<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
migi | Adatlap | 368359 | 2008. január 26. 20:47 | ||
mig23papa | Adatlap | 368358 | 2008. január 26. 15:30 | ||
lehet hogy nálad a gond, mert amit a másik címről írtál azt megkaptam, és válaszoltam is rá | |||||
migi | Adatlap | 368357 | 2008. január 26. 12:53 | ||
Elnézést mindenkitől de ide kell irnóm . mig23papának Laci a leveleimre mindig azt a választ kapom hogy a cimzett blokkolja a levél kézbesitését. migi | |||||
flagon | Adatlap | 368356 | 2008. január 26. 09:50 | ||
sainz! Köszönöm! | |||||
sainz | Adatlap | 368355 | 2008. január 25. 18:35 | ||
Hind | Adatlap | 368354 | 2008. január 25. 16:38 | ||
Az első kettő a PG-s a harmadik Szolnok | |||||
bigboy | Adatlap | 368353 | 2008. január 25. 16:23 | ||
flagon | Adatlap | 368352 | 2008. január 25. 16:05 | ||
sainz | Adatlap | 368351 | 2008. január 25. 00:43 | ||
kedves Laci A tortenelmi huseg kedveert: Kuldtem neked nehany ritka fotot(Szovjet-Legiero). Elkulted nekem cserebe Nagy Erno nehany szkennelt diajat, amik a 70-es evek kozepen keszultek a Szu-ban, amik mar nekem megvoltak mashonnan. Kis uzletunk itt felbeszakadt, mivel nem voltak sajat orosz fotoid. " te magad bizonyítottad be ezt nekem amikor elküldtél párat nekem, beazonosítás céljából, hogy kik vannak rajta, jó szokásodhoz híven olyan kisméretben, hogy igazán semmit sem lehesen vele kezdeni " Ezt most nem ertem. Te tutira osszekeversz valakivel. Hogy lekicsinyitem a te fotoidat es visszakuldom neked? Leirhatnam meg nehany nyelven, de valoszinuleg szandekosan nem akarod megerteni magyarul sem, azok utan amit mar egyszer leirtal, hogy Zoltan Gyulatol csak a sajat fotoit kaptam. " hogy én adjam oda amim van, de hogy mit kapnék cserébe arról egy szó sem hangzott el " Nem akarlak elkeseriteni, de valoszinuleg ez minden banatod oka. Ugyanis anno vilagosan megirtam neked, hogy engem mi erdekel, es mit tudok cserebe adni. Sajnos nalad nincsenek olyan fotok amik szoba johetnek cserekent. Ugyanis pl. egy negativrol szkennelt MiG-21F-13 foto nem egyenerteku egy papirkeprol szkennelt ekfelsegjeles MiG-23 fotoval... Es ez megint nem felreertendo, tisztellek amiert fotoztal, es nem a kepeidet minositem. Egyszeruen engem a 90 elotti korszak erdekel es az oroszok. " mert én azért eltöltöttem a repülésben pár évet, te miért nem beszélsz sohasem hasonló emlékeidről? " Ez most hogy jon ide? Sosem titkoltam, hogy "csak" sorkatonakent, utana pedig civilkent rajongok ezert az egeszert. Eszembe nem jutna itt vitaba szallni a bennfentesekkel. Miert nem azokat nyaggatod fotokert, akik eltoltottek a repulesben jopar evet? Igazad van, nem teszek fel ide tobb kepet, nem keresem itt senki segitseget, jarom az eddig is jol bevalt utat. Szerencsere sokan vannak a volt hivatasosok kozott, akik boldogan segitenek a szemelyes ismeretseg utan ...nyilvan csalodtak. UI.: A Vagvolgyi Laszloval kapcsolatban koszonom a segitsegedet. A geptoreserol nagyon korrekt fotosorozat van nalam, a roncsokrol es a geprol meg joval elotte. Ha masert nem is, ezert biztosan szoba fog velem allni. Szolas- irasszabadsag van... Irhatsz konyvet(en mar reg megtettem volna a helyedben). Mindenkeppen mas lesz mint az amit en irok. Ettol(is) szep az elet, szerencsere kulonbozoek vagyunk mindannyian... udv robi | |||||
mig23papa | Adatlap | 368350 | 2008. január 24. 23:18 | ||
kedves Róbert természetesen nem veszek tőled semmit sem sértésnek, igazad van az hogy én osztogatom a kepeimet, az én dontesem volt, ezért nem is gond nekem hogy Zoltan Gyula révén hozzád is eljutottak az általam készített , vagy az általam másoktól összegyűjtött képek, (te magad bizonyítottad be ezt nekem amikor elküldtél párat nekem, beazonosítás céljából, hogy kik vannak rajta, jó szokásodhoz híven olyan kisméretben, hogy igazán semmit sem lehesen vele kezdeni) hisz veled ellentétben nekem nem az a célom a birtokomban lévő képekkel hogy csücsüljek rajta, hanem az hogy minél több ember láthassa azokat. Természetesen megengedem, hogy te dontsed el mikor, mit kezdesz a fotoiddal, de azt is eldöntheted hogy mit kezdesz a tőlem hozzádkerült képeimmel is, de akkor ne vedd zokon ha a nekem elküldött képeidről (visszaküldve neked) tételesen elmondtam, hogy azt mikor és hol készítettem. NEM jarhattal velem sehogyan, mint irtam NEM vagyunk kapcsolatban. (kiveve ezt a meddo uzenetvaltast) Ebben is igazad van , mert nem te vagy az egyike azon kettő személynek hogy idézzem magamat:" mindegyik közismert figurája (volt)a magyar katonai repülésnek", mivel te nem vagy közismert figurája a magyar katonai repülésnek. A meddő üzenetváltás meg azért volt meddő, mert arról szólt, hogy én adjam oda amim van, de hogy mit kapnék cserébe arról egy szó sem hangzott el. Zoltan Gyula szerintem is egy nagyon korrekt fazon, talán régebben ismerem őt mint te, sohasem csalódtam benne képcsere ügyben, és másban sem, már csak azért sem mivel éppen én kértem hogy adja tovább a képeimet a barátainak, az egy más kérdés hogy ő általa hozzád is elkerültek, de mint mondtam nekem ez nem gond. Idézlek "Es nem fognak vele a Neten kerkedni, nem fogjak osztogatni..." Ha mindenki így gondolná, akkor te sem tudnál jó kis linkeket berakosgatni ide a mások által készített képekről. Hogy nem tudom lekovetni, kihez, hova, hany peldanyban kerultek a képeim, az engem nem minősíthet , és azokat sem akiknek odaadtam, (mert akkor Zoltán Gyuszit is minősíthetné) az én képeim szabadon felhasználhatóak, mint ez már néhány esetben bizonyítást is nyert. Száz szónakm is egy a vége , örülj neki hogy kapcsolatban állsz Manóval, mert így gazdagabb lehettél az én gyűjteményemmel is. Harag egy szál sem, nem erről szól ez a történet. De a logikádat nem egészen értem, hogy pl. feldobsz egy képet ki van rajta kérdéssel, megkérve pl engem hogy értesítsem az illetőt hogy vegye fel veled a kapcsolatot, és akkor kap tőled egy rakás képet, vagy hogy hozzalak össze a Herédi Janival, hogy ő is kaphasson tőled képeket, vagy keressem meg neked a Kispéter Istvánt, hogy kérhessél tőle egy rakás képet. Ha nem lennék itt a makettinfón, akkor lehet nem is tudnád hogy ki az a képen, vagy hogy kérdezősködjek Vágvölgyi Lacitól a részedre. Így tényleg könnyű könyvet írni, lehet meg is kérdezek mindenkit és meg írom én azt a könavet. Mit szólnál hozzá? Nyugi, nem olyan családból származom, pedig rengeteg idot, munkat - ha ugy jobban tetszik, Penzt - fektettem én is a hobbimba, de veled ellentétben, ezt mások örömére is teszem, nem csak a magaméra. Majd meglátod ha szépen sorban egyre több és több képem fog a neten körbe körbe keringeni, mert szerintem a netet (többek közt) éppen ezért találták ki. Arról nem is beszélve hogy ez által, időt, pénzt , és féradtságot spórolhatok meg a magam . és mások számárs is, mint például neked is , ha ténylegy felhívnám mondjuk Vágvölgyi Lacit és beírnám neked atőle kapott információkat. Megérné nekd. Na a magam részéről lezárom az ügyet, (hisz nem a mi kettőnk dolgával kell itt foglalkozni), de jó tanulságokkal szolgálhat, talán mások számára is ez a párbeszéd. Repules Barati Udvozlettel: Laci (mert én azért eltöltöttem a repülésben pár évet, te miért nem beszélsz sohasem hasonló emlékeidről?) | |||||
sainz | Adatlap | 368349 | 2008. január 24. 22:06 | ||
mig23papa! 1 - Soha nem talalkoztunk (valtottunk par Emilt es Te felhivtal egyszer) 2 - Kovetkezeskeppen, nem kaptam toled 3 DVD-re valo kepet Amennyiben Z.GY. monogram alatt Zoltan "Mano" Gyula ex-taszari 21-es pilotat erted, vele valoban kapcsolatban allok. Tole megkaptam az eredeti diakat es negativokat, amiket a Szuban keszitett foiskolas koraban(szkenneltem, retusalgatom...). Tehat a SAJAT fotoit. Nem a tiedet, nem a maset... Koztudottan Szovjet-Legiero manias vagyok, kutakodasaim alapvetoen erre iranyulnak. Zoltan Gyula egy nagyon korrekt fazon, en a helyedben egy kicsit tajekozodnek, mielott valakirol allitok valamit, es azt le is irom a Neten. Cserebe Zoltan Gyula rengeteg taszari - 1990 elotti - fotot kapott tolem, nagyreszt kivalo minosegben, negativokrol szkennelve.Es ezutan is megkap mindent, amit sikerul elokeritenem azokbol az evekbol... Mert nalam ez igy mukodik...kaptam kb 200 diat, negativot, adtam kb 600 hasonlot... Es nem csak Manoval kapcsolatban mukodik igy, hanem nagyon sok mas pilotaval, muszakival. Sokaktol nem kapok semmit, "csak" beszelgetunk egy jot, megis adok nekik egy halom fotot a multjukbol... Eleg ha Szoke Sanyit v Varga "Tomort" megkerded, nekik nincsenek sajat fotoik, megis megkaptak tolem tobb asztrahanyi loveszet szuper kepanyagat, fotokat a 23-asrol a 80-as evek elejerol stb. Es nem fognak vele a Neten kerkedni, nem fogjak osztogatni... Mert ket perc beszelgetes utan megertettek hogy nem lehet, vagy nem akarom, mivel mas terveim vannak a kepekkel. Nem tegnap tortent, megsem buktak elo a kepek...szavukat adtak, Uriemberek... Es a jovoben is sok erdekes fotot fognak tolem kapni. " kettő emberrel jártam még hasonlóképpen " NEM jarhattal velem sehogyan, mint irtam NEM vagyunk kapcsolatban. (kiveve ezt a meddo uzenetvaltast) Az hogy Te osztogatod a kepeidet, a Te dontesed volt. Hogy nem tudod lekovetni, kihez, hova, hany peldanyban kerult, ez csupan Teged es azokat minosit, akiknek odaadtad a kepeidet. (es most ezt nem kell sertesnek venned, Te magad irtad le a szituaciot) Rajtad kivul itt sokaknak feltunt, hogy azon kevesek koze tartozom, akik itt neha publikalnak ritka, erdekes fotokat, amiket mashol nem talalsz meg... De most megint elszomorodtam...Miert is jo ez nekem? Rengeteg idot, munkat - ha ugy jobban tetszik, Penzt - fektettem a hobbimba. Engedd meg nekem, hogy en dontsem el mikor, mit kezdek a fotoimmal. " de nagy gondot nem csinálok belőle, mert mint mondtam, ami késik az nem múlik, az ő gyűjteményük is eljut egyszercsak hozzám is " Nos...ezen nagyon elcsodalkoznek, ha megtortenne Repules Barati Udvozlettel: Szombati Robert | |||||
Levi | Adatlap | 368348 | 2008. január 23. 20:46 | ||
mig23papa | Adatlap | 368347 | 2008. január 22. 21:47 | ||
számomra meg az a tanulság, hogy ha van egy jó cuccom (egy rakás mások számára még ismeretlen kép mondjuk) akkor nem ülök rá, hanem aki szeretné ezt megkapni tőlem akkor meg is kapja azt, és nem úgy hogy egy képért egy képet, mert lehet hogy én több képet adok, mint amennyit kapok cserébe, nem érdekel, a lényeg hogy így már nem veszhet el örökre sok-sok értékes pótolhatatlan kép, mert lehet hogy akkor és ott csak én ( vagy te, vagy akárki más) fényképezhettem, tudod beszéltem már erről, én adtam három DVD-re való képet H.I. barátomnak, kérve hogy adja tovább a barátainak is, ő továbbadta többek közt Z.Gy. barátjának is , ő pedig továbbadta, na kinek? hát neked is például, tehát a lényeg az, hogyha én nem adom ki a kezemből azt a három DVD-t soha, akkor te is szegényebb lennél annyi képpel, mit is kaptam én ezért cserébe, H.I. és Z.Gy. barátomtól hasonló volumenű anyagot, na és tőled mit kaptam cserébe ezért a pár ezer képért, hát eddig még szinte semmit, természetesen nem haragszom ezért, hisz még mindíg reménykedem, hogy ami késik az nem múlik, talán egyszer te is nyitottá vállsz ehhez a hozzáálláshoz amit én is (és még sokan mások is)képviselek ezen a téren maximálisan megértem az indokaidat is, miszerint könyvet (könyveket) szeretnél kiadni a nálad lévő anyagok felhasználásával, ezért nem adod ki a képeidet szívesen a kezedből, de az összes képed úgysem lesz benne a könyveidben, mi a szándékod azokkal amik nem lesznek benne, nézegeted amíg lehet, és magaddal viszed majd a sírba? mi értelme lenne annak? kettő emberrel jártam még hasonlóképpen, mindegyik közismert figurája (volt)a magyar katonai repülésnek, igéretet tettek a képcserére, és miután a kezükben volt a képeimmel telerakott DVD , elfelejtkeztek az igéretükről, de nagy gondot nem csinálok belőle, mert mint mondtam, ami késik az nem múlik, az ő gyűjteményük is eljut egyszercsak hozzám is, mint ahogy hozzád is eljutottak a képeim , pedig még soha nem is találkoztunk "Valaki mert fotozni, vanaki nem. Van akit elkaptak, van akit nem." mondod te, valaki továbbadja a képeit, valaki meg nem mondom én na és melyiknek van több értelme??? hát ez itt a kérdés, talán érdemes rajta egy kicsit elgondolkozni, amíg nem késő repülős baráti üdvözlettel: mig23papa vagyis Laci Pápáról | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368346 | 2008. január 22. 21:29 | ||
sainz | Adatlap | 368345 | 2008. január 22. 21:16 | ||
Az egy olyan vilag volt... Valaki mert fotozni, vanaki nem. Van akit elkaptak, van akit nem. | |||||
mig23papa | Adatlap | 368344 | 2008. január 22. 21:07 | ||
sainz mi lehet a tanulság számodra az ilyen esetekből ? | |||||
mig23papa | Adatlap | 368343 | 2008. január 22. 19:54 | ||
nem fognak keringeni, küldheted mig23papa@freemail.hu emilcímemre | |||||
f2d | Adatlap | 368342 | 2008. január 22. 19:33 | ||
Ja és Mig-19 is. | |||||
f2d | Adatlap | 368341 | 2008. január 22. 19:29 | ||
Van a KP-nek Su-22-ese és Mi-4-ese is. | |||||
sainz | Adatlap | 368340 | 2008. január 22. 18:43 | ||
Azok a fotok nem fognak a neten keringeni(21F-13 furol). | |||||
mig23papa | Adatlap | 368339 | 2008. január 21. 23:38 | ||
hát igen az UA 21 egyszerű de nagyszerű, de a helikopi sem rossz szerkemtyű | |||||
mig23papa | Adatlap | 368338 | 2008. január 21. 23:36 | ||
sainz okés várom a mig23papa@freemail.hu emilcímemre Milyen többi kép? hát amit írtál itten: "Sokat repultek fuvesrol a 21F-13-asok, nyugodtan teheted a makettet fure. UB-blokkal volt loveszet fuvesrol startolva pottartallyal, ugy meg erdekesebb. Foto is van tobb tucat, de arra Husvetig varnod kell, addig kulfoldon vagyok." | |||||
Hind | Adatlap | 368337 | 2008. január 21. 07:29 | ||
OK! A legjobban a blokkolásgátlója tetszik a 21-esnek!!! A centrifugális redukciós szelep.egy golyó,meg egy rugó!! Csak egy kis hozzátétel:anikor megláttam a Gri-poliésztert,és annak babakocsi méretű kerekeit,hátsok jót nem néztem ki belőle.Szerintem úgy zakatol,a pályán,mintha a régi M7-esen menne. Maradok is a helikoptrnél. amíg van belőle. | |||||
sainz | Adatlap | 368336 | 2008. január 20. 22:28 | ||
Majd kapod high-res, scan-negative Emilben, azon latni fogod. Ezen a gepemen csak a gyatra papirkep van meg. Milyen tobbi kep? | |||||
mig23papa | Adatlap | 368335 | 2008. január 20. 22:20 | ||
sainz örülök neki, (bár én nemlátom az oldalszámot) a többi kép mikor érkezik? | |||||
sainz | Adatlap | 368334 | 2008. január 20. 22:09 | ||
mombasa | Adatlap | 368333 | 2008. január 20. 21:29 | ||
köszi a segítséget és a fotokat mig23papa mombasa | |||||
mig23papa | Adatlap | 368332 | 2008. január 20. 20:50 | ||
Hind ebben teljesen igazad van, minél kisebb az átmérő,(ugyanazon leszállósebességnél) annál nagyobb a kerék fordulatszáma, de a lényeg , hogy erre a fordulatra szinte századmásodperc alatt kell felpörögnie, tőlem is távol áll a vitatkozás, én egyszerű szakmai eszmecserének hívnám ezt a párbeszédet, örülök hogy van kivel, és van miről beszélgetni repülős témában hogy mit kell kibírnia egy guminak leszálláskor, csak egy sztori emlékeimből a kerekeken van egy kerékkifékező automatika (afféle ABS) egyik repülési napon az egyik ilyen nem igazán működött 100%-osan, ami abban mutatkozott meg, hogy amikor leszálláskor felpörgött volna a kerék a betonfogáskor, ez a szerkezet a hibás működés következtében autómatikusan befékezte azt a kereket egy pillanatra, tehát gyakorlatilag olyan volt, mintha a hajózó behúzott fékkel szállt volna le, egy nagy fleknivel ért be a zónába a gép, persze egyből megkérdeztem