<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 370034 | 2009. március 6. 10:54 | ![]() | |
Tibor | Adatlap | 370033 | 2009. március 6. 09:03 | ![]() | |
Nem értem miért gúnyolódsz? Én nem hülyéztem le senkit, azt sem mondtam, hogy nem tudnak semmit. Mellesleg ezt a gépet 1990-ben ajándékoztuk az angoloknak. A gépet ők szállították ki és Urbán János tábornok(+) akkori repülőfönök adta át. Én csak a gép színét kifogásolom. Az is lehet, hogy valamilyen rossz minőségű lakkot használtak a konzeváláshoz és az sárgult be az idők során. Azt nem tartom valószínűnek, hogy eleve mi festettük volna ilyen krém színre, mert semmi okot nem látok rá, hiszen ilyen színben nálunk sosem pompázott ez a gép. Tibor | |||||
Tibor | Adatlap | 370032 | 2009. március 6. 07:24 | ![]() | |
Egy kérésem lenne: Tegyél fel egy-két képet Kecskeméten szolgált MiG-21PF-ről, mert ez igazi szenzáció lenne és átírná a kecskeméti ezred történetét. Az előző hozzászólásom második részére, mármint, hogy sorolj fel néhányat a magyar vonatkozású szakirodalomból még nem válaszoltál. Tibor | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370031 | 2009. március 6. 07:18 | ![]() | |
Hulye duxfordiak nem tudnak semmit. Mutassunk peldat! Koveteljuk vissza a gepeket es csinaljunk vodrot meg lavort beloluk. Nyugger, Erdekelne a 406-os sztorija, de nem talalom az email cimed. Az enyem: grasswax@yahoo.com | |||||
juge75 | Adatlap | 370030 | 2009. március 6. 06:26 | ![]() | |
Az 501 ebben az állapotában lett át szállítva, majdnem botrány is volt, hiszen a REFORM újság címlapon hozta le az esetet, talán te is emlékszel rá. Szakirodalom van bőven, segítségként vannak fotók, de nem teszik fel őket a netre. A makettezés részét képezi a kutatás is, erre kiválló a REBEKA. Rengeteg színes képet vettem régen a kecskeméti MIG-21 PF típusokról, én is arról festettem. Az hogy neked nincs valami meg, attól még másnak meglehet. | |||||
Tibor | Adatlap | 370029 | 2009. március 6. 06:11 | ![]() | |
Szia! Nem a vita kedvéért és hidd el nem kötekedem, de szerinted milyen szinű azon a fotón 501-es? Légyszíves csak néhányat sorolj fel abból a sok szakirodalomból, ami a magyar MiG-21-esek festésével, alkalmazásával foglalkozik. Ha megnézed az adatlapomat láthatod, hogy elég régóta foglalkozok a magyar repülés dolgaival, de ezidáig nem sikerült túl sok mindent összeszednem, kivéve a saját magam által készített, illetve a neten található néhány lelkes kollega fotóin kívül. Tibor | |||||
juge75 | Adatlap | 370028 | 2009. március 6. 05:36 | ![]() | |
A makettező pedig nézzen utána a típusnak, azért van a sok szak irodalom! | |||||
juge75 | Adatlap | 370027 | 2009. március 6. 05:34 | ![]() | |
Repülni nem így repült, az igaz. | |||||
juge75 | Adatlap | 370026 | 2009. március 6. 05:30 | ![]() | |
Az 501-es ilyen volt, így került oda. Még a REFORM-című újság címoldalán is ott volt! Az 503-as utánzat. | |||||
Tibor | Adatlap | 370025 | 2009. március 6. 04:32 | ![]() | |
Szia! Igazad van Monox. Ezzel a két Pf-el az a gondom, hogy bár ránézésre nagyon jó állapotban vannak, de ilyen festéssel soha nem repültek. Azok festése, amik Kecskeméten lettek felújítva a rep. nap alkalmából, legalább autentikusnak tűnik. A szegény makettező meg esetleg a duxfordi, vagy a cosfordi festést hiszi autentikusnak és így jól meg van vezetve. Tibor | |||||
Monox | Adatlap | 370024 | 2009. március 5. 23:15 | ![]() | |
Sőt azt is mondhatnám, hogy sokkal szebben rendbehozott gépek a hazaiak, mint a képen látható... Ezen a gépen már csak kromofággal lehetne segíteni. | |||||
Monox | Adatlap | 370023 | 2009. március 5. 23:13 | ![]() | |
Igen van. A Kecskeméten rendbehozott gépek. Ebben a sémában az 1900-as és az 5721-es -21biszek, valamint a fényes kályhaezüst 4408-as MF és az NDK sémájú 7011-es UM. (Valamint további más tipusok is.) | |||||
Bubu | Adatlap | 370022 | 2009. március 5. 22:11 | ![]() | |
Idehaza van egyáltalán ilyen szép állapotú Mig-21? | |||||
romeo | Adatlap | 370021 | 2009. március 5. 21:40 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 370020 | 2009. március 5. 21:32 | ![]() | |
Azért a szín nem az eredeti, ugye? | |||||
Nyugger | Adatlap | 370019 | 2009. március 5. 21:16 | ![]() | |
Mi ez a nagy pesszimizmus? Ha jól emlékszem Duxford nem egy roncs-rancs. | |||||
Monox | Adatlap | 370018 | 2009. március 5. 20:00 | ![]() | |
Azért azt őszintén remélem, hogy a hiányzó burkolólemezek csak ideiglenesen hiányoznak a gépről! | |||||
Ákos | Adatlap | 370017 | 2009. március 5. 19:02 | ![]() | |
Legalább ez megmarad. | |||||
romeo | Adatlap | 370016 | 2009. március 5. 17:47 | ![]() | |
sztriki | Adatlap | 370015 | 2009. március 3. 20:13 | ![]() | |
fú, na ennyire nem vagyok a témában benne. :) megmondom őszintén, nincs semmi különösebb indíttatásom, hogy a biszt választottam, szimplán megnéztem, zvezdából mi van, és valamiért erre kérdeztem. talán a dobozfestés miatt, mivel a kamuflázs fújását szeretném gyakorolni...80% még egész jó arány, eddig starwars makettekkel foglalkozam, ott jellemző a pluszos panelezés, aminek kb fele rossz. :) | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 370014 | 2009. március 3. 20:08 | ![]() | |
sztriki! Én most dolgozom a zvezda biszen. Gyakorlatilag a panelk 80% hibás, nekiláttam újrakarcolni mert nem vagyok normális:P. Viszont tényleg ez a legjobb választás biszre. Azt is eldöntöttem, hogy ebből építek egy normális MF-et is, végülis csak a gerincet kell lecserélni, és pár panelvonalat, meg az orrgyűrűt kicsit alakítgatni | |||||
sztriki | Adatlap | 370013 | 2009. március 3. 19:26 | ![]() | |
kösz a linket, meg a tippeket. ahogy olvasom 1-2 panelvonal hibás csak, meg a pilótafülke/futóaknák, szal úgy a szokásos a repülőmaketteknél. :D jól hangizk mindenesetre. azért szeretném elsősorban, hogy a kamuflázs fújását gyakoroljam, de valami olyanon, ami nem kizárólag gyakorlásra jó. úgy néz ki, ez jó lesz. köszi még egyszer! | |||||
Szabi77 | Adatlap | 370012 | 2009. március 3. 19:06 | ![]() | |
sztriki! Itt egy dobozbontás róla:www.internetmodeler.com/2007/february/first-looks/zvezda_mig.php Ár/érték arányban az elérhető 21-esek közül a talán a legjobb! Szabi77 | |||||
migi | Adatlap | 370011 | 2009. március 3. 19:06 | ![]() | |
Szerintem egy műgyanta ülés cserével szép kittet lehet épiteni belőle , de ha csinálsz a gyári ülésnek bekötő hevedereket az is jó megoldás . | |||||
sztriki | Adatlap | 370010 | 2009. március 3. 18:59 | ![]() | |
sziasztok! a zvezda mig-21 bisz kitje milyen? szeretnék egy miget összerakni majd, és ár/érték arányban jót keresek. nem vagyok az a nagyon szőröző, jelenleg még a dobozból építés megy, feljavítók, stb dolgok annyira nem játszanak még, de szeretnék valami olyant, ami azért nem csak nagy vonalakban hasonlít az eredetire, de nem kerül vagyonokba. ha esetleg a zvezda nem ilyen, van valami jobb tipp? 1/72 érdekelne. köszi! | |||||
vlevi | Adatlap | 370009 | 2009. március 2. 18:13 | ![]() | |
email címem nekem is ittvan. Csak azt akartam írni, hogy egy fórumba nem szokás ugyanazt a szöveget 3-4 topicba beleírni. | |||||
Szállító | Adatlap | 370008 | 2009. március 2. 17:42 | ![]() | |
Igen tisztelt velvi! Mivel ezen topikokban is foglalkoznak Migekkel és fotókkal (lásd korábbi oldalakon), és Tazáron állomásoztak 21esek ahol a Tomcat-ek is vendégeskedtek, így hátha találok valakit vagy ismer valakit akinek vannak képei. Egyébbként nem értem miért bosszant téged? Nem fér el esetleg vagy dühkezelési problémáid vannak? De ha beszéléni szeretnél velem, az adatlapomon ott vannak az elérhatőségeim és vállalom az arcom is. Ilyen adatokat nálad nem találtam! | |||||
vlevi | Adatlap | 370007 | 2009. március 2. 11:36 | ![]() | |
Ésez mit keres a 21-es topicban? Légyszíves csak egy helyre írd be, mert a 3. topic után megint ugyanezt olvasni már bosszantó. | |||||
Szállító | Adatlap | 370006 | 2009. március 2. 11:17 | ![]() | |
Talán tud segíteni valaki! (érdekes képek rovatból) KERESEK! MIG-29 vs. F-14 FOTÓT! Én is keresnék olyan fotókat amint a Taszáron járt Tomcat-ek és magyar Mig-29-es láthatóak repülés közben! Megkerestem a TopGun akkori számát de abban is csak statikus fotók vanak. Biztos nem sajtófotó a mi aládd látható. Ha valakinek van pilóta ismerőse, tegye meg, hogy rákérdez! Nagyon hálás lennék érte és viszonznám a szivességét! Előre is köszönöm! Szállító | |||||
Nyugger | Adatlap | 370005 | 2009. február 28. 22:17 | ![]() | |
RonnieFrown ! Sokat, de csak személyesen, ez a site nem a kereskedelemről és nem COCOM listáról szól. | |||||
Monox | Adatlap | 370004 | 2009. február 27. 21:10 | ![]() | |
Szerintem kérdezd meg Nyuggert, ő biztosan tud neked erről bővebbet mondani. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370003 | 2009. február 27. 17:27 | ![]() | |
En arra lennek kivancsi, hogy hogyan lehetett ezt eladni az USA-ba '88-ban. Ne ertsd felre, elhiszem, hogy igy van, de megis furcsa, hogy a rendszervaltas elott ilyesmi belefert. | |||||
Monox | Adatlap | 370002 | 2009. február 27. 13:37 | ![]() | |
Mig23papa! Fogalmam sincs. 1988-ban Nevada állmba vitték Reno város repterére, később (mintha a fotó is itt készült volna) Arizonában volna, a tucsoni gyűjtőben. Nem tudom, hogy pontosan hol volt a repülőképes MiG-ek bázis, de lehetséges, hogy ott is lefotózhatták. Egyébként nem hinném, hogy ma még mindig repülne a gép. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370001 | 2009. február 25. 21:00 | ![]() | |
Buza, Rumcajsz koszi a valaszokat. Hunavian talaltam par kepet, bar meg nem neztem vegig mindent. Foleg olyan kepek erdekelnek ahol latszik a szarny also fele is. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370000 | 2009. február 25. 20:50 | ![]() | |
A 21 bisz fékszárnya nem csúszik hátra, csak a bekötési tengely körül lefelé elfordulva tér ki, felszálló helyzetben 25, leszálló helyzetben 45 fokot. | |||||
búza | Adatlap | 369999 | 2009. február 25. 20:48 | ![]() | |
Szia! A BISZ fékszárnya nem siklik hátra, a kitérése 25 és 45 fok. Üdv: Búza | |||||
mig23papa | Adatlap | 369998 | 2009. február 25. 20:39 | ![]() | |
pontos címét nemtudod véletlenül ahol most a 408 van? | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 369997 | 2009. február 25. 19:05 | ![]() | |
Szevasztok! Mig-21Bisz fekszarnymechanizaciorol keresek kepeket. Az erdekelne, hogy a fekszarny hany fokban terik ki a fel, es leszallo fokozatan, illetve, hogy hatrasiklik e. Koszi. | |||||
Monox | Adatlap | 369996 | 2009. február 16. 07:38 | ![]() | |
Igazad lehet... Bár nekem a PF-ek végjátékáról mindig a pénzéhes magyar fémkereskedők jutnak az eszembe. És ugyan jó dolog, hogy 408-as ezt megúszta, de ha Jenkihonban van, az majdnem olyan mintha nem is lenne a világon. | |||||
mig23papa | Adatlap | 369995 | 2009. február 15. 19:16 | ![]() | |
Monox Örülök hogy néha néha viszontláthatom a 408 as gépemet, legalább ez nem került eddig pénzéhes ukrán fémkereskedők kezébe | |||||
Yeagger | Adatlap | 369994 | 2009. február 14. 23:11 | ![]() | |
Hali Monox! Szerencsére sikerült rendes helyzetbe állítanom az oldalszámokat:) Így már nem kell átfestenem a gépet. Köszi! | |||||
Monox | Adatlap | 369993 | 2009. február 12. 21:45 | ![]() | |
Így van. Bár fotók nem igazán vannak de tényként kezelhető, hogy ha két gépen rajta volt akkor a többin is rajta lehetett és nemcsak azért mert akkoriban minden Szovjetúnióból hozzánk érkező gépen ilyen sémájú szám volt, hanem azért is, mert a gépek két turnusban, de szériában érkeztek. Viszont az eredeti oldalszám egészen más felületi festést kíván a maketten, mint a PG javított gép. A nagyjavított gép hőálló ezüsttel volt festve, az eredeti viszont natúr lemezszínű volt (azaz többféle arnyalatú), lakkozva. A külömbséget a fotón is láthatod. A kép Nevada államban készült pár éve, akkor még ilyen állapotban volt a 408-as gépünk. | |||||
Yeagger | Adatlap | 369992 | 2009. február 12. 15:47 | ![]() | |
Hali Monox! Bocsi, h megint a múltkori témával zaklatlak de visszatérnék rá. Akkor kép kevés van szögletes oldalszámú pf-ről de attól még lehetett rajtuk ugyé? Mert az 506-os oldalszámú gépemen elrontottam a kerekített számokat és lecserélném őket szögletesre. Szóval szerinted lelehet cserélni? Köszi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 369991 | 2009. február 12. 15:36 | ![]() | |
Értem, köszi. | |||||
Monox | Adatlap | 369990 | 2009. február 12. 14:22 | ![]() | |
A 9312-esről mindeddig nagyon kevés jó minőségű fotót láttam az elmúlt 15 évben. Arról nem is beszélve, hogy már már belgiumi lakhelyéről is eltünt a gép. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 369989 | 2009. február 12. 09:44 | ![]() | |
Miért? Mi a különlegessége? | |||||
Monox | Adatlap | 369988 | 2009. február 12. 08:37 | ![]() | |
Ez a kép egy igazi kincs, úgy vigyázz rá! | |||||
romeo | Adatlap | 369987 | 2009. február 11. 20:32 | ![]() | |
Gombi | Adatlap | 369986 | 2009. február 11. 16:40 | ![]() | |
Zombi | Adatlap | 369985 | 2009. február 10. 22:58 | ![]() | |
sziasztok! most találtam, szerintem érdekes lesz itt pár embernek. A 3547-es Bis a halastóban: www.bama.hu/html/kepgaleria_html/26500/26561_frame.html Üdv! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szétvagdosás előtti képek, üzemben állásról is vannak képeim.
Verlinden publications.