<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
migi | Adatlap | 368975 | 2008. május 15. 20:30 | ![]() | |||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368974 | 2008. május 15. 20:12 | ![]() | |||||||||||||||||||
A fotón a bal törzsféklap-tér látható,/a fékszárny a szárny hátulján van/, és hiányoznak a boritólemezek, a készre szerelt gépen csak a müködtető hidraukika-munkahenger látszik a nyitott féklap terében. | |||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 368973 | 2008. május 15. 19:52 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Migi! Biztosan lesz róla fénykép, hogy a TÖRZSFÉKLAP alatt hogyan néz ki a tér. Szerintem hiányzanak a takarólemezek. Ha jól látom az a rozsdás cső a csűrő tolórúd lehet. Az biztos, hogy lógó kábelek nem lehetnek abban a térben, mert kinyitás után összekuszálódnának a széltől. | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368972 | 2008. május 15. 18:42 | ![]() | |||||||||||||||||||
Bundesign | Adatlap | 368971 | 2008. május 13. 18:46 | ![]() | |||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368969 | 2008. május 11. 23:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
A fényképeden is látható középen hátrafelé menő két zöld "cső"/ valójában az oldal és magassági kormányvezérlés tolórúdjai/ eredetileg ennél jóval világosabb zöldessárga szinüek voltak, az üzemanyagcsövek sárgák, de több helyen barna vagy fekete mübőrrel bevonva, a levegőcsövek/üza-szellőzőcsövek feketék, hidraulika nagynyomású csövek festetlen rozsdamentes acél-szinüek, hidr. kisnyomású csövek szürke szinüek, hajtómü kenőolaj-cső barna, ez nem volt változó, mert kötelezően előirt szinek voltak a sárkány-rendszereknél /a hajtómü magasnyomású üzemanyag-csőrendszerei persze festetlen acélcsövek voltak,úgyis leégett volna róluk a festék/. | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368968 | 2008. május 11. 22:42 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszi ,igen mostmár értema lényegét és látom a két kis ablakot , a plexi alatt lévő csövek egyrésze nálunk is sárgára volt festve ? mert a képek szerint változó . | |||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368967 | 2008. május 11. 22:34 | ![]() | |||||||||||||||||||
A hátpáncél alsó és felső sarkánál kicsit látszik a plexi határvonalainak alsó és belső sarka, vagyis a plexi lefelé a páncél vállrészének vonaláig, belső részén a fejpáncél széléig tart, a fejpáncél mögött nem plexi, hanem fémlemez alkotja a kabin hátsó falát. A kis ablakoknak és a hátsó plexinek egyébként az volt a szerepe, hogy ha csak minimálisan is, legyen valami kilátása a pilcsinek hátrafelé is, ha eléggé ki tudja tekerni a nyakát. A 2039-es linken látható fotókon egyébként teljes terjedelmükben láthatók ezek a kis ablakok, csak éppen hátulról nézve. | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368966 | 2008. május 11. 19:04 | ![]() | |||||||||||||||||||
Igaz hogy nem Mf de tudtommal nem sok a szegecselés külömbség | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368965 | 2008. május 11. 18:52 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szerintem ez is megteszi | |||||||||||||||||||||||
Bundesign | Adatlap | 368964 | 2008. május 11. 18:15 | ![]() | |||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368963 | 2008. május 11. 17:36 | ![]() | |||||||||||||||||||
Urak ez csak plexivel volt leválasztva a kabintól ? és a plexi lefelé meddig ért ? | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368962 | 2008. május 11. 16:11 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Magyar gépet szeretnék csinálni belőle , de bizom hogy sikerülni fog valamilyen szinten most már a elválasztó hátfalról kell keresnem képet ahol nincs benne az ülés . | |||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 368961 | 2008. május 11. 15:57 | ![]() | |||||||||||||||||||
Csak alternatívaként jutott eszembe, hogy ha nagyon nem boldogulsz ezzel a területtel, akkor akár be is "lemezelheted". Bar magyarországon nem, de a Cseheknél és Afrikában sok ilyen gép repült. | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368960 | 2008. május 11. 12:25 | ![]() | |||||||||||||||||||
Kösazönöm Laci Amint látod épitgetem , ez a épités legnehezebb része . üdv: migi | |||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368959 | 2008. május 11. 11:01 | ![]() | |||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 368957 | 2008. május 10. 14:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
migi a kabintól el van választva, hogy hermetizálni lehessen, et a gerinchez tartozik | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368956 | 2008. május 10. 11:21 | ![]() | |||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368955 | 2008. május 6. 18:12 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok Érdekes egy gép az biztos , nem lehet hogy valami Kinai kreáció ott vannak ilyen kabintetős mig utángyártások. | |||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 368954 | 2008. május 6. 08:39 | ![]() | |||||||||||||||||||