a pilcsit, hogy miért fogta a féket leszálláskor, nem fogta mondta ő, semmi gond, a következő leszálláskor egy újebb flekni lett ugyanazon a gumin, de mivel nem ugyanaz a hajózó szállt le vele, gyanus lett a dolog, és felemelt kerékkel ellenőrizve a hibát, kiderült hogy a kifékezés adója döglött be, igaz, hogy ez a gép nem F13-as, hanem PF nagyobb kerékkel volt,de véleményem szerint szép dolog volt a gumitól kétszer egymásután "behúzott fékkel" leszállnia, az F13 gumi sem lehetett rosszabb anyagból, igaz kisebb volt, de szerintem az is kibírt volna ilyen meghibásodást, Mig23-as emlékeimből is van ilyen mit bír a gumi sztori, repülésen normál felszállósúllyal (15300 Kg) felszálva a gépem, olajnyomás lámpa jelzése miatt kénytelen volt azzal a lendülettel a lehető legkisebb körből leszállni megközelítve a megengedett legnagyobb leszállósúlyt (15200 Kg) mindenki meg volt ijedve (mert ilyen eset még nem volt), mert nem is gondoltak hirtelen arra , hogy egy felszállás alatt az elfüstült keró által simán a megengedett érték alá csökken a gép súlya, akkor nyugodtak meg amikor leszállás után megsem látszott a "túlsúly" káros hatása, és a főfutón lévő berugózás jelző (spion) sem mutatott 80 %-nál nagyobb értéket ahhoz hogy tényleg elsurranjon a gumi nagy elbaltázás kell leszálláskor, vagy egy rejtett gyárihibás gumi természetesen a gumi sem bír ki mindent, például azt sem, hogy a betonon, hajtóművezés közben behűzott fékekkel, (mivel nem volt kikötve a gép)véletlen forszázs kapcsolás miatt megcsúszva a gép ez lett a gumi sorsa, a dolog pikantériája hogy ehhez hasonló manővert kétszer is ugyanaz a kolléga játszotta el,ezért a neve egy darabig "radírpók volt " haveri körökben | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368331 | 2008. január 20. 19:57 | ||
Sainz, köszi az infót! UB blokkal lesz a kicsike, és póttartállyal, ahogy írtad:) Üdv:CSV | |||||
sainz | Adatlap | 368330 | 2008. január 20. 19:37 | ||
Sokat repultek fuvesrol a 21F-13-asok, nyugodtan teheted a makettet fure. UB-blokkal volt loveszet fuvesrol startolva pottartallyal, ugy meg erdekesebb. Foto is van tobb tucat, de arra Husvetig varnod kell, addig kulfoldon vagyok. | |||||
Hind | Adatlap | 368329 | 2008. január 20. 19:16 | ||
Távol áljon tőlem a vitatkozás!! Csak egy kis fizika.A leszállósebesség és a hozzá tartozó kerékátmérő hányadosa megadja a fordulatszámot,amire jó ha felpőrög az az istenadta kerék.De valjuk be,az F-13 nak tényleg apró főfutója volt a repcsi méretéhez képest. Taszárról nem ismered a Bartha Atit? | |||||
mig23papa | Adatlap | 368328 | 2008. január 20. 18:59 | ||
figyelmetekbe ajánlanám épülő szépülő honlapomat melynek címe: gportal.hu/portal/mig23/ | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368327 | 2008. január 20. 18:58 | ||
Nem csak a 21-esre gondolok, hanem a 15-ös, 15UTI, 17PF, 21MF, L-29, L-39, Mi-8, Mi-17, Il-10, Avia C-2 (hirtelen ennyi jut eszembe), ezek mind előfordultak magyar színekben és a KP dobozaiban. Ha versenyt nem is, de egy külön topikot talán megérdemelne a téma. Na? Miccótok? :) | |||||
mig23papa | Adatlap | 368326 | 2008. január 20. 18:55 | ||
mig23papa | Adatlap | 368325 | 2008. január 20. 18:54 | ||
Hind ezen már nem veszünk össze, de vajon tényleg a kisméretű kerekek voltak a gyakori futórobbanásoknak az oka,és honnan lehet tudni hogy nagyobbra akarták cserélni? különben a repülőgépkerekek alapból túl vannak méretezve, hisz béna leszállásnál az egykerékre érkezést is ki kell bírniuk | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368324 | 2008. január 20. 18:32 | ||
Köszönöm, mig23papa!:) | |||||
Hind | Adatlap | 368323 | 2008. január 20. 18:00 | ||
Én meg úgy tudom,hogy az F-13 kiskerekét mindenképp nagyobbra akarták cserélni,(de nem fért már el a kis dudorba)a gyakori futórobbanások miatt.El tudom képzelni,hogy azok az apró taligakerekek mit élhettek át,amikor oly hirtelen fel kellet pörögniük a talajhoz érve. | |||||
mig23papa | Adatlap | 368322 | 2008. január 20. 17:59 | ||
mig23papa | Adatlap | 368321 | 2008. január 20. 17:58 | ||
makettes | Adatlap | 368320 | 2008. január 20. 17:49 | ||
Tibcsi! Jó ötlet a KP gyártmányok versenye.Nekem is van három Mig-21-s. üdv. makettes | |||||
mig23papa | Adatlap | 368319 | 2008. január 20. 17:47 | ||
mombasa mindegyik "21-esnek volt fékernyője, a PF-ig "alsó" fékernyővel, az azt követő tipusok meg "felső" fékernyővel, az alsósnál úgy mint ahogy azt a mellékelt képen leírtam, a felsős meg eléggé közismert megoldás | |||||
mig23papa | Adatlap | 368318 | 2008. január 20. 17:42 | ||
Hind a kisebb kerék nem volt gond , hisz az F13 annyival könnyebb is volt mint az azt követő tipusok, éppen azért kellett növelni a kerék méretét, mert a fejlesztések által nagyobb lett a gépek tömege | |||||
mig23papa | Adatlap | 368317 | 2008. január 20. 17:40 | ||
Csillagvadász nyugodtan teheted fűre is , repültek füves reptérről is a Mig 21 F13 - asok | |||||
migi | Adatlap | 368316 | 2008. január 20. 17:00 | ||
Hind | Adatlap | 368315 | 2008. január 20. 16:01 | ||
migi! Hát határeset,mert mint tudjuk,az F-13 nak kisméretű futóabroncai voltak,ezáltal a talajnyomás is nagyobb mint a későbbi tipusoké.Én nem tartom valószinűnek,hogy használhatott füves repteret. | |||||
migi | Adatlap | 368314 | 2008. január 20. 15:53 | ||
Ha megoldható | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368313 | 2008. január 20. 15:48 | ||
Én úgy tudom, hogy mindegyikben van. | |||||
mombasa | Adatlap | 368312 | 2008. január 20. 15:40 | ||
sziasztok! segítséget kérek ,nem vagyok csöves és azt szeretném megtudni, hogy a 21-k rendelkeztek -e fékernyővel.Ha igen mindegyik típus v csak bizonyos típusok- segítségeteket köszönöm mombasa | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368311 | 2008. január 20. 14:31 | ||
Mig23papa, én megköszönném! Szeretném fűre telepíteni a kicsikét;) Üdv:CSV | |||||
mig23papa | Adatlap | 368310 | 2008. január 20. 14:15 | ||
Heló Laci! igazából erre a régi öregek tudnának válaszolni, nyomozzak ez ügyben? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nincs senkinek se akumlátor fotója ,ilyen butaságot keresek .Urak az 5531 Bis a Lanecker József személyi gépe volt, elötte a Pető gépe volt ?