<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Levix | Adatlap | 368760 | 2008. március 31. 08:57 | ![]() | |
búza | Adatlap | 368759 | 2008. március 31. 08:44 | ![]() | |
Sziasztok! Miközben kerestem a varangyosbéka festésű 66-osról anyagot ez a régi rajz került a kezembe a 4406-os PG. nagyjavítás utáni első terepszínű festéséről. Érdekessége, hogy az egyetlen olyan gép volt aminek a szárnya alatt is zöld volt az oldala, kb. a futó áramvonalazó lemez aljáig, illetve a fúvócső burkolata is majdnem teljesen le volt festve. Az UTI-ról eddig nem találtam semmit, csak olyan embert, aki emlékszik rá. | |||||
Monox | Adatlap | 368758 | 2008. március 30. 20:26 | ![]() | |
A kép a Top Gun 91/11. számában jelent meg, ha erre gondoltál. Ajándéknak egy -21MF-et is adok hozzá. :))) | |||||
Figaro | Adatlap | 368757 | 2008. március 30. 20:19 | ![]() | |
SIG | Adatlap | 368756 | 2008. március 30. 15:22 | ![]() | |
Hello ! Megvan az összes Top Gun, úgyhogy ha nem rögtön kell, akor egyik hétvégén előkeresem... | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 368755 | 2008. március 30. 14:37 | ![]() | |
Sziasztok! Egy 1991 vagy '92-es Top Gun-ban volt egy nagyon allat foto a 21MF kabinjarol. A kep nagylatoszogu objektivvel keszult pontosan kozeprol, kb a botkormannyal egy magassagbol fotozva ugy hogy a fotos nem az ulesben ult hanem valahogy belogatta a gepet az ulesbe. A neten rengeteg kabinkep kering de fotos szemmel nezve egyik sem er ennek a kozelebe. Nincs meg valamelyikotoknel beszkennelve ez a kep? | |||||
SIG | Adatlap | 368754 | 2008. március 30. 09:28 | ![]() | |
De, bocsánánat, csak félre ütöttem, magam marha :))) | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368753 | 2008. március 30. 09:22 | ![]() | |
A Tu-144 mellett kisérőként tényleg a MiG-21I /Analog/ repül, az OK-016 jelzésű 21U gépet meg a csehek használták az Albatros saját gyártású katapult-ülésének légi tesztjeihez | |||||
PETI | Adatlap | 368752 | 2008. március 30. 09:16 | ![]() | |
Hali! Az nem MiG-21I (Analog) ? | |||||
SIG | Adatlap | 368751 | 2008. március 30. 00:44 | ![]() | |
Hello ! Akkor itt vannak az Unikumok. Nem gondolnám, hogy ne derülne ki a lényeg, de azért nem árt egy kis magyarázat :) Tehát van itt katapult-tesztes 21-es, a nagyszárnyú 21L, az amcsik lokátorkersztmetszetet mérnek egy zsákmány 21-en, egy szép finn és egy ritka zsákmány 21-es amcsi csilaggal... Dobok még a 23-as fórumra is és a korai utántöltést már feltettem az érdekes képek fórumára. Üdv... | |||||
mig23papa | Adatlap | 368750 | 2008. március 29. 19:59 | ![]() | |
SIG az jöhet minden mennyiségben, de ezt már úgy is tudod :-) | |||||
SIG | Adatlap | 368749 | 2008. március 29. 17:30 | ![]() | |
Hello ! Megkeresem és feldobm ide. Találtam egy pár érdekes fekete-fehéret 21-es és 23-as témában :) | |||||
mig23papa | Adatlap | 368748 | 2008. március 29. 16:57 | ![]() | |
SIG én is arra a képre gondoltam, de nekem nincs az meg | |||||
Monox | Adatlap | 368747 | 2008. március 28. 23:13 | ![]() | |
Nyugger! Köszönöm az infót. Arra sár sikerült rájönnöm, hogy a 6253-as farokrészét a 6327-es hordja, ez lett volna a további kérdésem. Az okokról esetleg tudsz valamit? Az, hogy a 9178-as svancot rakták a 3955-re ez meglepetés nekem. Meglepetés azért, mert ennek a gépnek igen soxor van törzshátsórész-cserét igénylő sérülése (ha valóban le kellett cserélni a 3955-tel, akkor ez a harmadik új törzshátsója), másrészt azért, mert a 3955 az 75A típus, a 9178 pedig 75AP. Nem tudom, hogy a vezérsík tetején lévő antennákon kívűl van-e szerkezeti külömbség a két típus törzshátsója között, mindenesetre a 3955-re rakott hátsón nem volt RSZBN antenna. Mig23papa! Érdekes így utólag látni, hogy milyen "kórtörténete" van egy szétvágásra ítélt gépnek, sőt, hogy miképp került oda. Azt sejteni lehetett, hogy a gép a 4112-essel együtt a gengszterváltás után nem repült (ez a festéséből világosan kiderült), de hogy a szárnyai alatt még ott a csillag, nos ez az infó eddig hiányzott. Azt hiszem ez a gép nem viselte a PG-s terepfestést sem, így elmondhatjuk róla, hogy ez az egyetlen gép, ami csapatterepszínnel került megsemmisítésre! (És persze, két réteg oldalszámmal!) A képet (általam) ismeretlen szerző készítette és 2001-ben kerültt hozzám Szolnokról. | |||||
Nyugger | Adatlap | 368746 | 2008. március 28. 21:16 | ![]() | |
Jó estét! Azért akkora talányt nem okoz a törzshátsórész kérdése, ha figyelmesen megnézitek a 6327-s 6253-s 21bis-ap fotókat... ez a megoldás. Ezt a cserét még 1994-ben a taszáriak 'végezték' el. A két repülőgép most is Pápán van, kiválóan látható a gyári- szám kavalkád a gépeken. A 3955-s kérdése is megoldott, 1995 novemberében láttam Körü udvarán már szétvágott állapotban és a 9178-s svanca tartozott hozzá. Mig23papa fotóin jól látszik a Kapos jelvény. A 9178-nak volt egy kis hajtómű tűze és cserélni kellett a svancát, ez a gép is Pápán van tessék megnézni az illesztésnél a számokat! | |||||
SIG | Adatlap | 368745 | 2008. március 28. 20:56 | ![]() | |
Halihó MigMágus ! Valamelyik angol vagy német nyelvű könyvemben van egy elég meredek kép, ahol valamilyen kétfedelükből pumpálják át a nyálat :S Nekem pont ez a bajom, hogy ilyen dolgokról keveset lehet látni vagy hallani. A szemem kiugrott, amikor kétüléses Me-109-ről meg Fw-190-ről találtam képeket. Nekem ez az Unikum... Vagy a "mágnes-gyűrűs" Ju-52 ! És ez a Mig-21UM is király, mert ilyenkor az ember azon agyal, hogy ilyet csináljon, ne a simát... | |||||
mig23papa | Adatlap | 368744 | 2008. március 28. 20:43 | ![]() | |
SIG tudtad, hogy már a világháború idején is volt légi utántöltés? | |||||
SIG | Adatlap | 368743 | 2008. március 28. 19:43 | ![]() | |
Hello ! Tudni nem tudom, de szerintem ez egy próba-cseresznye, levegőben tankolásra... Vagy nem ? Vagy igen ? Doktor úr, olyan bizonytalan vagyok :))) | |||||
Mekett | Adatlap | 368740 | 2008. március 28. 16:38 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 368738 | 2008. március 28. 15:18 | ![]() | |
Tibcsi A variációk száma akár végtelen is lehet-ne :-) | |||||
mig23papa | Adatlap | 368737 | 2008. március 28. 15:11 | ![]() | |
Monox Igazából nem tudom hogy melyik gép svanca került a 3955 törzsre, és hogy miért? Talán azért mert a 3955 egy alkatrészre várva szép lassan mozgóraktárrá változott. Gondolom így került le róla az eredeti farokrész is. Valamelyik másik gépre. Már mindenki teljesen leírta ezt a gépet, alkatrészkiépítések dokumentálása sem látszott olyan fontosnak. Kabinból is el-el tűnt ez meg az. Egyszer csak, valami nagyokos , unatkozva jó magasan lévő bőrfoteljében ücsörögve kitalálta, hogy a 3955-öt üzemképes állapotba kell hozni. Persze nagy lett a riadalom, kezdődött az alkatrész vadászat, paszportok rendberakása, és persze a felelősök keresése. A terv az volt, hogy megfelelően gatyába rázva , majd a KÖRÜ befejezi a helyreállítást. Ehhez kellett szállítható állapotba hozni, ezt a folyamatot próbáltam úgy - ahogy fényképezni is, bár egyik nap igen pocsék idő volt ezért olyanok a képek amilyenek. De mint mondtad volt örüljünk annak ami van. A tréler (Kakadunak becéztük) Kecskemétről jött, dehogy ne legyen üres, hozott egy Zilt magával. A fuvar éjjel ment át Kecskemétre, nekem meg másnap éppen mennem kellet más ügyben a KÖRÜ-höz, mire odaértem akkor érkezett a tréler is. Így sikerült ott is lefényképeznem. Mint az utolsó képen látható, ennek a hirtelen akciónak semmi értelme nem volt. De már akkor is ílyen precíz volt a szervezés a honvédségnél. Szerintem most sem lehet sokkal jobb. Ezt a képet hol szerezted, van több hasonló is? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368736 | 2008. március 28. 15:06 | ![]() | |
Érdekes, nem ez az egyetlen. A 6253-as is ilyen keverék, annak is új farokrésze van. És azon is "szögletes" oldalszám van. Hmmm.. (Lehet, hogy a felségjel cserét elegánsan komplett farokcserével oldották meg? :))) | |||||
mig23papa | Adatlap | 368735 | 2008. március 28. 14:07 | ![]() | |
Levix OFF Neked nem lenne gond ha minden reggel kapnál egy baromi nagy pofont, ha az lenne a szabály? Mert a " A szabály az szabály." "Nem kell ezen fennakadni." ? Dehogy is nem, ha az útalapba fizeted az adódat akkor az azt kellene hogy jelentse hogy ne legyenek kátyúk az utakon, ne legyen autópálya díj, stb-stb, hisz többé kevésbé már fizettél a használatáért, kezdve attól a pillanattól kezdve, hogy a te általad megtermelt javakból építette azt az állam. Vagy nem jól gondolom? Csináljuk azt hogy nem fizetünk adót az államnak, hanem inkább építünk belőle magunknak használható utakat, magunknak, nem az államnak. Már csak azért is mert az utakat (most nem a fizetősekre gondolok) azok is ingyen használhatják, akik nem termelnek semmit,kiskorú, egyetemen tanul, munkanélküli, gyesen van, nyugdíjas, vagy egyszerűen csak lógós. Szóval szerintem nem is olyan egyszerű ez a "A szabály az szabály." kérdése!! Állami alkalmazottak is fizetnek gyakorlatban adót, amikor a nettó fizetésükből vásárolnak a boltban, mégpedig az általános forgalmi adót. Ugyanez vonatkozik a nyugdíjasokra, járadékból, segélyekből élőkre is. A pénz útja nagyon érdekes. Termelő üzemekben a munkások megtermelik a bruttó nyereséget. Ebből kap fizetést a melós, a cég adminiaztratív apparátusa és adót az állam. Ebből a pénzből kap bruttó fizetést az állami alkalmazott, amiből befizeti az adót. Utána még az üzletben is fizeti az áfát. A lényeg az hogy a megtermelt javakból igazándiból az állam jár a legjobban, a disznóság csupán az, hogy az állam működéséért felelősséget vállaló illetékesek, (politikusok) úgy forgatják ezt a pénzt mintha az a sajátjuk lenne. Szóval nagyon jól ki van találva könyveléstechnikailag az egész, a lényeg az hogy a közösből az kapja a legkevesebbet aki megtermelte azt, a legtöbbet meg az aki meghatározhatja , hogy hogyan legyen elosztva. Az útalappal sem az a gond hogy van, hanem hogy annak nevezik. A titok nyitja a pénzátcsoportosítás, és mindig annak jut a legtöbb, aki csoportosítgatja. Te melyik csapat tagja vagy? | |||||
búza | Adatlap | 368734 | 2008. március 28. 11:54 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 368733 | 2008. március 28. 11:47 | ![]() | |
Útalap. A szabály az szabály. Ha a kapálógépbe tankolod a benzinkútnál vett benzint, akkor is van útalap. Nem kell ezen fennakadni. Az lenne a dúrva ha 8 féle ár lenne a kútnál, mindenki a legolcsóbbat tankolná :). A Honvédség mivel költségvetési szerv tökmindegy hogy milyen adót fizet, mert ez csak könyveléstechnikailag érdekes, a valóságban az államnak ebből nem folyik be semmi +, hiszen a teljes összeget a költségvetésből adja. Az állami alkalmazottak és állami cégek is csak elméletben fizetnek adót, hiszen igazi értéktöbblet nincs a terméken. Adót szigorúan véve kizárólag a vállalkozók és vállalkozások fizetnek. A többi csak pénzátcsoportosítás. | |||||
Monox | Adatlap | 368732 | 2008. március 28. 09:33 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 368731 | 2008. március 25. 22:30 | ![]() | |
Akárhogy is van, ez azért agyrém. Repülőgép fizeti az útalapot. Tehát akkor már az sem egyértelmű, hogy mi van fent és mi van lent? | |||||
Muzzy | Adatlap | 368730 | 2008. március 25. 19:18 | ![]() | |
Monox! Ha kiviszed az orszagbol, nem kell utana AFA-t fizetned, (nemzetkozi egyezmenyek alapjan)ez a legijarmuvekre igaz. tehat lehet, hogy celszeru tankolas utan kulso, hataron tuli repteren leszallni, es visszajonni. A schengeni hatarnyitassal a hatarok nem szuntek meg, minden orszag sajat maga hatarozza maeg az uzemanyag adotartalmat, ezert elteroek az arak. Mivel a Malev gepek gyakorlatilag mindig kiviszik a kerot, ezert nem kell utana AFA-t fizetni. A magyar legiero gepei meg ugye tobbnyire az orszagon belul ropkodnek..., bar most nem emlekszem arra, hogy az MH AFAmentesseggel rendelkezik-e? Muzzy | |||||
Matador | Adatlap | 368729 | 2008. március 25. 18:59 | ![]() | |
itt ferihegyen még áfát sem fizet senki a keró után, ha nemzetközi forgalomban vesz részt, ez biztos (duty free, mint a whiskey). régen még annyira így volt, hogy lodonba is cipelte a kerót a tu154es. támadható ez helyzet főleg az eu miatt, de egyellőre még áll. | |||||
Monox | Adatlap | 368728 | 2008. március 25. 18:53 | ![]() | |
Állítólag törvény volt rá. Valószínűnek látszik, ha egy Honvédség (az állam saját szervezete, amit ha tetszik ha nem fent kell tartani mindezt úgy, hogy minél kevesebbe kerüljön) nem húzhatta ki magát belőle, akkor egy Malév (egy sokadik állami pénznyelő kolonc) megtehette ezt? | |||||
Matador | Adatlap | 368727 | 2008. március 25. 18:35 | ![]() | |
Monox, a Malév esetében ez biztos? úgy tudom, hogy egy fillér adót sem fizet az üzemanyag után, mivel nem használja magyarországon, belföldi közlekedésben. érdekes volt megtervezni ezért a nyáron gyakori budapest-korfu-debrecen-korfu-budapest chartert, hogy biztos ne annyit tankoljon itt, hogy abból még a debrecen után is használjon. üdv Balázs | |||||
Monox | Adatlap | 368726 | 2008. március 25. 18:30 | ![]() | |
Kicsit félve olvasom a fórumot. Politikaszagú dolgokról folyik a beszélgetés... Bár a benzinnek is köze volt a Mig-21-esekhez, de az, hogy a mai magyar benzináraknak legalább a fele adó, így lehet oka, hogy külömböző országokban nagyon külömböznek az árak. A benzin mindenütt ugyanannyi a sarc pedig itt hol ennyi, hol annyi.. Kevésbé ismert viszont, hogy (legalábbis 2000 környékén) Magyarországon a repülőgép üzemenyag árának 14%-át az útalap tette ki amit kőkeményen megfizettettek a Honvédséggel és a Malévvel egyaránt... | |||||
mig23papa | Adatlap | 368724 | 2008. március 25. 17:14 | ![]() | |
Rumcájsz off szerintem pedig így van, ha az olajkitermelő ugyan annyiért adja mindenkinek, akkor miért olcsóbb a románoknál? és ha igy van akkor nagy szemétség ez a MOL-tól | |||||
Matador | Adatlap | 368723 | 2008. március 25. 16:31 | ![]() | |
Srácok az infláció azért nem játszik mert, az elszámolás transrubelben történt. sose senki egy vasat nem utalt át, inkább ment ki a lehel hütő, meg videoton via kgst. néha több néha kevesebb. amúgy abba már belegondoltatok, hogy lehet, így jártunk jobban hosszú távon, mivel pl. bulgária diszkont áron kapta a hadianyagot, jó sok is volt nekik és bele is rokkantak a fenntartásukba. persze a minnél több technika minnél jobban hangzik, de azért az sem baj, ha úgy tudjuk fenn tartani, hogy közben nem lesz belőlünk észak-korea. üdv Balázs | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368722 | 2008. március 25. 16:20 | ![]() | |
Nem biztos, hogy ez törvényszerüen érvényesül mindenütt, de ha egy romániai MOL-kútnál tankolsz, csodálatosképpen más áron méri a benzint ugyanaz a cég ott mint itthon,persze az ottani olcsóbb versenytársak mellett próbálná drágábban adni, felkopna az álla. | |||||
mig23papa | Adatlap | 368720 | 2008. március 25. 11:15 | ![]() | |
Monox Ezek szerint például a benzin azért kerül ennyibe nálunk, hogy más országokban olcsóbb lehessen? | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368718 | 2008. március 24. 23:01 | ![]() | |
Az infláció nem magától van, hanem bizonyos gazdasági folyamatok és döntések következménye, tehát ha nem kifizetődő, nem nyereséget termelő helyre tesszük a pénzt, mi magunk is gerjesztjük az inflációt /lásd Bokros Lajos nyilatkozatát évekkel ezelőtt, amikor bizonyos pénzbeli követelésekre az volt a válasza, hogy ha nagyon akarják akkor megadhatjuk, de nincs olyan juttatás, amit ő pénzügyminiszterként el ne tudna inflálni/ | |||||
SHBalage | Adatlap | 368717 | 2008. március 24. 20:59 | ![]() | |
Nem kétlem, hogy velünk (is) fizettették meg a "fejlődő agrár-országoknak" nyújtott anyagi/katonai támogatást, de infláció már akkor is volt. | |||||
migi | Adatlap | 368716 | 2008. március 24. 19:54 | ![]() | |
Igen igy már értem mire gondoltál , köszi | |||||
Monox | Adatlap | 368715 | 2008. március 24. 18:43 | ![]() | |
A 70-es években a MiG-21bisz igen komoly "stratégiai fegyvernek" számított a politikában. Nagyon sok esetben előfordult, hogy egyes afrikai és közép-keleti országokba jóval áron alul érkeztek a gépek (Jemen, Szíria), afrikába pedig politikai előnyökért sok esetben ingyen adták őket. Ez Nigériában, Kenyában, Szomáliában, Etiópiában és Szudánban biztosan így volt. De miután ezek a gépek sem ingyen készültek, valahol valakivel meg kellett fizettetni őket. A MiG-21bisz jobb mint az MF, de annyival közel sem, hogy 2,5x annyiba kerüljön... | |||||
migi | Adatlap | 368714 | 2008. március 24. 18:32 | ![]() | |
Ezt hogy érted hogy mások repülőgépei is benne voltak ? | |||||
migi | Adatlap | 368713 | 2008. március 24. 18:31 | ![]() | |
Ezt hogy érted hogy mások repülőgépei is benne voltak ? | |||||
Monox | Adatlap | 368712 | 2008. március 24. 18:25 | ![]() | |
Rumcájsz! A lelőtt U-2-es mellett valóban leszedtek még egy saját MiG-19-es is. Pilótája, Szergej Szafranov katapultált, de a korházba szállítás közben belehalt sérüléseibe. Az oroszok ilyenkor gyakorlatilag mindenre lőttek ami a levegőben volt. A lelőtt gép vezére is csak a gyakorlottságának köszönhette a túlélést aznapra. Egy Mig-21F-13 1961-ben 16 milllió forint volt. Mind a 80-ért ennyit fizettünk. Az MF ára 1971-ben 76 022 000 forint volt. A bisz ára pedig 1975-ben 176 milla volt, vagyis egy 2 bisz árából majdnem 5 MF-et lehett volna venni. Viszont az is tény, hogy ebben az árban mások repülőgépei is benne voltak. | |||||
mig23papa | Adatlap | 368711 | 2008. március 24. 17:04 | ![]() | |
Rumcájsz a Mig 23 ára 1979-ben 250 millió volt, annyi mint egy Tu 154 nek akkoriban | |||||
migi | Adatlap | 368710 | 2008. március 24. 16:09 | ![]() | |
Nézd meg a youtube filmes oldalon ,van pár magyar kisfilm. | |||||
ronniefrown | Adatlap | 368709 | 2008. március 24. 15:44 | ![]() | |
Mig-23papa ez am a kellemes meglepetes!!! 4 honap utan ma benezek ide es itt egy valasz egy regi hozzaszolasomhoz. El sem hiszem, ez valamifele telepatia lehet. Nagyon koszonom a kepeket, ezek meg nem voltak meg nekem. Epp egy kis videoklippel kiserletezgetem es ehhez gyujtok legifelveteleket, meg eletkepeket magyar 21-esekrol. A hunavian talaltam nagyon jo csoportkepeket, meg egyeb fotokat. Tudtok valami videot magyar 21-esekkel, vagy 23-asokkal? Eddig semmit sem talaltam. Esetleg reszletek az Eg Katonai cimu filmbol? | |||||
ronniefrown | Adatlap | 368708 | 2008. március 24. 15:42 | ![]() | |
Mig-23papa ez am a kellemes meglepetes!!! 4 honap utan ma benezek ide es itt egy valasz egy regi hozzaszolasomhoz. El sem hiszem, ez valamifele telepatia lehet. Nagyon koszonom a kepeket, ezek meg nem voltak meg nekem. Epp egy kis videoklippel kiserletezgetem es ehhez gyujtok legifelveteleket, meg eletkepeket magyar 21-esekrol. A hunavian talaltam nagyon jo csoportkepeket, meg egyeb fotokat. Tudtok valami videot magyar 21-esekkel, vagy 23-asokkal? Eddig semmit sem talaltam. Esetleg reszletek az Eg Katonai cimu filmbol? | |||||
mig23papa | Adatlap | 368707 | 2008. március 24. 15:32 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 368706 | 2008. március 24. 15:09 | ![]() | |
Rumcájsz! Nem tudom, valószínűleg igazad van, nekem a hivatalos jegyzőkönyv kivonatában Tapolca szerepelet, hogy aztán mi lett belőle, v. utána mi történt, nem tudhatom. Azt tudom, hogy a Roncs Rancsra v. Vecsésre való szállítás közben egy felüljáró alá szorult a függőleges vezérsík és jócskán megsértette azt. Migi! Ez a kép nekem is megvan már sok éve, de túl azon, hogy fogalmam nincs hol készült, még szt sem sikerült kideríteni melyik gép lehet ez. Van valakinek erről információja? Esetleg, hogy később mi lett a géppel? SSgt_Chris! 1996-ig Várpalotán volt egy 3 gépből álló "MiG múzeum". Tudomásom szerint csak ez a 3 gép alkotta a teljes állományt, harckocsiról, egyébről nincs tudomásom, noha jártam ott. Makettes! Ez a Spanyolországban készült fotó nekem is tetszett, de azóta már egy negyedik gép is van közöttük, egy szintén magyar MiG-15bisz. Nem volna rossz, ha valamikor kiderülne mi is az oldalszámuk... | |||||
mig23papa | Adatlap | 368705 | 2008. március 24. 15:06 | ![]() | |
ronniefrown Nem kell fizetned érte :-) ezek a felvételek jelentek meg a Top Gunban, de ezek az eredeti negatívról nagyított képek beszkennelve |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Levi