<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Monox | Adatlap | 368990 | 2008. június 15. 16:46 | ||
Szomorú szívvel nézem mindig, ahogyan múlik a világ dicsősége... | |||||
Gabi | Adatlap | 368989 | 2008. június 15. 16:04 | ||
migi | Adatlap | 368988 | 2008. június 15. 15:53 | ||
Szia Nem rossz , de a szineket honnan vetted ? gondolók a rakéta szinére és nekem a kerék szine is gyanus . A kék 28 és a csillagok azok gyári hozzávaló matrica volt? Ezt ne vedd kötözködésnek de vannak szabványok és szinkódok amiket illik betartani mert hitelét veszti a kész gép.De igy tovább ...ha kell valami segitség , megtalálsz . üdv: migi | |||||
Makettezõ | Adatlap | 368987 | 2008. június 4. 18:06 | ||
migi | Adatlap | 368986 | 2008. május 31. 17:42 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368985 | 2008. május 30. 22:42 | ||
Az időbeli korlátozás nemcsak a fogyasztás miatt, hanem az eszméletlen mértékű hőterhelés miatt IS volt érvényben, ami drasztikusan befolyásolta a hajtómű egyébként sem hiresen hosszú élettartamát.Normál üzemmódokról egyenlőre nem tudok adatokat. Az átesési sebesség erősen függ a pillanatnyi súlytól, tehát pl. a maradék tüzelőanyagtól, függesztményektől, a rep magasságtól /ill.pontosabban a levegő sűrűségétől, ami hőmérsékletfüggő is/, akkoriban Dózsa Gyuri, a PG berepülőpilótája szerint az átesés sebességcsökkentésnél kb 220-240 km/ó körül volt, de szerinte ez nem volt veszélyes ha a pilcsi tudatában volt a helyzetnek,egy kis gázadással, sebességgyüjtéssel stabilizálni tudta a gépet. Ehhez persze magasság kellett, ha ez nem volt, vagy/és váratlanul jelentkezett a probléma, vagyis pl. a pilcsit lekötötte valami feladatvégrehajtás vagy műszaki probléma, akkor jött a baj.A leszállósebesség /lebegtetés/ F/PF-nél és U-nál 310 km/ó, MF,bisz,UM-nél az SzPSz-rendszer /fékszárny határréteg-lefúvatás/ használatakor 260-270 volt. | |||||
borisz | Adatlap | 368984 | 2008. május 30. 22:23 | ||
Vészteljesítmény. Ronnie 3 hozzászólással ezelőtt írta. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 368983 | 2008. május 30. 22:17 | ||
Ez a CsR pontosan milyen üzemmód? Ilyenkor mekkora teljesítmény ad le a gép ? (lehet túl laikusnak tűnök, de nem értek hozzá viszont érdekel a téma) | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 368982 | 2008. május 30. 21:45 | ||
Akkor a CsR uzemmodban 3 perc alatt 1260 litert elgetett ha 7 liter/sec fogyasztassal szamolok. Ez kozel a fele az osszes belso tuzeloanyagnak. A 3 perces korlatozas a fogyasztasnak tudhato be vagy valami mas oka is van a dolognak? A CSR nelkul, normal uzemmodokon hogyan alakulnak ezek a szamok? Sebesseg adatokat tudsz mondani? Mint peldaul atesesi sebessegek, besiklasi sebesseg, sikloszam, minden erdekel. koszi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368981 | 2008. május 30. 21:18 | ||
A 21bisz feltankolható belső tüzelőanyag-készlete 2850 l, plusz a két szárny alatti póttank 2x490 l, és a törzs alatti "nyolcszázas" 745 l keróval, ez a maximum. A fogyasztás "CSR" /rendkivüli/ üzemmódban földön álló gépnél 5,2 l/másodperc,földkö- zelben a max engedélyezett M 1,06 sebességnél 8,8 l/s, a CSR-üzemmód használata max 4000 méter magasságig és max 3 percig volt engedélyezve. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 368980 | 2008. május 29. 19:06 | ||
Sziasztok Erdekelne nehany adat a 21Bisz-rol. Mennyit fogyaszt max fordulatszamon, vagy peldaul maximalis utanegetovel? Es a CSR uzemmodban (ha jol emlekszem ez az elnevezese a veszteljesitmenynek)? Mennyi tuza fer bele? | |||||
Monox | Adatlap | 368979 | 2008. május 19. 14:29 | ||
Nagyon örülök, hogy lelkes (és pénzes) emberek megmentették a lángvágótól ezt a gépet, sőt szépen rendbe is hozták! Annak már kevésbé, hogy mindezt Magyar felségjellel és a Csehszlovák alakú oldalszámmal tették amit egyszerűen átmázoltak... Mindig megdobban a szívem amikor szép állapotú MAGYAR MiG-21F-13-ast látok, de erre a gépre a háromszínű harmados kokárda kellett volna és a fekete szín a számokra. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 368978 | 2008. május 18. 22:53 | ||
És ez hol található? Hova fogják vontatni ? | |||||
Nyugger | Adatlap | 368977 | 2008. május 18. 21:48 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368976 | 2008. május 15. 20:40 | ||
Igen,jobboldalt az NR-30 gépágyú zárszerkezete van a féklap alatt, éppen ezért zárt féklapnál is van egy szabadon maradó hosszanti nyilás a féklap fölött, ugyanis ez a hüvelykivető nyilás, ahol lövésnél az ágyú kiszórja az üres hüvelyeket. | |||||
migi | Adatlap | 368975 | 2008. május 15. 20:30 | ||
Sziasztok Igen féklapra gondoltamb én is , akkor a gyanum beigazolódott hogy hiányzik a lemez , a másik oldalon meg akkor a gépágyú egyrésze látható . | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368974 | 2008. május 15. 20:12 | ||
A fotón a bal törzsféklap-tér látható,/a fékszárny a szárny hátulján van/, és hiányoznak a boritólemezek, a készre szerelt gépen csak a müködtető hidraukika-munkahenger látszik a nyitott féklap terében. | |||||
búza | Adatlap | 368973 | 2008. május 15. 19:52 | ||
Szia Migi! Biztosan lesz róla fénykép, hogy a TÖRZSFÉKLAP alatt hogyan néz ki a tér. Szerintem hiányzanak a takarólemezek. Ha jól látom az a rozsdás cső a csűrő tolórúd lehet. Az biztos, hogy lógó kábelek nem lehetnek abban a térben, mert kinyitás után összekuszálódnának a széltől. | |||||
migi | Adatlap | 368972 | 2008. május 15. 18:42 | ||
Bundesign | Adatlap | 368971 | 2008. május 13. 18:46 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368969 | 2008. május 11. 23:02 | ||
A fényképeden is látható középen hátrafelé menő két zöld "cső"/ valójában az oldal és magassági kormányvezérlés tolórúdjai/ eredetileg ennél jóval világosabb zöldessárga szinüek voltak, az üzemanyagcsövek sárgák, de több helyen barna vagy fekete mübőrrel bevonva, a levegőcsövek/üza-szellőzőcsövek feketék, hidraulika nagynyomású csövek festetlen rozsdamentes acél-szinüek, hidr. kisnyomású csövek szürke szinüek, hajtómü kenőolaj-cső barna, ez nem volt változó, mert kötelezően előirt szinek voltak a sárkány-rendszereknél /a hajtómü magasnyomású üzemanyag-csőrendszerei persze festetlen acélcsövek voltak,úgyis leégett volna róluk a festék/. | |||||
migi | Adatlap | 368968 | 2008. május 11. 22:42 | ||
Köszi ,igen mostmár értema lényegét és látom a két kis ablakot , a plexi alatt lévő csövek egyrésze nálunk is sárgára volt festve ? mert a képek szerint változó . | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368967 | 2008. május 11. 22:34 | ||
A hátpáncél alsó és felső sarkánál kicsit látszik a plexi határvonalainak alsó és belső sarka, vagyis a plexi lefelé a páncél vállrészének vonaláig, belső részén a fejpáncél széléig tart, a fejpáncél mögött nem plexi, hanem fémlemez alkotja a kabin hátsó falát. A kis ablakoknak és a hátsó plexinek egyébként az volt a szerepe, hogy ha csak minimálisan is, legyen valami kilátása a pilcsinek hátrafelé is, ha eléggé ki tudja tekerni a nyakát. A 2039-es linken látható fotókon egyébként teljes terjedelmükben láthatók ezek a kis ablakok, csak éppen hátulról nézve. | |||||
migi | Adatlap | 368966 | 2008. május 11. 19:04 | ||
Igaz hogy nem Mf de tudtommal nem sok a szegecselés külömbség | |||||
migi | Adatlap | 368965 | 2008. május 11. 18:52 | ||
Szerintem ez is megteszi | |||||
Bundesign | Adatlap | 368964 | 2008. május 11. 18:15 | ||
migi | Adatlap | 368963 | 2008. május 11. 17:36 | ||
Urak ez csak plexivel volt leválasztva a kabintól ? és a plexi lefelé meddig ért ? | |||||
migi | Adatlap | 368962 | 2008. május 11. 16:11 | ||
Szia Magyar gépet szeretnék csinálni belőle , de bizom hogy sikerülni fog valamilyen szinten most már a elválasztó hátfalról kell keresnem képet ahol nincs benne az ülés . | |||||
Monox | Adatlap | 368961 | 2008. május 11. 15:57 | ||
Csak alternatívaként jutott eszembe, hogy ha nagyon nem boldogulsz ezzel a területtel, akkor akár be is "lemezelheted". Bar magyarországon nem, de a Cseheknél és Afrikában sok ilyen gép repült. | |||||