A pasi és a MiG rokonok lehetnek, mert mindkettő egyformán torz. :-DDD | |||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 368953 | 2008. május 5. 21:59 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Migi, A computergrafika szép példája a pasi, maga a makett pedig a fantasy kategória szüleménye. MiG-21PFM gerinc, 21R szárnyak, 21I Analog svanc stb, az igazi kihívás a kabin, melyben a műszerfal kitölti a teljes látómezőt, és ilyen kabintető nem volt a 21-s családban. De megdolgozott a makettal, az látszik rajta. | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368952 | 2008. május 5. 21:06 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 368951 | 2008. május 2. 08:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 368950 | 2008. május 1. 21:57 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszi a jó szándékot, de ezt inkább a Mig-29 rovatba kellett volna tenned. Ill. ott már fent van ez a széria. | |||||||||||||||||||||||
pecsi | Adatlap | 368949 | 2008. május 1. 21:10 | ![]() | |||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 368947 | 2008. április 29. 21:06 | ![]() | |||||||||||||||||||
Melyik 21-esé? Milyen rakétáé? Milyen adat? Tankos nyelvre lefordítva a kérdés értelme kb.: a tank lövegének adata érdekel! | |||||||||||||||||||||||
tankos | Adatlap | 368946 | 2008. április 29. 20:41 | ![]() | |||||||||||||||||||
MIG- 21 rakéta fegyverzet adata sürgős | |||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368943 | 2008. április 28. 21:11 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hol a zöld, hol a barna a fényesebb, ahogy sikerült a kikeverés. A binarin ui.egy kétkomponensü festék, egyik összetevő maga a pigment-anyag, másik egy méz-szerüen sürü edző-anyag, és ez adja a festék fényességét is. Ha nem pontosan egyforma a keverési arány mind a két szinnél, nem lesz egyforma a fényesség sem. | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368942 | 2008. április 28. 19:53 | ![]() | |||||||||||||||||||
Celluxin festék ha jól tudom , de a terepszinben megfigyelhető a zöld fényesebb mint a barna , pedig ugyanaz a festék azt hiszem binarin ? | |||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368941 | 2008. április 28. 19:32 | ![]() | |||||||||||||||||||
A számok azért csillognak, mert ezeket /meg a felségjelzéseket is/ egyszerü nitrofestékkel festették fel a gépekre | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368940 | 2008. április 28. 18:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok Én is had járuljak hozzá egy képpel , érdekes mennyire csillog a számsor a gép oldalán | |||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 368939 | 2008. április 28. 08:53 | ![]() | |||||||||||||||||||
Még egy pár szó és kép az 5721-es géphez... Bár csak feltételezem, hogy az új festés a két fődarab integrációját volt hivatott eltakarni több fotó van, hogy repült a gép az új festéssel nem is keveset. Bár repülésről nincs fényképem, de az első kép a PG-ben készült, amikor a gép megérkezett az IFF beépítésre, a másik kettő Taszáron. | |||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 368938 | 2008. április 27. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
Jó estét! Ime két kép 1995 októberéből a 12 gépes CFE darabolás utáni állapotról mely egyben némi magyarázat az eddigi dolgainkra. 10 db MiG-21MF:4608,4603,4607,8111,8109,8115, 8113,8203 a teljes kabin kivágva és eladva,9310,8108, majd a 2 db MiG-21bis-a 4112, és a 3955. A 3955 a 9178-s törzshátsórészével, a 4112-s pedig az 5721-s t.h.részével. Jól látszik a méretes átégés. | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368937 | 2008. április 27. 15:51 | ![]() | |||||||||||||||||||
Van nekem is valami anyagom azon a nyelven , de én csak nézegetem mert olvasni nem tudom. | |||||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 368936 | 2008. április 27. 13:14 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nemrég voltam a cégem szakmai könyvtárában,és imádnivaló dolgokat láttam a 21-esről.Eredeti nyelven íródott leírások a "kályhacsőről". | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368935 | 2008. április 27. 11:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szerintem a 21-es változatokkal befejeztünk egy repülőgép tipus korszakot amit soha semelyik tipus nem fog megközeliteni . Vannak pilóták akik ezen tanultak és ezen mentek nyugdijba ez egy több generációs tipus.Nekem a nagy Ő ez a tipus a többi meg csak van . Ha valamelyik kereskedő felválalná hogy be lehet tőle mindenféle Magyar dolgot gondolok a kitt, a festék, matrica, stb szerezni ( rendelni) és nem csak repülőrre gondolok lenne rá igény .Járok pesten makett boltba és hallom hogy keresnek magyar gépet de szinte 4-5 db tipusnálnincs több ha éppen lehet kapni , sokan visszariadnak attól hogy innen onnan rendelgessék a kiegészitő dolgokat meg + rá jön a posta költség mindenre . Sokan vannak akik keresik a magyar dolgokat mert érdekli őket de nincs információjuk mit hogyan és honnan lehetne beszerezni .Ha egy helyről be lehetne mindent szerezni , gondolom én biztos lenne rá kereslet . Gondold el mikor jelent meg utoljára valamilyen irott anyag erről a témárol 15-20 éve , azért nem minden az internet . | |||||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 368934 | 2008. április 27. 10:54 | ![]() | |||||||||||||||||||
Komolyan mondom,akkora érdeklődés mutatkozik a 21-es iránt,hogy szinte meglepő.Valóban nemzedékek nőttek fel ezen a tipuson.Kíváncsi lennék,hogy a műanyag Grippen mikor lesz ennyire népszerű. A Mi-24 a másik ami majd hasonló érdeklődésnek fog örvendeni? Talán.Ba is gyűjtöttem egy kazallal. | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368933 | 2008. április 27. 10:48 | ![]() | |||||||||||||||||||
Előre is köszönöm ,szerintem még egy nagyobb tétel f-13 as simán eladható lenne az itthoni makettezők között . | |||||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 368932 | 2008. április 27. 10:44 | ![]() | |||||||||||||||||||
Van egy volt munkatársam,Ő most kapott rá a makettezésre,és kizárólagosan csak Kínából rendel.Még húztam is az idegeit,(mi lesz,ha léket kap a dzsunka?) + kérdezem tőle,hogy hol a nyavajába rendel sosem látoot maketteket. | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368931 | 2008. április 27. 10:36 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Hind Én nagyon szivesen megvenném ha valaki be tudná szerezni , vagy megmondaná honnan lehet megrendelni. üdv: migi | |||||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 368930 | 2008. április 27. 10:18 | ![]() | |||||||||||||||||||
Urak! Ez F-II! Ez a gyártó készít MiG-21-F-13 at is.Azt kellett volna megvenni.Én is azért vettem, mert első ránézésre F-13 at szerettem volna készíteni. Nagyon hamar beláttem hogy majdnem reménytelen, Viszont van egy MIG-21F-13-as kabintetőm,ha valakit érdekel,megbeszélhetjük.A méretarány 1:1 | |||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 368929 | 2008. április 27. 10:12 | ![]() | |||||||||||||||||||
Azt hiszem lesz mit tenni mire elfogadható, üveges kabin hátsórészű MiG-21F-13-ast varázsolsz belőle. Amennyire láttam a szárnyak helyett teljesen újat kellene szerezned (gondolom megoldható a dolog) A kis (de a nagy) függőleges vezérsík alakja (is) gyanús egy kicsit (nagyon szögletesnek tűnik és látszólag a kilépő él szöge sem tűnik teljesen jónak). Valószínűleg a törzsön lesz némi átkarcolni való panelvonal. A kabinnak (mint rendesen) egy teljes átépítés a sorsa, nemcsak azért mert lokátor-indikátor is van benne (ott ahol a PF-en kellene lennie), hanem mert nagyon silányvak tűnik üléssel együtt. A hozzáadott fegyverzetet használata a póttartállyal együtt kerülendő (szörnyen alakhibás mindkettő). A Ha ezek megtörténnek szerintem szépet lehet építeni belőle. | |||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 368925 | 2008. április 26. 22:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
21F-13 és az összes UTI-változat beömlőcsatorna átmérője 630 mm, PF,PFM,MF,R - 870mm, bisz 900 mm | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368924 | 2008. április 26. 18:22 | ![]() | |||||||||||||||||||
Monox nézd meg a mi van a dobozban oldalon a képeimet az F-7 tesről | |||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 368922 | 2008. április 26. 18:04 | ![]() | |||||||||||||||||||
Azt hiszem 650 mm. De azért ne fogadj rá nagy összegben. | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368921 | 2008. április 26. 17:31 | ![]() | |||||||||||||||||||
Meg tudná mondani valaki az 21F-13 beömlő nyilás méretét . üdv: migi | |||||||||||||||||||||||
heart68 | Adatlap | 368919 | 2008. április 24. 21:23 | ![]() | |||||||||||||||||||
migi! Valahogy majd összehozzuk a dolgot van 5-6 dvdnyi filmem. Jazz-berénybe hivatalosak vagyunk tengos oldalrol de... megoldjuk okosba;) | |||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 368918 | 2008. április 24. 20:56 | ![]() | |||||||||||||||||||
Migi! Ok., RBK.. | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 368917 | 2008. április 24. 20:50 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia És a te álltalad forgatot filmhez nem lehet valamilyen módon hozzájutni ? | |||||||||||||||||||||||
heart68 | Adatlap | 368916 | 2008. április 24. 20:35 | ![]() | |||||||||||||||||||
95 szeptemberi videomombol is dobálok fel képet. Ez a nap azért is érdekes volt mert Somogyi Nándi felszállás közben eldurrantota mind a két futoját/korán kezdte zárni/. Szegény kényszert szállt a betonra,felnijeit és futoit rendessen le amortizálta:):) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Igen féklapra gondoltamb én is , akkor a gyanum beigazolódott hogy hiányzik a lemez , a másik oldalon meg akkor a gépágyú egyrésze látható .