/ Fórumok /

MiG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.
búza 370426 2009. május 24. 21:12
Válasz erre
Hát pénzügyileg nem is de a tenyeremben elfért az egész! Az ülésekre én is csak rákeresni tudnék a neten.
migi 370425 2009. május 24. 20:57
Válasz erre
Akkor az mégse egy kis bevásárlás volt ,Gabi nem tudsz olyan oldalt ahol meglehetne tudni melyik tipusban milyen ülés van , gondolok pl, Jak-25 ,
Monox 370424 2009. május 24. 19:18
Válasz erre
Romeo!

Ismereteim szerint a 1867-es gép látható a képen.
búza 370423 2009. május 24. 19:08
Válasz erre
A 19-es 1/48 Trumpi. Az UM a már említett fotózás miatt egyenlőre nincs napirenden, az MF szintén. Maratásokat vettem az UM-hez, a 19-eshez, könyvet meg két KM-1-es széket, az egyiket ugye a BISZ-hez, Agama fémfestékeket, kigyönyörködtem magam és találkoztam néhány régi és rég nem látott baráttal.
migi 370422 2009. május 24. 17:12
Válasz erre
Értem kérem azt hittem valami komolyabb dolgot vásároltál ,a 19 es milyen méret ? és mi ujság az 1/32 MF fel ?
búza 370421 2009. május 24. 16:49
Válasz erre
Csak egy széket. Régi makett, KP, vagy valami ilyesmi.
migi 370420 2009. május 24. 08:36
Válasz erre
Na ez szép ,erről az oldaladról még nem is ismerlek , és mit vettél a Biszhez ?
búza 370419 2009. május 23. 21:15
Válasz erre
Bambi
Bambi

Még nem vettem, M.óváron szereztem be néhány cuccot az UM-hez, egy 19PM-hez, meg régebbi 1/48-as BISZ-hez, de most nem sok időm van vele foglalkozni, mert a vadfotózás elviszi.
migi 370418 2009. május 23. 20:28
Válasz erre
Igen 6 án lesz a klub , jön fel Laci ? nem volt csak tavaly valamikor utoljára , sok a meló nála is , Vettél már kompresszort ?
búza 370417 2009. május 23. 20:21
Válasz erre
Szia Migi!
A vízszintesen és a függőlegesen vastag volt a csík, a féksárnyon kb. 2 cm és a csűrőm is annyi.
Klub szerintem nem most lesz, hanem egy hét múlva, legalábbis úgy tudom és remélem is, mert különben leveszi mig23papa a fejemet!
Üdv: Búza
migi 370416 2009. május 23. 20:07
Válasz erre
Köszi Gabi
A vizszintesbe nem voltam biztos ,alakul a gép most van egy minimális koptatás alatt ,
holnap felkerülnek a csillagok , sajnos még oldalszámaim nincsenek hozzá , szombaton jösz a Rebekába ?
búza 370415 2009. május 23. 19:55
Válasz erre
migi 370414 2009. május 23. 19:27
Válasz erre
Igen igy már logikus ,én csak a tartóra gondoltam ,mert én ismereteim szerint nekünk csak 4 záras tartónk volt , Gabi a régi 21 es fémszinű festésnél a szárny és a oldalkormány kilépő éle a piros , és a vizszintesé is piros ?

romeo : nem, nem tudom
romeo 370413 2009. május 23. 19:15
Válasz erre
Üdv Migi!

A gép oldalszámát ismered?
búza 370412 2009. május 23. 19:00
Válasz erre
Szia Migi!
Fel lehet rakni 4 db 100 kilóst a négyzáras tartóra az ötödiket a külső pilonra. Hogy ilyenkor felrakható-e a 800-as póttartály annak utána kellene nézni.
Üdv: Búza
migi 370411 2009. május 23. 18:54
Válasz erre
21arzenalja
21arzenalja

Megjött a kérdező ember :
Ezen a képen véletlenül van 5 db bomba, vagy ennyit is lehetett felrakni a tartóra ?
romeo 370410 2009. május 23. 18:42
Válasz erre
Gerhard Neumann Museum, Niederalteich
Gerhard Neumann Museum, Niederalteich

Üdv!