migi | Adatlap | 368960 | 2008. május 11. 12:25 | ||
Kösazönöm Laci Amint látod épitgetem , ez a épités legnehezebb része . üdv: migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368959 | 2008. május 11. 11:01 | ||
mig23papa | Adatlap | 368957 | 2008. május 10. 14:02 | ||
migi a kabintól el van választva, hogy hermetizálni lehessen, et a gerinchez tartozik | |||||
migi | Adatlap | 368956 | 2008. május 10. 11:21 | ||
migi | Adatlap | 368955 | 2008. május 6. 18:12 | ||
Sziasztok Érdekes egy gép az biztos , nem lehet hogy valami Kinai kreáció ott vannak ilyen kabintetős mig utángyártások. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368954 | 2008. május 6. 08:39 | ||
A pasi és a MiG rokonok lehetnek, mert mindkettő egyformán torz. :-DDD | |||||
Nyugger | Adatlap | 368953 | 2008. május 5. 21:59 | ||
Szia Migi, A computergrafika szép példája a pasi, maga a makett pedig a fantasy kategória szüleménye. MiG-21PFM gerinc, 21R szárnyak, 21I Analog svanc stb, az igazi kihívás a kabin, melyben a műszerfal kitölti a teljes látómezőt, és ilyen kabintető nem volt a 21-s családban. De megdolgozott a makettal, az látszik rajta. | |||||
migi | Adatlap | 368952 | 2008. május 5. 21:06 | ||
Hind | Adatlap | 368951 | 2008. május 2. 08:43 | ||
Monox | Adatlap | 368950 | 2008. május 1. 21:57 | ||
Köszi a jó szándékot, de ezt inkább a Mig-29 rovatba kellett volna tenned. Ill. ott már fent van ez a széria. | |||||
pecsi | Adatlap | 368949 | 2008. május 1. 21:10 | ||
búza | Adatlap | 368947 | 2008. április 29. 21:06 | ||
Melyik 21-esé? Milyen rakétáé? Milyen adat? Tankos nyelvre lefordítva a kérdés értelme kb.: a tank lövegének adata érdekel! | |||||
tankos | Adatlap | 368946 | 2008. április 29. 20:41 | ||
MIG- 21 rakéta fegyverzet adata sürgős | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368943 | 2008. április 28. 21:11 | ||
Hol a zöld, hol a barna a fényesebb, ahogy sikerült a kikeverés. A binarin ui.egy kétkomponensü festék, egyik összetevő maga a pigment-anyag, másik egy méz-szerüen sürü edző-anyag, és ez adja a festék fényességét is. Ha nem pontosan egyforma a keverési arány mind a két szinnél, nem lesz egyforma a fényesség sem. | |||||
migi | Adatlap | 368942 | 2008. április 28. 19:53 | ||
Celluxin festék ha jól tudom , de a terepszinben megfigyelhető a zöld fényesebb mint a barna , pedig ugyanaz a festék azt hiszem binarin ? | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368941 | 2008. április 28. 19:32 | ||
A számok azért csillognak, mert ezeket /meg a felségjelzéseket is/ egyszerü nitrofestékkel festették fel a gépekre | |||||
migi | Adatlap | 368940 | 2008. április 28. 18:02 | ||
Sziasztok Én is had járuljak hozzá egy képpel , érdekes mennyire csillog a számsor a gép oldalán | |||||
Monox | Adatlap | 368939 | 2008. április 28. 08:53 | ||
Még egy pár szó és kép az 5721-es géphez... Bár csak feltételezem, hogy az új festés a két fődarab integrációját volt hivatott eltakarni több fotó van, hogy repült a gép az új festéssel nem is keveset. Bár repülésről nincs fényképem, de az első kép a PG-ben készült, amikor a gép megérkezett az IFF beépítésre, a másik kettő Taszáron. | |||||
Nyugger | Adatlap | 368938 | 2008. április 27. 20:43 | ||
Jó estét! Ime két kép 1995 októberéből a 12 gépes CFE darabolás utáni állapotról mely egyben némi magyarázat az eddigi dolgainkra. 10 db MiG-21MF:4608,4603,4607,8111,8109,8115, 8113,8203 a teljes kabin kivágva és eladva,9310,8108, majd a 2 db MiG-21bis-a 4112, és a 3955. A 3955 a 9178-s törzshátsórészével, a 4112-s pedig az 5721-s t.h.részével. Jól látszik a méretes átégés. | |||||
migi | Adatlap | 368937 | 2008. április 27. 15:51 | ||
Van nekem is valami anyagom azon a nyelven , de én csak nézegetem mert olvasni nem tudom. | |||||
Hind | Adatlap | 368936 | 2008. április 27. 13:14 | ||
Nemrég voltam a cégem szakmai könyvtárában,és imádnivaló dolgokat láttam a 21-esről.Eredeti nyelven íródott leírások a "kályhacsőről". |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |