<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Marci | Adatlap | 368517 | 2008. február 25. 21:00 | ||||||||||||||||||
Most, hogy elolvastam magyarul egyébként hihető.Főleg ha nem lelőni akarták a polgári áldozatok miatt a gépet csak megijeszteni.Valószinűleg többet nem próbálkoztak:)) Előzmény: (368516) sainz 2008. február 25. 20:53 | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368516 | 2008. február 25. 20:53 | ||||||||||||||||||
" Miert olyan hihetetlen? " Bocsesz, ezt a Levinek szantam, de logikus, hogy a Te beirasodra ertelmezted valasznak. Mindig elfelejtek raklikkelni a "Valasz erre" ikonra...:)) | |||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 368515 | 2008. február 25. 20:45 | ||||||||||||||||||
:))) Azért hihetetlen mert egy kukkot sem értek angolul.Azt is írhattam volna, hogy hihető!:::))) | |||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 368514 | 2008. február 25. 20:26 | ||||||||||||||||||
sainz! Köszi! Miggyuri | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368513 | 2008. február 25. 20:15 | ||||||||||||||||||
nyar vegen, Schiffer Publications | |||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 368512 | 2008. február 25. 20:06 | ||||||||||||||||||
Sainz! Könyv??? üdv. makettes | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368511 | 2008. február 25. 18:20 | ||||||||||||||||||
Miert olyan hihetetlen? Diohejban a forditas: (+ en kicsit utana kerdezoskodtem, olvastam...) A 70-es evektol a brittek a Concorddal ugy repultek Del-Afrikaba, hogy a nagy repulesi magassag miatt nem foglalkoztak nehany nyugat-afrikai orszaggal, nem kertek atrepulesi engedelyt, csak szemtelenul repkedtek felettuk hangsebesseggel. (ez a resze tutira igaz a sztorinak, konnyen ellenorizheto) Ezen allamok tobbszor is tiltakoztak a hangsebesseg zajartalma miatt, de a British Airways nagyivbe tett rajuk, inkabb fizetgette a nemzetkozi polgari legugyi hatosag altal kirott birsagokat - ez is ellenorizheto - meg igy is olcsobb volt nekik, mint az ocean felett kerulni.. Mignem az egyik nigeriai MiG-21MF szazad parancsnoka megelegelte a dolgot, es harom pottartallyal es 2xR-13-as raketaval rastartolt a Concordra, majdnem tokeletes elfogas volt, inditasi tavolsagon belul, csak alacsonyabban es nem "eleg" kozel a Concordhoz. 2 R-13-ast inditott, amik szerencsere nem ertek utol a Concordot. Nos errol a reszerol a sztorinak nemtom mit higgyek...akar igaz is lehet. Az oroszok kozel 2000 21-est exportaltak Afrikaba, ezek nemkeves kofliktusban vettek reszt, de foto, erdemleges info nem sok van roluk.. | |||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 368510 | 2008. február 25. 16:14 | ||||||||||||||||||
Ja ez valami filmebn volt. Ez nem a forgatókönyv? | |||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 368509 | 2008. február 25. 14:40 | ||||||||||||||||||
Szerintem hihetetlen.Teljesen igazad van és ha megértem amit írtál talán meg is indoklom. | |||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 368508 | 2008. február 25. 04:56 | ||||||||||||||||||
Bitte auf Ungarisch! Pa vengerszi pázsáluszta! | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368507 | 2008. február 24. 23:58 | ||||||||||||||||||
Haaat ez ??? Hihetetlen vagy megsem? Recently, I've heard probably the craziest "that pilot and his mission..." story ever... The older ones between us are going to remember, that in the 1970s and 1990s, British Airways used to fly Concorde over Africa. To be sincere, this is so long ago, that even I can only barely recall all the details, or what were the destignation this line connected. Now, in the later years, there was a detour-route introduced to avoid complaints because of the Mach 2 shock-cone the plane was pulling behind it, causing complaints from the local population. But, at earlier times, the original route took these roughly over Nigeria and several other countries due east... And, as most of us know, Nigeria used to have two squadrons equipped with MiG-21s... Surely, we all come to "specific" brilliant ideas time and again. And so it happened that there was "that" Squadron-Commander of a specific Nigerian Air Force MiG-21-unit, who once wanted to see if he can intercept a Concorde. To keep the long story short, without any authorisation from higher authorities, but with help of a sellected crew of one of available ground-based radar stations, and sitting in a carefully pre-inspected MiG-21 (armed with two R-13M missiles and carrying three drop tanks), this officer decided to give it a try... Some here might be surprised to hear that he "almost" made it: the ground radar station crew was working well, so the MiG ended within the max engagement envelope of the Concorde. Surely, the MiG-21MF wouldn't