/ Fórumok /

MiG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.
mig23papa 368671 2008. március 22. 17:29
Válasz erre
11-18f
11-18f
11-19f
11-19f
11-20k
11-20k
11-21f
11-21f

migi

magyar PF kabin színe ilyen volt, és ez tuti, ültem benne éppen eleget :-)
migi 368670 2008. március 22. 17:19
Válasz erre
Nem sürgetni akartalak ,csak gondoltam a hátha elfelejtetted ,meg az öröm apai teendők miatt nem ez volt az legelső gondod.
A kabin szinek : érdekes rendeltem az eduardtól 21-PF komplett kabinbelső rézmaratást és az is zöld szinű .
mig23papa 368669 2008. március 22. 16:50
Válasz erre
Untitled-1
Untitled-1

azt hiszem megtaláltam végre az eredeti képet is erről a gépről
A háttérben látható tornyot (ügyeletes mérnök használta) Pápáról szállították Mezőkövesdre, közúton, alig mádfél nap alatt oda is ért, mert a Kraz ami húzta a trélert bedöglött, Zs. Kovács József (zs Papa) és Szabó József (tyimofej) voltak az áldozatai ennek a csodás útnak.
zoli1989 368668 2008. március 22. 16:14
Válasz erre
Egy kis videó a 22+02-es német 21-esről. Ezt a gépet lehet megépíteni a Revell 32-es MiG-21 makettjéből. (nekem is megvan:))
www.youtube.com/watch
Rumcájsz 368667 2008. március 22. 16:10
Válasz erre
Érdekes, hogy az utolsó két fotón 21F kabin látható, de ez a zöld festés ezen a tipuson nem volt, a kabin eredeti szine középszürke volt. Kiváncsi lennék, hogy az átfestés csak a múzeumi kiállitásra történt-e, vagy már üzemeltetés közben.Ehhez ugyanis tudni kell, hogy a szürke kabin belső világitása lila/ibolya fényű volt, mig a zöld kabin vörös fényű világitást kapott/legalábbis gyárilag igy jöttek ki a gépek, aztán nálunk is átfestették pl. az Albatrosok kabinját zöldre, a világitás meg maradt/.
Monox 368666 2008. március 22. 15:55
Válasz erre
Szolnok - hajtómű indító szimulátorként - 4 - 2004.03.
Szolnok - hajtómű indító szimulátorként - 4 - 2004.03.
Kivágott kabinok, szimulátorok - 01
Kivágott kabinok, szimulátorok - 01
Kivágott kabinok, szimulátorok - 02
Kivágott kabinok, szimulátorok - 02
Dscn4685
Dscn4685
Dscn4687
Dscn4687

Magyarországon is voltak (még 2004-ben legalábbis) kabinmetszetek alkalmazásban.
Az első képet 2004.03.05.-én készítettem a szolnoki nyílt napon. Ez a kabin a balesetben megsemmisült 4029-es oldaszámú MiG-21biszé volt. Ebben a műhelyben a hajtómű indítást gyakoroltatták vele egy Commodore 64-es számítógép és egy Junoszty TV segítségével. A többi kép a csehországi Vyskow-ból és Prága Kbely-ből valók, vélhetően azonos rendeltettéssel.
Rumcájsz 368665 2008. március 22. 15:33
Válasz erre
Kerestem, keresem, de sajnos még nem találtam meg, sorry meg elnézést, mihelyt előke-rül, azonnal postázom, üdv L.
Monox 368664 2008. március 22. 15:32
Válasz erre
MiG-23papa!

http://www.airliners.net/search/photo.search?®search=503&nr_of_rows=42&first_this_page=30&page_limit=15&sort_order=photo_id+DESC&nr_pages=3

Ezen link tanúsága szerint Farnborough-ban. A terepszínűre maszatolva pedig Cosford-ban.

Nem semmi amibe belefogtál csak egy kicsit csendesen aggódok, hogy nem vagy te ehhez egymagad túl kevés? Jó lenne, ha a lángvágót valamiképp meg lehetne úszni, ha ez sikerül egy kicsit a te műved is lenne. Azt viszont fenntartom, hogy amíg valamit is meg lehet menteni, addog sosem szabad feladni. Viszont a széllel szemben sem nagyon lehet pisilni. Néha azon merengek, hogy egy napon minden jóra fordul.
migi 368662 2008. március 22. 14:41
Válasz erre
Néha szeretnék valakiknek valamilyen rokana lenni
mig23papa 368661 2008. március 22. 14:38
Válasz erre
Monox

a 10 számú képen látható gép hol ácsorog?
mig23papa 368660 2008. március 22. 14:25
Válasz erre
1
1

Monox

biztos hogy amerikába került a 1602-es

Talán nem untatok senkit a következő bejegyzésemmel.

Megkaptam végre a várva vár választ a "mi lesz a sorsa a Pápán tárolt gépeknek:" levelemre. Eddig is gyanítottam, hogy valami sumákolás van a gépek körül, de mostanra már egyértelművé vált számomra. Dióhéjban a következő történt szerintem.
A gépek a leállítás után valamikor az ÁPVRT tulajdonába kerültek. Ez egy 100%-ban állami tulajdonban lévő cég volt. Innen átkerült a HM Arzenál Elektromechanikai ZRt. kezelésébe. Ez is egy 100%-ban állami tulajdonban lévő cég volt. Egy darabig, mert érdekes módon a cég 49 %.os részesedése (lehet, hogy nem igazán törvényes módon) egyszer csak magántulajdonba került. Szerintetek ki vehette meg azt a 49%-ot?
Gondolom azok akik eddig is kezelték államilag a rájuk bízott holmikat.
Na már most, szerintem az állami tulagdonban maradt 51% papiron eladta (ingyen átjátszotta) a 49%-nak a gépeket. Tuti, hogy mind a kettő élén ugyanazok az emberkék állnak.
Miután megtörtént az üzlet, már jogilag nem kutatható, (min amire a mellékelt levelükben is büszkén hivatkoznak) hogy az új tulajdonos mit kezdhet a gépekkel. Gondolom nem kevés haszonnal túl akar adni rajta, bár még az is előfordulhat, hogy az egész magánosítás előtt már megvoltak a biztos vevők a gépekre.
Egy előbbi levelezésből annyi kiderült hogy a Solar Kft-nek adták el további értékesítésre, de erre nem igazén válaszoltak hogy ki is ez a a Solar Kft.
Lehet hogy valamelyik rokon gyereké, mint ahogy szokott lenni ez ebben az országban.

Érthetőség kedvéért bemásolom azt a levelemet ide amire a mellékelt képen látható választ kaptam.
Válaszukból egyértelműen látszik hogy le akarnak rázni, ami nem igazán fog sikerülni.
Egyelőre még nem tárom a sajtó nagy nyilvánossága elé a szerintem nem igazán törvényes akciójukat, megvárom a következő levelemre írt válaszukat.
Tehát, íme az a bizonyos levelem, amire egyszerűen nem válaszoltak, mindenféle paragrafusokra hivatkozva kikerülve azt.

""

Tisztelt Bese Ferenc vezérigazgató Úr!

Hivatkozva Dr. Gömbös János miniszteri biztos levelére, a mellékelt újságcikkre, valamint a személyes adatok védelméről és a közérdekűadatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényre, kérem szíveskedjen tájékoztatást adni, hogy a pápai repülőtér területén tárolt leselejtezett repülőgépeket, milyen összegért vásárolták meg a magyar államtól? (mivel azok addig annak a tulajdonában voltak)
Amennyiben rendelkeznek ilyen adatokkal, akkor részletes repülőgép oldalszám szerinti összegeket kérek.

A következő kérdésem, hogy a Honvédelmi Minisztérium tulajdonában lévő HM Arzenál Zrt 49 %-os kisebbségi részvénycsomagjának értékesítése során , ezen tulajdonrésznek ki vagy kik lettek a jelenlegi tulajdonosai, és azt miért csak meghívásos zárt pályázat során nyerhették el, annak ellenére hogy a tervek szerint nyilvános tender keretében kívánták azt értékesíteni.A Magyar Hírlap információi szerint nem elképzelhetetlen, hogy a cég 49 %-os kisebbségi részvénycsomagját egy áttételesen orosz érdekcsoport szerezhette meg.
Szíveskedjen arról is tájékoztatást adni, hogy ezen repülőgépeket, milyen összegért adta el a HM Arzenál Zrt tovább értékesítésre a Solar Kft. részére, és ezen Kft milyen számon van bejegyezve a cégbíróság nyilvántartásában, van -e a tulajdonosai között jelenlegi vagy egykori (nyugállományú) magasrangú katonatiszt?

Kérem Öntől a Solar Kft elérhetőségeit, mivel velük is kapcsolatba kívánok lépni, információt kérve tőlük, hogy mik a további szándékaik a repülőgépekkel?
Várva kimerítő válaszát, tisztelettel : Szűcs László
Pápa 2008 03 06 ""

Szóval egyelőre itt tartok, mit szóltok hozzá?

Laci
migi 368659 2008. március 22. 14:09
Válasz erre
Igen közben én is megtaláltam Angliában van Farnboroughban .
Monox 368658 2008. március 22. 13:45
Válasz erre
10
10
503 070221cosford in uk
503 070221cosford in uk
04a
04a
07
07

Migi!

Majdnem:)

Ez a gép az 503-as. Itt már halandzsa alakú oldalszám van rajta, de mint a másik kép is bizonyítja, rosszabbá is vált utánna a helyzet...
És még egy kép, hogy miből lett a borzalom... MiG-23papa-nak ezuttal is köszönet a fotókért!
migi 368657 2008. március 22. 13:40
Válasz erre
0552419
0552419

Na most lehet hogy nem jól emlékszem ,de ennél a képnél úgy rémlik azt olvastam hogy ez volt a 506 gépünk , de már nem tudom hol van most.
Monox 368656 2008. március 22. 13:30
Válasz erre
Migi!

Ezt múzeumi kabinrelikviának neveznék szerintem! :)) Minden gépet nem lehet megmenteni de dícéretes, hogy ha már az egészet nem lehet, akkor legalább egyes részeit mentik meg. Csehországban majd minden múzeumban lathatóak ilyenek.
Monox 368655 2008. március 22. 13:27
Válasz erre
Az itt 602-es számmal látható gépet végül eladták Amerikába. Megúszta a lángvágót - mindannyiunk szerencséjére!
migi 368654 2008. március 22. 13:26
Válasz erre
248.105.1_6909
248.105.1_6909

Szia
És ezt vajon minek neveznék el ?
Monox 368653 2008. március 22. 13:26
Válasz erre
Egy kicsit súgok nektek. Felvettem az iwiw-en kapcsolatot Kurilla úrral, aki azt mondta nekem, hogy egyes gépeket eladásra szántak. Az oldalszámok "eltorzítására" azért volt szükség, mert az elhárítás "azt gondolta", hogy így nem lesz kideríthető a gépek eredete, valamint a felségjelzés is el lett távolítva. Hogy ki lett volna a vevő, máig homály fedi.
A képen látható, hogy az eredeti állapotú 1601-es gép lényegesen kopottabb állapotban van, mint a mellette álldogáló ismeretlen számú gépek. Nyílván ezek mentek volna a piacra. Az nem derül ki ebből, hogy le vannak festve kályhaezüsttel, v. símán csak megtakarították őket.
A festés mellett szól, hogy a 602-es és a 14-es számú gép valaha terepszínű volt, (1602, 1514) sőt a képen nem látható 510-es gép is. Nekem az a gyanúm, hogy ez lehet a kék 10-es. Viszont, hogy ne legyen síma az ügy, van egy képem, amin az 510-es már szétdarabolva látszik, eredeti oldalszámmal - lemezszínűen. Egy másik képen az itt csak 14-es számú gép már 514-esnek látszik, de elehet, hogy az 1-es nem fért rá a képre. Még az is előfordulhat, hogy a gépek két oldalán külömböző számok voltak.
Ez lehet, hogy mind igaz de valójában csak okoskodok.
Egyedül még migi képén látható 905-ös gép eredetéről lövésem sincs, hogy melyik gép lehetett valaha. Rumcájsz gondolata már nekem is az eszebe jutott miszeint ez az 508-as lehet, de a hivatalos okmányokban és fényképen nincs nyoma, hogy az 508-as Kecskemétre repült volna 1989-ban.
mig23papa 368652 2008. március 22. 13:21
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Laci igazad van , valóban nem barmolják szét ennyire szállításhoz, azoknak már annyi volt akkor.
A spéci utánfutót amit a nyerges vontat, úgy hívták , hogy "kakadu", hogy miért fogalmam sincs
migi 368651 2008. március 22. 12:46
Válasz erre
023
023

Szia Laci
Ezen a képen látszik hogy szétkapták ezt a két gépet is,bár én nem értek hozzá de nem hiszem hogy ennyire szétszedik szállitáshoz . Légyszi keresd meg a kisérleti ék jelzés méretét (amit a mi-8-son mértél).
Üdv: migi
mig23papa 368650 2008. március 22. 12:42
Válasz erre
B_MIG_21PF_1602_001
B_MIG_21PF_1602_001
Kurilla Tibor 1981
Kurilla Tibor 1981

Monox

a kérdés valóban érdekes, már beszéltünk erről itt, de nézzük meg a harmadik gépet is,
14 oldalszám nem létezett, és az ötödik gépet is, 602 oldalszám sem létezett, 1602 oldalszám volt
most már tényleg meg kéne kérdeznem Tibortól hogy valójában mit is tud ezekről a dolgokról?
Rumcájsz 368649 2008. március 22. 12:33
Válasz erre
Ha a 24 ismert gépszámból levonjuk az ismert külföldre került gépek, a szintén ismert lezuhantakat, a terepszinüre festetteket, és a Taszáron 1989-es számmal kiállitott "505"-ös ,és a két Szolnokra került gép számait,és feltételezzük, hogy a "14"-es a "1514" gépszám, a "602" pedig a "1602" gépszám átfestéséből származik, marad az "508" és a "1601" mint két lehetséges gép. Az okoskodásomat viszont kissé gyengiti, hogy mindkét átfestett gépszám az utolsó PG-javitáson terepszint kapott, itt meg ezüstben viritanak, persze nemcsak a gépszámot, hanemaz egész gépet is át lehetett festeni, de akkor még mindig megmaradt a MIÉRT? Ráadásul még az is előfordulhatott, hogy valamelyik külföldi vevő nem eredeti, hanem módositott számmal kérte a leszállitást, és akkor is borul az egész számitgatásom'
migi 368648 2008. március 22. 11:21
Válasz erre
KE_JG_057_MiG_21_10
KE_JG_057_MiG_21_10

Szia Monox
Már én is kerestem ezt a témát ,bár én az után érdeklődtem hogy lett kék 10 -es a gépünk .
üdv: migi
Monox 368647 2008. március 22. 11:08
Válasz erre
012e
012e

Egy érdekes kérdést szeretnék feltenni. Tudja-e valalaki, hogy ezen a képen látható összes 9db MiG-21PF-ből a két legközelebb állónak mi volt az eredeti oldalszáma? A képet vélhetően Kurilla Tibor készítette.
Tibcsi 368646 2008. március 19. 05:33
Válasz erre
Én is valami ilyesmire gondoltam. De az is eszembe jutott, hogy azt is jelentheti, hogy a 100. a SZU-ból átvett 21-es... bár a rep.óra valószínűbb. :-))

Kösz!
Mekett 368643 2008. március 18. 23:16
Válasz erre
Még annyit erre a "megjegyzésre". Moderátorként tudom, hogy nem csak a te igényeidnek kell megfelelnem, hanem többezer emberének. Ellenben én sem firkálom össze a készülő könyvedet.

Most már tényleg baráti jóéjszakával:
Mekett
Mekett 368642 2008. március 18. 23:14
Válasz erre
Most azért mégis foglalkozok vele egy kicsit:
Az elmúlt hetekben elég sokan jelezték hogy ketten nem férnek a bőrükbe, és vagy ennek vetek véget, vagy ők hagyják abba a fórum olvasását.
Miután én is kértelek titeket többször, előbb szép szóval, aztán már erélyesebben is, szerintem semmi további magyarázatra nem szorul a moderálás.

Az hogy még nekem is szegezted ezt a kérdést, főleg ilyen formában, hát...
Én sem itt a fórumon válaszolnék neked, ha péntek óta csak egyszer is elfogadta volna a postaládád a leveleimet.

Ezúton is köszönöm mindenkinek, hogy felnőtt módra, éretten viselkedik. Akinek nem inge, ne vegye magára.

Üdv
Mekett
Rumcájsz 368641 2008. március 18. 23:03
Válasz erre
Nemcsak 21MF gépeken volt ilyen rep-órás csillag, én pl. a PG-ben 21PF-en láttam ilyent először, igy jött be a gép, majd javitás után újrafestve a rep-órás csillag nélkül ment el.Pontos magyarázatot a jelzés jelentéséről még soha senkitől nem tudtam kicsikarni, vagy nem is tudták, vagy csak nem mondták meg.
mig23papa 368640 2008. március 18. 22:07
Válasz erre
Tibcsi

A 100 - 200 stb.teljesített rep.óra szerintem minden esetben a jó műszaki állapotnak ill. a rep.műszakiaknak köszönhető.
sainz 368638 2008. március 18. 21:53
Válasz erre
Moderator!

Ezt a hozzaszolasomat most miert torolted ?
Honlapszerkesztokent ez a hozzaallasod a Copyright-hoz ?
Tibcsi 368637 2008. március 18. 21:43
Válasz erre
Aham... jobban megnézve a képet, a 9307-esen jobban látszik. :-))
sainz 368636 2008. március 18. 21:39
Válasz erre
Tibcsi!

Nem!
Nem a Szojuz-77 jelvenye!

Ez egy tueles negativ, szandekosan gagyira szkennelve.
Kerd meg mig23papa-t, ha mar feltette a kepet, csinaljon egy szkent 9600dpi-vel es vagja ki rola a jelet, tokeletes lesz, akar matricat is lehet meretezni rola.
Ugyanigy megirhatna ide a kep szerzojet is...
Tibcsi 368635 2008. március 18. 21:30
Válasz erre
Sainz,

Akkor, ha jól értem, az a felfestés a 9308-as állásszög adója felett, a Szojuz-77 gyakorlat jelvénye lenne? Van arról valami közelebbi fotó, amin jobban látszik?

Tibcsi
Tibcsi 368628 2008. március 18. 16:41
Válasz erre
Oké, de nekem a pontatlan, hiteltelen, inkorrekt, megtámadható és kétségbevonható infó is megfelelne, ha csak olyan van. :-))

Akár a mélcímemre is. Kösz. :)
mig23papa 368627 2008. március 18. 16:30
Válasz erre
amint pontos hiteles korrekt megtámadhatatlan kétségbevonhatatlan információval rendelkezem tájékoztatni foglak, addig meg sem szólalok
Tibcsi 368626 2008. március 18. 15:20
Válasz erre
Laci,

A 9308-as állásszögadója felett az milyen jelvény?
mig23papa 368625 2008. március 18. 14:25
Válasz erre
21mf-9308 cs natur
21mf-9308 cs natur

sainz

ehhez hasonló képekre gondoltál?

nálad hány darab a rengeteg kép, mert a múltkor meg azt írtad, hogy sajnos nincs tele a padlásod képekkel, és ha már van, miért olyan bonyi ide is berakni azokat, amiket a Levi honlapjára rakosgatsz

könyved milyen terjedelmű lesz, mennyi képpel illusztrálva?
a képek és történetek mellett ott lesz a forrás eredete is?

a beszkennelt kölcsönkapott papírképeket mikor szándékozol visszaadni a gazdájuknak?
nehogy el-, és összekeveredjenek a rengeteg képeiddel
cseka76 368624 2008. március 18. 13:21
Válasz erre
Sziasztok!

Olyan képeket keseresek ,amelyek a Mig-17 PF futóműveit és futóaknáit mutatják közelről! Előre is köszi!

cseka76
sainz 368623 2008. március 17. 20:12
Válasz erre
Rengeteg kepem van rola, ezek kozul is lathato lesz nehany hamarosan Levi honlapjan:

plasticwings.hu
mig23papa 368622 2008. március 17. 14:17
Válasz erre
sainz
ha van róla képed dobd be ide bátran
sainz 368621 2008. március 16. 23:02
Válasz erre
Gondolom volt 200-as is, de azt meg nem lattam foton.
sainz 368620 2008. március 16. 23:01
Válasz erre
A 70-es evekben a papai 21-esek orran volt egy erdekes jelzes - otagu voros csillag, amelynek a jobb felso aga meg volt nyujtva, felette szam: 100 v 300

Tudja valaki a pontos jelenteset?
Hibamentes uzemorak?
Daala 368619 2008. március 16. 14:41
Válasz erre
Az NDK-s a későbbi állapot...
migfun 368618 2008. március 16. 12:47
Válasz erre
Mig-21UMhun17
Mig-21UMhun17
Mig-21UMhun17_2
Mig-21UMhun17_2

Csak a korábbi állapotáról találtam...
sainz 368617 2008. március 15. 21:34
Válasz erre
000193_resize
000193_resize

Van valakinek fotoja a " 17-es " masik oldalarol ?
sainz 368616 2008. március 14. 23:38
Válasz erre
mig23papa 368615 2008. március 12. 13:48
Válasz erre
OV 10A
OV 10A

Heló Gabi

Nem horror fenntartani, amennyiben a kertedbe teszed , kertitörpe helyett.
Izlések és pofonok külömbözőek, ami annyit jelentene most, hogy nekem az
OV-10-es Bronco mindig is tetszett, és valóban nagyszerű világjáró gép lehetne.
A magánkézben lévő Buccaneerről azt is eltudom képzelni, hogy a tulaj nemcsak golfozik a Shell vezetőségével, hanem hogy ő maga a Shell vezetősége.
Szerte a világban rengeteg egykori harci gép van magánkézben, csak a magyar ilyen marha, hogy inkább a lángvágót válassza, ha útba van valakinek.

Oszthatod az észt nyugodtan, azért mert láttam párszor Mig-et még nem lettem Mig-Mágus :-)))
Amúgy jól vagyok, a szkenneléssel 1300 képnél tartok, és még hátra van 600.
SIG 368614 2008. március 11. 21:38
Válasz erre
Talán nem is kicsengetni, hanem ezt fenntartani lehet naon horror. Na nem mintha lenne 30 forintom erre a témára, de ki nem költötte még el fejben az egyik aktuális lottó 5-öst ??? Én azon agyaltam, hogy az OV-10-es Bronco nem egy szép gép, de milyen kis igénytelen és milyen állatul be lehetne vele repkedni Európát ?! Nem nyöszörögne egy-egy füves reptér látványától és sok helyen csak úgy fogadnák, hogy "had jöjjön" :) Csak nézve a két gázturbináját - mert ugye nem csillagmotoros -azért az egyik párnámba bele kéne varratni egy adag pénzt, hogy legyen rá egy kis tartalék... Egyebek mellett van ugye egy Buccaneer magánkézben Európában és annak a farkán is égtelenkedik egy nagy-nagy Shell matrica :) Talán nem baj, ha a tulaj a Shell vezetőségével golfozik együtt, mivel ha jól tudom olajkutatásokkal foglalkozik...

De éppen Neked osztom az észt, Mig-Mágus ??? :) Jól vagy különben ???

Üdv...
mig23papa 368613 2008. március 11. 19:34
Válasz erre
még jó hogy lehet kapni 30 millió "nem is olyan sok" érte, bár a pápai gépeket 20 millióra tartják, igaz azok már nem repülőképesek
migfun 368612 2008. március 11. 18:40
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.