<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szabi77 | Adatlap | 368505 | 2008. február 24. 16:59 | ||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368504 | 2008. február 24. 12:23 | ||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 368503 | 2008. február 24. 12:03 | ||||||||||||||||||
Szia Sainz! Mi a helyzet a készülő könyveddel? üdv. makettes | |||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 368502 | 2008. február 24. 11:46 | ||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368501 | 2008. február 24. 10:58 | ||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368500 | 2008. február 24. 10:55 | ||||||||||||||||||
Nekem ezek tenger-kamonak tunnek(de lehet h jol alcaz a dzsungel felett is). A 21-es pilotan mintha mentomelleny lenne, de a szuhoj pilotakon egyertelmu. | |||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368499 | 2008. február 24. 10:50 | ||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368498 | 2008. február 24. 10:41 | ||||||||||||||||||
Nekem ennyit sikerult osszekaparni a neten(de mar regen nem vadasztam, lehet, hogy vannak ujabbak is), nem igazan hasznalhatoak makettezo szemmel. A DHL konyvben van meg par szines foto. | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368497 | 2008. február 24. 10:27 | ||||||||||||||||||
Es ha megnezzuk azt a keves fotot ami napvilagot latott viet MiG-21bis-esekrol(MF-et kivontak 2000 tavaszan), vagy a gyari teflonszurke vagy kulonbozo kek terepfestest viselnek.Ez egyertelmuen a tenger feletti feladatokra utal. A viet Szu-22-esek pedig nemreg lettek modernizalva, elsodleges feladatuk a hajok elleni harc, rendszeresen lovoldoznek hajoroncsokra UB-val es kH-23-al. | |||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368496 | 2008. február 24. 10:19 | ||||||||||||||||||
sainz! Tudnál még esetleg néhány terepszínű NDK-s 21 F13 képet? cseka76 | |||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 368495 | 2008. február 24. 10:14 | ||||||||||||||||||
Söt,a katapultülésben lévő túlélőkészlet is annak fügvényében van összeállítva,hogy hol operál a repcsi.Mert ugye a horgászkészlet,és a gumicsónak szárazföldre nem annyira okés: | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368494 | 2008. február 24. 10:02 | ||||||||||||||||||
Haaat...sztem a vietamiak szinte mindig mentomellenyben repultek(nek). Az egesz orszag relative keskeny es hosszu tengerparttal rendelkezik. A tamadok joresze pedig anyahajokrol erkezett-tavozott, nagyon sok legiharc, de meg lerakkal leloves is a tenger felett tortent. Szoval a mentomelleny nem kizaro ok. | |||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368493 | 2008. február 24. 09:53 | ||||||||||||||||||
Most már biztos vagyok benne hogy igy történt , mit keresne mentőmellény a VDK pilótákon légiriadónál . | |||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368492 | 2008. február 24. 07:07 | ||||||||||||||||||
flagon,légyszi írj egy email címet,mert nem találom! cseka76 | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368491 | 2008. február 23. 22:53 | ||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368490 | 2008. február 23. 22:51 | ||||||||||||||||||
Elkepzelheto hogy beletettek a filmbe egy reszletet. Nem lehet egyszeru eredeti vietnami filmfelveteleket talalni(venni) egy ilyen filmhez. | |||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368489 | 2008. február 23. 22:25 | ||||||||||||||||||
Igen lehet, de mit kerestek ezek akkor Vietnámban ? mikor kezdték ezeket gyártani? vagy a filmrészlet nem ott készült csak bevágás volt ugymond 21-es db.db sárgák sárgák . | |||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368488 | 2008. február 23. 22:17 | ||||||||||||||||||
Úgy nyilt mint a 23 kabinteteje | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368487 | 2008. február 23. 22:16 | ||||||||||||||||||
Valoszinuleg egy csajniz J-7-es volt az: www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/row/mig-21.htm | |||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368486 | 2008. február 23. 22:09 | ||||||||||||||||||
Igen Laci ezt tudom de ez hátulról felfelé nyilt vagyis a forgáspont hátul volt .megpróbálok a filmből képet késziteni valahogy . | |||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368485 | 2008. február 23. 22:01 | ||||||||||||||||||
Mi ebben a megdöbbentő, a 21F és PF és első szériás PFM tipusoknak a kabinteteje hátulról előre-felfelé nyilt, magyarán a dekk bekötési-forgási csomópontja elöl volt, és két süritett-levegős munkahenger nyitotta fel. | |||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 368484 | 2008. február 23. 21:01 | ||||||||||||||||||
Heló Laci Ebből is látható hogy a Mig 21 lehetőségei máig is kimeríthetetlenek csekát már értem :-) | |||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368483 | 2008. február 23. 20:45 | ||||||||||||||||||
Szia Laci Nem 76 cd hanem a kollega nick neve cseka 76 Néztem egy Vietnámi kisfilmet Mig-21-sekről és megdöbbenve láttam egy olyan gépet aminek a kabin teteje hátulról nyilik felfele . üdv: migi | |||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 368482 | 2008. február 23. 19:44 | ||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368481 | 2008. február 23. 19:38 | ||||||||||||||||||
flagon Küld el légyszi! | |||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368480 | 2008. február 23. 19:37 | ||||||||||||||||||
flagon | Adatlap | 368479 | 2008. február 23. 19:20 | ||||||||||||||||||
cseka 76 CD-van elküldjem? | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368478 | 2008. február 23. 19:13 | ||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368477 | 2008. február 23. 18:55 | ||||||||||||||||||
Szia flagon! Igen,érdekel! Esetleg neked meg van? cseka76 | |||||||||||||||||||||
flagon | Adatlap | 368475 | 2008. február 23. 18:42 | ||||||||||||||||||
cseka76 DHS kiadvány Mig-21 F-13 44oldal NDK-s gépek német nyelvü érdekel? | |||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368474 | 2008. február 23. 16:42 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! NDK-s Mig-21 F13 Fishbedek-ről keresgélek képeket. Ha van valakinek ilyen témájú anyaga,légyszi segítsen! Előre is köszi! cseka76 cseka76@freemail.hu | |||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 368473 | 2008. február 23. 15:12 | ||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 368472 | 2008. február 23. 14:47 | ||||||||||||||||||
Halihó ! Itt vannak a beigért képek a 9510-es oldalszámú Mig-ről. Feltettem még párat ami nem az, de a részletek miatt esetleg jól jöhet. Az uccsó kép pedig a kedvencem, pusztán a típus kedvelőinek. Ha kell még speckó festés a pápai cuccokról, van kép a 6115-ös Jubileumiról vagy a "madárfejes" 48-ról. Sikíts ha kell még valami. Üdv... | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368471 | 2008. február 22. 23:07 | ||||||||||||||||||
Mail ment. Tokol valszeg stimmel, bar hianyos: MiG-21PFM -1972 MiG-21CM(T)1972-82 MiG-21CMT 1072-82 MiG-21bis 1982-87 | |||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368470 | 2008. február 22. 22:57 | ||||||||||||||||||
Nem igazán értem, hiszen akárhogy olvasom, vagy SzMT-ről, vagy SzM-ről van szó, SzT itt sem szerepel.Ebből a jelzésből nekem inkább az jön ki, hogy SzM-ből alakitottak át SzMT-re, esetleg vegyes volt az ezred gépállománya. Persze igy sem az igazi, legalábbis Tököl esetében, mert itt a vegyes állomány SzMT-ből és SzT-ből állt, és egyik sem téveszthető össze az SzM-el, aminek még kisebb a gerinctartálya. Minél több az új info, annál inkább zavaros számomra. | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368469 | 2008. február 22. 22:18 | ||||||||||||||||||
Bingooo! Megvan. Azoknal az orosz ezredeknel, ahol modositottak az SzMT-ket, igy irja az orosz lista: CM(T) 159.gv.iap. Kluczevo 515.iap. Tokol 582.iap. Chojna E szerint csak a Lengyelorszagban es nalunk allomasozo SzMT ezredeknel hajtottak vegre ezt az atalakitast. | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368468 | 2008. február 22. 22:08 | ||||||||||||||||||
Rumcajsz! Kuldj egy emilcimet(itt vmiert nem tudom megnezni). atkuldom a listakat, szerintem nem ugyanabol dolgozunk, ezeken amik nalam vannak, mar jopar eve izzad nehany orosz. Elvileg pontosak. sainz10@gmail.com Esetleg meg a lemezosztas segithet eldonteni, az is kulonbozik a bis - MF-nel. | |||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 368467 | 2008. február 22. 21:55 | ||||||||||||||||||
Közben megjött egy, köszönöm. | |||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368466 | 2008. február 22. 21:54 | ||||||||||||||||||
