<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
búza | Adatlap | 369999 | 2009. február 25. 20:48 | ||
mig23papa | Adatlap | 369998 | 2009. február 25. 20:39 | ||
pontos címét nemtudod véletlenül ahol most a 408 van? | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 369997 | 2009. február 25. 19:05 | ||
Szevasztok! Mig-21Bisz fekszarnymechanizaciorol keresek kepeket. Az erdekelne, hogy a fekszarny hany fokban terik ki a fel, es leszallo fokozatan, illetve, hogy hatrasiklik e. Koszi. | |||||
Monox | Adatlap | 369996 | 2009. február 16. 07:38 | ||
Igazad lehet... Bár nekem a PF-ek végjátékáról mindig a pénzéhes magyar fémkereskedők jutnak az eszembe. És ugyan jó dolog, hogy 408-as ezt megúszta, de ha Jenkihonban van, az majdnem olyan mintha nem is lenne a világon. | |||||
mig23papa | Adatlap | 369995 | 2009. február 15. 19:16 | ||
Monox Örülök hogy néha néha viszontláthatom a 408 as gépemet, legalább ez nem került eddig pénzéhes ukrán fémkereskedők kezébe | |||||
Yeagger | Adatlap | 369994 | 2009. február 14. 23:11 | ||
Hali Monox! Szerencsére sikerült rendes helyzetbe állítanom az oldalszámokat:) Így már nem kell átfestenem a gépet. Köszi! | |||||
Monox | Adatlap | 369993 | 2009. február 12. 21:45 | ||
Így van. Bár fotók nem igazán vannak de tényként kezelhető, hogy ha két gépen rajta volt akkor a többin is rajta lehetett és nemcsak azért mert akkoriban minden Szovjetúnióból hozzánk érkező gépen ilyen sémájú szám volt, hanem azért is, mert a gépek két turnusban, de szériában érkeztek. Viszont az eredeti oldalszám egészen más felületi festést kíván a maketten, mint a PG javított gép. A nagyjavított gép hőálló ezüsttel volt festve, az eredeti viszont natúr lemezszínű volt (azaz többféle arnyalatú), lakkozva. A külömbséget a fotón is láthatod. A kép Nevada államban készült pár éve, akkor még ilyen állapotban volt a 408-as gépünk. | |||||
Yeagger | Adatlap | 369992 | 2009. február 12. 15:47 | ||
Hali Monox! Bocsi, h megint a múltkori témával zaklatlak de visszatérnék rá. Akkor kép kevés van szögletes oldalszámú pf-ről de attól még lehetett rajtuk ugyé? Mert az 506-os oldalszámú gépemen elrontottam a kerekített számokat és lecserélném őket szögletesre. Szóval szerinted lelehet cserélni? Köszi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 369991 | 2009. február 12. 15:36 | ||
Értem, köszi. | |||||
Monox | Adatlap | 369990 | 2009. február 12. 14:22 | ||
A 9312-esről mindeddig nagyon kevés jó minőségű fotót láttam az elmúlt 15 évben. Arról nem is beszélve, hogy már már belgiumi lakhelyéről is eltünt a gép. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 369989 | 2009. február 12. 09:44 | ||
Miért? Mi a különlegessége? | |||||
Monox | Adatlap | 369988 | 2009. február 12. 08:37 | ||
Ez a kép egy igazi kincs, úgy vigyázz rá! | |||||
romeo | Adatlap | 369987 | 2009. február 11. 20:32 | ||
Gombi | Adatlap | 369986 | 2009. február 11. 16:40 | ||
Zombi | Adatlap | 369985 | 2009. február 10. 22:58 | ||
sziasztok! most találtam, szerintem érdekes lesz itt pár embernek. A 3547-es Bis a halastóban: www.bama.hu/html/kepgaleria_html/26500/26561_frame.html Üdv! | |||||
búza | Adatlap | 369984 | 2009. február 7. 16:54 | ||
Szia Gombi! Az biztos, hogy volt PG. terepszínű a gép, kerek számmal, stb. Üdv: Búza | |||||
Gombi | Adatlap | 369983 | 2009. február 6. 22:09 | ||
Köszönöm a gyors válaszokat, Teflon csillagos és a cápeti festés nekem is megvan róla. Mindenképp a terepmintás korból kéne KÉP! Köszi Gombi | |||||
Gombi | Adatlap | 369982 | 2009. február 6. 22:06 | ||
Köszönöm a gyors válaszokat, Teflon csillagos és a cápeti festés nekem is megvan róla. Mindenképp a terepmintás korból kéne KÉP! Köszi Gombi | |||||
zoli1989 | Adatlap | 369981 | 2009. február 6. 16:20 | ||
Szia! Van egy kicsit gyenge minőségű videóm. Ha érdekel, akkor szólj, elküldöm. | |||||
borisz | Adatlap | 369980 | 2009. február 6. 15:07 | ||
Olyan nincs nekem, de csillaggal teflonszínű volt. | |||||
Gombi | Adatlap | 369979 | 2009. február 6. 12:48 | ||
Sziasztok! Egy, olyan kérdése, kérésem lenne, hogy ha valakinek van kép róla: MIG-21bisz 1904 "cápeti" terepmitás korszakából! az küldje el nekem! Köszönettel Gombi | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 369977 | 2009. február 2. 19:34 | ||
Szabi77! Köszi a linket, régebben már találkoztam ezzel az oldallal, de teljesen megfeletkeztem róla. Rag! Érdekelne az a pdf. Üdv: Papi | |||||
Szabi77 | Adatlap | 369976 | 2009. február 2. 16:31 | ||
VO101_Papi Szia! Ha minden igaz ez is bis rajz!Nézz körül itt is,van még jópár rajz! www.airwar.ru/other/draw_fn.html Szabi77 | |||||
Rag | Adatlap | 369975 | 2009. február 2. 16:28 | ||
Üdv A Squadron Signal füzetével ki tudlak segíteni ( pdf-ben ). Jelezz ha érdekel! | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 369974 | 2009. február 2. 16:21 | ||
Sziasztok! Nincs valakinek véletlenül biszről kétoldali rajza, ami a +4 füzetben van az megvan, valami más kellene. Belefogtam a Zvezda biszébe, de annak teljesen rossz a panelezése, azt csinálnám újra. Köszi Papi | |||||
Z.Pisti | Adatlap | 369973 | 2009. február 2. 10:34 | ||
Szia Yeagger! Minden anyagot örömmel fogadok(unk)!:)Mutasd a géped! Z.Pisti | |||||
Yeagger | Adatlap | 369972 | 2009. február 2. 09:42 | ||
Hali Z.Pisti! Köszönjük szépen!:) Ha kell a PF-ről valami csak szólj aztán dobok még fel az enyémről képet. | |||||
Z.Pisti | Adatlap | 369971 | 2009. február 2. 09:18 | ||
Sziasztok! Küldöm a cikket.A szerző Gulyás Máté és a 99/1. számú ProModellben jelent meg! Használjátok egészséggel! Z.Pisti | |||||
Monox | Adatlap | 369970 | 2009. január 29. 09:52 | ||
Az igaz, hogy nekem is mindössze kettő olyan fotóm van, amelyiken a gépek eredeti oldalszámmal látszatóak... | |||||
Yeagger | Adatlap | 369969 | 2009. január 28. 23:43 | ||
Köszi Daala! | |||||
Daala | Adatlap | 369968 | 2009. január 28. 16:21 | ||
Yeagger | Adatlap | 369967 | 2009. január 28. 12:42 | ||
Hali evribádi! Valaki tudna nekem segíteni abban, h a Pf-ek kerültek-é forgalomba szögletes számmal? Mert én a képeken csak kerekített oldalszámmal láttam őket. Köszi! | |||||
Yeagger | Adatlap | 369966 | 2009. január 28. 12:38 | ||
Hali Gaunt! Van értelme! Szép a kidolgozása. Jó alapot nyújt! Esetleg néhol hiányoznak a szegecsek de az is megoldható. | |||||
Yeagger | Adatlap | 369965 | 2009. január 28. 12:28 | ||
Z.Pisti | Adatlap | 369964 | 2009. január 28. 08:40 | ||
Szia Yeagger! Amint tudom,küldöm a szkennelt cikket!Az újság otthon van én meg a munkahelyemen... Z.Pisti | |||||
Yeagger | Adatlap | 369963 | 2009. január 27. 22:06 | ||
Hali Z.Pisti! Köszi csak még bekell szereznem az fm feljavítót:) Régebben még árulták a fabulison de most sajna nincs:( Ja a Pf nagyon csúcs én már megépítettem a kicsikét magyar matricázással és az fm fejljavítóval. Megéri! Nagyon szép a kiegészítő készlet! Hajrá!:) Ui:Nekem nincs meg a 99/1-es pro modell esetleg nem tudnád beszkennelni a "high tech"21-es cikket. Ha nem okoz problémát. Előre is Köszi! Hali! | |||||
migi | Adatlap | 369962 | 2009. január 27. 18:11 | ||
Szia Hozd el a Rebekára ,megnézzük és hátha kitudunk valamit találni . | |||||
Szállító | Adatlap | 369961 | 2009. január 27. 10:03 | ||
Üdv mindenkinek! A Stefánián vettem az egyik Lengyel árustól egy Mig-21UM 1/48as átalakító műgyanta készletet. Teljesen jó benne minden kivétel a kabintetőt ami a váum húzás tökéletlensége miatt deformálódott. Sajnos pont középen van az egyik oldala kifelé torzúlva és így az egész használhatatlan. A kérdésem az lenne, hogy van e valakinek egy ilyen húzott kabintetője amit eladna vagy megengedné, hogy egy mesterdarab készűljön róla? Cserébe ha van valaki aki rendesen tud gyantával önteni lemásolhatja a műgyanta részeket így többen is ingyen juthatnátok ilyen készlethez. Várom a visszajelzéseket, segítségeket! Köszönöm! Szállító szalito@freestart.hu | |||||
vlevi | Adatlap | 369960 | 2009. január 25. 22:52 | ||
Észre se vettem! Pedig itt állnak a vitrinben, csak az F-16 nem 48, hanem 72-ben :) kep.tar.hu/vlevi/50002795/10239387 kep.tar.hu/vlevi/50002791/37158414 | |||||
zoli1989 | Adatlap | 369959 | 2009. január 25. 22:01 | ||
Szia! Az az F-16 a háttérben kivételesen eredeti kamót visel :) Aggressor F-16N lehetett fénykorában. www.f-16.net/gallery_item40462.html | |||||
PETI | Adatlap | 369958 | 2009. január 25. 21:25 | ||
Monox! Mint az a háttérben álló F-16-oson is látszik, szinte biztosra veszem, hogy ő is hasonló ruhát kap hátralévő napjaira! Ne legyen igazam... | |||||
Monox | Adatlap | 369957 | 2009. január 25. 21:10 | ||
Olvasva az előző hozzászólásokat, közkinccsé teszem ezt a fotót. San Diegóban készült 2007 márciusában és még eredei ruha van rajta. Vajon mivé lett, hogyan nézhet ki most? Komolyan tartok tőle, hogy úgy mint a 3964-es társa... | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 369956 | 2009. január 25. 16:34 | ||
vlevi Csakhogy ez nem a 490/500-as, hanem a 800-as póttank. A törzs alá mehet bármelyik, a szárnyak alá a külső tartókra csak a kisebb. Egész pontosan az F, F-13, PF, PFM, PFSz tipusoknál még nem is létezett a 800-as, igy a törzs alá ott is csak a kisebb volt függeszthető, az SzM/MF változaton és utána mindegyiken rendszeresitették a 800-ast is. | |||||
búza | Adatlap | 369955 | 2009. január 25. 16:32 | ||
Igen, a BISZ-en 800 literes van! | |||||
vlevi | Adatlap | 369954 | 2009. január 25. 16:23 | ||
Itt egy bisz, ezen egyértelműen más a tartály myaviation.net/search/photo_search.php | |||||
búza | Adatlap | 369953 | 2009. január 25. 16:22 | ||
vlevi | Adatlap | 369952 | 2009. január 25. 16:22 | ||
Ezen a képen mintha ugyanaz lenne myaviation.net/search/photo_search.php Szerintem eléggé egyedi a hátulja a tartálynak, a többin mintha nem lennének vezérsíkok. Itt meg a külsőn pilonon van : myaviation.net/search/photo_search.php | |||||
doky3 | Adatlap | 369951 | 2009. január 25. 14:07 | ||
Sziasztok! A 21MF és az F13 has alatti 490l-es üza póttartálya ugyanaz? Doky | |||||
mig23papa | Adatlap | 369950 | 2009. január 25. 08:21 | ||
vlevi csak oda , ahol nem olyan tutyi-mutyi illetékesek vannak , mint hazánkban Az USA amúgy is arról híres, hogy amit akar azt meg is szerzi | |||||
Miggyuri | Adatlap | 369949 | 2009. január 25. 07:12 | ||
Na ja! De ez legalább magyar felségjellel maradt meg. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A BISZ fékszárnya nem siklik hátra, a kitérése 25 és 45 fok.
Üdv: Búza