<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370254 | 2009. május 11. 17:37 | ||
Nyugger | Adatlap | 370253 | 2009. május 11. 16:21 | ||
Juge75, 'Figyeld meg az őrjárat az égen című filmben hogy a "fejvédő lemez"-lefelé húzásával csukja a kabint a pilóta' Ez tényleg így látszik a filmben, de a lemeznek semmi köze sincs a kabintető lecsukásához! Az egy egyszerü fejvédő lemez nincs ott semmilyen kapcsoló, nincs mechanikus eszközzel kapcsolatban. Egy feladata van, hogy megakadályozza a sisak és a plexi érintkezését, a felső részén ha -jól emlékszem filc van és ez nem karcolja a plexit. Ez a körgallér nem túlzás egy kicsit? Van konkrét eset vagy csak városi legenda? | |||||
juge75 | Adatlap | 370252 | 2009. május 11. 16:14 | ||
juge75 | Adatlap | 370251 | 2009. május 11. 15:21 | ||
Némely esetben nem igazán úgy sikeredett, ahogyan kéne, és a Plexi körgallérként maradt a pilótán. Figyeld meg az őrjárat az égen című filmben hogy a "fejvédő lemez"-lefelé húzásával csukja a kabint a pilóta. Ez a lemez szépen belülről a plexi belsejének feszült, mint egy laprugó. | |||||
juge75 | Adatlap | 370250 | 2009. május 11. 15:11 | ||
A Mig-21 F-13 és PF típusokon a katapultálás a kabinnal együtt történt. Nagy sebességnél védte a pilótát, a kabintető szépen besimult a pilóta elé, elejével lefelé. SK-1 képek itt: www.ejectionsite.com/sk1seat.htm | |||||
migi | Adatlap | 370249 | 2009. május 10. 22:11 | ||
Sziasztok Búza : köszi az infót akkor jól tudtam a lényeget , azért választottam ezt a gépet mert ezt a változatot még nem láttam hogy valaki megcsinálta .Megnézted már a könyvet amit küldtem ? Juge 75 : Én a Top Gun ban olvastam evvel a 67 számmal , de köszi az adatot . | |||||
juge75 | Adatlap | 370248 | 2009. május 10. 21:01 | ||
Ugyanis 67-es gyártmány soha nem létezett (ezt egyszer kitalálta valaki). | |||||
juge75 | Adatlap | 370247 | 2009. május 10. 20:51 | ||
A kis svancú 66-400, a nagy 66-600. | |||||
búza | Adatlap | 370246 | 2009. május 10. 19:30 | ||
Szia Migi! Ugyanaz, mint a kissvancúban! Nagy hátsórész de! eredetileg nincs rajta a felső textolit antenna a belépőélen! A legtőbb fotón és múzeumi gépen viszont az a rész zöldre van festve, vagy az antenna van felrakva a lemezborítás helyett. A kabin szürke-fekete és a műszerezettségben sem volt különbség. Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 370245 | 2009. május 10. 18:41 | ||
juge75 | Adatlap | 370243 | 2009. május 10. 14:29 | ||
zubo@freemail.hu | |||||
migi | Adatlap | 370242 | 2009. május 10. 11:12 | ||
Hiába vagyok regisztrált nem látom az email cimét , tudsz segiteni ? migi3@freemail.hu | |||||
juge75 | Adatlap | 370240 | 2009. május 10. 10:32 | ||
Kérdezd meg Magó Karcsit! | |||||
migi | Adatlap | 370239 | 2009. május 10. 10:17 | ||
juge75 | Adatlap | 370238 | 2009. május 9. 09:27 | ||
búza | Adatlap | 370237 | 2009. május 7. 21:41 | ||
Bocs, rossz szemüveg volt rajtam!:-) Előre is kösz! Búza | |||||
juge75 | Adatlap | 370236 | 2009. május 7. 21:29 | ||
Nem jugo, juge! :-) Megkeresem és küldöm e-mail-ben! | |||||
búza | Adatlap | 370235 | 2009. május 7. 21:25 | ||
Szia jugo! Minden jöhet, főleg ha csillagos! Kösz: Búza | |||||
juge75 | Adatlap | 370234 | 2009. május 7. 21:23 | ||
Van egy fekete-fehér képem, amin egy F-13 van. Magyar, bár az oldalszám nem látszik, de a futóakna ajtaján a gyári szám igen. | |||||
juge75 | Adatlap | 370233 | 2009. május 7. 21:22 | ||
Örülök, hogy tudtam meglepetést és örömet szerezni! | |||||
búza | Adatlap | 370232 | 2009. május 7. 21:17 | ||
Csatlakozom az előttem szólóhoz! Bárcsak mindenki előásná az ilyen "ócskaságait"! Búza | |||||
zoli1989 | Adatlap | 370231 | 2009. május 7. 21:10 | ||
juge75 | Adatlap | 370230 | 2009. május 7. 20:49 | ||
buksi | Adatlap | 370229 | 2009. május 7. 19:43 | ||
köszi romeo a képeket | |||||
romeo | Adatlap | 370228 | 2009. május 7. 19:03 | ||
romeo | Adatlap | 370227 | 2009. május 7. 11:17 | ||
Levix | Adatlap | 370226 | 2009. május 7. 09:31 | ||
romeo | Adatlap | 370225 | 2009. május 7. 08:10 | ||
romeo | Adatlap | 370224 | 2009. május 7. 06:13 | ||
Üdv Buksi és Búza! Nekiülök keresni valamit, addig egy kis türelmet kérek. | |||||
búza | Adatlap | 370223 | 2009. május 6. 20:54 | ||
Hello romeo! Van még ilyen képed? Szerintem szívesen látnánk! Üdv: Búza | |||||
buksi | Adatlap | 370222 | 2009. május 6. 20:05 | ||
Tibor | Adatlap | 370221 | 2009. május 6. 17:00 | ||
Bocsi, előbb ezen a lapon menj a My other site: Hunavia-ra és ott nézz körül. Tibor | |||||
Tibor | Adatlap | 370220 | 2009. május 6. 16:58 | ||
buksi | Adatlap | 370219 | 2009. május 6. 16:09 | ||
21bis-regolndoltam ami éppen az állóhelyen várakozik. üdv buksi | |||||
romeo | Adatlap | 370218 | 2009. május 6. 15:17 | ||
Tibor | Adatlap | 370217 | 2009. május 6. 15:15 | ||
Szevasz! Bocs a kérdésért, de mire várakozik? Ugyanis lehet az állóhelyen, leponyvázva, vagy a zónában felkészítés alatt, vagy a felszálló beton végén felszállásra várva. És a 21-es melyik alváltozatára gondoltál? Üdv.: Tibor | |||||
buksi | Adatlap | 370216 | 2009. május 6. 10:57 | ||
Romeo. Segítségedet kérném hogy nem tudnál e nekem olyan képet küldeni amin éppen egy mig-21 es várakozik (egy dióráma számára. Üdv buksi itt elérsz kzoli91@citromail.hu | |||||
romeo | Adatlap | 370215 | 2009. május 6. 08:35 | ||
Nyugger | Adatlap | 370214 | 2009. május 3. 19:52 | ||
dudus | Adatlap | 370213 | 2009. május 3. 18:19 | ||
Monox! Előző kérdésedre azt tudom mondani,hogy ezt mindenképpen Tarlósi Józsival kell lelevelezned,mert ő ott az atyaúristen meg a helyetese is.Mínden nemű kérdésben a gépeket illetően Őt keressétek!Ő Taszáron lakik nagyon készséges az őrző védők irányába is bír valamilyen jogosítvánnyal. Üdv H.T. | |||||
Monox | Adatlap | 370212 | 2009. május 3. 11:56 | ||
Mindenképpen élni szeretnék a lehetőséggel, ha ebben a hónapban nem is, de júniusban mindenképp. Mindenképpen írok egy e-mail-t ennek az úriembernek és neked is. Még az érdekelne, hogy egy hétvégi időpont mennyire jöhet számításba és az is, hogy mennyivel előtte kellene szólnom? | |||||
dudus | Adatlap | 370211 | 2009. május 2. 18:16 | ||
Természetesen mínden érdeklődőt szeretettel várunk,de amínt említettem őrzött területen vannak a gépe nagyon szép környezetben,ezért szükséges előzetes egyeztetés Tarlósi józsival,vagy a polgármesterrel,hogy az őrök beengedjenek.Amennyíben igényt tartatok személyemre és az adott időben nem leszek akadályoztatva szívesen állok én is rendelkezésetekre. Üdv.H.T. | |||||
Monox | Adatlap | 370210 | 2009. május 2. 11:12 | ||
Dudus! Ha én is szeretném megnézni párban egyszer a nem túl távoli jövőben a taszári skanzent, erre nekem is van lehetőségem olyan módon, ahogyan Nyuggernek írtad? | |||||
dudus | Adatlap | 370209 | 2009. május 1. 08:48 | ||
Pontosítom a Tarlósi címét:joozsibaacsi@gmail.com Üdv:H.T. | |||||
dudus | Adatlap | 370208 | 2009. május 1. 08:41 | ||
Szia Nyugger! A Tarlósi Józsi volt hírfőnökünk a "hangármester".Most fejeztük be tavaszi nagytakarítást és készültek fotók.Bizonyára szívesen küld neked képeket.A személyes látogatást is vele kell megbeszélned ugyanis őrzött területen van a park. Címe:joozsibaa@gmail.com Nekem írd meg légyszives,hogy kit tisztelhetek a jelszó mögött,akár itt,vagy dudus0919@freemail.hu címre. Üdv Hajdu Tibor | |||||
búza | Adatlap | 370207 | 2009. május 1. 08:23 | ||
Szia Tibcsi! A MIG-21-esen az orrfutó gondola jobb hátsó részén van egy tábla, amin a gyári szám utolsó négy száma szerepel. A 4405-ös MF eredetileg 4505 volt, a 4409 pedig 4503. A többié a lajstromjelnek megfelelően. Üdv: Búza | |||||
juge75 | Adatlap | 370206 | 2009. április 30. 21:26 | ||
juge75 | Adatlap | 370205 | 2009. április 30. 21:19 | ||
Valamint van egy limit az ingyenesnél 150 mb/óra, a fizetősnél semmiféle korlátozás nincs. | |||||
juge75 | Adatlap | 370204 | 2009. április 30. 21:17 | ||
Nos, van egy fizetős letöltés, rögtön és gyorsan, és van egy ingyenes, aminél visszaszámol egy óra amíg letöltheted. Mint a Rapid, csak itt 500-tól számol. Letöltöttem. | |||||
dudus | Adatlap | 370203 | 2009. április 30. 20:43 | ||
Úgy gondolom,hogy ez a Gőgös meg a Csarli féle összeütközés produktoma.A 3547-essel magam is jó pár órát töltöttem el a levegöben.Az első széria Bisz-ek közül való,amelyek beérkeztek M.országra 75-ben. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A kabintetővel együtt történő katapultálás csak egyik lehetőség volt a 21F/PF/PFSz tipusokon. A másik esetben a pilóta dönthetett úgy is /ha volt rá ideje, azaz elegendő repülési magassága/, hogy katapultálás előtt eldobja a kabintetőt. A kabinkeret joboldalán lévő piros kar lehajtásával 110-130 atm sűrített levegőt vezérelt a kabintető nyitó-munkahengereibe, majd a kar hátrahúzásával egy kis pirotöltet /robbanótöltet/ kinyitotta a kabintető vész-zárrendszerét, így a két munkahenger feldobta az elejét, és a légáramlat elvitte a dekket, ezután lehetett katapultálni.A pilóták tartottak a kabintetővel együtt történő katapultálástól, mert a leválasztó rendszer nem volt egy tökéletes konstrukció, állítólag több szovjet pilóta meghalt a sikeres katapultálás utáni rosszul működő leválasztás miatt. Többen pedig abba, hogy időt és magasságot veszítettek a dekk ledobásával katapultálás előtt, így nem volt elég magasságuk az ernyő belobbanásához.