<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
mig23papa | Adatlap | 370536 | 2009. június 23. 19:59 | ||
búza | Adatlap | 370535 | 2009. június 23. 18:22 | ||
Sziasztok! Szerintem azokon a szárnyakon alapból négy tartónak volt hely, mert pl. SZPSZ rendszer volt rajtuk, legfeljebb eleinte nem volt bekábelezve a fegyverzetnek. Még az lenne a kérdés, hogy a szárny alatti póttartálynak ki volt-e építve a csövezése a külső tartónál? Látott valaki román PFM-et szárnypótossal? Amúgy a külső csomópontokat nem lehet egyszerű utólag kialakítani, mert szétkell hozzá fúrni a borítást, főtartókat, meg persze az egésznek ki kell bírnia vagy 10 G-t függesztménnyel. Üdv: Búza | |||||
romeo | Adatlap | 370534 | 2009. június 23. 12:06 | ||
Regal | Adatlap | 370533 | 2009. június 23. 11:58 | ||
Sziasztok! Egy PF-et csinálok megbontva az oldalát (az FM dedails-es elektronikus rekeszt). Nincs valakinek véletlenül elektronikus fényképe a festéséhez. Segítségeteket előre is köszönöm. Emailcímem: tgea78@gmail.com Üdvözlettel, Regal | |||||
Lacy | Adatlap | 370532 | 2009. június 23. 09:21 | ||
Szia Monox, talán próbálkoztak a fegyverzet mennyiségének növelésével, fellelkesülve az Indiai Mig-21FL átépítéseken. És ez a gép a prototípus. De csak talán. | |||||
Monox | Adatlap | 370531 | 2009. június 23. 08:25 | ||
Érdekes, hogy a románok a PFM szériából kiemelnek egyetlen gépet és rátesznek egy valószínűleg MF szárnyat... Vajon mire volt ez jó? | |||||
Lacy | Adatlap | 370530 | 2009. június 22. 22:31 | ||
Sziasztok, a Szárnyanként két felfüggesztős román Mig-21PFM-ről ennyit találtam: The only PFM with 4 wing pylons, the modification was made at Bacau in the 80's Szóval nem selejtezés utáni legózás. Ezek szerint még repülhetett is vele. | |||||
Daala | Adatlap | 370529 | 2009. június 22. 12:33 | ||
A MiG-23 topik 1269-es hozzászólásába tettem fel egy rajzot a 4+ füzetből, ott láthatod a méretarényos rajzaikat is a rakétáknak. | |||||
Daala | Adatlap | 370528 | 2009. június 22. 12:31 | ||
Ja, kimaradt az utóbbi változat orosz típusjelzése: R-13M | |||||
Daala | Adatlap | 370527 | 2009. június 22. 12:29 | ||
buksi! Pontosabban R-3Sz típusú rakéta, csak egy kicsit hosszúra sikeredett az orr-része. A félaktív lokátoros változata az R-3R. A Biszeken és a 23-asokon rendszeresítették nálunk a továbbfejlesztett változatát amely az AIM-9G-n alapszik. | |||||
buksi | Adatlap | 370526 | 2009. június 22. 11:12 | ||
köszi a segítséget | |||||
juge75 | Adatlap | 370525 | 2009. június 22. 09:44 | ||
juge75 | Adatlap | 370524 | 2009. június 22. 09:33 | ||
Bár, eléggé hátulra kerültek a kormánysíkok. | |||||
juge75 | Adatlap | 370523 | 2009. június 22. 09:32 | ||
buksi | Adatlap | 370522 | 2009. június 22. 08:31 | ||
Ete | Adatlap | 370521 | 2009. június 22. 08:29 | ||
Tibcsi! Köszi, ebből azt hiszem fogok tudni választani. Üdv | |||||
Monox | Adatlap | 370520 | 2009. június 22. 08:11 | ||
Búza! A felrakott négy kép sorrendben: 8103, 8108, 8110, 8105. Mindegyik teljesen "szabályos" PFM-nek tűnik. A manhattani MiG-21-es a bemutató képen valóban egy bisz, de a repülőgép hordozó fedélzetén szintén egy "szábályos" PFM-et látunk. Annyira kár viszont a ráhúzott Jenki bőrért... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 370519 | 2009. június 22. 07:58 | ||
Ete | Adatlap | 370518 | 2009. június 22. 06:59 | ||
Sziasztok! 1/72-es gépre Magyar felségjelzéses matricát keresek. Még nem csináltam repcsit, de egyet elvállaltam ajándékkészítés gyanánt. Ehhez kellene a matrica, aki tud kérem segítsen! Minden megoldás érdekel. Előre is köszönöm. Üdv | |||||
Nyugger | Adatlap | 370517 | 2009. június 21. 19:50 | ||
búza | Adatlap | 370516 | 2009. június 21. 19:47 | ||
búza | Adatlap | 370515 | 2009. június 21. 19:28 | ||
Szia Monox! Megmutathatnád azokat a képeket itt is! Üdv: Búza | |||||
búza | Adatlap | 370514 | 2009. június 21. 19:27 | ||
Sziasztok! A 8102-es a törzsön levő lemez alapján SZPSZ rendszerrel rendelkezik és a vadász változatokon ehhez 4 tartós szárny járt. A manhattani PFM viszont egy BISZ-nek tűnő repülő tárgy! Üdv: Búza | |||||
Monox | Adatlap | 370513 | 2009. június 21. 17:04 | ||
Lací, azt hiszem ez valmi utólagos "megoldása" egy problémának. A 8103,8105,8108-ason csak két függesztési pont van. Régóta megvan nekem is ez a kép, de sosem tűnt fel. | |||||
mig23papa | Adatlap | 370512 | 2009. június 21. 09:33 | ||
PETI | Adatlap | 370511 | 2009. június 21. 09:00 | ||
Chris Lofting esetleg... | |||||
Lacy | Adatlap | 370510 | 2009. június 21. 08:57 | ||
mig23papa | Adatlap | 370509 | 2009. június 20. 15:02 | ||
PETI | Adatlap | 370508 | 2009. június 20. 14:08 | ||
romeo | Adatlap | 370507 | 2009. június 20. 10:22 | ||
migi | Adatlap | 370506 | 2009. június 15. 19:18 | ||
Köszönöm uraim , ez igy márt számomra is érthető . | |||||
Monox | Adatlap | 370505 | 2009. június 14. 22:21 | ||
Egy kicsit pontosítani szeretnék. Késantenna nélküli gépünk 3 volt. Más kérdés, hogy csak a 0158 maradt meg az utokór számára. De a 0258 és a 0358-as gépünk is késantenna nélkül tette a repüléseit egészen pusztulásuk napjáig. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370504 | 2009. június 14. 22:03 | ||
Szia, migi A 69 és 69A /21UM-ek/ között a különbség a függ. vezérsik előtt a gerincen lévő késantenna hiánya /0158/ vagy megléte /az összes többi gépszámnál/ volt. A késantenna a pluszként beépitett R-832 tipusú rádióállomáshoz tartozott. üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 370503 | 2009. június 14. 21:10 | ||
Szia Laci Láttam egy listát és ott volt 21 UM 69 es 1 db gépünk volt a 0158 , a többi UM gép az már 69A nak van feltüntetve . | |||||
mig23papa | Adatlap | 370502 | 2009. június 14. 21:00 | ||
migi tudomásom szerint a MiG-21UM az a 69-es tipus, tehát ugyan az, csak más néven. Ügyanúgy mint a MiG-21F-13 az a 74-es tipus. A MiG-21PF meg a 76-os tipus, a MiG-21U meg 66-os tipus, stb-stb, minfegyiknek van valamilyen száma is. Laci | |||||
migi | Adatlap | 370501 | 2009. június 14. 19:46 | ||
Van szemmellátható külső külömbség a UM-69 és a 69 A gépek között ? | |||||
levix | Adatlap | 370500 | 2009. június 14. 16:46 | ||
juge75 | Adatlap | 370499 | 2009. június 14. 08:52 | ||
juge75 | Adatlap | 370498 | 2009. június 14. 08:51 | ||
juge75 | Adatlap | 370497 | 2009. június 14. 08:49 | ||
migi | Adatlap | 370496 | 2009. június 14. 07:40 | ||
Szia Laci Igen RF a megnevezés , van egy cikkem is hozzá de a cseh nyelven . | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370495 | 2009. június 13. 23:24 | ||
Szia migi Nem R, hanem RF, az egypitomiaknak voltak ilyen gépeik, az orrfutó mögött is volt egy kis felderitő-cucc /lehet, hogy saját átépitésük volt?/ üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 370494 | 2009. június 13. 22:13 | ||
migi | Adatlap | 370493 | 2009. június 12. 20:32 | ||
Igen erre jöttem rá én is , csak ezek a jelzések nem voltam szerintem nálunk gyakoriak , | |||||
búza | Adatlap | 370492 | 2009. június 12. 20:03 | ||
migi | Adatlap | 370491 | 2009. június 12. 18:39 | ||
mig23papa | Adatlap | 370490 | 2009. június 11. 19:06 | ||
migi | Adatlap | 370489 | 2009. június 10. 20:20 | ||
Szia Laci Lehet hogy csak ezt az oldalt kéne néha olvasgatniuk . | |||||
mig23papa | Adatlap | 370488 | 2009. június 10. 19:55 | ||
migi sanos nem tanulnak, a fegyveres kollégák elmagyarázták már nekik hogy mit hogyan hova függeszenek, de hiába | |||||
migi | Adatlap | 370487 | 2009. június 10. 18:55 | ||
Igen köszi , van egy pár érdekes megoldás az ott lévő gépeken . |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Arról már nem is beszélve, hogy mire megkapják az átalakításhoz szükséges hetósági engedélyeket, addigra már rég megette a rozsda az egész gépet :-))