Az oldalnézeti fotó szerint /pilóták mögött a háttérben/ egyértelmüen MF/SzM, itt jól kivehető, hogy a gerincvonal nem ér el a függőleges vezérsik főtartójáig, tehát nem lehet bisz/SzT változat. A nálam lévő források szerint sem gyártottak SzT-válto- zatot, csak átépitettek, részben az alakulatok müszaki részlegeinél, részben a nagyjavitást végző üzemekben, tehát gyártási listán nem is szerepelhet. Az alakulatok tipuslistájáról való hiányzásra viszont én sem tudok magyarázatot, hiszen ez az SzMT gépállomány 6-8 vadászezredre való mennyiség, még ha nem is épitették át a teljes flottát, akkor se tünhettek el a semmiben. | |||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 368465 | 2008. február 22. 21:54 | ||||||||||||||||||
Elment magánba! De van még egy közeli is,azt keresem a leginkább! | |||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 368464 | 2008. február 22. 21:43 | ||||||||||||||||||
Nekem is xarakszik napok óta. Melyik az a rotorcraft? | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368463 | 2008. február 22. 21:30 | ||||||||||||||||||
Sajna pont a fuggoleges vezersik tove nem latszik, ebbol a szogbol csaloka, nem igazan lehet eldonteni bis v MF/SM...akik kozelrol lattak, eskusznek ra h 96-os. Az SzT nalam tovabbra is talany, sem a gyartasi listan(nem konyvekbol, ujsagokbol valo) sem az alakulatok tipuslistajan nem szerepel sehol... Viszont ahoz tul sokan emlegetik, hogy kacsa legyen. | |||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368462 | 2008. február 22. 20:39 | ||||||||||||||||||
Puff neki, most nézem az oldalnézeti képet, azon meg MF, vagyis 96-os látható. Hát ha ez a két gép azonos, hát akkor ennyit az éleslátásomról, vagyis hiába van dupla szemem, attól nem látok jobban. | |||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368461 | 2008. február 22. 20:38 | ||||||||||||||||||
Puff neki, most nézem az oldalnézeti képet, azon meg MF, vagyis 96-os látható. Hát ha ez a két gép azonos, hát akkor ennyit az éleslátásomról, vagyis hiába van dupla szemem, attól nem látok jobban. | |||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 368460 | 2008. február 22. 20:29 | ||||||||||||||||||
Notarius!! Nem megy a freemailom!! A rotorcraft rovatba beteszem a képeket! | |||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368459 | 2008. február 22. 20:28 | ||||||||||||||||||
Szerintem ez inkább bisz-nek /75/ néz ki, elég testes a gerinctartály, de a másik kigazitásod szerint lehet SzT változat is , a pitot tartórúdjába meg olyan pitot-csövet szereltek a kirabolt helyett, amit éppen találtak, én már söprünyelet is láttam ilyen kiállitott gépen /mondjuk az MiG-19 volt/. A másik téma: sajnos fejből irtam a 1524 sz. szövegemet, igy kevertem az MT és az SzT változatokat, a "szentirás" szerint is neked van igazad, tehát a kisebb gerinctartállyal átépitett SzMT új jelzése lett SzT, ami külsőre majdnem azonos a bisz-el /már csak azt kéne tudni, az a bizonyos MT vajon hogy néz ki, melyikkel egyezik meg külsőre?/ Az összképet egyébként még a kinai gyértmányok is bonyolitják. | |||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368458 | 2008. február 22. 20:25 | ||||||||||||||||||
Szerintem ez inkább bisz-nek /75/ néz ki, elég testes a gerinctartály, de a másik kigazitásod szerint lehet SzT változat is , a pitot tartórúdjába meg olyan pitot-csövet szereltek a kirabolt helyett, amit éppen találtak, én már söprünyelet is láttam ilyen kiállitott gépen /mondjuk az MiG-19 volt/. A másik téma: sajnos fejből irtam a 1524 sz. szövegemet, igy kevertem az MT és az SzT változatokat, a "szentirás" szerint is neked van igazad, tehát a kisebb gerinctartállyal átépitett SzMT új jelzése lett SzT, ami külsőre majdnem azonos a bisz-el /már csak azt kéne tudni, az a bizonyos MT vajon hogy néz ki, melyikkel egyezik meg külsőre?/ Az összképet egyébként még a kinai gyértmányok is bonyolitják. | |||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 368457 | 2008. február 22. 20:11 | ||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 368456 | 2008. február 22. 20:02 | ||||||||||||||||||
Már küldöm is! | |||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 368455 | 2008. február 22. 19:41 | ||||||||||||||||||
Helló! Igazából ,minden jöhet akár emalien is, mert a gép apró jellegzetességei lennének fontosak. Egy egyedi festéssel szeretném elkészíteni, de úgy, hogy az adott géptől a festésen kívül egyéb dolgokban ne különbözzön. Mintha az eredetit festeték volna át. Nem tom érthető voltam e. :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Cseka76!
Lehet hogy már láttad itt egy terepszínű F13-as!
Szabi77