Gerhard Neumann Museum, Niederalteich
búza 370409 2009. május 23. 17:22
Válasz erre
Túlterhelés mérő és bármelyik 21-esben vagy 23-asban is lehetett.
bero 370408 2009. május 23. 11:52
Válasz erre
Köszi
Tibcsi 370407 2009. május 23. 11:49
Válasz erre
bero,

Humbrolban: 149, 84, 65 (pl.)
bero 370405 2009. május 23. 11:42
Válasz erre
Migi!

Melyik oldalról?
migi 370404 2009. május 23. 11:36
Válasz erre
bero : 23papától hiába kérdezed ő nem makettezik , de ha ezen az oldalon visszakeresel biztos találsz a kérdésedre választ ,
bero 370403 2009. május 23. 11:20
Válasz erre
A tegnap este írt kérdésemre. Elnézést de nem írtam meg hogy tőled kérdem!
bero 370402 2009. május 23. 11:19
Válasz erre
Mig23papa!
Válaszolj légyszíves!
mig23papa 370401 2009. május 23. 10:17
Válasz erre
Daala

Annyira azért nem cserélgettük egyik gépből a másikba a műszereket, ezt gondold át egy kicsit.
Doki400 370400 2009. május 22. 22:59
Válasz erre
Köszi!
Közben lett egy ilyen érzésem nekem is, hogy a műszer saját száma lesz.
Ahogy nézem szinte az összes MIG-ben ugyan ilyen volt.
Az hogy az enyém melyik lezuhant gépben volt, szerintem már soha nemfog kiderüli.
Pedig kiváncsi lettem volna...
Daala 370399 2009. május 22. 22:51
Válasz erre
Az orosz műszerek cserélődtek-cserélődnek gépből-gépbe, az a szám biztos hogy a saját gyári száma a berendezésnek. Az, hogy melyik gépben volt, az adott gép adott szakágformulárjában volt-van feltüntetve és a műszer paszportjában.
Doki400 370398 2009. május 22. 22:50
Válasz erre
Doki400 370397 2009. május 22. 22:49
Válasz erre
http://kepfeltoltes.hu/090522/1022266271DSC00002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090522/975020753DSC00003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090522/DSC00005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
bero 370396 2009. május 22. 21:32
Válasz erre
A makett már megvan
bero 370395 2009. május 22. 20:58
Válasz erre
ha tudod légyszi írd meg mert nagyon érdekel a típus és szeretném megépíteni csak eddig nem találtam festék számot
bero 370394 2009. május 22. 20:57
Válasz erre
szia!
Szeretném megkérdezni a magyar mig21 festését melyik és milyen számú festékkel végezted?
mig23papa 370393 2009. május 22. 19:58
Válasz erre
búza 370392 2009. május 22. 19:31
Válasz erre
Úristen!
Valamit elfelejtettem? Mit ígértem? Olyan rég voltál, most elgutóbb meg én nem. Megpróbálom a következőre pótolni, csak nem tudom, hogy mit!
Dodj egy mailt!
Üdv: Búza
mig23papa 370391 2009. május 22. 18:06
Válasz erre
búza

lehet, ha lenne kép okosabbak lennénk?

jut eszembe mi a helyzet a csere DVD-vel amit az RBK-ban igértél?
búza 370390 2009. május 22. 17:58
Válasz erre
Az szerintem a kütyü gyári száma.
mig23papa 370389 2009. május 22. 17:34
Válasz erre
Doki400

akitől kapta honnan szerezte, nem kérdezted tőle?

dobjál be egy képet róla
Doki400 370388 2009. május 22. 16:59
Válasz erre
Köszönöm szépen!
Tudom hogy nem igazán ebbe a topikba való de a "huszonhármasaink" között sincs esetleg ilyen gyári számú?
Elárulom miért érdekel. Van egy "G"mérő maradványom.(nem tudom a hivatalos nevét)Pápán került hozzám, még 1998-ban.(nem loptam, egy Sámános EMO-s tól kaptam)
Az biztos hogy egy lezuhant gépből való, csak azt nem tudom hogy milyenből,melyikből.
A számlapjába No.5893 van beleütve. Azt nem tudom hogy ennek a számnak van-e köze a gyári számhoz. Ha nincs, és feleslegesen fárasztottalak akkor elnézésedet kérem.
búza 370387 2009. május 22. 15:28
Válasz erre
A nagy Yefim Gordon könyvben van ilyen lista. Ezzel a gyári számmal nem találtam benne gépet. A leginkább hasonló az 58-03 sorozatszámú, 03695158-as gyári számú 0358 oldalszámú magyar 21UM.
Doki400 370386 2009. május 22. 13:30
Válasz erre
Sziasztok!
Már kb másfél órája bújom a netet de nem találom azt az oldalt ahol fel vannak sorolva a -21-es tipusok gyáriszám, és üzemeltető ország szerint. Tudna valaki segíteni?
Még egy kérdés ebben a témában: volt olyan 21-es az országban aminek a gyári száma 5893-ra végződött?
juge75 370385 2009. május 21. 22:20
Válasz erre
Nem is lesz rosz ez az oldal!
RonnieFrown 370384 2009. május 21. 21:40
Válasz erre
Horvath_Balazs 370383 2009. május 21. 21:15
Válasz erre
zoli1989 370382 2009. május 21. 20:44
Válasz erre
Na nemtudom figyeltétek-e, itt egy új honlap, igaz még elég üres, de reméljük hamarosan teli lesz :)
www.mig-21.hu/news.php
búza 370380 2009. május 20. 20:40
Válasz erre
Szia Migi!
Megjött, csak nem tudok lengyelül. Múltkor valahogy leszedtem, de szerintem véletlenül sikerült, mert most egyik kisérletem sem vezetett eredményre.
Üdv: Búza
migi 370379 2009. május 20. 18:34
Válasz erre
Uraim mindenkinek köszönök minden infót amit adott erről a témakörröl ,
Igen Gabi elküldtem a könyvet a mammut ...küldő progival , akkor elküldöm most megint .
Solo 370378 2009. május 20. 13:52
Válasz erre
búza 370377 2009. május 20. 10:49
Válasz erre
fékszárny rajz
fékszárny rajz

Szia Migi!
Levix megmentett a rajzolástól. A képein jól látszik a kérdéses terület, bár a második képen hibás a rajz, mert mint már láttuk, a fékszárny belső éle is egyenes és egy - a hátsórészre rányúló - áramvonalazás van felszegelve. Szerintem ezekből a képekből egyértelműen kiderül a fékszárny helyzete és formája, legalábbis nekem igen.
Üdv: Búza
dudus 370376 2009. május 20. 08:52
Válasz erre
Szia Bobo!
Nagyon jó ez az oldal,mert annyí kedves meglepetés éri az embert.Erre mondják,hogy kicsi a világ és manapság valóban az.
Téged is Ferázst is nagy szeretettel üdvözöllek.faggasd bátran neki is van tarsolyában egypár dolog,ami immár történelem a magyar légierő egy jelentős szakasza volt.
Üdv.Hajdu T.
dudus 370375 2009. május 20. 08:42
Válasz erre
Kedves Búza!
Igazán örülök ennek a kedves meglepetésnek,hogy személyesen is találkoztunk valamikor.Arcokra emlékszem a PG-ből,nevekre kevésbé.Szerettem odajárni,mert nagyon jól felkészült pedáns kedves szakembereket ismertem meg.Jónéhány közülük Taszárról szármozott el természetesen irántuk megkülönböztetett kacsolat volt.
Nekem a legnagyobb élmény az volt amikor a 3732-est összehoztátok a Probi gyorsan elment szabira engem meg berendeltek a berepülések végrehajtására.Nyolc felszállást hajtottam végre.Talán az első két felszállásnál voltak jelentéktelen hibák,de a későbbi felszállásoknál mínden szuperen működött.Nagy bánatomra nemsokkal a berep után a gépet kivonták a forgalomból.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.