<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Daala | Adatlap | 369056 | 2008. június 26. 13:38 | ![]() | |
A festésről-festékről nem ír, annyit kivettem belőle, hogy Zvezdából vette az R3-as rakétákat és Equipage gumi futókerekeket használt. | |||||
Kelemen | Adatlap | 369055 | 2008. június 26. 13:36 | ![]() | |
Köszi=) Amugy én a MiG-21F-13-ast annyiban "alakítottam át", hogy az ülés mögötti plexit lefestettem. Tettem ezt azért, mert a Csehszlovák licensz alapján készült Aero S-106-ost készítettem el, ez pedig ebben tért el az ereditől. Nah meg a felületi megmunkálása is jobb volt mint az oroszoké. | |||||
SAAB | Adatlap | 369054 | 2008. június 26. 13:33 | ![]() | |
Hello Daala! Ez az orosz mig jól néz ki, csak sajna nem tudom elolvasni milyen festéket használt hozzá az illető, vagy megvan ugyanez más nyelven is? ( Valaki tud esetleg oroszul? ) | |||||
Daala | Adatlap | 369053 | 2008. június 26. 13:30 | ![]() | |
Nagyon jók lettek, különösen a PFM teszik! | |||||
Kelemen | Adatlap | 369052 | 2008. június 26. 13:27 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 369051 | 2008. június 26. 13:24 | ![]() | |
Itt van egy orosz link is! Ez se rossz! gallery.rumodelism.com/gallery/img129/m2585.shtml | |||||
Kelemen | Adatlap | 369050 | 2008. június 26. 13:17 | ![]() | |
Nekem volt egy 1/72-es verziója(díszfestéses géppel a dobozon). Szerintem a kabintető meg az egész olyan szögletes volt, én italerit raktam össze előtte, és ahhoz képest nagyon nagy volt a különbség. | |||||
Daala | Adatlap | 369049 | 2008. június 26. 13:12 | ![]() | |
Revell F-13 Thomas Jungétől! www.modellversium.de/galerie/8-flugzeuge-militaer-modern/3714-mig-21-f-13.html | |||||
Makettezõ | Adatlap | 369048 | 2008. június 26. 13:08 | ![]() | |
Szia Kelemen! Mi volt annyira borzasztó rajta? Üdv. | |||||
Kelemen | Adatlap | 369047 | 2008. június 26. 13:05 | ![]() | |
Hú a MiG-29-eshez volt szerencsém, mit ne mondjak, nekem borzasztó volt... | |||||
SAAB | Adatlap | 369046 | 2008. június 26. 13:03 | ![]() | |
A revell 21-es kivételesen saját fejlesztés.Nem úgy mint a Su-24, Su 27, Mig 25 Mig 31 Mig 29 stb... | |||||
Kelemen | Adatlap | 369045 | 2008. június 26. 12:59 | ![]() | |
Akkor bocsánat. Én meg tisztára ugy tudtam(meg mondom, mintha valahol olvsatam is volna), hogy átvett kit. DE az biztos, hogy nagyon szép kis kit. | |||||
Kelemen | Adatlap | 369044 | 2008. június 26. 12:58 | ![]() | |
Aki csinált már Bis-t melyik festést választotta hozzá? | |||||
makettes | Adatlap | 369043 | 2008. június 26. 12:57 | ![]() | |
Valahol úgy olvastam ,hogy a Revell kit saját gyártmány. | |||||
Kelemen | Adatlap | 369042 | 2008. június 26. 12:56 | ![]() | |
Kelemen | Adatlap | 369041 | 2008. június 26. 12:56 | ![]() | |
http://www.internetmodeler.com/2007/february/first-looks/zvezda_mig.php Tessék itt van dobozbontás a drága kis Bisről! | |||||
Kelemen | Adatlap | 369040 | 2008. június 26. 12:54 | ![]() | |
Én ugy tom, hogy a Revell kittet mintha Dragon vagy Academy(esetleg Hasegawa) vették át. Nem tom már hol olvsstam, de valamiért inkább a Dragon jutott az eszembe. De az fix, hogy átvett kitről van szó a Revellnél. | |||||
makettes | Adatlap | 369039 | 2008. június 26. 12:54 | ![]() | |
A Zvezda bisz ,hát nem semmi... | |||||
SAAB | Adatlap | 369038 | 2008. június 26. 12:52 | ![]() | |
Hát a Japcsik valószinűleg sokat nem láttak élőben, de a Dél-koreaik-é még mindig rosszabb. Ezek szerint Orosz Repcsit orosz makettgyártótól. A kakuktojás a revell. | |||||
SAAB | Adatlap | 369037 | 2008. június 26. 12:50 | ![]() | |
Hello Daala ! Én úgy értettem, hogy a fujimik közül unblokk a pf-et érdemes. Ezek után teljesen felcsigázott a zvezda bisz, van erről dobozbontás? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 369036 | 2008. június 26. 12:48 | ![]() | |
Azt hiszem, a PF-hez meg MF szárnyat adnak... de ez csak halvány emlék, nem esküszöm meg rá. :) | |||||
Daala | Adatlap | 369035 | 2008. június 26. 12:47 | ![]() | |
A Zvezda Bisz egyetlen hibája a futókerekek kis mérete. A gép méretei, a gerinc nagyon jól eltaláltak. Még a Bisz jellegzetesen "lógó" orrát és a nagyobb átmérőjű beömlőnyílást is korrektül megcsinálták! | |||||
Kelemen | Adatlap | 369034 | 2008. június 26. 12:46 | ![]() | |
Ezzel én is egyett értek. Nekem volt szerencsém a Revell F-13-ashoz és a Zvezda PFM+Bis-hez. Igazi örömmakettezés volt =) | |||||
Daala | Adatlap | 369033 | 2008. június 26. 12:44 | ![]() | |
Szerintem a legpontosabb PF inkább a Bileké, de a Fujimihez magyar csillagok is vannak. A zvezda PFM-et és Bisz-t adott ki, a Bisz fenomenális. Az F-13-mal kapcsolatban egyetértünk, a Revellé a legpontosabb, legjobb 72-ben. | |||||
SAAB | Adatlap | 369032 | 2008. június 26. 12:41 | ![]() | |
Hello Tibcsi ! Nekem pont ezért van meg a Pf az állitolag a legpontosabb a Fuujimi-ből. De igazán pontos Bisz-t sem tudom ki gyárt. Szerintem viszont a pozitiv paneles KP-ból időigényes szépet csinálni, még ha ezenkivűl pontos is. Bár ha jól emlékszem a Zvezda-nak voltak Mig 21-ei (pl SMT) de nem tudom milyen sikerrel. A revell f13 szerintem mindenképpen jó választás csak abból nem volt magyar terepszinű úgy tudom. | |||||
SHBalage | Adatlap | 369031 | 2008. június 26. 12:26 | ![]() | |
A Zvezda bis-t jó szívvel ajánlották korábban ebben a topikban. | |||||
makettes | Adatlap | 369030 | 2008. június 26. 12:19 | ![]() | |
Szia SAAB! Most váltottam pár szót a Sziklafőnix-ből a sráccal,azt mondta,hogy nem KP szerszám és negatív paneles a 21-es. Üdv. makettes | |||||
Tibcsi | Adatlap | 369029 | 2008. június 26. 12:16 | ![]() | |
Illetve egy-egy szárnypilont, de a valóságban megvan mind a négy. :)) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 369028 | 2008. június 26. 12:15 | ![]() | |
SAAB, A Fujimikkel az a baj, hogy igazából nem is bis-ek és nem is MF-ek. Gyakorlatilag egy MF törzshöz adnak egy bis gerincet. És ugyanazt csomagolják az MF és a bis dobozba is. Az már csak apróság, hogy két-két szárnypilont jeleznek a rajzon, de a valóságban, az öntőkereteken szerencsére megvan mind a négy. :) | |||||
SAAB | Adatlap | 369027 | 2008. június 26. 11:18 | ![]() | |
http://www.sziklafonix.hu/termekek.php?gyarto=mastercraft&oldal=1 Itt van még pár 21MF de ezek minőségét nem ismerem. Valaki tud esetleg ezekről valamit. (kopro, Mastercraft,Zvezda stb) | |||||
SAAB | Adatlap | 369026 | 2008. június 26. 11:02 | ![]() | |
Hali ! Ha könnyen és gyorsan akarsz terepszinű Mig 21-et. Akkor szerintem a Fujimi MF vagy Bisz a jó választás. Ha F-13-at szeretnél akkor pedig a revell. Hangsulyozom szerintem, mert most jó pár orosz cég is adott ki 21-et de ezeket még nem ismerem. Az academy 21 mindenképp felejtös. Ha kell van kp Mig 21 mf-em is. Üdv: Saab | |||||
Zebi | Adatlap | 369025 | 2008. június 26. 10:23 | ![]() | |
Az Academy F-ből soha nem lesz MF, egyszerűbb nulláról újat faragni. Inkább vedd meg helyette a KP makettet. | |||||
Monox | Adatlap | 369024 | 2008. június 26. 09:58 | ![]() | |
Hawk! Ha F-13-as van a dobozban, abból nagyon nehéz lesz MF-et építened! A törzs, az orr-rész kivételébel megfelelő, az előbbit drasztikusan meg kell növelned az orrkúppal együtt. A szárnyakon a fékszárnyak szorulnak átalakításta + 1 felfüggesztést még tá kell tenned az eredetitől kívűlre. A törzsön meg kell változtatnod a "futókerék dudort" nagyobbra, a gerinc helyett egy másikat kell csinálnod egy komlett kabinnal együtt.A függőleges vezérsík semmire sem alkalmas, a vízszintes vezérsíkok viszont pont jók. A főfutók kerekeit nagyobbra kell cserélned. Nagyjából ennyi :) F-13-asból terepszínű magyar gép nem létezett, voltak viszont eltérő jelzések, pl. a két piros csík 68-as invázió idejéből. MF-ből többféle terepszín létezett a 80-as években, a PG-sen kívűl. A számozás és a csillagozás azonos volt mindkét gépen. | |||||
Ákos | Adatlap | 369023 | 2008. június 26. 07:59 | ![]() | |
Ha az Academy makettet MF-re alakítod, akkor talán a szárnyak maradhatnak, de azt is módosítani kell. A többi alkatrészt kidobhatod. Amit tehetsz: lefested fémszínűre, magyar csillagokkal. De ha sci-fi makettet akarsz építeni, nem tartalak vissza :) | |||||
Daala | Adatlap | 369022 | 2008. június 26. 07:49 | ![]() | |
Hawk | Adatlap | 369021 | 2008. június 26. 00:50 | ![]() | |
Most néztem meg hogy az f-13 as verziót áttudom alakítani MF-re szóval arról is jók lennének képek | |||||
Hawk | Adatlap | 369020 | 2008. június 26. 00:26 | ![]() | |
Sziasztok! Megrendeltem az Academy Mig-21 ét 1/72 ben a dobozra Fishbed van írva de állítólag az F-13 as széria van benne, ha a kettő ugyan az akkor elnézést nem vagyok nagyon járatos benne. Szóval ebből a kitből szeretnék kihozni egy magyar vonatkozású ,,végterméket" és ehhez kellenek képek a típusról és jó lenne a terepmintás változatról mivel egy olyat szeretnék elkészíteni ha ebben a típusban nem volt terepmintás festésű akkor egy olyan gépről amin terepminta van és nagyon hasonlít az f-13 asra, maximum majd átalakítom valamennyire a kitet. Előre is köszönöm! | |||||
Monox | Adatlap | 369019 | 2008. június 22. 22:47 | ![]() | |
Lévén, a széllel szemben nem lehet pisilni, ezért valószínűeg megírnám és arra gondolnék, hogy milyen jókat röhög ez az ember rajtam. | |||||
mig23papa | Adatlap | 369018 | 2008. június 22. 16:39 | ![]() | |
Na látos ez a lényeg, ha megírnám a Pápán tárolt gépek jelenlegi gazdájának a címét, nevét akkor írnál neki, hogy ugyan már ne a kohóba küldje azokat a gépeket? | |||||
Monox | Adatlap | 369017 | 2008. június 22. 15:49 | ![]() | |
Így vagyok ezzel én is. Csak az a baj, hogy mire odaértem már csak a tenyérnyi lemezdarabokból lehett kitalálni, hogy milyen típusú géppel állok szemben. Ha pedig még a konkrét gépet is be sikerült azonosítani, akkor meg egyszerre sírtam és nevettem. Az a baj, hogy oda már minden úgy érkezik, hogy onnan már biztosan csak a kohóba mehessen. | |||||
mig23papa | Adatlap | 369016 | 2008. június 22. 09:09 | ![]() | |
Monox te szerencsés ember vagy, mert legaláb b a MÉH telepen találkozhattál ezekkel ha én találnék ilyent a MÉH telepen, csak addig lenne ott amíg odaérnék :-) | |||||
Monox | Adatlap | 369015 | 2008. június 21. 18:33 | ![]() | |
Ez pontosan így van. Sajnos én sem hallottam még olyat, hogy sikerült volna Magyarországon feltámasztani egy, valaha a Légierőnkbe tartozó gépet, MÉH telepet annál többet láttam... Ma már túl vagyok a hovatartozáson, lényeg, hogy a siker szélén van a dolog. | |||||
A-3 | Adatlap | 369014 | 2008. június 21. 13:31 | ![]() | |
T.Monox! Ha egy rendezvény háttérképeit magyar felségjelű MIG-el tudják elképzelni és csakis a ezért fizetnek ne rajtam múljon, hogy nincs elég p-f-z festékünk. Sajnos jelenleg hazánkban a repülőgépeket, akár öreg akár fiatal, csakis alamínium- vas szinten tudják kezelni! | |||||
Monox | Adatlap | 369013 | 2008. június 21. 10:41 | ![]() | |
Örülök, hogy ilyen szinten sikerült helyreállítani a gépet. Nem tudom, hogy a földi indíthatóság kizárólag a beindításra korlátozódik, v. esetleg egyszer még repülni is fog a gép? Őszintén remélem, hogy fogok még látni MiG-21-est életemben repülni és most, hogy olvastam hozzászólásod bízok ebben, talán nem hiába! Viszont nem értem, hogy az "egyszerű átmázolásra" miféle szükségszerűség vitt? Ha a festés lehetősége adva volt, akkor már csak a festőn múlik mit hoz ki belőle? Távol áll tőlem, hogy fikázzam a gépet és a rajta végzett munkát, de a történelmi hűséghez, vagyis az eredetiséghez szoktam ragaszkodni. Ezért írtam azt amit. További munkátokhoz, nagyon sok sikert kívánok! Üdv: Monox | |||||
A-3 | Adatlap | 369012 | 2008. június 20. 22:59 | ![]() | |
Tisztelt Monox! Szeretnélek tájékoztatni arról, hogy a a gép "egyszerű átmázolása" nem öncélú tevékenység eredménye hanem a szükségszerűség vitt rá bennünket. Amint létod még nincs befejezve. Az állagmegóváshoz pénz kell és ha azt a gép is megkeresheti önmagának, hát tegye. Amúgy a gép rendszerei komplettek, célunk a földi indíthatóság elérése. | |||||
mig23papa | Adatlap | 369011 | 2008. június 18. 20:09 | ![]() | |
Zebi azokat a kis vackokat a tűzoltókocsival hozták ki oda | |||||
mig23papa | Adatlap | 369010 | 2008. június 18. 20:08 | ![]() | |
Tibcsi mindegy miért kellett hajtóművet indítani, a tűzoltókocsinaknak ott kellett lenni, és persze a srácoknak is a palackokkal | |||||
mig23papa | Adatlap | 369009 | 2008. június 18. 20:00 | ![]() | |
migi teljesen jól gondolod minden gép indítás előtt ki kellett hívnunk a tűzoltókat (logikusabb volt, mintha akkor hívtuk volna mikor már égett a gép) éjszakai repülésen is volt kiállása a tűzoltókocsinak a kesziben alapból volt tűzoltókocsi, mint ahogy apa, levegős, oxigén, és üza kocsi is, ja és nitrogénes is a rakéták miatt | |||||
Tibcsi | Adatlap | 369008 | 2008. június 18. 18:39 | ![]() | |
Szerintem csak a hajtóműjavítás utáni próbánál, beszabályozásnál ("hajtóművezésnél"). | |||||
migi | Adatlap | 369007 | 2008. június 18. 18:18 | ![]() | |
Szia Laci Ha jól értelmezem amit irtál miden eggyes gép inditásánál éjjel nappal kivonul a tüzoltó autó a géphez ? , a készültségi gépeknél is ? üdv: migi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |