<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sainz | Adatlap | 369371 | 2008. szeptember 30. 19:37 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 369370 | 2008. szeptember 30. 19:18 | ![]() | |
Helyett, tartály! | |||||
Lacy | Adatlap | 369369 | 2008. szeptember 30. 19:14 | ![]() | |
Ez a gép Lettországban a Rigai melletti múzeumban áll, két másik társával. (Plusz egy UTI) Az egyiknek még megvan a vaskos gerinc tartája. Mivel az onnan pár kilométerre lévő Lielvarde-i reptéren 1989-ig üzemelt a Mig-21SMT típus, jó esély van rá, hogy onnan kerültek ide. | |||||
sainz | Adatlap | 369368 | 2008. szeptember 30. 13:09 | ![]() | |
Rumcájsz! SzMT beömlő átmérője 870mm, bis 900mm? | |||||
sainz | Adatlap | 369367 | 2008. szeptember 30. 12:49 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 369366 | 2008. szeptember 30. 12:46 | ![]() | |
Rumcájsz! Abban bíztam, belemész a kis játékba és csak este szólsz hozzá...:)) No sebaj. Szerintem is egyike a visszaalakított, kisgerinctankos SzMT-knek. MiG-21SzT. Elvileg a lengyelországi Chojna-ban álomásozó 582.iap-nál és Tökölön is volt jópár ilyen gép: www.slide.com/r/GPInuI7c6j9imo1yGNZwv_uFrTkZJcWr | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 369365 | 2008. szeptember 30. 12:31 | ![]() | |
Ha a gerinctartályt nézzük, akkor bisz-nek látszik, de az orrgyűrű szélessége gyanúsan soknak tünik egy bisz-hez képest, tehát inkább valami átmeneti tipusváltozat az SzM/MF és a bisz között, SzT vagy MT változatra tippelek | |||||
Hunyo | Adatlap | 369364 | 2008. szeptember 30. 12:30 | ![]() | |
Ez nem egy MiG-21 SMT? Nekem annak tűnik, de ez csak egy tipp a részemről. | |||||
sainz | Adatlap | 369363 | 2008. szeptember 30. 12:17 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 369361 | 2008. szeptember 27. 14:42 | ![]() | |
Többször volt itt már szó a Mig-21 atomhordozó képességéről. Nemrég megjelent egy érdekes cikk a Flieger Revue Extra-ban, ebben megemlítik ezt és a Su-7 -17-el kapcsolatban is vannak magyar vonatkozású utalások: www.zeestow.de/download.htm Ezeken a fotókon pedig tisztán látszik az a bizonyos kapcsolódoboz a tököli 515.iap. MiG-21bis gépeiben: www.strizhi.ru/attachments/515-405.jpg www.strizhi.ru/attachments/515-Shevchenko-S-w.jpg | |||||
mig23papa | Adatlap | 369359 | 2008. szeptember 26. 21:07 | ![]() | |
dudus tudnál küldeni magadról abból az időszakból (1977-1979) képet a mig23papa&freemail.hu címemre? | |||||
buza | Adatlap | 369358 | 2008. szeptember 26. 17:38 | ![]() | |
Sziasztok! Ha a tartó elején, a gyorszáras ajtón levő fekete foltra gondoltok, az nem ablak, hanem a felfüggestést ábrázoló fekete tábla. Az ábra és a szöveg kidomborodik a síkból ezért le lehet festeni. Eredetileg fekete volt, a "dombornyomott" rész alu színű. üdv: Búza | |||||
sainz | Adatlap | 369357 | 2008. szeptember 26. 16:58 | ![]() | |
Nemrégen szó volt itt a forumon a MiG-21F-13 -21PF -21U fékernyőjéről. Szkennelgetek, előkerült egy "beszédes" fotó, amin jól látszik a PF fékernyőjének elhelyezkedése. 1988 Taszár. A műszakiak szerint jóval nagyobb "birkózás" volt ezeken a típusokon a behajtogatott fékernyő visszahelyezése, mint a későbbi változatokon. | |||||
sainz | Adatlap | 369356 | 2008. szeptember 26. 13:42 | ![]() | |
bendzsi | Adatlap | 369355 | 2008. szeptember 26. 13:34 | ![]() | |
sainz Ott az elektromos élesítésű bomba érintkező golyós kapcsolója van. Alul van egy ovális kivágás és ott tették fel a biztosító vezetéket és az ablakot kinyitva ellenőrizték, hogy az a helyén van. Bocs de bővebben nem tudom mivel műszaki életem alatt egyszer láttam ilyet függeszteni. | |||||
sainz | Adatlap | 369354 | 2008. szeptember 26. 12:07 | ![]() | |
A mi gépeinken is ott van, de mindegyiken lefestve. www.freeweb.hu/hunavia/TYPE/MiG-21%20base/MiG-21bis/MiG-21bis_serial/MiG21BIS_APIDNo1874SKYHUSSARS/photos/photo60.jpg Van ennek bármi jelentősége? | |||||
sainz | Adatlap | 369353 | 2008. szeptember 26. 12:02 | ![]() | |
levix | Adatlap | 369352 | 2008. szeptember 26. 08:52 | ![]() | |
Most rendelek a matricából. Kell? | |||||
dudus | Adatlap | 369351 | 2008. szeptember 25. 19:21 | ![]() | |
dudus0919@freemail.hu Légy szives Te is küld el a tiéd Szücsi | |||||
makettes | Adatlap | 369350 | 2008. szeptember 25. 16:00 | ![]() | |
Nem tudnál adni egy e-mail címet dudus? Az adatlapomon ott a címem,írj arra. köszi Laci | |||||
dudus | Adatlap | 369349 | 2008. szeptember 25. 15:52 | ![]() | |
Mig-15U,Mig-15bisz,Mig-17, Mig-21U,Mig21-UM Mig21-F-13,Mig21PF,Mig21BISZ. | |||||
Monox | Adatlap | 369348 | 2008. szeptember 25. 11:53 | ![]() | |
Szép történet az, ha valaki repülte a MiG-21PF-et. Bár békegalamb volt, de annál nagyobb kora volt ez a Magyar katonai repülésnek. | |||||
makettes | Adatlap | 369347 | 2008. szeptember 25. 11:09 | ![]() | |
Szia dudus! Milyen gépeken repültél? U,UM,PF,BIS, esetleg 19-es? üdv. Laci | |||||
dudus | Adatlap | 369346 | 2008. szeptember 25. 09:56 | ![]() | |
Valószinű, hogy dolgoztunk,de én örökös 2.szd-os voltam, majd később rep-vez. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 369345 | 2008. szeptember 24. 16:49 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 369344 | 2008. szeptember 24. 16:43 | ![]() | |
Telitalálat, matt fekete műszerfal, a kabinfalak,padló és a kétoldali kezelőpanelek alapszine középszürke | |||||
Tibcsi | Adatlap | 369343 | 2008. szeptember 24. 15:12 | ![]() | |
Bocsi a kérdésért, biztosan már n+1-szer volt, de meg tudja valaki mondani, hogy milyen színű volt a magyar F-13-asok kabinbelseje? Fekete műszerfal, szürke kabin? | |||||
mig23papa | Adatlap | 369342 | 2008. szeptember 24. 13:54 | ![]() | |
Nem dolgoztunk mi együtt véletlenül? 1977 - 1979- ig Taszáron üzemeltettem a Mig - 21 PF-eket, a 408 - as volt a gépem, utána Pápán a Mig - 23 tipust, a 10 - es volt a gépem. | |||||
pilotka | Adatlap | 369341 | 2008. szeptember 24. 12:04 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 369340 | 2008. szeptember 23. 20:12 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 369339 | 2008. szeptember 23. 20:10 | ![]() | |
dudus | Adatlap | 369338 | 2008. szeptember 23. 18:48 | ![]() | |
65-ben végeztem,66tól 90-ig Taszár. | |||||
mig23papa | Adatlap | 369337 | 2008. szeptember 22. 10:45 | ![]() | |
köszi, na és merre, mikor, és mivel repültél? | |||||
Zoli | Adatlap | 369336 | 2008. szeptember 21. 11:08 | ![]() | |
Ajha, erre a cégre asszem oda kell figyelni! Ha esetleg tervezel tőlük vásárolni, szívesen csatlakoznék. Ja és kösz a linket! z | |||||
dudus | Adatlap | 369335 | 2008. szeptember 21. 08:43 | ![]() | |
levix | Adatlap | 369334 | 2008. szeptember 18. 21:20 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 369333 | 2008. szeptember 18. 20:10 | ![]() | |
dudus Kit tisztelhetek benned, már ami az igazi nevedet illeti. Szűcs Laci Pápáról | |||||
dudus | Adatlap | 369332 | 2008. szeptember 18. 07:42 | ![]() | |
A 88-as évben most egy kicsit elbizonytalanodtam dudus | |||||
dudus | Adatlap | 369331 | 2008. szeptember 17. 16:39 | ![]() | |
Saját szabálytalanságaimmal nem szoktam dicsekedni. Mikor 75-ben átképzésen voltunk a Szu.-ban a hajtóművesünk egyik reggel azzal fogadott bennünket,hogy az általunk tanulmányozott hajtóművel felszerelt repülő teljesítményét hitelesítette a FAI, miszerint az 31ezer valahányszáz méterre emelkedett | |||||
sainz | Adatlap | 369330 | 2008. szeptember 17. 16:25 | ![]() | |
Most küldtem pár fotót a 88-as lövészetről az Email-címedre - biztos ami biztos elküldtem a lányodéra is -, ha nem stimmel az évszám, kérlek javíts ki. üdv | |||||
dudus | Adatlap | 369329 | 2008. szeptember 17. 16:15 | ![]() | |
Emlékezetem szerint nem voltam 88-ban L.o.-ban | |||||
sainz | Adatlap | 369328 | 2008. szeptember 17. 14:00 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 369327 | 2008. szeptember 17. 13:52 | ![]() | |
Itthon biztosan sűrűbb a levegő odafent...:)) | |||||
Monox | Adatlap | 369326 | 2008. szeptember 17. 12:49 | ![]() | |
Vári Gyula saját bevallása szerint MiG-21MF-fel több alkalommal gond nélkül sértette meg a szabályzatot 21500 méteren... | |||||
sainz | Adatlap | 369325 | 2008. szeptember 17. 10:59 | ![]() | |
dudus! Engem is nagyon érdekelne, milyen magasra ugrottál a bis-szel. A Szovjetúnióban a krasznodári repülőiskolán volt egy "háziverseny" a növendékek között, ki tud magasabbra "menni" a 21-essel. A rekord 21300m, MiG-21M-el érte el egyik pilótánk 1971-ben. | |||||
dudus | Adatlap | 369324 | 2008. szeptember 17. 08:16 | ![]() | |
A2000 órát javítom több mint egy ezerre. dudus. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 369323 | 2008. szeptember 17. 08:03 | ![]() | |
Dudus Miylen magasan es milyen gyorsan lehetett vele repulni? Valahol mintha azt olvastam volna, hogy nalunk 2.05 mach volt a max megengedett sebesseg a tipussal de a repulo meg birt volna tobbet is. | |||||
Monox | Adatlap | 369322 | 2008. szeptember 16. 22:17 | ![]() | |
Köszi, hogy mgosztotad velünk az információt és hogy legalább ezzel is közelebb vagyunk az igazsághoz. 2000 óra Mig-21 biszen az szép teljesítmény. | |||||
dudus | Adatlap | 369321 | 2008. szeptember 16. 20:17 | ![]() | |
A 3732-es biszt az ominózus leszállást követő nagyjavítás után volt szerencsém berepülni Tökölön, majd hazarepülni taszárra.Hála kiváló mérnökeinknek, szakembereinknek a szin te teljesen üzemképtelenné vált gépből újra harcirepülőgépet csináltak.8 felszállást határoztak meg a gép minősítésére.Mind a 8 at én hajtottam végre. A: PG berepülőjének. beutalója volt valahova.A Gyuri ott maradt REP. veznek, mert akkor őt már letiltották a berepüléstől. Az első felszállásnál voltak kisebb problémák, de a soronkövetkező felszállás mind élmény volt. Kb. 2000 órát rebültem bisz-el, de ilyen magasan, ilyen gyorsan, mint 3732-vel még soha.Azután én eljöttem nyugdíjba, és úgy hallottam ő is! | |||||
Lacy | Adatlap | 369320 | 2008. szeptember 3. 20:51 | ![]() | |
Fejből írtam, így elírtam. Tudtommal a Csernigov-i suli 702 ezredénél repültek Mig-21PF-ek, a nyolcvanas évek végén. A harmadik évfolyam repült velük Uman repterén. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
foto.mail.ru/mail/sfimka/327/360.html
foto.mail.ru/mail/sfimka/327/359.html
Ezek sem bis-ek, hanem visszaalakított SzMT-k, 582.iap.Chojna.
Ennél az ezrednél két század repült ezzel a változattal és csak egy a nagy gerinctankkal a 80-as évek második felében.
A 70-es évek végén nagyjavításról már bis gerinctankkal tértek vissza az ezredhez az SzMT-k.