<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
romeo | Adatlap | 370486 | 2009. június 9. 21:46 | ||
migi | Adatlap | 370485 | 2009. június 9. 20:41 | ||
Igen Keceli kép | |||||
Daala | Adatlap | 370484 | 2009. június 9. 20:38 | ||
Ez is valami keceli hülyeség, mint a kitalált festések és színek! | |||||
migi | Adatlap | 370483 | 2009. június 9. 20:22 | ||
Levixhu | Adatlap | 370482 | 2009. június 8. 20:02 | ||
zoli1989 | Adatlap | 370481 | 2009. június 7. 11:11 | ||
Valószínű, hogy a 1114 az egyedüli amit pont szemből fotóztam a múzeumban, így ezért nem volt meg az oldalszáma... | |||||
Nyugger | Adatlap | 370480 | 2009. június 7. 11:01 | ||
Sziasztok, További kötözködés: birtokomban van egy nagyszerü könyv a Zrusená Kridla - talán ha fordítjuk akkor elvesztett szárnyak. Ez a könyv csehszlovák légierőt taglalja és annak a szétosztását is 1992 dec.31-el. Nos teljesen egyértelműen írja, hogy 1112,1113,1114-s oldalszámú gépek MiG-21MA/MF verziójú gépek. A szlovák MiG-21R-k melyből 8 db volt a 1502,1702,1703,1918,1920,1922,1923,1924 oldalszámúak. | |||||
migi | Adatlap | 370479 | 2009. június 6. 16:12 | ||
Köszönöm a dicséretet , én úgy csináltam ahogy a dobozban volt ,egyedüli javitás egy ülés és a műszerfalra matrica volt , a leirásban MF nek szerepel és 1989 Pardunice .Érdekes a két oldal más méretű matricái , utána lehetne nézni hogy valóságban milyen volt .Jelenleg ez a kit és változatai a legkönnyebben beszerezhető a piacon . | |||||
Monox | Adatlap | 370478 | 2009. június 6. 12:46 | ||
2007-ben legkívűl állt a 1113, mellette az 1112 és kettővel beljebb az 1114. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 370477 | 2009. június 6. 12:14 | ||
Szia! A 1114-es is ott van ? Én csak a 1113-assal találkoztam Pöstyénben. | |||||
Monox | Adatlap | 370476 | 2009. június 6. 11:28 | ||
Csak halkan egy kis "kötözködés": a 1114 old.sz. gép nem MF hanem R változat, igy a sajátosságai is mások. A gép egyébként Szlovák felségjel alatt fejezte be a pályafutását, ma Pöstyénben található. | |||||
Monox | Adatlap | 370475 | 2009. június 6. 11:25 | ||
Csatlakoznék Rumcájszhoz, közeli fotókon látszik, hogy a 2319 függőleges vezérsíkjának a tetejéből nemcsak teljesen hiányzik vagy 30 centi, hanem az egész vezérsík meg van roppanva. Arra gondoltam, hogy esetleg lecserélték egy másik éppel, de ennek Alsónémetin nem maradt nyoma. Egyébként Nyugger két fotóján azonos gép áll azonos helyszínen, csak az utóbbin már bővült egykicsit az állomány. | |||||
Lacy | Adatlap | 370474 | 2009. június 6. 11:20 | ||
Helló, ez a matrica készlet régről nekem is megvan. A gép jobb oldalán az oldalszám kissé túl nagynak tűnik. De, szép lett! Küldök egy képet a testvéréről. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 370473 | 2009. június 6. 10:54 | ||
Szia! Tök jól néz ki azért az elnagyolt alkatrészek ellenére is! A festés is jó lett, nagyon szépen csillog. Nekem nagyon tetszik. | |||||
migi | Adatlap | 370472 | 2009. június 6. 09:33 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370471 | 2009. június 5. 20:45 | ||
Nyugger Nekem elég valószínűtlennek tünik, hogy ez a 2319 lenne, annak ui. a Tapolcáról történt elszállítás során megsérült a függ. vezérsíkjának a felső vége, ez meg teljesen épnek tünik (persze az már sajnos máskor is kiderült, hogy hiába van négy szemem,attól még - vagy már - nem látok jobban, így igazából csak egy jobb minőségű fotó lenne a döntő bizonyíték). Üdv R. | |||||
Nyugger | Adatlap | 370470 | 2009. június 5. 18:33 | ||
mig23papa | Adatlap | 370469 | 2009. június 5. 18:09 | ||
Nyugger a stabilizátorok csak elvesztek a hosszú út alatt :-( | |||||
Nyugger | Adatlap | 370468 | 2009. június 5. 17:57 | ||
Monox, Pontos infóm nincs, de erősen feltételezem, hogy ez a gép van Barcelona mellett. Tapolca-Vecsés-Alsónémedi még lekövethető volt, de a Földi tevékenysége finoman fogalmazva is hagy némi kivánni valót. Volt szerencsém rákérdezni a 'spanyol' gépre de az emlékek helyén csak egy nagy memory error volt. | |||||
Monox | Adatlap | 370467 | 2009. június 5. 13:19 | ||
Nézegettem a 4 évvel ezelőtt készült képeket a Roncs-Rancsról de eddig nem tudatosult bennem, hogy a 2319-es oldalszámú MiG-21F-13-as gép hiányzik a korábbi létszámból. Kérdésem: Tudja-e valaki, hogy mi lett a sorsa a gépnek? Az a rész még egyben volt akkor, amikor már nyoma sem volt a gépnek. | |||||
PETI | Adatlap | 370466 | 2009. június 2. 20:25 | ||
És a 3732-vel mi lehet? Ott volt Szolnokon anno, remélem most is ott van. | |||||
Nyugger | Adatlap | 370465 | 2009. június 2. 20:11 | ||
Monox, A ROK hangár -a tűzoltók mellett- nem volt látogatható. Persze ez nem zárta ki a leskelődést. Nos, a 4606-os a hangár mögött kis takarásban állt, a másik két gépet nem láttam. A torony melletti hangárban volt a 0465-s 21UM, itt tárolják a kiállított 3745-s gépet is. | |||||
Monox | Adatlap | 370464 | 2009. június 2. 18:12 | ||
És a 4605, 4606-os MF gépekkel mi van? | |||||
Monox | Adatlap | 370463 | 2009. június 2. 08:32 | ||
Remélem sokáig az marad még... Egyébként a 3537-essel mi van? Az is a tanhangárokban van ugye? | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370462 | 2009. június 1. 21:34 | ||
Ez tenyleg szep. Mostantol ujra almodozom repulokepes huszonegyesrol. Valami csoda folytan talan, egyszer... | |||||
romeo | Adatlap | 370461 | 2009. június 1. 21:27 | ||
Üdv Nyugger! Jaj de szép! Ritkán láttam MiG-21-et UB-16 és UB-32-vel egyszerre! | |||||
Nyugger | Adatlap | 370460 | 2009. június 1. 21:05 | ||
mig23papa | Adatlap | 370459 | 2009. május 30. 08:38 | ||
köszönöm szépen | |||||
migi | Adatlap | 370458 | 2009. május 30. 08:27 | ||
Sok szeretettel várunk | |||||
mig23papa | Adatlap | 370457 | 2009. május 30. 08:20 | ||
Laci Ha nem jön közbe semmi , akkor mennék, már tényleg rég voltam, lehet elcipelem a laptopot mert vannak érdekes ritka képek. | |||||
búza | Adatlap | 370456 | 2009. május 30. 07:03 | ||
Szia Dudus! Csak a 76-oshoz nem volt, a többin volt rendes célzókészülék (ASZP?) és ahhoz kell a DUASZ. Üdv: Búza | |||||
dudus | Adatlap | 370455 | 2009. május 29. 21:01 | ||
Szerintem a 69-es pitot csövén nem voltak duasz lapátok,ha tévedek elnézéseteket kérem. | |||||
migi | Adatlap | 370454 | 2009. május 29. 20:00 | ||
Laci 6-án jössz fel a Rebekára ? | |||||
mig23papa | Adatlap | 370453 | 2009. május 29. 19:58 | ||
búza készül a DVD lemezem? lehet hogy odaérek az RBK-ra :-)) | |||||
mig23papa | Adatlap | 370452 | 2009. május 29. 19:57 | ||
migi igen helyzetjelzőlámba, bal szárny piros, svanc fehér, jobb szárny zöld | |||||
búza | Adatlap | 370451 | 2009. május 29. 19:55 | ||
Az, a hátrafelé világító fehér fényű lámpa. Az előbb egy kicsit megkeveredtem, mert azt gondoltam, hogy egyformán van, a fene sem gondolta, hogy ezt is megvariálták. Üdv: Búza | |||||
búza | Adatlap | 370450 | 2009. május 29. 19:52 | ||
Szóval a nagy svancon a lámpa középen van, a kis svancon pedig alul. | |||||
migi | Adatlap | 370449 | 2009. május 29. 19:51 | ||
Köszi Gabi Igy már tudom legalább mi az a valami , a lámpa akkor helyzetjelző lámpa ? | |||||
mig23papa | Adatlap | 370448 | 2009. május 29. 19:50 | ||
búza | Adatlap | 370447 | 2009. május 29. 19:45 | ||
búza | Adatlap | 370446 | 2009. május 29. 19:41 | ||
Szia Migi! Az orsó alakú valami végén egy antenna burkolata van, ami viszont zöld. Alatta a statikus kisütő piros, az alatt a hátrafelé fehéren világító helyzetlámpa. | |||||
migi | Adatlap | 370445 | 2009. május 29. 19:33 | ||
nem egyről beszélgetünk , én arra az orsó alakú dologra gondolok a függöleges tetején. | |||||
mig23papa | Adatlap | 370444 | 2009. május 29. 19:16 | ||
elfelejtettem mondani hogy nem a függőleges végén van henem az oldalkormány végén van | |||||
mig23papa | Adatlap | 370443 | 2009. május 29. 19:15 | ||
migi az a piros valami a kilépőélen a merev trimm "spec szerszámmal" lehet hajlítani a lemezt, attól függően mit mond a pilcsi | |||||
migi | Adatlap | 370442 | 2009. május 29. 19:00 | ||
Szia Laci Köszi a képet ,igen ezen látom hogy piros , és a függöleges végén is piros a ... nem tudom mi . | |||||
mig23papa | Adatlap | 370441 | 2009. május 29. 14:20 | ||
migi befestheted pirosra tuti hogy olyan volt | |||||
makettes | Adatlap | 370440 | 2009. május 29. 13:45 | ||
Sainz,jelentkezz! | |||||
migi | Adatlap | 370439 | 2009. május 28. 21:06 | ||
Szia Gabi Köszi a dicséretet , Én sajnos több hibát is tudok rajta , de majd a következő jobb lesz , 1/48 a méret aránya , elvileg a Neomega átépitő biztonsági másolátával lett épitve , azt a súlyt nem mertem lefesteni mert nem láttam tisztán a múzeumi gépen hogy piros vagy fémszinű , a torlócső az áldozatul esett a csiszolásnak , de még pótolható , A festék is teljesen saját találat , a Kaparol gyártja . | |||||
búza | Adatlap | 370438 | 2009. május 28. 20:55 | ||
Szia Migi! Sokáig kellett néznem, hogy hibát találjak benne! A vízszintes vezérsík előre nyúló "flatter súlyáról" hiányzik a piros festés és a gerinc és a függőleges találkozásánál a bal oldalon egy torlócső! Egyébként szuper! Mi a méretarány? Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 370437 | 2009. május 28. 19:23 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ez egy H-25ML lézerirányítású földi célok elleni rakéta. A honvédségnél csak a Szu-22-nél volt rendszeresítve. A MiG-21 szárnya alatt egy nagy baromság, sajnos a keceli szakik műve!