/ Fórumok /

MiG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.
Rumcájsz_52 370000 2009. február 25. 20:50
Válasz erre
A 21 bisz fékszárnya nem csúszik hátra, csak a bekötési tengely körül lefelé elfordulva tér ki, felszálló helyzetben 25, leszálló helyzetben 45 fokot.
búza 369999 2009. február 25. 20:48
Válasz erre
Szia!
A BISZ fékszárnya nem siklik hátra, a kitérése 25 és 45 fok.
Üdv: Búza
mig23papa 369998 2009. február 25. 20:39
Válasz erre
pontos címét nemtudod véletlenül ahol most a 408 van?
RonnieFrown 369997 2009. február 25. 19:05
Válasz erre
Szevasztok!
Mig-21Bisz fekszarnymechanizaciorol keresek kepeket. Az erdekelne, hogy a fekszarny hany fokban terik ki a fel, es leszallo fokozatan, illetve, hogy hatrasiklik e. Koszi.
Monox 369996 2009. február 16. 07:38
Válasz erre
Igazad lehet... Bár nekem a PF-ek végjátékáról mindig a pénzéhes magyar fémkereskedők jutnak az eszembe. És ugyan jó dolog, hogy 408-as ezt megúszta, de ha Jenkihonban van, az majdnem olyan mintha nem is lenne a világon.
mig23papa 369995 2009. február 15. 19:16
Válasz erre
Monox

Örülök hogy néha néha viszontláthatom a 408 as gépemet, legalább ez nem került eddig pénzéhes ukrán fémkereskedők kezébe
Yeagger 369994 2009. február 14. 23:11
Válasz erre
Hali Monox!

Szerencsére sikerült rendes helyzetbe állítanom az oldalszámokat:) Így már nem kell átfestenem a gépet.

Köszi!
Monox 369993 2009. február 12. 21:45
Válasz erre
406_Mig21_AMARC_BS
406_Mig21_AMARC_BS

Így van. Bár fotók nem igazán vannak de tényként kezelhető, hogy ha két gépen rajta volt akkor a többin is rajta lehetett és nemcsak azért mert akkoriban minden Szovjetúnióból hozzánk érkező gépen ilyen sémájú szám volt, hanem azért is, mert a gépek két turnusban, de szériában érkeztek.

Viszont az eredeti oldalszám egészen más felületi festést kíván a maketten, mint a PG javított gép. A nagyjavított gép hőálló ezüsttel volt festve, az eredeti viszont natúr lemezszínű volt (azaz többféle arnyalatú), lakkozva. A külömbséget a fotón is láthatod. A kép Nevada államban készült pár éve, akkor még ilyen állapotban volt a 408-as gépünk.
Yeagger 369992 2009. február 12. 15:47
Válasz erre
Hali Monox!

Bocsi, h megint a múltkori témával zaklatlak de visszatérnék rá. Akkor kép kevés van szögletes oldalszámú pf-ről de attól még lehetett rajtuk ugyé? Mert az 506-os oldalszámú gépemen elrontottam a kerekített számokat és lecserélném őket szögletesre.
Szóval szerinted lelehet cserélni?

Köszi
Tibcsi 369991 2009. február 12. 15:36
Válasz erre
Monox 369990 2009. február 12. 14:22
Válasz erre
A 9312-esről mindeddig nagyon kevés jó minőségű fotót láttam az elmúlt 15 évben. Arról nem is beszélve, hogy már már belgiumi lakhelyéről is eltünt a gép.
Tibcsi 369989 2009. február 12. 09:44
Válasz erre
Monox 369988 2009. február 12. 08:37
Válasz erre
Ez a kép egy igazi kincs, úgy vigyázz rá!
romeo 369987 2009. február 11. 20:32
Válasz erre
1
1

Üdv!
Gombi 369986 2009. február 11. 16:40
Válasz erre
Köszönöm az infót!
Üdv!
Gombi
Zombi 369985 2009. február 10. 22:58
Válasz erre
sziasztok!

most találtam, szerintem érdekes lesz itt pár embernek.

A 3547-es Bis a halastóban:
www.bama.hu/html/kepgaleria_html/26500/26561_frame.html

Üdv!
búza 369984 2009. február 7. 16:54
Válasz erre
Szia Gombi!
Az biztos, hogy volt PG. terepszínű a gép, kerek számmal, stb.
Üdv: Búza
Gombi 369983 2009. február 6. 22:09
Válasz erre
Köszönöm a gyors válaszokat,

Teflon csillagos és a cápeti festés nekem is megvan róla.
Mindenképp a terepmintás korból kéne KÉP!

Köszi

Gombi
Gombi 369982 2009. február 6. 22:06
Válasz erre
Köszönöm a gyors válaszokat,

Teflon csillagos és a cápeti festés nekem is megvan róla.
Mindenképp a terepmintás korból kéne KÉP!

Köszi

Gombi
zoli1989 369981 2009. február 6. 16:20
Válasz erre
Szia!

Van egy kicsit gyenge minőségű videóm. Ha érdekel, akkor szólj, elküldöm.
borisz 369980 2009. február 6. 15:07
Válasz erre
Olyan nincs nekem, de csillaggal teflonszínű volt.
Gombi 369979 2009. február 6. 12:48
Válasz erre
Sziasztok!

Egy, olyan kérdése, kérésem lenne, hogy ha valakinek van kép róla:
MIG-21bisz 1904 "cápeti" terepmitás korszakából! az küldje el nekem!

Köszönettel

Gombi
VO101_Papi 369977 2009. február 2. 19:34
Válasz erre
Szabi77!

Köszi a linket, régebben már találkoztam ezzel az oldallal, de teljesen megfeletkeztem róla.

Rag!

Érdekelne az a pdf.

Üdv: Papi
Szabi77 369976 2009. február 2. 16:31
Válasz erre
mig21-5
mig21-5

VO101_Papi
Szia!
Ha minden igaz ez is bis rajz!Nézz körül itt is,van még jópár rajz!
www.airwar.ru/other/draw_fn.html

Szabi77
Rag 369975 2009. február 2. 16:28
Válasz erre
Üdv

A Squadron Signal füzetével ki tudlak segíteni ( pdf-ben ). Jelezz ha érdekel!
VO101_Papi 369974 2009. február 2. 16:21
Válasz erre
Sziasztok!

Nincs valakinek véletlenül biszről kétoldali rajza, ami a +4 füzetben van az megvan, valami más kellene. Belefogtam a Zvezda biszébe, de annak teljesen rossz a panelezése, azt csinálnám újra.

Köszi
Papi
Z.Pisti 369973 2009. február 2. 10:34
Válasz erre
Szia Yeagger!

Minden anyagot örömmel fogadok(unk)!:)Mutasd a géped!
Z.Pisti
Yeagger 369972 2009. február 2. 09:42
Válasz erre
Hali Z.Pisti!

Köszönjük szépen!:) Ha kell a PF-ről valami csak szólj aztán dobok még fel az enyémről képet.
Z.Pisti 369971 2009. február 2. 09:18
Válasz erre
1.
1.
2.
2.
3.
3.
4.
4.

Sziasztok!
Küldöm a cikket.A szerző Gulyás Máté és a 99/1. számú ProModellben jelent meg!
Használjátok egészséggel!
Z.Pisti
Monox 369970 2009. január 29. 09:52
Válasz erre
Az igaz, hogy nekem is mindössze kettő olyan fotóm van, amelyiken a gépek eredeti oldalszámmal látszatóak...
Yeagger 369969 2009. január 28. 23:43
Válasz erre
Daala 369968 2009. január 28. 16:21
Válasz erre
1514
1514

Yeagger!
Yeagger 369967 2009. január 28. 12:42
Válasz erre
Hali evribádi!

Valaki tudna nekem segíteni abban, h a Pf-ek kerültek-é forgalomba szögletes számmal? Mert én a képeken csak kerekített oldalszámmal láttam őket.

Köszi!
Yeagger 369966 2009. január 28. 12:38
Válasz erre
Hali Gaunt!

Van értelme! Szép a kidolgozása. Jó alapot nyújt! Esetleg néhol hiányoznak a szegecsek de az is megoldható.
Yeagger 369965 2009. január 28. 12:28
Válasz erre
Z.Pisti 369964 2009. január 28. 08:40
Válasz erre
Szia Yeagger!

Amint tudom,küldöm a szkennelt cikket!Az újság otthon van én meg a munkahelyemen...

Z.Pisti
Yeagger 369963 2009. január 27. 22:06
Válasz erre
Hali Z.Pisti!

Köszi csak még bekell szereznem az fm feljavítót:) Régebben még árulták a fabulison de most sajna nincs:( Ja a Pf nagyon csúcs én már megépítettem a kicsikét magyar matricázással és az fm fejljavítóval. Megéri! Nagyon szép a kiegészítő készlet!

Hajrá!:)

Ui:Nekem nincs meg a 99/1-es pro modell esetleg nem tudnád beszkennelni a "high tech"21-es cikket. Ha nem okoz problémát.
Előre is Köszi!
Hali!
migi 369962 2009. január 27. 18:11
Válasz erre
Szia
Hozd el a Rebekára ,megnézzük és hátha kitudunk valamit találni .
Szállító 369961 2009. január 27. 10:03
Válasz erre
Üdv mindenkinek!

A Stefánián vettem az egyik Lengyel árustól egy Mig-21UM 1/48as átalakító műgyanta készletet. Teljesen jó benne minden kivétel a kabintetőt ami a váum húzás tökéletlensége miatt deformálódott. Sajnos pont középen van az egyik oldala kifelé torzúlva és így az egész használhatatlan.
A kérdésem az lenne, hogy van e valakinek egy ilyen húzott kabintetője amit eladna vagy megengedné, hogy egy mesterdarab készűljön róla?
Cserébe ha van valaki aki rendesen tud gyantával önteni lemásolhatja a műgyanta részeket így többen is ingyen juthatnátok ilyen készlethez.
Várom a visszajelzéseket, segítségeket!
Köszönöm!
Szállító

szalito@freestart.hu
vlevi 369960 2009. január 25. 22:52
Válasz erre
Észre se vettem!
Pedig itt állnak a vitrinben, csak az F-16 nem 48, hanem 72-ben :)
kep.tar.hu/vlevi/50002795/10239387
kep.tar.hu/vlevi/50002791/37158414
zoli1989 369959 2009. január 25. 22:01
Válasz erre
Szia!

Az az F-16 a háttérben kivételesen eredeti kamót visel :)
Aggressor F-16N lehetett fénykorában.
www.f-16.net/gallery_item40462.html
PETI 369958 2009. január 25. 21:25
Válasz erre
Monox!
Mint az a háttérben álló F-16-oson is látszik, szinte biztosra veszem, hogy ő is hasonló ruhát kap hátralévő napjaira! Ne legyen igazam...
Monox 369957 2009. január 25. 21:10
Válasz erre
21bis-ap-9099 070316sdiego-el cajon
21bis-ap-9099 070316sdiego-el cajon

Olvasva az előző hozzászólásokat, közkinccsé teszem ezt a fotót.
San Diegóban készült 2007 márciusában és még eredei ruha van rajta.
Vajon mivé lett, hogyan nézhet ki most? Komolyan tartok tőle, hogy úgy mint a 3964-es társa...
Rumcájsz_52 369956 2009. január 25. 16:34
Válasz erre
vlevi
Csakhogy ez nem a 490/500-as, hanem a 800-as póttank. A törzs alá mehet bármelyik, a szárnyak alá a külső tartókra csak a kisebb. Egész pontosan az F, F-13, PF, PFM, PFSz tipusoknál még nem is létezett a 800-as, igy a törzs alá ott is csak a kisebb volt függeszthető, az SzM/MF változaton és utána mindegyiken rendszeresitették a 800-ast is.
búza 369955 2009. január 25. 16:32
Válasz erre
vlevi 369954 2009. január 25. 16:23
Válasz erre
Itt egy bisz, ezen egyértelműen más a tartály
myaviation.net/search/photo_search.php
búza 369953 2009. január 25. 16:22
Válasz erre
Szia Doky4
Igen. u.a.
Üdv: Búza
vlevi 369952 2009. január 25. 16:22
Válasz erre
Ezen a képen mintha ugyanaz lenne
myaviation.net/search/photo_search.php Szerintem eléggé egyedi a hátulja a tartálynak, a többin mintha nem lennének vezérsíkok.
Itt meg a külsőn pilonon van : myaviation.net/search/photo_search.php
doky3 369951 2009. január 25. 14:07
Válasz erre
Sziasztok!
A 21MF és az F13 has alatti 490l-es üza póttartálya ugyanaz?
Doky
mig23papa 369950 2009. január 25. 08:21
Válasz erre
vlevi

csak oda , ahol nem olyan tutyi-mutyi illetékesek vannak , mint hazánkban

Az USA amúgy is arról híres, hogy amit akar azt meg is szerzi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.