<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nyugger | Adatlap | 368998 | 2008. június 16. 22:40 | ||
zoli1989 | Adatlap | 368997 | 2008. június 16. 22:15 | ||
Szia Nyugger! A múzeumba be lehetett menni? A Mi-26-ost láttad ? Hirtelen ennyi :) | |||||
Gabi | Adatlap | 368996 | 2008. június 16. 22:13 | ||
Szia! Köln mellett egy Nörvenich nevű városkában. Gabi | |||||
Nyugger | Adatlap | 368995 | 2008. június 16. 21:50 | ||
Persze ez a hamarosan is eléggé szerencsétlen ... bocs | |||||
Nyugger | Adatlap | 368994 | 2008. június 16. 21:45 | ||
Sziasztok ! Pöstyénben jártam szombaton,a MiG-21R mellett állva elmerengtem azon, hogy ha igaz a hír /persze ez még titok.../ akkor hammarosan lehetne nálunk is egy ilyen madár gépcserés megoldással. Feltéve ha nem jut a spanyol Phantom sorsára némi szerencsétlenkedés során kedves állami illetékesek ! | |||||
mig23papa | Adatlap | 368993 | 2008. június 16. 09:29 | ||
Makettezõ | Adatlap | 368992 | 2008. június 15. 22:07 | ||
Szia migi! A színeket egy külföldi makettoldal adta, de utólag nekem sem tetszett egy ukrán 21 bisz makett volt körbefotózva.A gépet már átfestettem sablon orosz zöld és sárgás mintájúra. Majd teszek fel róla képeket, ha érdekel.Köszi az észrevételezést. Üdv: Viktor | |||||
migi | Adatlap | 368991 | 2008. június 15. 17:41 | ||
Igazad van nem széplátvány de legalább meguszta a láng vágót | |||||
Monox | Adatlap | 368990 | 2008. június 15. 16:46 | ||
Szomorú szívvel nézem mindig, ahogyan múlik a világ dicsősége... | |||||
Gabi | Adatlap | 368989 | 2008. június 15. 16:04 | ||
migi | Adatlap | 368988 | 2008. június 15. 15:53 | ||
Szia Nem rossz , de a szineket honnan vetted ? gondolók a rakéta szinére és nekem a kerék szine is gyanus . A kék 28 és a csillagok azok gyári hozzávaló matrica volt? Ezt ne vedd kötözködésnek de vannak szabványok és szinkódok amiket illik betartani mert hitelét veszti a kész gép.De igy tovább ...ha kell valami segitség , megtalálsz . üdv: migi | |||||
Makettezõ | Adatlap | 368987 | 2008. június 4. 18:06 | ||
migi | Adatlap | 368986 | 2008. május 31. 17:42 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368985 | 2008. május 30. 22:42 | ||
Az időbeli korlátozás nemcsak a fogyasztás miatt, hanem az eszméletlen mértékű hőterhelés miatt IS volt érvényben, ami drasztikusan befolyásolta a hajtómű egyébként sem hiresen hosszú élettartamát.Normál üzemmódokról egyenlőre nem tudok adatokat. Az átesési sebesség erősen függ a pillanatnyi súlytól, tehát pl. a maradék tüzelőanyagtól, függesztményektől, a rep magasságtól /ill.pontosabban a levegő sűrűségétől, ami hőmérsékletfüggő is/, akkoriban Dózsa Gyuri, a PG berepülőpilótája szerint az átesés sebességcsökkentésnél kb 220-240 km/ó körül volt, de szerinte ez nem volt veszélyes ha a pilcsi tudatában volt a helyzetnek,egy kis gázadással, sebességgyüjtéssel stabilizálni tudta a gépet. Ehhez persze magasság kellett, ha ez nem volt, vagy/és váratlanul jelentkezett a probléma, vagyis pl. a pilcsit lekötötte valami feladatvégrehajtás vagy műszaki probléma, akkor jött a baj.A leszállósebesség /lebegtetés/ F/PF-nél és U-nál 310 km/ó, MF,bisz,UM-nél az SzPSz-rendszer /fékszárny határréteg-lefúvatás/ használatakor 260-270 volt. | |||||
borisz | Adatlap | 368984 | 2008. május 30. 22:23 | ||
Vészteljesítmény. Ronnie 3 hozzászólással ezelőtt írta. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 368983 | 2008. május 30. 22:17 | ||
Ez a CsR pontosan milyen üzemmód? Ilyenkor mekkora teljesítmény ad le a gép ? (lehet túl laikusnak tűnök, de nem értek hozzá viszont érdekel a téma) | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 368982 | 2008. május 30. 21:45 | ||
