||
migi | Adatlap | 368316 | 2008. január 20. 17:00 | ![]() | |
Hind | Adatlap | 368315 | 2008. január 20. 16:01 | ![]() | |
migi! Hát határeset,mert mint tudjuk,az F-13 nak kisméretű futóabroncai voltak,ezáltal a talajnyomás is nagyobb mint a későbbi tipusoké.Én nem tartom valószinűnek,hogy használhatott füves repteret. | |||||
migi | Adatlap | 368314 | 2008. január 20. 15:53 | ![]() | |
Ha megoldható | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368313 | 2008. január 20. 15:48 | ![]() | |
Én úgy tudom, hogy mindegyikben van. | |||||
mombasa | Adatlap | 368312 | 2008. január 20. 15:40 | ![]() | |
sziasztok! segítséget kérek ,nem vagyok csöves és azt szeretném megtudni, hogy a 21-k rendelkeztek -e fékernyővel.Ha igen mindegyik típus v csak bizonyos típusok- segítségeteket köszönöm mombasa | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368311 | 2008. január 20. 14:31 | ![]() | |
Mig23papa, én megköszönném! Szeretném fűre telepíteni a kicsikét;) Üdv:CSV | |||||
mig23papa | Adatlap | 368310 | 2008. január 20. 14:15 | ![]() | |
Heló Laci! igazából erre a régi öregek tudnának válaszolni, nyomozzak ez ügyben? | |||||
migi | Adatlap | 368309 | 2008. január 20. 14:12 | ![]() | |
Szia Laci A kollega szeretne egy 21F-13 hoz talpat csinálni , és kérdezi használták e füves repteren ? | |||||
mig23papa | Adatlap | 368308 | 2008. január 20. 13:43 | ![]() | |
migi, Mig 21 Pf-et üzemeltettem füves reptéren, Taszárnak Balatonkilitiben volt a füves reptere ott láttam először és utoljára füves reptérről felszállást géppárban | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368307 | 2008. január 20. 13:19 | ![]() | |
Csillagvadász | Adatlap | 368306 | 2008. január 19. 22:28 | ![]() | |
migi | Adatlap | 368305 | 2008. január 19. 22:28 | ![]() | |
Szia Ano abban az időben gyakorolták a füves repteren a le és fölszállást . Azt tudom hogy az MF-BIS-Um azokkal biztos , de a F-13 sal nem tudom , Kérdezd meg a Rumcájsz kollegát . migi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368304 | 2008. január 19. 22:27 | ![]() | |
Vagy kiállítva a szolnoki múzeumban. Az is füjjes. :)) | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368303 | 2008. január 19. 22:26 | ![]() | |
Borisz! Ez a kép inspirált:) Lesz, akinek ismerős,igaz Balázs?;) Ez a félreállított 5let nem rossz:) CSV | |||||
borisz | Adatlap | 368302 | 2008. január 19. 22:03 | ![]() | |
Én még nem láttam olyan képet, amin füvön állna. Esetleg ha a beton közt átütne a gyom? Vagy sarokvan lenne a gép lerava, és akkor 270°ban fű, 90°ban beton lenne ami állna is. | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368301 | 2008. január 19. 21:53 | ![]() | |
Üdv Urak! Igérem, utolsó faggatózós kérdés F-13 ügyében:) Mivel végül a Szolnokon a repmúzeumban kiállítot gép készült el leharcolt, kivonás napjai előtti állapotban, abban kérném a segítséget, hogy '81-ben jellemző lehetett-e a füves reptér? Konkrétan, az jutott eszembe, hogy ez a kis beszürkült ezüst nyíl nem mutatna túl jól egy darab beton-imitáción, viszont jó kontraszt lenne egy zöld füves alapra ragasztani. Vélemény? Köszi!CSV | |||||
opetrovics | Adatlap | 368300 | 2008. január 18. 22:45 | ![]() | |
Szia! Képekkel sajnos, nem tudok szolgálni, visznt faterom volt a repműszakija amikor a nyolcvaas években lezúgott. Egy-két alkatrészt őrzünk ég belőle. | |||||
Búza | Adatlap | 368299 | 2008. január 18. 05:39 | ![]() | |
Akkor én még középiskolás voltam. Üdv: Gábor | |||||
sainz | Adatlap | 368298 | 2008. január 17. 21:24 | ![]() | |
BE-6, SZU-15, JAK-25 - 1972-73-ban jartak Tokolon. sainz10@gmail.com - erre az emilre irj, a regit amivel ide is regisztraltam mar nem hasznalom. udv robi | |||||
Búza | Adatlap | 368297 | 2008. január 17. 20:45 | ![]() | |
Megnézem mit tehetek, bár szerintem nem sokat. A képek szinte 100%-a egy páncélszekrényben pihenhet valahol a zsaruknál, már ha az elmúlt időszakban nem került az enyészet süllyesztöjébe! BE-6, SZU-15, JAK-25 nem járt arra amikor én ott voltam '74 és '93 között. Fotózni is csak a "gengszterváltás"-t közvetlenül megelőző időkben mertünk. Ha lesz egy kicsit több időm E-mail megy. | |||||
sainz | Adatlap | 368296 | 2008. január 17. 20:23 | ![]() | |
Ha az ismeroseid kozt akad, aki megorzott vmit, nagyon megkoszonnem ha osszehoznal vele. Van egy halom eredeti diarol, negativrol szkennelt tokoli fotom olyan oroszoktol, akik itt szolgaltak. MiG-21SMT -21bis -21UM... Szinten a 21-es "korszak" erdekel, illetve az erdekesebb tipusok amik megfordultak Tokolon...Be-6, Jak-25, Su-15, lachazi 23-asok stb. Minden megoldas erdekel, csere, adas-vetel, esetleg publikalasi jogok... Elore is koszi, ha tudsz segiteni! sainz10@gmail.com | |||||
Búza | Adatlap | 368295 | 2008. január 17. 19:10 | ![]() | |
Kb. azt. Nagyon kevés maradt, nálam egy sem. Így most én is koldulok néha. Jó lenne, ha az illetékesek visszakaphatnák. | |||||
Levi | Adatlap | 368294 | 2008. január 17. 15:55 | ![]() | |
pali! Gondolom Kopro/KP kódok. Nem láttam még soha KP festéket. Talán az Agama gyártja. De mi érdekel, melyik gép festése? | |||||
pali | Adatlap | 368293 | 2008. január 17. 15:24 | ![]() | |
Levi!, segits lécci! Az arab mig-ek topikban a 320-as beirásodban 1 kép: 21-es festések vannak. Milyen festékkódok azok? Milyen cég kódjai azok? Tudunk valamit róla? | |||||
Levi | Adatlap | 368292 | 2008. január 17. 15:01 | ![]() | |
Rumcájsz | Adatlap | 368291 | 2008. január 16. 22:39 | ![]() | |
Volt előre nyiló kabintetős PFM, de ezt csak a Szu és India használta /ott FL volt a jelzése/, a fedőszáma "77"-es tipus volt. A másik PFM-változat teljes tipusjelzése 21 PFM-SzPSz volt /"94"/, de mivel az előzőt közép-Európában nemigen ismerték, a köztudatba ez is PFM-ként vonult be.A PFM/FL az előző PF-től a nagyobb függőleges vezérsikkal és az oldalkormány alatti fékernyőtokkal különbözött,a szárny és fékszárny még ugyanaz, a PFM-SzPSz-nek már oldalra nyiló dekkje,és újtipusú lefúvásos fékszárnya volt, valamint a szériagyártás közben X. gyári számtól vezették be a KM-1 katapultülést,és a startrakétás gyorsitórendszer alkalmazását. | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368290 | 2008. január 16. 21:33 | ![]() | |
Hello Urak! "Mikészül"be tettem képeket az F-13asról, köszönet az eddigi segítségért, amit itt kaptam tőletek! Üdv:CSV | |||||
Matador | Adatlap | 368289 | 2008. január 16. 21:29 | ![]() | |
www.mig-21.de/english/gdroverview.htm ez egy jó kis honlap a szürke és nem szürke ndk-s migekről (is). az oldal szerkesztője jó fej srácnak tűnik, elég kimeritően válaszolt, pont egy szürkés kérdésemre. egy 472-es oldal számú PFM látható amszterdamban, szürke festéssel. én tudatlan addig úgy tudtam, hogy a teflon szürke festést csak a bisz-eken és a csak a gyárban használták (a magyar biszek közül egy sem kapott újra szürke festést az itteni nagyjavítások után, ha jól tudom). na már most, mint kiderült, ezt a PFM-t a kelet-németek festették szürkére az utolsó nagyjavítás alkalmával, állítólag. azért nekem egy kicsit gyanús, hogy sem több PFM-ről, sem MF-ről nem találtam szürke festésű fotót. Miggyuri:voltak előre nyiló ablakkal szerelt PFM-ek? ezeknek már az újabb függőleges verzésíkuk volt? hát a szárny? határréteg lefúvó? üdv Balázs | |||||
sainz | Adatlap | 368288 | 2008. január 16. 21:25 | ![]() | |
Ez most azt jelenti, hogy elvettek minden fotot, negativot toletek? | |||||
Búza | Adatlap | 368287 | 2008. január 16. 21:05 | ![]() | |
Többet is. Láttuk néhányan a Fő utca rácsait belülről. Nagy többségünk később kívülröl is. | |||||
sainz | Adatlap | 368285 | 2008. január 16. 20:35 | ![]() | |
Buza! Ismersz vkit a PG-ben, aki eleg bator volt ahoz hogy az orosz gepeket fotozza? | |||||
Búza | Adatlap | 368284 | 2008. január 16. 19:38 | ![]() | |
A dekli kérdésben most nem vagyok biztos, mert nem tudom annyira felnagyítani jó minőségben, hogy lássam. A Köber akadémia elődjébe (208-as)jártam, Rumcájsz Tanár Úr keze alá, bár ez teljesen csak a makettezésre igaz. Egészen rövid időt, mindössze 19 évet voltam csak a PG.-ben. | |||||
f2d | Adatlap | 368283 | 2008. január 16. 10:53 | ![]() | |
notarius | Adatlap | 368282 | 2008. január 16. 10:10 | ![]() | |
Módosítok: találtam szürke NDK gépet, de nem bisz, hanem MF. Piros 775 az oldalszáma, ha kell fotószerüség, akkor küldök. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 368281 | 2008. január 16. 05:46 | ![]() | |
Ezek biszek. A PFM kabinteteje kétféle variációban készült. Ez éppen oldara nyílik. Az előre nyíló kabintetőkben nem volt ilyen merevítés. Azok egyben jöttek le és afféle pajzsként szolgáltak a katapultáló repülőgép vezető előtt. Megoldásuk az F-13-aséhot volt hasonló, vagy azonos is volt vele. Miggyuri | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368280 | 2008. január 15. 23:17 | ![]() | |
Ezek nem is olyanok,hanem azok, vagyis tényleg bisz-ek, ezek szerint én már végzetesen tájékozatlan vagyok /vagyis most már csak voltam/, köszi az infót Rumcájsz | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368279 | 2008. január 15. 23:05 | ![]() | |
f2d | Adatlap | 368278 | 2008. január 15. 22:53 | ![]() | |
Nem tudom, ezek mintha olyanok lennének. www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368277 | 2008. január 15. 22:24 | ![]() | |
A lengyeleknek nem volt 21bisz gépük,/vagy ha volt,jól titkolták/, a bisz-hez hasonlitó ezüstszinü lengyel gépek 21MF változatok | |||||
f2d | Adatlap | 368276 | 2008. január 15. 21:23 | ![]() | |
Mindegy lesz belőle Lengyel, az biztos, hogy aluminium színű. | |||||
notarius | Adatlap | 368275 | 2008. január 15. 21:12 | ![]() | |
Nem, de a bisz-ek alapból teflonszürkén jöttek ki a gyárból. Viszont NDK-s gépet nem láttam szürkében. Talán UM-et igen. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368274 | 2008. január 15. 20:41 | ![]() | |
De szerintem a dekli sem oldalra nyílik. OFF: Ugye te nem orvosira jártál? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368273 | 2008. január 15. 20:38 | ![]() | |
Akkor PFM. A gerinc árulkodik. :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |