<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Monox | Adatlap | 370513 | 2009. június 21. 17:04 | ![]() | |
Lací, azt hiszem ez valmi utólagos "megoldása" egy problémának. A 8103,8105,8108-ason csak két függesztési pont van. Régóta megvan nekem is ez a kép, de sosem tűnt fel. | |||||
mig23papa | Adatlap | 370512 | 2009. június 21. 09:33 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 370511 | 2009. június 21. 09:00 | ![]() | |
Chris Lofting esetleg... | |||||
Lacy | Adatlap | 370510 | 2009. június 21. 08:57 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 370509 | 2009. június 20. 15:02 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 370508 | 2009. június 20. 14:08 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 370507 | 2009. június 20. 10:22 | ![]() | |
migi | Adatlap | 370506 | 2009. június 15. 19:18 | ![]() | |
Köszönöm uraim , ez igy márt számomra is érthető . | |||||
Monox | Adatlap | 370505 | 2009. június 14. 22:21 | ![]() | |
Egy kicsit pontosítani szeretnék. Késantenna nélküli gépünk 3 volt. Más kérdés, hogy csak a 0158 maradt meg az utokór számára. De a 0258 és a 0358-as gépünk is késantenna nélkül tette a repüléseit egészen pusztulásuk napjáig. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370504 | 2009. június 14. 22:03 | ![]() | |
Szia, migi A 69 és 69A /21UM-ek/ között a különbség a függ. vezérsik előtt a gerincen lévő késantenna hiánya /0158/ vagy megléte /az összes többi gépszámnál/ volt. A késantenna a pluszként beépitett R-832 tipusú rádióállomáshoz tartozott. üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 370503 | 2009. június 14. 21:10 | ![]() | |
Szia Laci Láttam egy listát és ott volt 21 UM 69 es 1 db gépünk volt a 0158 , a többi UM gép az már 69A nak van feltüntetve . | |||||
mig23papa | Adatlap | 370502 | 2009. június 14. 21:00 | ![]() | |
migi tudomásom szerint a MiG-21UM az a 69-es tipus, tehát ugyan az, csak más néven. Ügyanúgy mint a MiG-21F-13 az a 74-es tipus. A MiG-21PF meg a 76-os tipus, a MiG-21U meg 66-os tipus, stb-stb, minfegyiknek van valamilyen száma is. Laci | |||||
migi | Adatlap | 370501 | 2009. június 14. 19:46 | ![]() | |
Van szemmellátható külső külömbség a UM-69 és a 69 A gépek között ? | |||||
levix | Adatlap | 370500 | 2009. június 14. 16:46 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 370499 | 2009. június 14. 08:52 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 370498 | 2009. június 14. 08:51 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 370497 | 2009. június 14. 08:49 | ![]() | |
migi | Adatlap | 370496 | 2009. június 14. 07:40 | ![]() | |
Szia Laci Igen RF a megnevezés , van egy cikkem is hozzá de a cseh nyelven . | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370495 | 2009. június 13. 23:24 | ![]() | |
Szia migi Nem R, hanem RF, az egypitomiaknak voltak ilyen gépeik, az orrfutó mögött is volt egy kis felderitő-cucc /lehet, hogy saját átépitésük volt?/ üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 370494 | 2009. június 13. 22:13 | ![]() | |
migi | Adatlap | 370493 | 2009. június 12. 20:32 | ![]() | |
Igen erre jöttem rá én is , csak ezek a jelzések nem voltam szerintem nálunk gyakoriak , | |||||
búza | Adatlap | 370492 | 2009. június 12. 20:03 | ![]() | |
migi | Adatlap | 370491 | 2009. június 12. 18:39 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 370490 | 2009. június 11. 19:06 | ![]() | |
migi | Adatlap | 370489 | 2009. június 10. 20:20 | ![]() | |
Szia Laci Lehet hogy csak ezt az oldalt kéne néha olvasgatniuk . | |||||
mig23papa | Adatlap | 370488 | 2009. június 10. 19:55 | ![]() | |
migi sanos nem tanulnak, a fegyveres kollégák elmagyarázták már nekik hogy mit hogyan hova függeszenek, de hiába | |||||
migi | Adatlap | 370487 | 2009. június 10. 18:55 | ![]() | |
Igen köszi , van egy pár érdekes megoldás az ott lévő gépeken . | |||||
romeo | Adatlap | 370486 | 2009. június 9. 21:46 | ![]() | |
Üdv Migi! Ez egy H-25ML lézerirányítású földi célok elleni rakéta. A honvédségnél csak a Szu-22-nél volt rendszeresítve. A MiG-21 szárnya alatt egy nagy baromság, sajnos a keceli szakik műve! | |||||
migi | Adatlap | 370485 | 2009. június 9. 20:41 | ![]() | |
Igen Keceli kép | |||||
Daala | Adatlap | 370484 | 2009. június 9. 20:38 | ![]() | |
Ez is valami keceli hülyeség, mint a kitalált festések és színek! | |||||
migi | Adatlap | 370483 | 2009. június 9. 20:22 | ![]() | |
Levixhu | Adatlap | 370482 | 2009. június 8. 20:02 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 370481 | 2009. június 7. 11:11 | ![]() | |
