<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nyugger | Adatlap | 369898 | 2008. december 26. 19:17 | ||
próbáld itt : hunavia@freeweb.hu | |||||
Monox | Adatlap | 369897 | 2008. december 26. 19:08 | ||
Nyugger, köszi, de nálam nem kattintható a link. Ezért kérdezem tőletek. | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 369896 | 2008. december 26. 19:06 | ||
:), megint hunavia, 4058-as mintha szürke lenne, azt hiszem ez elegendő is lesz | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 369895 | 2008. december 26. 19:05 | ||
Most nézem a hunavian a 3945-öst, de igen furcsa, a gerinctartály egyértelműen más színű | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 369894 | 2008. december 26. 19:03 | ||
Sziasztok! Most éppen egy Zvezda biszen dolgozgatok, az érdekelne, hogy vajon a 75A biszek is "teflonszürkén" érkeztek? Csak azért kérdezem, mert lusta vagyok RSZBN antennát gyártani:). Képet abból az időből nem nagyon találtam. Papi | |||||
Nyugger | Adatlap | 369893 | 2008. december 26. 18:58 | ||
Monox! Contact: e-mail ---> majd kattintás. | |||||
Monox | Adatlap | 369892 | 2008. december 26. 18:50 | ||
Valóban nagyon szép a Hunavia. Csak az a kár, hogy nem tüntet fel semmiféle elérhetőséget a szerző. Tud erről valaki valamit? | |||||
doky3 | Adatlap | 369891 | 2008. december 26. 13:59 | ||
Köszi, megyek válogatok!:))) | |||||
Nyugger | Adatlap | 369890 | 2008. december 26. 13:54 | ||
Doky3! Lehet válogatni a Hunavia-n a 21MF-k között, sok sikert. Üdv. Nyugger | |||||
migi | Adatlap | 369888 | 2008. december 24. 16:13 | ||
Igen köszönöm a tanácsokat és örülök is neki több szem többet lát ,már készül a kis svanc és utána lehet szó a PF alakitáshoz is. | |||||
buza | Adatlap | 369887 | 2008. december 24. 16:09 | ||
juge75! A 66-600-nak és a 400-nak ugyanaz a futóműve és a futómű gondola is! A svanc stimmel. Üdv: Búza | |||||
juge75 | Adatlap | 369886 | 2008. december 24. 16:03 | ||
Figyu! U-nál figyelj, 66-600-nak jó, 66-400-nak kis svanca van, és kis futója valamint futóműaknája. | |||||
borisz | Adatlap | 369885 | 2008. december 24. 15:59 | ||
Miért nem kapásból Su-25ből faragod?:D | |||||
migi | Adatlap | 369884 | 2008. december 24. 15:52 | ||
Beszereztem egy Condor MiG-21Um makettet , sajnos a minősége még a KP szintjét se nagyon éri el , elborzadtam hogy mennyi mindent kéne lecserélni , és ekkor jött az ötlet inkább a Zvezda PFM kitjét alakitsam át Um és U változatra . Eddig ennyit sikerült az ügyben haladnom. | |||||
Daala | Adatlap | 369883 | 2008. december 24. 10:56 | ||
Sainz! Kijött már a könyved? | |||||
buza | Adatlap | 369882 | 2008. december 24. 09:30 | ||
Kedves Makettező Barátaim! Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok mindenkinek! Üdv: Búza | |||||
romeo | Adatlap | 369881 | 2008. december 22. 20:48 | ||
PETI | Adatlap | 369880 | 2008. december 22. 19:58 | ||
Szerencsére győzöm. :) Ma kedvet is kaptam egy Zvezda MiG-21bisz-hez, csak az idő idő idő... Az nincs hozzá. | |||||
Tibor | Adatlap | 369879 | 2008. december 22. 19:56 | ||
PETI | Adatlap | 369878 | 2008. december 22. 19:53 | ||
sainz | Adatlap | 369877 | 2008. december 22. 17:43 | ||
forums.airforce.ru/attachment.php És üzem közben ugyanez a gép(?) - bár ez lehet túl merész feltételezés csupán az oldalszám alapján. | |||||
sainz | Adatlap | 369876 | 2008. december 22. 17:19 | ||
1981-ben már ugyanott "repült" ez a 21-es: | |||||
Tibor | Adatlap | 369875 | 2008. december 22. 06:50 | ||
Magyar MIG-21 kedvelők! A HUNAVIA-n sok új fotó az F-13, PF, MF és bis változatokról. Érdemes böngészgetni. Tibor | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 369874 | 2008. december 21. 23:32 | ||
Monox Ez MiG-21F változat, két gépágyú, keskeny függ. vezérsik, kabintető hátsó részén két hosszanti gerinc, és ezek a fegyver-gerendák alkalmatlanok R-3Sz /K-13/ rakéták inditására alkalmas APU-13 rakétasinek függesztésére. Mellesleg hiányzik a fúvócső végéről a keresztmetszetet szabályzó gyürü a vezérlő munkahengerekkel, valamint ezek külső hőálló lemezburkolata, amely a törzs legutolsó szerkezeti eleme, és rövidebbre van vágva a pitotcső rúdja is. | |||||
Lacy | Adatlap | 369873 | 2008. december 21. 23:12 | ||
Szia Monox! Ez a Frunze-i iskola egyik udvarán álló, valóban korai?proto Mig-21F. Az iskola ugye azért ismerős, mert itt képezték a Magyar helikopteres pilótákat évtizedeken keresztül. De volt vadászképzés is L-39-esre, átképzés Mig-23-asra, illetve An-26-asosra is képeztek itt Magyar személyzeteket. Természetesen ezen iskola különböző alegységeinél. Szóval a Krasznodári suli mellett ez az eldugott iskola volt felelős számtalan külföldi nemzet személyzeteinek képzéséért. | |||||
Monox | Adatlap | 369872 | 2008. december 21. 22:50 | ||
Kérdésem lenne: Szerintetek ez a repülőgép biztosan MiG-21F-13-as? Két gépágyúja van és nagyom pici függőleges vezérsíkja. Ez nem véletlenül az első, alig 60 db-s F széria? airforce.ru/memorial/kyrgyzstan/bishkek.htm | |||||
buza | Adatlap | 369871 | 2008. december 21. 08:42 | ||
A 1720 és a 0820 '85 október 5-én, a 1816, 1817 és a 1420 18-án jött be nagyjavításra a PG.-be. Az indiai '85 tavaszán vagy nyarán lehetett nálunk megnézni a gépeket, de utána még visszavitték őket csapathoz. '86 nyarán repültük be őket Lacházán, mert a tököli betont javították. Úgy húztuk át őket Ráckevén keresztül országúton. '86 őszére lettek beládázva és hajóra téve és a következő év februárban lettek összerakva az indiai Nasik-ban. A következő 4 gép pedig egy évvel később. | |||||
mig23papa | Adatlap | 369870 | 2008. december 20. 22:14 | ||
buza tudomásom szerint 84 85 ben mentek a gépek indiába éppen kövesden voltunk akkor | |||||
buza | Adatlap | 369869 | 2008. december 19. 20:36 | ||
Szia Monox! Igen, de a 4117 csapat festésű standard színű volt, a 1720 pedig nem. Sajnos csak az emlékezetemre hagyatkozhatok, így huszon évek távlatából. Egy fénykép sokat érne! Üdv: Búza | |||||
Monox | Adatlap | 369868 | 2008. december 19. 20:07 | ||
Búza, ismereteim szerint a 1418-as és a 1720-ason kívűl a 4117-es vislte a terepszínű "ruhát"... | |||||
buza | Adatlap | 369867 | 2008. december 19. 19:15 | ||
Szia Papa! Nem voltam elég pontos a szöveggel. A jegyzetfüzetben a 1720-nál az áll, hogy "papagályszínű". Már volt itt róla szó. Két gép volt más színnel festve, mint a standard. A 1418-ast ismerjük, de a 1720 is másképp volt festve. Ez 86-87 körül lehetett. Akkoriban öszzegyüjtötték az Indiának eladandó UTI-kat a PG.-be. Ott volt egymás mellett a két terep gép, egymástól teljesen eltérő festéssel, mert a 1720 nem csíkos, hanem világos zöld alapon foltos volt, elég rikító színekkel. Bár a 1418 nem lett eladva, de amikor viszzavitték csapathoz a megszemlélt gépeket akkor ott volt nálunk. Talán Dudus tud róla valamit. Üdv: Búza | |||||
mig23papa | Adatlap | 369866 | 2008. december 17. 19:58 | ||
buza esetleg olvashatjuk mi is azt a kézzel írt jegyzetfüzetből a 1720-ra utaló beírást | |||||
doky3 | Adatlap | 369865 | 2008. december 17. 15:25 | ||
Szia Nyugger! Köszi, éppen időben olvastam el a h.sz.-d,mert most akartam nekugrani a fújásnak! Úgyhogy várok még egy kicsit. Doky | |||||
Tibor | Adatlap | 369864 | 2008. december 17. 07:28 | ||
Nyugger! Szia! Ne haragudj, de mi ez az 1988-as ügy? Tibor | |||||
buza | Adatlap | 369863 | 2008. december 16. 22:05 | ||
Szia Nyugger! Pedig ha csak az az anyag meglenne amit én láttam, akkor száz évre adna makettező témát! Én nemrég találtam meg egy kézzel írt jegyzetfüzetben a 1720-ra utaló beírást, emlékszem is rá, de ez elég keveset ér így kb. 25 év távlatából. Abban reménykedek, hogy egyszer valaki idekeveredik és "van hozzá képe"! Üdv és jó éjt! | |||||
Nyugger | Adatlap | 369862 | 2008. december 16. 21:55 | ||
Szia Búza! A genszterváltás után hatalmas és a számunkra értékes archív fotóanyag lett kidobva. Csak gondold végig, hogy az elmúlt 18 év első 5 évében mennyi újság, és kiadó szünt meg, akik valamikor közöltek katonai támájú cikkeket, fotókat, majd 1990 után már tudtunk fotózni, sikerült is megörökíteni a leépülést! Ami azért valljuk be nem egy sikersztori. Nem sikerült visszaszerezni a 1988-as ügy elkobzott dolgait, mert a jogrend szerint a bizonyiték nem adható vissza. Ja, és idővel megsemmisíthető, rossz hír, hogy ez a kivárásí idő már letelt. Üdv. Nyugger | |||||
buza | Adatlap | 369861 | 2008. december 16. 21:15 | ||
Szia Nyugger! Talán egyszer valakinek a fiókjából előkerül egy terep 1720-as fotó is. A hab a tortán persze u.e. színesben lenne! Sajnos pl. a csapatnál terepfestett illetve a korai PG.-s festésű gépekről alig van valami. Talán valamelyik rendőrségi páncélban akad, ha a gegszterváltás el nem söpörte az egészet. Üdv: Búza | |||||
Tibor | Adatlap | 369860 | 2008. december 16. 16:25 | ||
Kááár. Sok néző lenne, legalább is a lefolytatott vita alapján. Üdv.: Tibor | |||||
Nyugger | Adatlap | 369859 | 2008. december 16. 16:19 | ||
Tibor! Ez a fajta teflon show elmarad! Résztvevő hiánya miatt, azért néző még akadna... | |||||
Tibor | Adatlap | 369858 | 2008. december 16. 16:01 | ||
Tehát igaz lesz a mondás: "Türelem rózsát terem", ez esetben MF-et, néhány teflonos fotóval? Nagy show lenne! Tibor | |||||
Nyugger | Adatlap | 369857 | 2008. december 16. 15:54 | ||
Szia Doky3! Hunavia site-on hamarosan a MiG-21MF típus is feltöltésre kerül, egy kis türelem. Nyugger | |||||
Tibor | Adatlap | 369856 | 2008. december 16. 15:01 | ||
doky3 | Adatlap | 369855 | 2008. december 16. 14:58 | ||
Szia Tibor! Köszönöm, átbogarásztam már, én MF-hez kerestem kamót,és nagy-nehezen összejött a 9507-es festése innen-onnan (tudom hogy szabványos volt, de a különbségekre is láthat(t)unk nem kevés példát) . Az biztos, hogy ha egyszer bis-t készítek sokkal könnyebb dolgom lesz. Doky | |||||
Tibor | Adatlap | 369854 | 2008. december 16. 09:04 | ||
Tibor | Adatlap | 369853 | 2008. december 16. 08:38 | ||
Fiúk! Magyar MIG-21 kedvelők! Irány a http:/superfighter.hu azon belül a Mig-21 family és a gépszám felsorolásoknál a Mig-21bis több mázsa fotó, köztük néhány egészen különleges. Ezek alapján lehet izgalmas 21bis makett festéseket csinálni. Különösen Doky3 figyelmébe ajánlom. Üdv.: Tibor | |||||
Nyugger | Adatlap | 369852 | 2008. december 15. 22:57 | ||
'9510 low vis kezdeményezés, de egy cinikus pápai barátom szerint elfogyott a festék :), ezért nem tudták kiszinezni.' A 9510-s ill. a 9606-s kivont MiG-21MF-en volt a tesztfelület az ezred szám felfestéséhez. A legjobban láthatót választották a variációk közül. | |||||
Nyugger | Adatlap | 369851 | 2008. december 15. 22:35 | ||
tégé | Adatlap | 369850 | 2008. december 15. 21:26 | ||
Monox | Adatlap | 369849 | 2008. december 14. 10:34 | ||
A Kecskeméten rendbehozott gép biztosan egyedülálló a maga műfajában. A gépeket ugyanis nem a repülési teherbírásra hozták rendbe, hanem, hogy jó viselje az időjárást. Így minden gép eredeti színű, de sosem alkalmazott fajtájú és fényű festést kapott. A 4408-asról nekem is előszőr a "kályhaezüst" szín jutott az eszembe, de olyan fényes, hogy kizárt, hogy egy plusz lakkréteg nincs a gépen... Így legalább talán évek múlva is jó kondiban látjuk viszont, feltéve, ha nem úgy bánnak majd velük mint Kecelen, ahol leteszik és elfelejtik a gépeket... | |||||
Tibor | Adatlap | 369848 | 2008. december 14. 07:49 | ||
Jó reggelt és szép napot Mindenkinek! Köszi az összes reagálást. Ezek szerint a 2900 h.sz. 1) pontjában idézett műben téves adat van. Tibor |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |