<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370320 | 2009. május 14. 20:05 | ||
migi | Adatlap | 370319 | 2009. május 14. 19:25 | ||
Köszi urak a segitséget . | |||||
mig23papa | Adatlap | 370318 | 2009. május 14. 18:20 | ||
búza idézlek :"A PF-re nem sok értelme lett volna felszerelni, miután azokon nem volt meg az alkalmazásához szükséges célzókészülék. Persze fizikailag lehetséges, mert a póttartály gerenda helyére kellett akasztani, de szerintem még elsütni sem lehetett volna billentyű vagy gomb hiánya miatt." emlékezetem szerint a PF ben volt célzókészülék is meg elsütőbillentyű is, vagy nem? | |||||
mig23papa | Adatlap | 370317 | 2009. május 14. 18:16 | ||
migi bár lehet hogy a századnál lévő utikhoz adták | |||||
mig23papa | Adatlap | 370316 | 2009. május 14. 18:10 | ||
migi emlékezetem szerint volt konténer a PF hez Taszáron, de arra nem emlékszem hogy fel is volt téve, hát még hogy lőttek is vele? | |||||
mig23papa | Adatlap | 370315 | 2009. május 14. 15:17 | ||
Levix | Adatlap | 370314 | 2009. május 14. 13:54 | ||
Majd felhívom Sainz figyelmét, hogy hiányolják. | |||||
juge75 | Adatlap | 370313 | 2009. május 14. 11:54 | ||
www.youtube.com/watch www.arcforums.com/forums/air/lofiversion/index.php Mig-21 F-13 lemez színekhez. | |||||
dudus | Adatlap | 370312 | 2009. május 14. 10:03 | ||
Kedves Búza! Vedd úgy,hogy már meg is kérdeztél és én válaszolok.Azt a bizonyos konténert a gyakorlatban alkalmaztuk éles földi lövészetek begyakorlására a felkészültség ellenőrzésére. A PF-el kapcsolatos ismereteid pontosak.Éppen ezért Ők a fenntebb említett gyakorlatokat UTI-val se hajtottak végre. A Sainz jelentkezését én is nagyon hiányolom. Űdv.Hajdu T. | |||||
romeo | Adatlap | 370311 | 2009. május 14. 09:52 | ||
RonnieFrown | Adatlap | 370310 | 2009. május 14. 08:49 | ||
Levix, tudsz valamit Sainz-rol? Kuldtem neki ket mailt is regebben de nem valaszolt, es ide sem jar mostanaban. | |||||
Tibor | Adatlap | 370309 | 2009. május 14. 04:35 | ||
Jó reggelt! Sajnos igazán olyan, ahol az egész gép látszana rendesen nincs. Én részlet fotók alapján próbálkoztam kicsit kiemelni néhány lemezt, főleg a különböző szervíz nyílások fedeleit. Azért két képet ide teszek, hátha tudod valamire használni. Üdv. | |||||
Levix | Adatlap | 370308 | 2009. május 13. 22:26 | ||
Ezek Sainz maradék képei. | |||||
migfun | Adatlap | 370307 | 2009. május 13. 22:16 | ||
Lacy | Adatlap | 370306 | 2009. május 13. 22:09 | ||
Igen gondoltam rá. De a 1512-es 21PF-re is azt mondták, hogy egy eltusolt kemény leszállás után került Szolnokra. Mégis beszámozták. Bár valószínűleg csak bürokrácia van a háttérben. Melyik gépet milyen állapotúnak könyveltek el papíron. | |||||
Nyugger | Adatlap | 370305 | 2009. május 13. 22:02 | ||
Lacy, Ez a gép 1985-ben súlyos sérülés után került Szolnokra, feltételezem, hogy nem volt repképes ezért esett más elbírálás alá. | |||||
Nyugger | Adatlap | 370303 | 2009. május 13. 21:49 | ||
Lacy, Hamarosan megyek Szolnokra majd megkérdezem. Remélem maradt még olyan 'öreg' aki emlékszik erre. | |||||
Lacy | Adatlap | 370302 | 2009. május 13. 21:32 | ||
Nyugger, Monox! A szintén szolnoki 3537-es oldalszámú 21bisA miért nem kapott számot? | |||||
Nyugger | Adatlap | 370300 | 2009. május 13. 21:11 | ||
A CFE szerződés aláírásakor a Szolnokon oktatási célra használt és üzemképes -akkor- repülőgépek kapták meg ezt a számot, mert a szerződés hatálya kiterjedt ezekre a gépekre is. Nincs benne semmi misztérium, ez egy egyszerü sorszám. Ime: MiG-21bis-a-3732 az 1-s, 21bis-a-3745 a 2-s, 21bis-a-3945 a 3-s, MiG-21MF-9605 a 4-s, 21MF-4606 az 5-s, 21MF-9512 a 6-s, MiG-21PF-1512 a 7-s, MiG-21UM-0465 a 8-s. Érdekes, hogy a Szu-22M3-03-s és a MiG-23MF-12-s nem kapott sorszámot, legalábbis én még nem láttam. | |||||
Monox | Adatlap | 370299 | 2009. május 13. 20:19 | ||
Úgy nevezik, hogy CFE szám. A CFE-szerződés (angolul Conventional Armed Forces in Europe, jelentése Hagyományos fegyveres erők Európában) a hidegháborút követő megállapodás a felek között, melyben maximalizálják egymás hagyományos (nem nukleáris, biológiai, vegyi) katonai eszközeinek és haderőinek létszámát és annak változásáról egymást értesítik, illetve a létszámot ellenőrző bizottság munkáját nem befolyásolják. A limitált szám feletti eszközöket nyilvánosan, a bizottság által ellenőrzött kerekek között megsemmisítik. Viszont, hogy konkrétan a számok mit jeleznek, az még nem világos előttem sem. | |||||
migi | Adatlap | 370298 | 2009. május 13. 19:48 | ||
Többször akartam már kérdezni ,mit jelent az a körben lévő szám az oldalsorszám után , Szolnokon több gépen is látható . | |||||
migi | Adatlap | 370297 | 2009. május 13. 19:18 | ||
Levix | Adatlap | 370288 | 2009. május 13. 10:36 | ||
www.youtube.com/watch 1:56-nál milyen nemzet 21-ese tűnhet fel? Több fekete bőrű katona is feltűnik, valami afrikai ország? | |||||
juge75 | Adatlap | 370287 | 2009. május 13. 10:22 | ||
Akkor elnézést. Tévedni emberi dolog. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370286 | 2009. május 13. 08:52 | ||
juge75 A 21U (66-400) nem létezett kis kerekes kivitelben, már a prototipusok is a KT-82 800-as átmérőjű főfutó-kerekekkel épültek, a külső eltérés csak az volt, hogy a pitotcső a törzs orrán felül középen volt, a szériagépeken meg felül jobboldalt. | |||||
juge75 | Adatlap | 370285 | 2009. május 13. 08:07 | ||
juge75 | Adatlap | 370284 | 2009. május 13. 06:53 | ||
Nálunk a Mig-21 PF-et csak "Békegalamb"-nak hívták,két rakétán, vagy rakétablokkon kívül nem volt más fegyvere. Létezett gépágyús verzió, ennek típus jelzése PFL. Has alatt gondolában volt egy GS-23 gépágyú. Mig-21U(US) késői szériáiban volt SPS-rendszerű is, ennek megfelelő szárnyakat is kapot (PF-SPS, PFS). Mig-21U 66-400 verzióban létezett kis kerekű (mint az F-13) és nagy kerekű (PF,M, MF) is. Ennek megfelelően a futóakna módosítás is kívülről látható nagyobb dudor kétoldalon a szárnyak felett középen. | |||||
Tibor | Adatlap | 370283 | 2009. május 13. 04:52 | ||
Jó reggelt! A MiG-21F-13-at én követtem el a Revell 1/72 kitjéből. Lásd a "makettek" rovatot. A fékszárny dolgát már korábban itt kitárgyaltuk, valóban a fotók meggyőztek, hogy elcsesztem. Üdv.: Borsody Tibor | |||||
búza | Adatlap | 370282 | 2009. május 12. 21:32 | ||
Nálunk a géppuska konténer a 21U-400-600-asokhoz volt. Hogy bárki egyszer is lőtt volna vele azt nem tudom, talán Dudus többet tud a dologról. A PF-re nem sok értelme lett volna felszerelni, miután azokon nem volt meg az alkalmazásához szükséges célzókészülék. Persze fizikailag lehetséges, mert a póttartály gerenda helyére kellett akasztani, de szerintem még elsütni sem lehetett volna billentyű vagy gomb hiánya miatt. Fizikailag egyébként öt póttartályt is lehet akasztani bármelyik négy szárnytartó csomóponttal rendelkező 21-es változatra ( pl. a 904-906 UM-ekre is! ), csak éppen a csövek és egyéb kezelő rendszerek hiánya miatt a függesztés a vicc kategóriába tartozik! | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 370281 | 2009. május 12. 21:30 | ||
nem tudom láttátok e már www.youtube.com/watch | |||||
zoli1989 | Adatlap | 370280 | 2009. május 12. 21:16 | ||
Ez 1:72 Revell, ezen az oldalon is van róla cikk. | |||||
búza | Adatlap | 370279 | 2009. május 12. 20:48 | ||
Amit a tükörben látsz az korrektnek látszik, felülröl teljesen rossz. A kitet nem ismerem. Mail ment. Szia: Búza | |||||
migi | Adatlap | 370278 | 2009. május 12. 20:39 | ||
Kicsit két értelmű volt a kérdésem , Sajnos nem ismerem a készletet , de azt hiszem hogy a Trumpeter 1/32 kitje , kiváncsi lennék hogy gyárilag ilyen vagy átalakitotta a kollega . | |||||
búza | Adatlap | 370277 | 2009. május 12. 20:35 | ||
Szia Migi! Nagyon nem stimmel. Nézd meg az előző képeket és hasonlítsd össze öket a makettel. Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 370276 | 2009. május 12. 20:31 | ||
migi | Adatlap | 370274 | 2009. május 12. 20:09 | ||
Igen igazad van a fékszárnyal kapcsolatba , közben én is találtam képet amin látszik hogy nincs ott a munkahenger . Ezt viszont még nem hallottam hogy a PF en is használták a géppuska konténert . | |||||
búza | Adatlap | 370273 | 2009. május 12. 20:09 | ||
Szia Migi! Ilyen. | |||||
Monox | Adatlap | 370272 | 2009. május 12. 19:42 | ||
Ezt az ágyúkonténert csak a PF és esetleg a korai U típusokon használták. Ennek értelmében minden jel arra utal, hogy a hátra lefelé kicsúszó fékszárnya van a gépeknek. | |||||
migi | Adatlap | 370271 | 2009. május 12. 19:23 | ||
Hát megint én vagyok a kérdező : milyen fékszárnya volt a tipusnak a régi Powler vagy az új SzPSz rendszerű , a képeimen nem látszik . | |||||
juge75 | Adatlap | 370269 | 2009. május 11. 21:52 | ||
migi | Adatlap | 370268 | 2009. május 11. 21:11 | ||
Pedig megvan , a könyvet megnézted már ? ha tudod add oda Lacinak is , küldök ha érdekel, egy 1977 japán könyvet az átszökött Mig-25-ről | |||||
migi | Adatlap | 370267 | 2009. május 11. 21:07 | ||
Ha jól megnézed láthatod a gép alján , én nem is kerestem a könyvekben mert úgy tudtam ez hazai gyártmány , | |||||
búza | Adatlap | 370266 | 2009. május 11. 21:06 | ||
Ebben és volt egy pár készlet belőle nekünk is. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370265 | 2009. május 11. 21:02 | ||
Nekunk volt ilyesmi az utikhoz? | |||||
migi | Adatlap | 370264 | 2009. május 11. 21:01 | ||
Gabi nagy vagy, ezeket melyik könyvben találtad ? | |||||
búza | Adatlap | 370263 | 2009. május 11. 20:58 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370261 | 2009. május 11. 20:37 | ||
A 21U katapult-ülésén eleve nem is volt rajta a fejvédő lemez, a PF-ről utólag eltávolították /nyilván valaki kompetens szakember eldöntötte, hogy fölösleges, és csak útban van/. | |||||
juge75 | Adatlap | 370258 | 2009. május 11. 19:28 | ||
makettes | Adatlap | 370257 | 2009. május 11. 19:20 | ||
Sziasztok! Lenne egy kérdésem hozzátok: a Mig-21U és a PF kat.ülésein miért nincs rajta a fejvédő lemez? Elég sok fotón látszik,hogy már hiányzik az ülésekről. Üdv. és köszi! makettes | |||||
migi | Adatlap | 370256 | 2009. május 11. 18:55 | ||
Keresnék képet a törzspóttartálytartóra felszerelhető 12,7 mm géppuskáról . |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
az elsütőbillentyű nem elég, a gépágyút előbb be is kell ismételni (felhúzni, lőszert csőretölteni). A GP-9 konténer/GS-23-nál ezt négy kis piropatronnal négyszer lehetett végrehajtani, először természetesen az első lövés előtt, majd ha valamelyik lőszer hibás volt, nem sült el, akkor ugye megállt az újratöltési folyamat is, erre szolgált tartalékként a további három piró. Volt-e ehhez a működtetéshez kiépített fedélzeti rendszer a PF-en, mert én nem tudok róla? Az indiaiak is ezért nevezték szuperszonikus sportrepülőnek, és kiharcolták, hogy a későbbi FL, tipuson alakitsák ki ezt a fegyverrendszert (utána Iván persze felhasználta a PFM, PFSz és PFM-SzPSz gépekben is, az SzM-től pedig már beépitett rendszerként alkalmazta).