go as high or as fast as Concorde was flying, so this "meeting" was of a very short duration. Besides, the smart officer in question almost run his plane out of fuel while attempting to catch the Mach-2-airliner... But - and now comes the best part: while keeping an eye on his fuel status, the redoutable officer in question acquired that Concorde, and fired two R-13Ms! Luckily for non-suspecting passengers and the crew of the supersonic delta high above him (these have never even noticed the MiG or his missiles), both R-13s run out of steam before reaching their target - even if the source of this story commented that it was actually "quite a close shave". BTW, the source in question is really reliable: this is no "urban legend". It happened for real. | |||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368506 | 2008. február 24. 17:25 | ||||||||||||||||||
Köszi Szabi77,ez nekem is meg van! Valószínű,hogy ilyen festéssel készítem a gépet. cseka76 | |||||||||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 368505 | 2008. február 24. 16:59 | ||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368504 | 2008. február 24. 12:23 | ||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 368503 | 2008. február 24. 12:03 | ||||||||||||||||||
Szia Sainz! Mi a helyzet a készülő könyveddel? üdv. makettes | |||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 368502 | 2008. február 24. 11:46 | ||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368501 | 2008. február 24. 10:58 | ||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368500 | 2008. február 24. 10:55 | ||||||||||||||||||
Nekem ezek tenger-kamonak tunnek(de lehet h jol alcaz a dzsungel felett is). A 21-es pilotan mintha mentomelleny lenne, de a szuhoj pilotakon egyertelmu. | |||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368499 | 2008. február 24. 10:50 | ||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368498 | 2008. február 24. 10:41 | ||||||||||||||||||
Nekem ennyit sikerult osszekaparni a neten(de mar regen nem vadasztam, lehet, hogy vannak ujabbak is), nem igazan hasznalhatoak makettezo szemmel. A DHL konyvben van meg par szines foto. | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368497 | 2008. február 24. 10:27 | ||||||||||||||||||
Es ha megnezzuk azt a keves fotot ami napvilagot latott viet MiG-21bis-esekrol(MF-et kivontak 2000 tavaszan), vagy a gyari teflonszurke vagy kulonbozo kek terepfestest viselnek.Ez egyertelmuen a tenger feletti feladatokra utal. A viet Szu-22-esek pedig nemreg lettek modernizalva, elsodleges feladatuk a hajok elleni harc, rendszeresen lovoldoznek hajoroncsokra UB-val es kH-23-al. | |||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368496 | 2008. február 24. 10:19 | ||||||||||||||||||
sainz! Tudnál még esetleg néhány terepszínű NDK-s 21 F13 képet? cseka76 | |||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 368495 | 2008. február 24. 10:14 | ||||||||||||||||||
Söt,a katapultülésben lévő túlélőkészlet is annak fügvényében van összeállítva,hogy hol operál a repcsi.Mert ugye a horgászkészlet,és a gumicsónak szárazföldre nem annyira okés: | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368494 | 2008. február 24. 10:02 | ||||||||||||||||||
Haaat...sztem a vietamiak szinte mindig mentomellenyben repultek(nek). Az egesz orszag relative keskeny es hosszu tengerparttal rendelkezik. A tamadok joresze pedig anyahajokrol erkezett-tavozott, nagyon sok legiharc, de meg lerakkal leloves is a tenger felett tortent. Szoval a mentomelleny nem kizaro ok. | |||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368493 | 2008. február 24. 09:53 | ||||||||||||||||||
Most már biztos vagyok benne hogy igy történt , mit keresne mentőmellény a VDK pilótákon légiriadónál . | |||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368492 | 2008. február 24. 07:07 | ||||||||||||||||||
flagon,légyszi írj egy email címet,mert nem találom! cseka76 | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368491 | 2008. február 23. 22:53 | ||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368490 | 2008. február 23. 22:51 | ||||||||||||||||||
Elkepzelheto hogy beletettek a filmbe egy reszletet. Nem lehet egyszeru eredeti vietnami filmfelveteleket talalni(venni) egy ilyen filmhez. | |||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368489 | 2008. február 23. 22:25 | ||||||||||||||||||
Igen lehet, de mit kerestek ezek akkor Vietnámban ? mikor kezdték ezeket gyártani? vagy a filmrészlet nem ott készült csak bevágás volt ugymond 21-es db.db sárgák sárgák . | |||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368488 | 2008. február 23. 22:17 | ||||||||||||||||||
Úgy nyilt mint a 23 kabinteteje | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368487 | 2008. február 23. 22:16 | ||||||||||||||||||
Valoszinuleg egy csajniz J-7-es volt az: www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/row/mig-21.htm | |||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368486 | 2008. február 23. 22:09 | ||||||||||||||||||
Igen Laci ezt tudom de ez hátulról felfelé nyilt vagyis a forgáspont hátul volt .megpróbálok a filmből képet késziteni valahogy . | |||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368485 | 2008. február 23. 22:01 | ||||||||||||||||||
Mi ebben a megdöbbentő, a 21F és PF és első szériás PFM tipusoknak a kabinteteje hátulról előre-felfelé nyilt, magyarán a dekk bekötési-forgási csomópontja elöl volt, és két süritett-levegős munkahenger nyitotta fel. | |||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 368484 | 2008. február 23. 21:01 | ||||||||||||||||||
Heló Laci Ebből is látható hogy a Mig 21 lehetőségei máig is kimeríthetetlenek csekát már értem :-) | |||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368483 | 2008. február 23. 20:45 | ||||||||||||||||||
Szia Laci Nem 76 cd hanem a kollega nick neve cseka 76 Néztem egy Vietnámi kisfilmet Mig-21-sekről és megdöbbenve láttam egy olyan gépet aminek a kabin teteje hátulról nyilik felfele . üdv: migi | |||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 368482 | 2008. február 23. 19:44 | ||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368481 | 2008. február 23. 19:38 | ||||||||||||||||||
flagon Küld el légyszi! | |||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368480 | 2008. február 23. 19:37 | ||||||||||||||||||
flagon | Adatlap | 368479 | 2008. február 23. 19:20 | ||||||||||||||||||
cseka 76 CD-van elküldjem? | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368478 | 2008. február 23. 19:13 | ||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368477 | 2008. február 23. 18:55 | ||||||||||||||||||
Szia flagon! Igen,érdekel! Esetleg neked meg van? cseka76 | |||||||||||||||||||||
flagon | Adatlap | 368475 | 2008. február 23. 18:42 | ||||||||||||||||||
cseka76 DHS kiadvány Mig-21 F-13 44oldal NDK-s gépek német nyelvü érdekel? | |||||||||||||||||||||
cseka76 | Adatlap | 368474 | 2008. február 23. 16:42 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! NDK-s Mig-21 F13 Fishbedek-ről keresgélek képeket. Ha van valakinek ilyen témájú anyaga,légyszi segítsen! Előre is köszi! cseka76 cseka76@freemail.hu | |||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 368473 | 2008. február 23. 15:12 | ||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 368472 | 2008. február 23. 14:47 | ||||||||||||||||||
Halihó ! Itt vannak a beigért képek a 9510-es oldalszámú Mig-ről. Feltettem még párat ami nem az, de a részletek miatt esetleg jól jöhet. Az uccsó kép pedig a kedvencem, pusztán a típus kedvelőinek. Ha kell még speckó festés a pápai cuccokról, van kép a 6115-ös Jubileumiról vagy a "madárfejes" 48-ról. Sikíts ha kell még valami. Üdv... | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368471 | 2008. február 22. 23:07 | ||||||||||||||||||
Mail ment. Tokol valszeg stimmel, bar hianyos: MiG-21PFM -1972 MiG-21CM(T)1972-82 MiG-21CMT 1072-82 MiG-21bis 1982-87 | |||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 368470 | 2008. február 22. 22:57 | ||||||||||||||||||
Nem igazán értem, hiszen akárhogy olvasom, vagy SzMT-ről, vagy SzM-ről van szó, SzT itt sem szerepel.Ebből a jelzésből nekem inkább az jön ki, hogy SzM-ből alakitottak át SzMT-re, esetleg vegyes volt az ezred gépállománya. Persze igy sem az igazi, legalábbis Tököl esetében, mert itt a vegyes állomány SzMT-ből és SzT-ből állt, és egyik sem téveszthető össze az SzM-el, aminek még kisebb a gerinctartálya. Minél több az új info, annál inkább zavaros számomra. | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368469 | 2008. február 22. 22:18 | ||||||||||||||||||
Bingooo! Megvan. Azoknal az orosz ezredeknel, ahol modositottak az SzMT-ket, igy irja az orosz lista: CM(T) 159.gv.iap. Kluczevo 515.iap. Tokol 582.iap. Chojna E szerint csak a Lengyelorszagban es nalunk allomasozo SzMT ezredeknel hajtottak vegre ezt az atalakitast. | |||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 368468 | 2008. február 22. 22:08 | ||||||||||||||||||
Rumcajsz! Kuldj egy emilcimet(itt vmiert nem tudom megnezni). atkuldom a listakat, szerintem nem ugyanabol dolgozunk, ezeken amik nalam vannak, mar jopar eve izzad nehany orosz. Elvileg pontosak. sainz10@gmail.com Esetleg meg a lemezosztas segithet eldonteni, az is kulonbozik a bis - MF-nel. | |||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 368467 | 2008. február 22. 21:55 | ||||||||||||||||||
Közben megjött egy, köszönöm. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |