/ Fórumok /

MiG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.
mig23papa 369209 2008. augusztus 25. 20:00
Válasz erre
Rumcájsz_52

Köszi, ezt tudtam, csak abban nem vagyok biztos, hogy a Mig 21 PF-en ilyen volt, bár ahogy a 2288 bejegyzés képeit nézem igazad lehet, ha az egy Mig 21 PF, rég volt a "kezemben " ez a tipus, akkor annyira természetes vot minden, hogy nem foglalkoztunk ilyen apróságokkal. De jók ezek a beszélgetések éppen azért .
Lacy 369208 2008. augusztus 25. 19:51
Válasz erre
01
01
02
02
03
03
04
04

Szerintem attól, hogy egy PF sárkányon a fékernyő tok felkerül a svanc tövébe még messze nem jelenti azt, hogy az a gép Mig-21PFSz lenne! (Márpedig fotók alapján arról lehet főként azonosítani.)

Megmutatom, hogy miért. A SzPSz rendszert nem használó Mig-21F-13/PF típusok fékszárnya:
- 01: a fékszárny nem lehajlik, hanem hátracsúszik
- 02: felül egy rés jelenik meg
- 03: a szárny alatti félkör alakú áramvonalazó lemez a fékszárny mellett található
- 04: a fékszárnyat kitoló munkahenger a szárnyban található

folyt. köv
Lacy 369207 2008. augusztus 25. 19:38
Válasz erre
PFSz
PFSz

Szia Rumcájsz_52!

Szóval Mig-21PFSz.

Azt mondod könyvek újságok alapján hogy:
- egyrészes kabintető
- kis svanc
- fékernyő a svanc tövében
- SzPSz-es fékszárny
- kis példányszámú próba-széria teszt-célokra

Lényeges lenne a belső rendszerek ismerete, fegyverrendszer, stb. De sajnos így fél évszázaddal később nekünk csak a fotók maradtak.

A könyvek, fotók alapján, a PF sárkányt, fékernyő tokkal a svanc tövében Mig-21SPSz-nek azonosítanak. Lásd fotó

folyt köv…
Rumcájsz_52 369206 2008. augusztus 25. 16:47
Válasz erre
mig23papa
A hátracsúszó Fowler-fékszárny nyitott helyzetében keskeny rés marad a fékszárny belépőéle és a hozzá illeszkedő szárnyfelület hátsó éle között. Igy a szárny alsó felületéről a résen feláramló levegő csökkenti a fékszárny felső felületén az örvénylést, igy nehezebben, nagyobb állásszögnél válik csak le az áramlás a fékszárny felső felületéről.
mig23papa 369205 2008. augusztus 25. 12:23
Válasz erre
Monox

Mit értesz réselt fékszárnyon a MiG-21PFM tekintetében?
Lacy 369204 2008. augusztus 24. 21:48
Válasz erre
Rumcájsz_52,

Ok köszönöm, jelenleg adatokat gyűjtök Mig-21PFS ügyben ...
Rumcájsz_52 369203 2008. augusztus 24. 16:40
Válasz erre
mig-21
mig-21

Szia, Lacy
az anyag egy része az Aerofax/Jefim Gordon kiadvány, többi része orosz és ukrán ujságokból származik.Innen származó adatok szerint az első SzPSz-rendszerrel felszerelt kisérleti gép a 7610103 gyári számú átalakitott PF volt, amely 1962 első félévében ment át az állami átvételi berepüléseken /nem 1967/.Az biztos, hogy nem egy darabot gyártottak, nekem van egy fotóm, ahol hat 21-es áll sorban, és ebből min három egyértelmüen PFSz-ként azonositható, de valószinüleg a többi is ugyanaz, csak ezeknél takarásban van a svanc, tehát PF-ek is lehetnek. A szintén ismert egyiptomi PFSz lehet akár a három sz. gép közül az egyik, de lehet egy negyedik is.
Monox 369202 2008. augusztus 24. 09:31
Válasz erre
A 77-es gyártmány nyilt jelzése a MiG-21FL volt, viszont nem volt szovjet katonai jelzése, miután csak indiában gyártották állítólag a MiG-21PFM alapján. A képeken a stilusjegyek és részletek alapján viszont egyértelműen a PF volt az alap! Kizárólag a nagy svancban tér el a PF-től és a törzs módosítása után az alsó póttartály helyére rá lehetett szerelni a helyi fejlesztésű GS-23-as tartalmazó gépágyúkonténert. Viszont el sosem adtak belőle, ami FL csak Indiában repült! Legfeljebb talán kiöregedésük után adhattak belőle másoknak, de ez nem jellemző.

Nézzetek szét itt:

www.bharat-rakshak.com/IAF/Images/Current/Fighters/MiG21FL/
Monox 369201 2008. augusztus 24. 09:12
Válasz erre
Olvasgattam itt amit írogattok PFSz-ügyben. Itt van az ideje, hogy én is kavarjak egy kicsit a szalámin! :-)
Utánanéztem én is a dolognak, méghozzá Zsák Ferenc úr egyik régebbi kutatómunkájában és érdekes dolgokat láttam benne. Szerinte a MiG-21 PFSz tipusból összesen egy darab gép létezett, kísérleti jelleggel 94-es gyártmány jelzéssel és E-7SzPSz katonai jelzéssel. Jelölték még MiG-21PFSzPSz jelzéssel is. A gépet 1967-ben építették. A lényege az volt, hogy egy PF-be beépítették az új tipusú fékszárnyat és az akkor még kisérleti SzPSz rendszerrel lefúvatták a fékszárnyról az ott keletkező légörvényeket, ami következtében kissebb lett a leszállótempó. A sikeres kísérlet után azonnal gyártásba vették a MiG-21PFM-et az új rendszerrel (nagy svanc, réselt fékszárny, KM-1katapultülés, de még PF rendszerek) mindezt 94K jelzéssel. Szokták emlegetni MiG-21 PFM-SzPSz tipusként is a gépet.
Lacy 369200 2008. augusztus 24. 08:11
Válasz erre
Szia Rumcájsz_52!

Ez a Jefim Gordon anyag, az Aerofax kiadványa? Mert az 1996-os kiadású, elég régi, a kilencvenes évek elejéről származó adatokat tartalmazó anyag.

Vagy az új, Yefim Gordon & Keith Dexter with Dmitriy Komissarov álltal írt új könyv, ami most jelenik meg?
Rumcájsz_52 369199 2008. augusztus 23. 20:54
Válasz erre
sainz-nak és Lacy-nak /meg akit még érdekel/
Átbogarásztam az anyagaimat PFSz-ügyben, a lényeg, hogy Jefim Gordon orosz reptör-
ténész szerint a PFSz tipusból "mindössze egy maroknyi épült, és valamennyi legyár- tott gép ugyanahhoz a vadászezredhez került". Engem ugyan elsősorban müszakilag érdekelnek a gépek, igy pontosan nem ismerem egy Szu-vadászezred előirt létszámát, de
tudomásom szerint 40-50 volt egy ezred gépállománya. Ennyi gép akkoriban még nálunk se számitott túl soknak /21F-13-ból pl. kb.80 -at állitottunk szolgálatba/, szovjet viszonyok között meg ez tényleg elenyésző mennyiség, ráadásul ebből még Egyiptomba is került néhány darab, tehát nagyszámú, tömeges Szu-béli alkalmazásról szerintem nem beszélhetünk.
mig23papa 369198 2008. augusztus 23. 10:08
Válasz erre
bendzsi

hát akkor mégis csak benne volt nem?

nem kéne nekünk találkoznunk, ha már itt lakunk szinte néhány utcányira egymástól?
:-))
mig23papa 369197 2008. augusztus 23. 10:05
Válasz erre
Rumcájsz_52

Nem vonom kétségbe, bár én sohasem láttam hogy hátrasiklott volna, egyszerűen csak lehajlott .
flagon 369196 2008. augusztus 22. 08:47
Válasz erre
Sajnos a 6305-öst hozzá nem értö kezek vették kezelésbe a festésnél látszik a legjobban.
Monox 369195 2008. augusztus 21. 21:08
Válasz erre
Bendzsi!

Akkor nyílván neked is nagyon fáj a szíved, ha elmész Nagyatádra...
bendzsi 369194 2008. augusztus 21. 16:20
Válasz erre
a 6305 - ös gép az enyém volt Magyarországra érkezésétől 1986 - ig. Így az érdekesebb esetekre, javításokra, a tartlyt is én cseréltem, ezért emlékszem.
bendzsi 369193 2008. augusztus 21. 16:05
Válasz erre
mig23papa

A fele, mert az úszó a tartályban, a szelep meg az a tartály melső falán volt rögzítve.
sainz 369192 2008. augusztus 20. 00:10
Válasz erre
sainz 369191 2008. augusztus 19. 23:41
Válasz erre
Rumcájsz_52 369190 2008. augusztus 19. 22:31
Válasz erre
mig23papa
azt nem tudom, hogy öregszel-e, de a PF "76"-nak biztos, hogy Fowler-fékszárnya volt
/az együléses 21-ek közül nálunk ez volt az utolsó hátrasikló-fékszárnyas, a következő MF "96" már SzPSz-es fékszárnyat kapott
Rumcájsz_52 369189 2008. augusztus 19. 22:26
Válasz erre
A Szu légierő FL változatot nem alkalmazott,csak PFM-et, nem véletlenül volt más a tipusjelzés, a nem VSz-államok nem kapták meg az RSz-2USz /K-5/ rakétát, távolság-számláló nélküli ARK-10 rádióiránytűt,RP-21 lokátor helyett R-1L tipust kaptak,az SzRZO-2 azonositó rendszer helyett SzRO-1 tipust épitettek be /már a VSz tagállamokba szállitott gépek azonositó rendszereiből is hiányzott a szovjet gépeken alkalmazott un. Zarja blokk, az arab és indiai gépeket még jobban "lefokozták"/. Szóval attól, hogy külsőre egyformák, még mások voltak a fedélzeti rendszerek, tehát a képességek.
PFSz-kabinról nincs semmi anyagom, de mivel 94-es tipusnak emlegetik, valószinűleg a PFM-SzPSz-hez több köze lehetett, mint a PF-hezt/a gyári számok is 94-el kezdődtek, ugyanúgy, mint a PFM-SzPSz-nél/
mig23papa 369188 2008. augusztus 19. 20:00
Válasz erre
Rumcájsz_52

biztos, hogy a PF, "76"-os tipusnak hátrasikló Fowler-fékszárnya volt, mert én nem úgy emlékszem, bár lehet, gogy már öregszem ?
sainz 369187 2008. augusztus 19. 19:37
Válasz erre
Eddig csak a sárkányról beszéltetek.
Mi van a képességekkel?
Az FL elvileg exportváltozat, gondolom lebutított lokátorral(?)
Ezért is furcsa, ha alkalmazta a szovjet légierő.
Ugyanakkor nálam is van olyan info, ami szerint közvetlenül a Hatnapos-Háború után kapott FL-eket Egyiptom, keletnémet teherhajók hozták, használt szovjet gépek voltak, NDK-ban állomásozó szovjet ezredektől, tehát az első vonalból...nekem fura.
Mi van a PFSz kabinjában ? A PF-el vagy a PFM-el azonos ?
sainz 369186 2008. augusztus 19. 19:10
Válasz erre
Lacy

Kérlek tegyél már fel pár fotót a kissvancú, felülfékernyőtokos szovjet 21PFSz-ről!
Nálam ritkaságnak számít.

köszi!
Rumcájsz_52 369185 2008. augusztus 19. 18:47
Válasz erre
Lacy,
őszintén szólva a PFSz-ről személyes tudomásom, kapcsolatom nincs, orosz anyagomban konkrét darabszámok nem szerepelnek /tapasztalatom szerint, ha lenne is ilyen, akkor sem biztos, hogy reális, a 21-ről szerintem még Szergejék sem szedtek össze minden adatot precizen/, szóval én szivesen elfogadok más adatokat is, ha reálisnak tünő forrásból származnak. A fotókkal csak az a bajom, hogy az orosz számozási rendszer miatt a gépeket nem lehet darabszám szerint azonositani, mert ki tudja, hány "XY" fedélzeti számú gépük volt, és egy-egy gépről hány fotó készülhetett más-más gépek társaságában és más környezetben /PFSz-ről mindössze két képem van, egy oroszokról -
minden tipusmegjelölés nélkül - ,és egy arab gépről, megnevezve a tipusjelzést is/.
Rumcájsz_52 369184 2008. augusztus 19. 18:29
Válasz erre
Lacy, a kezdeti lokátoros 21-es tipusok azonositásához egy kis segitség
- kis svanc, egyrészes kabintető,hátrasikló Fowler-fékszárny,fékernyő a törzs
aljában - PF, "76"-os tipus
- széles svanc,egyrészes kabintető,Fowler-fékszárny,fékernyő a svanc tövében -
PFM /Indiában FL/, "77"
- kis svanc, egyrészes kabintető, SzPSz-es fékszárny, fékernyő a svanc tövében -
PFSz, "94" /kis példányszámú próba-széria teszt-célokra, Szu, Egyiptom/
- széles svanc, kétrészes kabintető, SzPSz-es fékszárny, fékernyő a svanc tövében -
PFM-SzPSz, "94"
Mivel a 77-es PFM-et főleg a Szu, India és az arabok használták/ismerték, a 94-es PFM-SzPSz-t meg főleg a Szu-keletnémet-cseh-lengyel-román légierők, igy Közép-Európában a 94-ről köznapi használatban "lekopott" a tipusjelzés második fele /-SzPSz/, mert itt nem volt mivel összekeverni, hiszen nem üzemeltették a 77-es PFM-et.
Az egyrészes kabintető alatt SzK-katapultülés volt/U tipusokon - 66-67 - módositott
SzK-ülés/, a kétrészes kabintetőhöz KM-1, később KM-1M, USz és UM tipusokon
- 68-69- KM-1U katapultülések tartoztak/.
Lacy 369183 2008. augusztus 19. 17:52
Válasz erre
Szia, Rumcájsz_52!

Nem kötekedésből, csak a beszélgetés kedvéért. Biztos, hogy: „ 21PFSz /és nem PFS/ tipusváltozat, egy kis példányszámban, csapatszolgálati, üzemeltetési próbákra épült változat látható”?

Mert rendben a nyugati okos könyvek, és abból cikkezők azt írják, hogy kis példányszám és tesztelés.

De ennek ellentmond a valóság, mert a hetvenes évektől (miután a korszerűbb típusok kiszorították az éles alakulatoktól) Szovjet iskolák repülőezredeinél tömegével voltak ilyen gépek fotók szerint. Egészen a nyolcvanas évek második feléig repültek nagy mennyiségben.
Hunyo 369182 2008. augusztus 19. 17:20
Válasz erre
Rumcájsz_52 369181 2008. augusztus 19. 17:06
Válasz erre
A képen látható egy 21PFSz /és nem PFS/ tipusváltozat, egy kis példányszámban, csa-
patszolgálati, üzemeltetési próbákra épült változat látható, a lényeges különbség a
PF-hez képest a függ. vezérsik aljába beépitett fékernyőtok, és az újtipusú fékszárny
a hozzá tartozó SzPSz-rendszerrel együtt /ezért nem PFS, hanem PFSz/. Az SzPSz-rendszer miatt viszont új hajtómüvet, R-11F2Sz-300-at kapott, a korábbi hajtómüveken
ugyanis nem voltak csatlakozási pontjai az SzPSz-rendszernek. Csak a Szu és Egyiptom
használta ezt a tipust, az arabok a 73-as háború pánikszerü fegyverszállitása során kaptak néhány darabot, talán nem véletlenül, hiszen igy ki lehetett próbálni az új
rendszert trópusi körülmények között is.
Lacy 369180 2008. augusztus 19. 14:47
Válasz erre
FL ind
FL ind
PFM afg
PFM afg
PFM egyipt
PFM egyipt
PFM iraq
PFM iraq
05
05
06
06

Kis svancú, fékernyős PF: Rengeteg Szovjet kis svancú PF repült fékernyő tokkal a vezérsíkja alatt. Szerintem az egyértelműség kedvéért lehet nevezni késői PF-nek.

Nagy svancú, korai PFM (FL):
Ott van az Indiában gyártott FL változat. Ezt nagy mennyiségben szállították a Szovjet Front Légierőnek is, ahonnan továbbkerült egyéb országokba, lázsd fotók. Erre a típusra mind Egyiptomban, mind Irakban, mind Afganisztánban, mint PFM-re hivatkoztak, pedig régi SK-1-es üléssel gyártották. Az Indiába szállított, eredeti Szovjet gyártású FL gépekre is PFM-ként hivatkoztak korábban.

Azonkívül azonos hajtóművel, és alap típusban azonos lokátorral gyártották, mint a KM-1-es üléssel szállított PFM-emet.

Ráadásul mindezeket párhuzamosan gyártották. Szóval szerintem van korai és késői PFM is, más-más katapult üléssel.

De a lényeg, hogy Chrysstie-nek milyen kabintetős gépe van. :)
sainz 369179 2008. augusztus 19. 14:29
Válasz erre
PF, aminek fent van a fékernyőtokja a vezérsík tövében ?...hmmm.
Kénytelen leszek este elővenni a könyveket, mert nekem ez így kuszkusz.
Hunyo 369178 2008. augusztus 19. 14:12
Válasz erre
Nem ez egy PF. A PFM-nek már kétrészes a kabinteteje, ugy ahogy Monox is írta. Maugy köszönjük a segitséget, én ugy voltam vele, hogy megkérdezünk egy pár embert, mert én is KM-1-es ülésre emlékeztem, de nem akartam a kedvesemet becsapni.
Lacy 369177 2008. augusztus 19. 14:12
Válasz erre
Nem biztos, hogy könnyen megfejthető. Ahány forrás annyi félekeppen írják le ezeket a 1962 és 68 között gyártott alváltozatokat.

Sokáig párhuzamosan gyártották az alábbi típusokat:
Mig-21PF
Mig-21PFL
Mig-21PFS
Mig-21FL
Mig-21PFM

De nagyrészt mind a az R-11F2-300, vagy a R-11F2S-300 hajtóművet, illetve az RP-21, vagy a RP-21M lokátort használta.
sainz 369176 2008. augusztus 19. 13:50
Válasz erre
Untitled-Scanned-93-cut_resize
Untitled-Scanned-93-cut_resize

A katapultűlés ugyanabban a gépben:
sainz 369175 2008. augusztus 19. 13:47
Válasz erre
Monox 369174 2008. augusztus 19. 11:27
Válasz erre
Bocsi a kötözködésért, de én úgy tudom, hogy a PFM csakis kétrészes oldalra nyíló kabintetővel készült. Az ülés a standard KM-1-es volt. Egyéb irányt a PFM átmenet volt a PF és az MF között, de inkább az elődre hasonlított mind kívűl, mind belül.
Chrysstie 369173 2008. augusztus 19. 10:41
Válasz erre
RonnieFrown 369172 2008. augusztus 19. 10:22
Válasz erre
En ugy tudom, hogy a PFM-nek volt olyan valtozata ami az SZK-1 ulessel es az ehhez jaro egyreszes kabintetovel keszult. A KM-1-es ules a ketreszes oldalra nyilo kabintetovel levo valtozatokba kerult.
Chrysstie 369171 2008. augusztus 19. 09:43
Válasz erre
Sziasztok, Lenne egy olyan kérdésem hogy a MiG-21 PFM-ben milyen típusú ülés van?
Mert van egy Zvezda 72'es MiG-em de a gyári elég fapados és le szeretném cserélni műgyantára.
Levix 369170 2008. augusztus 17. 11:48
Válasz erre
Nem tudom már mivel kockáztam ki, valami sharware progi a céges gépemre tettem fel, aztán két héttel később már nem is ment, úgyhogy leszedtem.
mig23papa 369169 2008. augusztus 17. 08:45
Válasz erre
valóban a gerinctartályban van a kifogyasztási sorend szelep
mig23papa 369168 2008. augusztus 17. 08:43
Válasz erre
sainz

ha kapok tóled címet elküldöm mind a két varit póstán
sainz 369167 2008. augusztus 16. 20:45
Válasz erre
6305-061_resize
6305-061_resize

bendzsi!

Ezer Köszönet!
És van aki a gépszámra is emlékszik...hihetetlen.
Átböngésztem a bis-fotókat a gyűjteményenben.Erre akadtam a beazonosítatlan oldalszámúak között.
És ott figyel rajta a terepszínű gerinctank!
Szkenneléskor fel sem tűnt, csak lementettem.Rendesen hajnalodhatott már...

Így hogy megírtad a gépszámot, már szinte biztos hogy ez a 6305-ös.
Mégegyszer köszi!

Sajnos a taszári fotón semmi nem utal a gépszámra.
Talán majd vki ott is emlékszik...bár az már túl szép lenne...:))
bendzsi 369166 2008. augusztus 16. 19:57
Válasz erre
Kedves Sainz!
Nem tudom melyik gépről készült a foto, de ilyen variációval Pápán a 6305-ös gép is repült.Ez azért volt mert a feljavított alkatrész már átfestették, a gépet meg nem.
A régi szép időben alkatrész csere-bere nem volt.A gerinctartályban a kifogyasztásért a tartályok túlnyomásáért felelős szelepek is vannak. A 6305-ös esetében a tartály hegesztése mellet repedt meg, ezért volt a csere. Teljesen tarka a gép a PG-sközepes javítás után lett.
sainz 369165 2008. augusztus 15. 21:50
Válasz erre
Fordítva mondhatni gyakori volt, ezért néztem bután mikor először láttam a fotót.
Nem volt tartalékban pár gerinctank a reptéren szükség esetére ?
A gépeken cserélgetve kellett megoldani ha meghibásodott vmelyik ?
sainz 369164 2008. augusztus 15. 21:47
Válasz erre
Nekem csak VHS-en van meg, rongyosra nézve.
mig23papa 369163 2008. augusztus 15. 20:50
Válasz erre
sainz neked melyik vari van meg,

nekem az 58 perces 700 MB-os videóklip, és a 3,21 GB-os MPEG
mig23papa 369162 2008. augusztus 15. 20:34
Válasz erre
mig23papa 369161 2008. augusztus 15. 20:33
Válasz erre
sainz ne fitkoss, már írtam az Edelényi Gabinak, várom a választ, ha nem ír egy darabig felhívom hogy mi van? aztán majd szólok mire jutottam
mig23papa 369160 2008. augusztus 15. 20:29
Válasz erre
milyen progival kockáztál?

kockáztam én is, feltegyem a netre? 1,42 GB 12 kép
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194.