<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
migi | Adatlap | 370411 | 2009. május 23. 18:54 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 370410 | 2009. május 23. 18:42 | ![]() | |
búza | Adatlap | 370409 | 2009. május 23. 17:22 | ![]() | |
Túlterhelés mérő és bármelyik 21-esben vagy 23-asban is lehetett. | |||||
bero | Adatlap | 370408 | 2009. május 23. 11:52 | ![]() | |
Köszi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 370407 | 2009. május 23. 11:49 | ![]() | |
bero | Adatlap | 370405 | 2009. május 23. 11:42 | ![]() | |
Migi! Melyik oldalról? | |||||
migi | Adatlap | 370404 | 2009. május 23. 11:36 | ![]() | |
bero : 23papától hiába kérdezed ő nem makettezik , de ha ezen az oldalon visszakeresel biztos találsz a kérdésedre választ , | |||||
bero | Adatlap | 370403 | 2009. május 23. 11:20 | ![]() | |
A tegnap este írt kérdésemre. Elnézést de nem írtam meg hogy tőled kérdem! | |||||
bero | Adatlap | 370402 | 2009. május 23. 11:19 | ![]() | |
Mig23papa! Válaszolj légyszíves! | |||||
mig23papa | Adatlap | 370401 | 2009. május 23. 10:17 | ![]() | |
Daala Annyira azért nem cserélgettük egyik gépből a másikba a műszereket, ezt gondold át egy kicsit. | |||||
Doki400 | Adatlap | 370400 | 2009. május 22. 22:59 | ![]() | |
Köszi! Közben lett egy ilyen érzésem nekem is, hogy a műszer saját száma lesz. Ahogy nézem szinte az összes MIG-ben ugyan ilyen volt. Az hogy az enyém melyik lezuhant gépben volt, szerintem már soha nemfog kiderüli. Pedig kiváncsi lettem volna... | |||||
Daala | Adatlap | 370399 | 2009. május 22. 22:51 | ![]() | |
Az orosz műszerek cserélődtek-cserélődnek gépből-gépbe, az a szám biztos hogy a saját gyári száma a berendezésnek. Az, hogy melyik gépben volt, az adott gép adott szakágformulárjában volt-van feltüntetve és a műszer paszportjában. | |||||
Doki400 | Adatlap | 370398 | 2009. május 22. 22:50 | ![]() | |
Na ezt elrontottam... | |||||
Doki400 | Adatlap | 370397 | 2009. május 22. 22:49 | ![]() | |
http://kepfeltoltes.hu/090522/1022266271DSC00002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090522/975020753DSC00003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090522/DSC00005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg | |||||
bero | Adatlap | 370396 | 2009. május 22. 21:32 | ![]() | |
A makett már megvan | |||||
bero | Adatlap | 370395 | 2009. május 22. 20:58 | ![]() | |
ha tudod légyszi írd meg mert nagyon érdekel a típus és szeretném megépíteni csak eddig nem találtam festék számot | |||||
bero | Adatlap | 370394 | 2009. május 22. 20:57 | ![]() | |
szia! Szeretném megkérdezni a magyar mig21 festését melyik és milyen számú festékkel végezted? | |||||
mig23papa | Adatlap | 370393 | 2009. május 22. 19:58 | ![]() | |
búza | Adatlap | 370392 | 2009. május 22. 19:31 | ![]() | |
Úristen! Valamit elfelejtettem? Mit ígértem? Olyan rég voltál, most elgutóbb meg én nem. Megpróbálom a következőre pótolni, csak nem tudom, hogy mit! Dodj egy mailt! Üdv: Búza | |||||
mig23papa | Adatlap | 370391 | 2009. május 22. 18:06 | ![]() | |
búza lehet, ha lenne kép okosabbak lennénk? jut eszembe mi a helyzet a csere DVD-vel amit az RBK-ban igértél? | |||||
búza | Adatlap | 370390 | 2009. május 22. 17:58 | ![]() | |
Az szerintem a kütyü gyári száma. | |||||
mig23papa | Adatlap | 370389 | 2009. május 22. 17:34 | ![]() | |
Doki400 akitől kapta honnan szerezte, nem kérdezted tőle? dobjál be egy képet róla | |||||
Doki400 | Adatlap | 370388 | 2009. május 22. 16:59 | ![]() | |
Köszönöm szépen! Tudom hogy nem igazán ebbe a topikba való de a "huszonhármasaink" között sincs esetleg ilyen gyári számú? Elárulom miért érdekel. Van egy "G"mérő maradványom.(nem tudom a hivatalos nevét)Pápán került hozzám, még 1998-ban.(nem loptam, egy Sámános EMO-s tól kaptam) Az biztos hogy egy lezuhant gépből való, csak azt nem tudom hogy milyenből,melyikből. A számlapjába No.5893 van beleütve. Azt nem tudom hogy ennek a számnak van-e köze a gyári számhoz. Ha nincs, és feleslegesen fárasztottalak akkor elnézésedet kérem. | |||||
búza | Adatlap | 370387 | 2009. május 22. 15:28 | ![]() | |
A nagy Yefim Gordon könyvben van ilyen lista. Ezzel a gyári számmal nem találtam benne gépet. A leginkább hasonló az 58-03 sorozatszámú, 03695158-as gyári számú 0358 oldalszámú magyar 21UM. | |||||
Doki400 | Adatlap | 370386 | 2009. május 22. 13:30 | ![]() | |
Sziasztok! Már kb másfél órája bújom a netet de nem találom azt az oldalt ahol fel vannak sorolva a -21-es tipusok gyáriszám, és üzemeltető ország szerint. Tudna valaki segíteni? Még egy kérdés ebben a témában: volt olyan 21-es az országban aminek a gyári száma 5893-ra végződött? | |||||
juge75 | Adatlap | 370385 | 2009. május 21. 22:20 | ![]() | |
Nem is lesz rosz ez az oldal! | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370384 | 2009. május 21. 21:40 | ![]() | |
Nekem is! Kezdjunk el forumozni. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 370383 | 2009. május 21. 21:15 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 370382 | 2009. május 21. 20:44 | ![]() | |
Na nemtudom figyeltétek-e, itt egy új honlap, igaz még elég üres, de reméljük hamarosan teli lesz :) www.mig-21.hu/news.php | |||||
búza | Adatlap | 370380 | 2009. május 20. 20:40 | ![]() | |
Szia Migi! Megjött, csak nem tudok lengyelül. Múltkor valahogy leszedtem, de szerintem véletlenül sikerült, mert most egyik kisérletem sem vezetett eredményre. Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 370379 | 2009. május 20. 18:34 | ![]() | |
Uraim mindenkinek köszönök minden infót amit adott erről a témakörröl , Igen Gabi elküldtem a könyvet a mammut ...küldő progival , akkor elküldöm most megint . | |||||
Solo | Adatlap | 370378 | 2009. május 20. 13:52 | ![]() | |
búza | Adatlap | 370377 | 2009. május 20. 10:49 | ![]() | |
Szia Migi! Levix megmentett a rajzolástól. A képein jól látszik a kérdéses terület, bár a második képen hibás a rajz, mert mint már láttuk, a fékszárny belső éle is egyenes és egy - a hátsórészre rányúló - áramvonalazás van felszegelve. Szerintem ezekből a képekből egyértelműen kiderül a fékszárny helyzete és formája, legalábbis nekem igen. Üdv: Búza | |||||
dudus | Adatlap | 370376 | 2009. május 20. 08:52 | ![]() | |
Szia Bobo! Nagyon jó ez az oldal,mert annyí kedves meglepetés éri az embert.Erre mondják,hogy kicsi a világ és manapság valóban az. Téged is Ferázst is nagy szeretettel üdvözöllek.faggasd bátran neki is van tarsolyában egypár dolog,ami immár történelem a magyar légierő egy jelentős szakasza volt. Üdv.Hajdu T. | |||||
dudus | Adatlap | 370375 | 2009. május 20. 08:42 | ![]() | |
Kedves Búza! Igazán örülök ennek a kedves meglepetésnek,hogy személyesen is találkoztunk valamikor.Arcokra emlékszem a PG-ből,nevekre kevésbé.Szerettem odajárni,mert nagyon jól felkészült pedáns kedves szakembereket ismertem meg.Jónéhány közülük Taszárról szármozott el természetesen irántuk megkülönböztetett kacsolat volt. Nekem a legnagyobb élmény az volt amikor a 3732-est összehoztátok a Probi gyorsan elment szabira engem meg berendeltek a berepülések végrehajtására.Nyolc felszállást hajtottam végre.Talán az első két felszállásnál voltak jelentéktelen hibák,de a későbbi felszállásoknál mínden szuperen működött.Nagy bánatomra nemsokkal a berep után a gépet kivonták a forgalomból. | |||||
Levix | Adatlap | 370374 | 2009. május 19. 22:58 | ![]() | |
búza | Adatlap | 370373 | 2009. május 19. 21:07 | ![]() | |
Szia Migi! Rumcájsszal közös a főnökünk és talán már vagy fél nyolc óta itthon "lebzselünk"! Az emilemre írtál álnáven? Mert kaptam valamit, de ismeretlen szerzőt alapból törlünk! Üdv: Búza | |||||
búza | Adatlap | 370372 | 2009. május 19. 21:01 | ![]() | |
Szia Dudus! Gondoltam, hátha. Persze köszönöm a segítő szándékot. Repülni láttalak néhányszor a PG.-ben, elsőre nem is gondoltam, hogy már ennyi év telt el azóta. Nekem mintha tegnap lett volna, amikor egy futó jelzés probléma után elvitted tőlünk a 1904-est, pedig '87 december 23.-án volt. Volt szerencsém rád csukni a dekket. Üdv: Búza | |||||
bobo | Adatlap | 370371 | 2009. május 19. 20:35 | ![]() | |
Szia Dudus! Egy házban lakom Szerednyei Ferenccel és a minap beszélgettünk és mondtam neki hogy itt a fórumon szoktál írogatni és kérdeztem tőle,hogy ismer-e téged és azt mondta hogy osztály társak voltatok és még azt mondta hogy adjam át az üdvözletét neked. Üdv bobo | |||||
migi | Adatlap | 370370 | 2009. május 19. 20:34 | ![]() | |
sziasztok honnan van nektek erre időtök ? Én egyszerübb külömbséget is látok a F-13 és stb , fékszárny az párhuzamos , a többi változaté az mindkét oldalon törés van benne .Várom aakor a rajzot , amit ma küldtem mind a kettőtöknek megkaptátok ? | |||||
dudus | Adatlap | 370369 | 2009. május 19. 20:29 | ![]() | |
Most már egykicsit megbántam,hogy beválaltam ezt a tudós szerepe,mert olyat kérdezel kedves Búza amire szinte nem is emlékszem.Kiválasztó kapcsoló nem volt az elsütő billentyüvel a mivel az Rsz -eket indítottuk működtek a kisrakéták is. Volt egy kapcsoló,de megne kérdezd,hogy hol valamennyi 21-esen szerintem azonos vlt belehetett állítani,hogy hányasával kívánod engedni a kisrakétákat. Mentségeműl azt tudom felhozni,hogy PF-en keveset repültem.74-esen,majd Biszen repültem.Most megne kérdezd,hogy hol voltak ezek a kapcsolók a 74-esen,mert már nemtudom.ha a kabinban ülnék talán beugrana,de így csupán emlékezetből nem megy.Elnézésedet kére,ha csalódást okoztam,sajnos lassan húsz éve,hogy nem ültem repülőben ezek az apróságok már csak derengenek.Jövőre 70esztendős leszek és így már talán elnézed nekem,hogy ilyen apróságokra nem emlékszem. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370368 | 2009. május 19. 20:26 | ![]() | |
Szia, búza Talán egyszerre van szabadidőnk. Vajon miért? Üdv R. | |||||
búza | Adatlap | 370367 | 2009. május 19. 20:24 | ![]() | |
Rumcájsz_52! Megint egyszerre ültünk le írni? Üdv: Búza | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370366 | 2009. május 19. 20:20 | ![]() | |
szia, migi A 6021 PG-5 fotón az SzPSz-es fékszárny látható felszálló helyzetben(25 fokra kitérítve) A Bis fotón is az SzPSz-es f.,a törzs oldalán a hosszúkás ovális lemez alatt a rendszer szelepeit müködtető mechanizmus van. Az MCV_801F ugyanilyen fékszárnyat mutat, a törzs oldalán a ferde csepp alakú lemez alatt is az SzPSz-rendszer egy berendezése van beépítve. A P1240233 a réselt Fowler fékszárnyat mutatja behúzott helyzetben (21F,PF,PFM,FL,U) A mig 208-on a Fowler-f. kb. FÉLIG kitérített helyzetben van. A 2. és 6. képet összehasonlítva látható, hogy FELÜLNÉZETBEN az SzPSz-f. szélesebbnek látszik. ALULNÉZETBEN viszont egyforma szélesek, mert az 5. képen látható módon a Fowler-f. egy része behúzott helyzetben becsúszik a szárny felső borítása alá. | |||||
búza | Adatlap | 370365 | 2009. május 19. 20:19 | ![]() | |
Szia Migi! Az első három képen SZPSZ-es fékszárny van. Lefelé nyílik, kb. mint egy ajtó egy forgástengely körül. A határréteg lefújó rendszer csatornája a szárny hátsó főtartója és a fékszárny között van, ez merőleges a gép tengelyére. Azokon a képeken, ahol felülről látszik a fékszárny előlrébb kezdődik, mint a csűrő vonala. Alulról a működtető munkahenger háza látszik kb. a fékszárny középvonalában. Benti helyzetén kívül 25 és 45 fokos helyzete volt, az SZPSZ csak a leszálló helyzetben ment. Az előző tipusokon a fékszárnynak csak egy helyzete volt, 25 fok. A munkahenger behúzott helyzetben nem látszott és a fékszárny nem csak elfordult, hanem egy íves pályán hátrafelé is elsiklott, egy rést képezve a szárny felső borítása és a fékszárny belépő éle között, szintén a fékszárnyon képződő örvénylő áramlás kisimítására, eltávolítására. Azokon a képeken ahol felülről látszik a fékszárny hátrébb kezdődik, mint a csűrő vonala, de alúlról UGYANOTT! Majd holnap rajzolok, ahogy megigértem. Ezeken a gépeken a törzs és a hátsórész illesztési síkja mögött is volt egy kis áramvonalazó nyúlvány. Tudom, hogy aki nem ismeri annak egy kicsit bonyolult a dolog, de a rajzról majd kiderül, legalábbis remélem. Ha mégsem, marad a szalvéta! Vagy a klubb. Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 370364 | 2009. május 19. 19:35 | ![]() | |
búza | Adatlap | 370363 | 2009. május 19. 19:22 | ![]() | |
Szia Dudus! A 76-oson hol volt a rakéták kiválasztó kapcsolója? A másik kérdésem, hogy UB lövészetnél volt kiválasztási lehetőség a sorozat hosszára? Nem igazán találok képet róla. Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 370362 | 2009. május 19. 18:58 | ![]() | |
Pedig szinte minden majdnem gyári rajta , hétvége felé csinálok addig rendbe hozom a hiányokat , | |||||
dudus | Adatlap | 370361 | 2009. május 19. 18:28 | ![]() | |
Elnézést,hogy belekotyogok eszmefuttatásaitokba,de jóesik elolvasni amiről társologtok.Én nem mint makettépítő,hanem hajózó nyuztam ezeket a gépeket és ők engem.Sok olyan dolog van amiről írtok nekem is új.Valószinű azért,mert az üzemeltetéshez nem bírt jelentőséggel a makett megépítéséhez viszont fontos. A legutóbbi téma az UTI Szpsz-el kapcsolatosan annyít tudok segíteni,hogy azokon az Utikon ,ahol a fékszárnynak csak egy kinti helyzete volt ott nem volt határréteg lefuvó rendszer.A 69-eseken volt Szpsz. Lehet,hogy valakinek újat mondok,hogy a 74-eseknél az 5-re,meg 0-ra végződő lajstrom jelű gépeknél belehetett tenni az AFA-39 -es fényképezőgépet felderítő feladatok végrehajtására.Csodálatos légifotókat készítettünk vele.A fényszóró helyére kellett berakni. | |||||
búza | Adatlap | 370360 | 2009. május 19. 17:52 | ![]() | |
Szia juge75! A szárnyon kívül a motoron is változtattak a levegő elvétel miatt. Üdv: Búza |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Megjött a kérdező ember :
Ezen a képen véletlenül van 5 db bomba, vagy ennyit is lehetett felrakni a tartóra ?