Akkor a CsR uzemmodban 3 perc alatt 1260 litert elgetett ha 7 liter/sec fogyasztassal szamolok. Ez kozel a fele az osszes belso tuzeloanyagnak. A 3 perces korlatozas a fogyasztasnak tudhato be vagy valami mas oka is van a dolognak? A CSR nelkul, normal uzemmodokon hogyan alakulnak ezek a szamok? Sebesseg adatokat tudsz mondani? Mint peldaul atesesi sebessegek, besiklasi sebesseg, sikloszam, minden erdekel. koszi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368981 | 2008. május 30. 21:18 | ||
A 21bisz feltankolható belső tüzelőanyag-készlete 2850 l, plusz a két szárny alatti póttank 2x490 l, és a törzs alatti "nyolcszázas" 745 l keróval, ez a maximum. A fogyasztás "CSR" /rendkivüli/ üzemmódban földön álló gépnél 5,2 l/másodperc,földkö- zelben a max engedélyezett M 1,06 sebességnél 8,8 l/s, a CSR-üzemmód használata max 4000 méter magasságig és max 3 percig volt engedélyezve. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 368980 | 2008. május 29. 19:06 | ||
Sziasztok Erdekelne nehany adat a 21Bisz-rol. Mennyit fogyaszt max fordulatszamon, vagy peldaul maximalis utanegetovel? Es a CSR uzemmodban (ha jol emlekszem ez az elnevezese a veszteljesitmenynek)? Mennyi tuza fer bele? | |||||
Monox | Adatlap | 368979 | 2008. május 19. 14:29 | ||
Nagyon örülök, hogy lelkes (és pénzes) emberek megmentették a lángvágótól ezt a gépet, sőt szépen rendbe is hozták! Annak már kevésbé, hogy mindezt Magyar felségjellel és a Csehszlovák alakú oldalszámmal tették amit egyszerűen átmázoltak... Mindig megdobban a szívem amikor szép állapotú MAGYAR MiG-21F-13-ast látok, de erre a gépre a háromszínű harmados kokárda kellett volna és a fekete szín a számokra. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 368978 | 2008. május 18. 22:53 | ||
És ez hol található? Hova fogják vontatni ? | |||||
Nyugger | Adatlap | 368977 | 2008. május 18. 21:48 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368976 | 2008. május 15. 20:40 | ||
Igen,jobboldalt az NR-30 gépágyú zárszerkezete van a féklap alatt, éppen ezért zárt féklapnál is van egy szabadon maradó hosszanti nyilás a féklap fölött, ugyanis ez a hüvelykivető nyilás, ahol lövésnél az ágyú kiszórja az üres hüvelyeket. | |||||
migi | Adatlap | 368975 | 2008. május 15. 20:30 | ||
Sziasztok Igen féklapra gondoltamb én is , akkor a gyanum beigazolódott hogy hiányzik a lemez , a másik oldalon meg akkor a gépágyú egyrésze látható . | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368974 | 2008. május 15. 20:12 | ||
A fotón a bal törzsféklap-tér látható,/a fékszárny a szárny hátulján van/, és hiányoznak a boritólemezek, a készre szerelt gépen csak a müködtető hidraukika-munkahenger látszik a nyitott féklap terében. | |||||
búza | Adatlap | 368973 | 2008. május 15. 19:52 | ||
Szia Migi! Biztosan lesz róla fénykép, hogy a TÖRZSFÉKLAP alatt hogyan néz ki a tér. Szerintem hiányzanak a takarólemezek. Ha jól látom az a rozsdás cső a csűrő tolórúd lehet. Az biztos, hogy lógó kábelek nem lehetnek abban a térben, mert kinyitás után összekuszálódnának a széltől. | |||||
migi | Adatlap | 368972 | 2008. május 15. 18:42 | ||
Bundesign | Adatlap | 368971 | 2008. május 13. 18:46 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368969 | 2008. május 11. 23:02 | ||
A fényképeden is látható középen hátrafelé menő két zöld "cső"/ valójában az oldal és magassági kormányvezérlés tolórúdjai/ eredetileg ennél jóval világosabb zöldessárga szinüek voltak, az üzemanyagcsövek sárgák, de több helyen barna vagy fekete mübőrrel bevonva, a levegőcsövek/üza-szellőzőcsövek feketék, hidraulika nagynyomású csövek festetlen rozsdamentes acél-szinüek, hidr. kisnyomású csövek szürke szinüek, hajtómü kenőolaj-cső barna, ez nem volt változó, mert kötelezően előirt szinek voltak a sárkány-rendszereknél /a hajtómü magasnyomású üzemanyag-csőrendszerei persze festetlen acélcsövek voltak,úgyis leégett volna róluk a festék/. | |||||
migi | Adatlap | 368968 | 2008. május 11. 22:42 | ||
Köszi ,igen mostmár értema lényegét és látom a két kis ablakot , a plexi alatt lévő csövek egyrésze nálunk is sárgára volt festve ? mert a képek szerint változó . | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368967 | 2008. május 11. 22:34 | ||
A hátpáncél alsó és felső sarkánál kicsit látszik a plexi határvonalainak alsó és belső sarka, vagyis a plexi lefelé a páncél vállrészének vonaláig, belső részén a fejpáncél széléig tart, a fejpáncél mögött nem plexi, hanem fémlemez alkotja a kabin hátsó falát. A kis ablakoknak és a hátsó plexinek egyébként az volt a szerepe, hogy ha csak minimálisan is, legyen valami kilátása a pilcsinek hátrafelé is, ha eléggé ki tudja tekerni a nyakát. A 2039-es linken látható fotókon egyébként teljes terjedelmükben láthatók ezek a kis ablakok, csak éppen hátulról nézve. | |||||
migi | Adatlap | 368966 | 2008. május 11. 19:04 | ||
Igaz hogy nem Mf de tudtommal nem sok a szegecselés külömbség | |||||
migi | Adatlap | 368965 | 2008. május 11. 18:52 | ||
Szerintem ez is megteszi | |||||
Bundesign | Adatlap | 368964 | 2008. május 11. 18:15 | ||
migi | Adatlap | 368963 | 2008. május 11. 17:36 | ||
Urak ez csak plexivel volt leválasztva a kabintól ? és a plexi lefelé meddig ért ? | |||||
migi | Adatlap | 368962 | 2008. május 11. 16:11 | ||
Szia Magyar gépet szeretnék csinálni belőle , de bizom hogy sikerülni fog valamilyen szinten most már a elválasztó hátfalról kell keresnem képet ahol nincs benne az ülés . | |||||
Monox | Adatlap | 368961 | 2008. május 11. 15:57 | ||
Csak alternatívaként jutott eszembe, hogy ha nagyon nem boldogulsz ezzel a területtel, akkor akár be is "lemezelheted". Bar magyarországon nem, de a Cseheknél és Afrikában sok ilyen gép repült. | |||||
migi | Adatlap | 368960 | 2008. május 11. 12:25 | ||
Kösazönöm Laci Amint látod épitgetem , ez a épités legnehezebb része . üdv: migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368959 | 2008. május 11. 11:01 | ||
mig23papa | Adatlap | 368957 | 2008. május 10. 14:02 | ||
migi a kabintól el van választva, hogy hermetizálni lehessen, et a gerinchez tartozik | |||||
migi | Adatlap | 368956 | 2008. május 10. 11:21 | ||
migi | Adatlap | 368955 | 2008. május 6. 18:12 | ||
Sziasztok Érdekes egy gép az biztos , nem lehet hogy valami Kinai kreáció ott vannak ilyen kabintetős mig utángyártások. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368954 | 2008. május 6. 08:39 | ||
A pasi és a MiG rokonok lehetnek, mert mindkettő egyformán torz. :-DDD | |||||
Nyugger | Adatlap | 368953 | 2008. május 5. 21:59 | ||
Szia Migi, A computergrafika szép példája a pasi, maga a makett pedig a fantasy kategória szüleménye. MiG-21PFM gerinc, 21R szárnyak, 21I Analog svanc stb, az igazi kihívás a kabin, melyben a műszerfal kitölti a teljes látómezőt, és ilyen kabintető nem volt a 21-s családban. De megdolgozott a makettal, az látszik rajta. | |||||
migi | Adatlap | 368952 | 2008. május 5. 21:06 | ||
Hind | Adatlap | 368951 | 2008. május 2. 08:43 | ||
Monox | Adatlap | 368950 | 2008. május 1. 21:57 | ||
Köszi a jó szándékot, de ezt inkább a Mig-29 rovatba kellett volna tenned. Ill. ott már fent van ez a széria. | |||||
pecsi | Adatlap | 368949 | 2008. május 1. 21:10 | ||
búza | Adatlap | 368947 | 2008. április 29. 21:06 | ||
Melyik 21-esé? Milyen rakétáé? Milyen adat? Tankos nyelvre lefordítva a kérdés értelme kb.: a tank lövegének adata érdekel! | |||||
tankos | Adatlap | 368946 | 2008. április 29. 20:41 | ||
MIG- 21 rakéta fegyverzet adata sürgős |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Zoli1989!
Sajna a tavalyi rendezvényhez képest átforgatták az indító és a statik zónát, így a múzeum a legtávolabbi pont lett. A repülőtéren keresztül nem lehetett megközelíteni a múzeumot, napközben nem volt nyítva -én így láttam. Késő du. viszont volt némi mozgás feltételezésem szerint a VIP vendégeknek mutatták meg.
A gyüjteményből sok gépet vittek a statikra. Mi-26T a parkolóból fotózható volt, telével.