Valószínű, hogy a 1114 az egyedüli amit pont szemből fotóztam a múzeumban, így ezért nem volt meg az oldalszáma... | |||||
Nyugger | Adatlap | 370480 | 2009. június 7. 11:01 | ![]() | |
Sziasztok, További kötözködés: birtokomban van egy nagyszerü könyv a Zrusená Kridla - talán ha fordítjuk akkor elvesztett szárnyak. Ez a könyv csehszlovák légierőt taglalja és annak a szétosztását is 1992 dec.31-el. Nos teljesen egyértelműen írja, hogy 1112,1113,1114-s oldalszámú gépek MiG-21MA/MF verziójú gépek. A szlovák MiG-21R-k melyből 8 db volt a 1502,1702,1703,1918,1920,1922,1923,1924 oldalszámúak. | |||||
migi | Adatlap | 370479 | 2009. június 6. 16:12 | ![]() | |
Köszönöm a dicséretet , én úgy csináltam ahogy a dobozban volt ,egyedüli javitás egy ülés és a műszerfalra matrica volt , a leirásban MF nek szerepel és 1989 Pardunice .Érdekes a két oldal más méretű matricái , utána lehetne nézni hogy valóságban milyen volt .Jelenleg ez a kit és változatai a legkönnyebben beszerezhető a piacon . | |||||
Monox | Adatlap | 370478 | 2009. június 6. 12:46 | ![]() | |
2007-ben legkívűl állt a 1113, mellette az 1112 és kettővel beljebb az 1114. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 370477 | 2009. június 6. 12:14 | ![]() | |
Szia! A 1114-es is ott van ? Én csak a 1113-assal találkoztam Pöstyénben. | |||||
Monox | Adatlap | 370476 | 2009. június 6. 11:28 | ![]() | |
Csak halkan egy kis "kötözködés": a 1114 old.sz. gép nem MF hanem R változat, igy a sajátosságai is mások. A gép egyébként Szlovák felségjel alatt fejezte be a pályafutását, ma Pöstyénben található. | |||||
Monox | Adatlap | 370475 | 2009. június 6. 11:25 | ![]() | |
Csatlakoznék Rumcájszhoz, közeli fotókon látszik, hogy a 2319 függőleges vezérsíkjának a tetejéből nemcsak teljesen hiányzik vagy 30 centi, hanem az egész vezérsík meg van roppanva. Arra gondoltam, hogy esetleg lecserélték egy másik éppel, de ennek Alsónémetin nem maradt nyoma. Egyébként Nyugger két fotóján azonos gép áll azonos helyszínen, csak az utóbbin már bővült egykicsit az állomány. | |||||
Lacy | Adatlap | 370474 | 2009. június 6. 11:20 | ![]() | |
Helló, ez a matrica készlet régről nekem is megvan. A gép jobb oldalán az oldalszám kissé túl nagynak tűnik. De, szép lett! Küldök egy képet a testvéréről. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 370473 | 2009. június 6. 10:54 | ![]() | |
Szia! Tök jól néz ki azért az elnagyolt alkatrészek ellenére is! A festés is jó lett, nagyon szépen csillog. Nekem nagyon tetszik. | |||||
migi | Adatlap | 370472 | 2009. június 6. 09:33 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370471 | 2009. június 5. 20:45 | ![]() | |
Nyugger Nekem elég valószínűtlennek tünik, hogy ez a 2319 lenne, annak ui. a Tapolcáról történt elszállítás során megsérült a függ. vezérsíkjának a felső vége, ez meg teljesen épnek tünik (persze az már sajnos máskor is kiderült, hogy hiába van négy szemem,attól még - vagy már - nem látok jobban, így igazából csak egy jobb minőségű fotó lenne a döntő bizonyíték). Üdv R. | |||||
Nyugger | Adatlap | 370470 | 2009. június 5. 18:33 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 370469 | 2009. június 5. 18:09 | ![]() | |
Nyugger a stabilizátorok csak elvesztek a hosszú út alatt :-( | |||||
Nyugger | Adatlap | 370468 | 2009. június 5. 17:57 | ![]() | |
Monox, Pontos infóm nincs, de erősen feltételezem, hogy ez a gép van Barcelona mellett. Tapolca-Vecsés-Alsónémedi még lekövethető volt, de a Földi tevékenysége finoman fogalmazva is hagy némi kivánni valót. Volt szerencsém rákérdezni a 'spanyol' gépre de az emlékek helyén csak egy nagy memory error volt. | |||||
Monox | Adatlap | 370467 | 2009. június 5. 13:19 | ![]() | |
Nézegettem a 4 évvel ezelőtt készült képeket a Roncs-Rancsról de eddig nem tudatosult bennem, hogy a 2319-es oldalszámú MiG-21F-13-as gép hiányzik a korábbi létszámból. Kérdésem: Tudja-e valaki, hogy mi lett a sorsa a gépnek? Az a rész még egyben volt akkor, amikor már nyoma sem volt a gépnek. | |||||
PETI | Adatlap | 370466 | 2009. június 2. 20:25 | ![]() | |
És a 3732-vel mi lehet? Ott volt Szolnokon anno, remélem most is ott van. | |||||
Nyugger | Adatlap | 370465 | 2009. június 2. 20:11 | ![]() | |
Monox, A ROK hangár -a tűzoltók mellett- nem volt látogatható. Persze ez nem zárta ki a leskelődést. Nos, a 4606-os a hangár mögött kis takarásban állt, a másik két gépet nem láttam. A torony melletti hangárban volt a 0465-s 21UM, itt tárolják a kiállított 3745-s gépet is. | |||||
Monox | Adatlap | 370464 | 2009. június 2. 18:12 | ![]() | |
És a 4605, 4606-os MF gépekkel mi van? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |